Nykyisin tuntuu talventulo olevan kovin moni-ilmeistä.Oli ilo ja hyvä mieli, kun luonto pukeutui (Pohjois-Karjalassa) yhtenä yönä uskomattomaan lumipukuun. Kaikki näytti kauniille ja puhtaalle . Entäs nyt - vettä sataa.
Ulkoilu ei kiinnosta sateessa, käsikin on lastassa liukkaiden kelien aikana kaatumisesta. Huomasin kuinka salakavalan liukkaaksi auraus saakin tiet.ja minulla varomattomuuttani ranne olikin se heikko kohta. Nyt täytyy keksiä ajankuluksi lukemista, katsella kuinka vesi hävittää loputkin lumet, harakat syövät pikkulintujen eväät ja iloiset oravat leikkivät keskenään. Siis - tällaisia ajatuksia pimeänä syys-talvipäivänä.
Huomenna kuulema aurinko paistaa, näkyy meilläkin, joten : iloista mieltä kaikille terv. Toiveikas
Hämärää, hämärää
Sini_kello
1
154
Vastaukset
Meillä on kuule joku outo valoilmiö taivaalla pitkästä aikaa.
Se vähän piristää, johan sitä harmautta on riittänytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841362- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77855
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114613- 48587
- 18548