Minä nostan amerikan lipun salkoon kun joku Linux hörhö sanoo että Windows on paras, joka pitää paikkansa.
Sovitaan niin
7
197
Vastaukset
"windows on paras"
Noniin, katsokaahan ikkunasta missä nostetaan jenkkilippua salkoon ja ilmoitelkaa niin mennään Pentille kylään.paras........ TOSIN VALITETTAVASTI esimerkiksi tuossa haitakkeiden keräämisessää! ;-)
Eli, lippu salkoon siitä... Hus, hus! ;-P- isänmaan ystävä
Ensinnäkin SINÄ itse olet hörhö, älä mollaa linux-käyttäjiä hörhöiksi!
Toiseksi, me ollaan SUOMESSA eikä missään vitun jenkeissä, täällä ei nostella jenkkien lippuja salkoon. Mun mielestäni pitäisi tehdä laki joka määrää sunlaisesi isänmaanpetturit teloitettaviksi julkisesti suorassa tv-lähetyksessä. - ♥ Ihana Windows ♥
Miten olisi WINDOWS-LIPPU? Tai MICROSOFT-LIPPU? Nehän hulmuaakin niin kauniisti!
Kai sitä omalla pihallaan saa tuulettaa mitä lippua haluaa!- Se on demokratiaa
>...mitä lippua haluaa
Jokainen saa olla niin tyhmä kuin haluaa. ;)
- Görlitz
Tiesitkö Pentti että USA:n parhaimmissa yliopistoissa opiskelevista nuorista 2/3 ei osannut vastata oikein kysymykseen: "Mitkä maat ovat USA:n rajanaapureita"?
Jos siis nostat USA:n lipun salkoon nostat sen mitä ilmeisemmin amerikkalaisten ihmisten tietämättömyyden, ehkä jopa tyhmyyden kunniaksi. - ♥ Ihana logo ♥
http://aijaa.com/KxkMJM Suloista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710802
- 1276913
- 955583
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324860- 404134
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303649- 613454
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323382Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192824- 552599