Pelko

Hei miehet

Hei
Vammaiset miehet on teillä pelko vammaisia naisia kohtaan.

10

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prominent

Vammaiten naisten käytös on usein siinä määrin törkeää vammaista miestä kohtaan että ko. henkilöt kiertää mieluiten kauempaa.
      Vammaton nainen on usein paljon helpompi tutustumisen kohde.

• Kuinka

Kuinka se mahdollista, että vammaiset naiset ovat sellaisia. Onneksi minä en ole sellainen. Olen vain ihmetellyt vammaisten miesten käytöstä.

• Ei

Ei kaikki vammaisia naiset ole samanlaisia. MIEHET.

• toisinkin päin. Aika on semmoista sinkkuna on kivaa, ei tartte ajatella kun iteää. Voihan sitä joskus toisen kuvetta kyhnyttää, mut ei liian kauan. Suomessa on paljon yksinäisiä sinkku sitoutuminen pelottaa, kaikki elämän kivet pitää ehtiä kääntää silloin ei voi pitkäksi aikaa jäädä siihen ensimmäiseen.

• Prominent

Sinkkuna eläminen on oma valinta heille jotka pystyvät luomaan kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen.
        Kaikki eivät siihen pysty eri syistä...

• Voi olla
        Prominent kirjoitti:

Sinkkuna eläminen on oma valinta heille jotka pystyvät luomaan kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen.
        Kaikki eivät siihen pysty eri syistä...

Voisi olla vaikka ystävä ja olla toisen lähellä.

• Miksi

Miksi pelottaa. Älä anna pelolle valtaa vaan nauti elämästä ja elämän iloista.

• voin sanoa, että vammaisista naisista kohdalleni on sattunut vain niitä joiden jutut on jääny jonnekkin korkeintaan 10v:n asteelle,ja joille pitää puhua niinku lapselle...vaikka siis ikää ois miten paljon, joten eipä sellaisen kans paljon huvita edes kaveerata, saati seurustella. Eli mieluumin seurustelisin kyllä terveen kans, mutta toisaalta noiden edellä mainitsemieni tapausten takia sekin on tuplasti vaikeempaa kun vammattomalle...löytää mitään tyttöystävää vammattomasta

• Ei kait

Minulle ainakin puhutaan kuten aikuisille naiselle. Kävelevät naiset ei ole monestikaan terveitä. Heillä on monesti sairauksia.

• vammainenmies

Minä en vammaisia naisia pelkää, mutta kun en tapaa sellaisia missään. Siksipä keskityn enemmän vammattomiin naisiin, joiden kanssa on kiva viettää aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      3043
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      1892
    3. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1834
    4. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      347
      1775
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1337
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      30
      1310
    7. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1132
    8. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      1019
    9. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      57
      941
    10. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      42
      909
    Aihe