Mökillä Nannan kanssa

JoPe79

Olimme lähdössä mökille vaimoni ja hänen kaverinsa Nannan kanssa kuumana kesäpäivänä. He olivat lupautuneet pakkaamaan tarvittavat tavarat ja tekemään ostokset, minun ollessa töissä. Pian tekstari putkahti puhelimeeni ja he ilmoittivat jo odottavansa parkkipaikalla minua. Ajomatka mökille vierähti rennon jutustelun lomassa nopeasti ja pian olimme jo perillä mökillämme. Nanna oli värjännyt hiuksensa kirkkaan punaisiksi sitten viime näkemän ja mielestäni se sopi paremmin hänen räiskyvään luonteeseensa.

Naiset avasivat siiderinsä kun tavarat oli sullottu kaappeihin ja minun vaihtaessa shortseja jalkaan Nanna tuli iloisesti alastomana nauraen minulle myös oluen makuuhuoneeseen. Yllätyin hiukan ja pian vaimoni tuli myös eevan asussa makuuhuoneen ovelle ja heitti että tänä viikonloppuna ei paljon vaatteita sitten tarvita että laita vaan shortsit päälle. Nanna lisäsi vielä että olisin heidän "orjansa" tämän viikonlopun, mutta saisin kyllä palkinnon. Tämän sanottuaan naiset lähtivät kikattaen siiderien kera ulos. Ajatus kuulosti mahtavalta ja samalla kiihottavalta, olisin kahden upean ja alastomien naisten armoilla.

Ilma oli aurinkoinen ja mittari näytti terassin paahtavassa kuumuudessa lähes 35 astetta. Otin aurinkorasvan sekä oluen mukaan ja painuin naisten perässä ulos. Tuulikin oli hiostavan lämmin ja terassille päästyäni oli aurinkotuolit levitty jo paikalleen, naisten maatessa jo pyyhkeiden päällä. Tuupas rasvaamaan meidät, sanoi vaimoni ja iski silmää minulle ja Nannalle.

Aurinkorasva oli hiukan kylmää joten puristettuani sitä vuorotellen molempien selälle sai se aikaan kiljahduksen. Olin naisten välissä joten hoidin rasvauksen samanaikaisesti, toisella kädellä rasvasin vaimoani ja toisella Nannaa. Hieroin huolella rasvaa koko selkään ja siitä alaspäin. Käteni hieroessa rasvaa heidän takapuoliinsa, päätin kiusoitella heitä hiukan ja hieroin yhtä aikaa molempien pimppiä. Onpas täällä hyvä palvelu, Nanna kehui kiihottuneella äänellä. Molemmat tuntuivat nauttivan suuresti liukkaista sormistani.

Hetken päästä naiset kääntyivät ympäri ja pyysivät saman hoidon etupuolelle. Käteni liukui useaan otteeseen naisten rinnoilla ja pimpillä heidän nauttiessa käteni aikaan saannoksista. Nanna yritti pidätellä omaa kiihottumistaan, vaimoni nauttiessa täydellisestä rasvauksesta. No nyt riittää, vaimoni sanoi ja pyysi sitten että laittaisin saunan päälle. Nanna kävi erittäin kuumana ja pieni pettymys paistoi hänen kasvoiltaan kun sormeni vetäytyi hänen sisältään. Noustessa ylös Nanna huomautti seisokkini olevan täydessä valmiudessa, mutta siitä välittämättä sanoin meneväni hakemaan polttopuita saunaan.

Vaimoni jäi hieromaan itseään tuolille kun nousin ja lähdin mökin taakse puuliiterille. Sain juuri hakattua pari puuta kun tunsin kädet rintakehälläni ja lämpöisen vartalon selkääni painautuvan. Se oli Nanna, joka tuli kysymään tarvitsenko apua. Sanoin pärjääväni kyllä puiden hakkaamisessa, johon Nanna vastasi, ettei kyse ollut siitä ja samassa hän avasi shortsieni naruja. Hänen kätensä oli tuota pikaa avattujen shortsien sisällä ja otti puoli seisokkiin laskeneen kaluni ympärillä. Hän suuteli pari kertaa niskaani raskaasti hengittäen, samalla vatkaten kaluni jälleen täyteen seisokkiin.

11

22914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JoPe79

      Käännyin ympäri ja näin kuinka vaimoni oli tullut mökin seinään nojaten katsomaan mitä liiterillä tapahtui. Shortsini valahtaessa maahan Nannan toimesta, vaimoni hieroi itseään kauempana. Nanna oli mennyt polville eteeni ja otti suonia pullistelevan kalun suuhunsa. Hän imi kovasti ja puristi kevyesti kädellään pussejani. Hän katseli välillä kiimaisilla silmillään ylöspäin minua ja sitten jatkoi hillitöntä imemistä. Vaimoni kädet olivat täydessä touhussaan niin haarojen välissä kuin myös rinnalla. Hän imi välillä omaa nänniänsä ja näytti haluavan myös imeä kaluani.

      Nannan imetty pitkän tovin seisovaa kaluani ja pussejani, hän nousi suutelemaan minua. Tunsin kuinka hänen rasvattu ja lämmin ihonsa painautui rintakehääni ja kuinka hänen nänninsä olivat kovettuneet kiimasta. Käteni valahti lanteilta timmeille pakaroille ja puristelin niitä levittäen välillä poskia. Nanna näykkäili välillä nännejäni ja välillä puri katsoen milloin minuun sattuisi. Olin tottunut siihen sillä vaimoni tykkäsi myös tehdä samaa. Vaimoni istui nyt nurmella ja aurinko paistoi hänen selän takaa niin että erotin vain vaivoin hänen kasvonsa omasta varjostaan.

      Nanna laittoi kätensä liiterin seinään ja otti asennon kuin pidättäisin hänet. Hän pyysi minua ottamaan palkintoni nyt. Hän siirsi hiukan rasvattuja reisiään erilleen paljastaen pillunsa minuun päin. Kaluni seisoi hervottomana, kalu heiluen siirryin Nannan taakse. Hieroin kaluni vartta Nannan vakoon levittäen hänen kiimanestettä aina pyllynreikään asti. Nanna myötäili liikettä heiluttelemalla takapuoltaan, hetken kiusoiteltuani Nanna aneli jo että työntäisin kaluni hänen sisäänsä. Ohjasin kaluni pillun kohdalle ja sen tunnettuaan Nanna pökkäisi takapuoltaan taaksepäin kaluni sujahtaessa kostean kiimaiseen pilluun.

      Käteni vaelteli aurinkorasvan liukastamalla vartalolla, kunnes pysäytin kädet Nannan lantiolle ja työnsin nopealla liikkeellä kaluni tappiin asti hänen sisäänsä. Nanna voihkaisi voimakkaasti työnnön päätyttyä ja jatkoi voihkimista vetojen tahdissa. Nannan takapuoli kiilsi kiihottavasti auringon valossa ja läpsäisin kevyesti hänen toista pakaraansa. Senkin irstas äijä, hän sanoi virnuillen katsahtaessaan minuun kainalon takaa. Otin samassa kiinni hänen punaisista hiuksistaan ja kevyesti vedin hänen päätään samalla tiukentaen panemisen tahtia.

      Nanna tuntui kiihottuvan hiuksista vetämisestä yhä enemmän ja enemmän, sillä voihkinta lähenteli jo huutoa. Lantioni läiskähteli hänen pakaroitaan vasten kerta toisensa jälkeen yhä kovemmin. Läiskinnän lomassa kuulin kuinka vaimoni takanani kuulosti saavuttavan tutun pisteen, hän oli pian pääsemässä kohokohtaan. Liikuttelin hiukan lanteitani sivulta sivulle kalu Nannan sisällä ja se sai Nannan kotvan kuluttua pyytämään että työntäisin sen kunnolla jälleen hänen sisään.

      Vaimon huuto tulemisestaan kantautui korviini ja sai minut tuttuun tapaan lähemmäksi tulemista. Oih, mä oon niin lähellä, Nanna sanoi samassa ja pyysi minua panemaan häntä kunnolla. Hikipisarat valuivat pitkin Nannan selkää ja itsekin olin jo hiestä märkänä, kun vaimo tuli katsomaan lähemmin liiterin tapahtumia. Pidättelin kaikin keinoin spermojani, mutta Nannan päästäessä korkean kirkaisun tulemisestaan, tunsin kuinka spermani syöksyivät matkaan työnnöllä aivan tappiin asti. Nannan jalat alkoivat täristä ja omani myös.

      Vaimoni kysyi hetken kuluttua Nannalta että helpottiko halut nyt, Nanna sai vaivoin sanottua hymyn kera että tällä erää kyllä. Vaimo katsahti minuun ja sanoi että pian saisin panna häntä samoin ja sain suudelman häneltä vielä. Vedin seisovan kaluni pois Nannasta ja salamana vaimoni oli polvillaan edessä nuolemassa imemässä kaluni viimeiset spermatipat suuhunsa ja samalla Nannan kiimanesteet. Nanna vielä totesi tarvitsevansa nyt viileän pulahtamisen mereen ja sen jälkeen hiukan lepoa. Vaimo oli edelleen kalu suussani, mutta pian yhdessä tuumin lähdimme rantaa kohden kuin mitkäkin nudistit alastomana.

      ….

    • Anonyymi

      Mökillä ollessa vaimo käyttäytyi oudosti, otimme hänen kaverin kanssa aamusta väkeviä, vaimo ei ottanyt kuten normaalisti olimme aika humalassa, vaimo soitti musiikkia veti minu tanssimaan keinui lahellä ja hieroi pillulla kalua sai Marketankin tanssimaan mun kanssa huusi olkaa latinoita Marketta pyöritti pyllyä välillä koski kaluun seuraavilla hitailla hieroi välillä kunnolla lantiota kun vaimo ei nähnyt.
      Vaimo lähti kalaan veneellä aiko vai käväistä.

      Menimme sisälle hyvää musiikkia soi vetäisin Marketan parketille, ei mennyt kauan kun sain kädet kaulalle pidin lantiosta kiinni lantio tuli pikkuhiljaa kiinni minuun tunsin kun puristi itseään vastaan nostin käsiä vähän puristus kasvoi. Nostin kädet rinnoille painoi päätä rintaa vasten, nosti päätä ja suuteli, kuiskasi haluan kyrpää ja kovasti. imin rintoja nuolin ja runkkasin pillua Marketta kiemurteli ja äänteli halukkaasti levitti haarat veti päälle puristi kunnolla kun menin sisään oli niin märkä että kohta oli kalun ympäristä märkä Marketta ulisi koko ajan ja antoi himokkaan näköisenä Marketta laukesi työnnin muutaman kerran ja laukesin rutisti kunnolla kuiskasi siitä on aikaa ihanaa sain sisään. Noustiin tupakalle katseltiin järvelle, Marketta sanoi siellä se kalastelee ja minä saan kohta varmasti . . kyrpää.
      Mentiin sisään Marketta otti heti ovella kyrvän suuhun ,ja halusi takaa panin maton päällä Marketta kuiski olen aivan kiimassa tunnetko kuinka valun ja alkoi kiljahtelemaan laskin syvälle työnsi kovaasti vastaan kontattiin latiale ja silloin pillusta valui spermaa lattialle. Marketta siivosi nopeasti kaikki paikat.
      Vaimo tuli kalalta vähä ajan päästä lähdettiin lämittämään saunaa, pesää sytyttäessä sanoin Marketta oli ilosempi oletteko naineet katsoi ei vaikka mieli teki, vaimo vetäisi housut alas maistoi kalua olette, on ihanaa että Marketta on saanut, toivoinkin että naisitte kun sillä ei ole kaveria.
      Kun sauna oli valmis, vaimo sai houkuteltua Marketankin saunaan yhtä aikaa vaimo pesi ja sanoi Marketta ota kalu suuhun Marketta katsoi niin mitä,Ota suuhun Marketta tuli eteen kalu oli jo valmis Marketta imi kalua tukka vain heilui, Vaimo sanoi menen keittämään kahvit. Kun tultiin saunasta vaimo halasi Markettaa ja kuiskasi saitko Marketta nauroi sain ja halasi. Kahvia juodessa otettiin paukut vaimo skoolasi kahdelle naiselle ja nauroi naiset lähti makkariin menin katsomaan molemmat oli alsti ja hyväilivät toisiaan vaimo sanoi saat vain nyt katsoa, istuin tuolille katsoin kun näykkivät toisten nännejä ja nuolivat toisiaan vaimo sanoi täällä maistuu kyrpä ja nauroi Marketta levitti haaroja hyi sinua nuole pois kaikki. Menin olkkariin ja tupakalle. molemmat tuli viereen ja halasi olet meidän rakas... panomies ja nauroivat. Meni kaksi päivää mukavasti sain panna kun halusivat ja toinen katsoi tai oli mukana.

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsit pumpattava lammas hanurisssas kääkk


      • jatkuuko


      • lomittaja kirjoitti:

        jatkuuko

        Jatkot mun luona sun lomittajan kanssa 😉


      • Anonyymi

        Ookko nää pölöjä? Lähteä ny vaimon kanssa mökille.


    • Anonyymi

      Minä voisin tulla kaveriksi mökille tai jollekkin nuoremmalle pariskunnalle muuten vaan iltaa viettämään . Tiedä vaikka naispuolinen olis halunnut kokeilla vierasta vanhemman miehen kullia.

      • Anonyymi

        Se olis kiva tulla sun kaveriks. N 22


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olis kiva tulla sun kaveriks. N 22

        Ja tulisit monestikin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tulisit monestikin ;)

        Toivottavasti😋


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe