Kaipuu

runo64

Kauas on kaipuu
vaikka sen lähde lähellä on
kun se sydämessä asustaa
silti laittaa katsomaan taivaan rantaan.

Maailman pauhu
yrittää peittää äänet ikävän
sykkeen sydämestäni laittaa uinumaan
lumiseen maisemaan hukuttaa
odottamaanko ?

Kaipuu ei anna rauhaa unohtaa
sitä joka kerran kulki lävitseni
hipaisten herkästi sisimpääni
laulellen rakkaudesta;

' kuinka vaikeaa on rakastaa ... '

Odotan
pisteen ilmestyvän taivaan rantani ääriin
pikku hiljaa sen kasvavan silmissäni
kunnes varmasti tunnistaisin tuon

suuren rakkauteni.

6

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahdistaa ja saa sydämen tykyttämään kiivaasti.. Se on raastava tunne..Jos ei saa mitään vastakaikua,niin
      se uuvuttaa ihmisen täydellisesti..Hienosti kuvaat sitä tunnetta..Kaipuu ei anna rauhaa unohtaa,ei sitten millään..Miten rakastaminen on niin vaikeaa..Hienoja runoja kirjoitat.. Olet todella taitava..KIITOS!
      Sadepäivä jälleen,mutta kyllä se tästä kirkastuu vielä..toivotaan..t.Irkku

      • runo64-1

        ... hymyn kasvoille tuo: ' ei sitten millään '
        ja kuinka osuvasti sanottu.

        no kaipuu on ikävän sukulainen
        vaikka on rakkaudenkin liittolaisia
        ja tunnetaan myös sydämessä.

        no täällä päin näyttää kehittyvän lumimyräkkä.

        kiitoksia taas rakas ystäväin sanoistasi
        ja toivottelen symppiksille ihanaa viikonloppua
        lämmöllä sydämestäni.


    • mies-v57

      Kun et ole vielä herännyt ja yö
      vielä viipyy sinussa. Uni siloo
      kauneutta sinuun. Aina silloin
      sivelen kasvojasi ja hiuksiasi,
      menetän uudelleen sydämeni sinulle.

      Ja minusta vyöryy esiin kyyneleet,
      itku valtoimenaan. Jonakin päivänä
      aikasi on täysi ja olet poissa. Ja mikä
      nyt on niin lämmintä sormissani,
      kylemenee ja tajuan sinun lähteneen.

      Mitä silloin selitän sielulleni ja
      kuinka pidän sydämeni koossa. Kun
      etä ole enää. Kun itken tyhjille seinille
      ja on autiota, tyhjää. Minne kätken
      suruni, tuskani, kun sinun aika on.

      Siksi nyt suutelen kasvojasi, nukkuva
      Rakkaani ja kuiskaan korvaasi itsestäni,
      miten sinua Rakastan. Rakastan niin että
      sinun aikasi siirtyy. Olet luonani vielä ja
      lopun aava saa siirtyä loitommas.

      Ja kun aika on, olemme yhdessä valmiita.
      Huulemme vastakkain ja sylimme lämmössä.
      Valmiina kulkemaan manaan. Pitämään
      kiinni toisistamme suuren rajan ylitse.
      Kun on sinun aika, siihen myös minä kuljen.

      Ja vaikka olisin elämän virrassa,
      minä tulen mukaasi, minne kuljet.

      http://www.youtube.com/watch?v=XhWtCABfACY&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Vaikka Hän on vierellä voi ikävä koettaa,
      luona, kuitenkin joku kyynel kaipuun rajoilta
      pusertuu esiin..

      Niin miehelle Rakkaus ja nainen, elämää
      niin kokonaan pehmeänä ihona, suudelmana,
      lämpimänä henkäyksenä..

      Ikävä sitä, vaikka se vaan hetkenkin viipyy pois..

      Ei Nainen tiedä, ei ymmärrä, koettaa
      vain karheaa pintaa, tietämättä, kuinka
      sula on sen alla..

      Rakastamista..

      Rakkausrunossasi oli tummuutta ja väkevyyttä,
      aitona ja koettavana.

      Ajatus, teksti ja säkeet kulkivat
      ja kuljettivat.

      Ilmaisevaa ja hienoa, kerrassaan
      upea Runosi lopuun saakka.

      Iloa ja voimia iltaasi
      hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... viipyvät
        hetket kauuneimmat
        ripustautuvat sydämen henkkaroihin
        muistoihin kultaisiin
        ja kun harmaat päivät tulevat takaisin
        on hyvä niitä ottaa käyttöön
        muistuttamaan
        kuinka kaunis on rakkaus ...

        hienon herkkää tekstiä on mestarin runo,
        yön tummaa samenttia ja lupausta rakkaalle
        sydämen sanoja ...
        joten huippu hyvin hyvä ystävä hyvä !!!

        no muistelin vanhoja ja jotenkin tunsin kaipuun
        koskettavan menneisyydestäin
        ja se tuntemus synnytti tämän no runon.

        kiitän kyläilystäsi ja runostasi hyvä ystäväin
        ja toivottelen hyviä viikonloppuja sinne päin
        täältä päin.


    • lindalinda1

      runon moneen kertaan.
      Syvällinen on varmaan oikea sana kuvaamaan
      sen sisältöä, myös kaunis.

      ' kuinka vaikeaa on rakastaa '
      niin, niinhän sanotaan siitä, että se on taitolaji.
      Sitä se varmaan kaikkineen onkin.

      Eheä kokonaisuus jossa viihtyi, rauhallinen tunnelma
      vaikka aihe onkin kipeä.

      Kiitos lukuhetkestä.

      • runo64-1

        ... oot tuhlannut aikaa
        joka kokoajan hupenee
        kynnyksellä tulevaisuuden
        vaan sydän jää jonnekkin
        menneeseen
        sen kaipuuseen ...

        no tuikitavallinen no runo mausteineen
        samassa sopassa.

        kiitoksia rakas ystäväin ja mestarini
        sanojesi kullasta
        kultaisen sydämesi tuottamista
        ja toivotan huikaisevan ihanaa pyhäpäivää
        sinulle
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe