Onko teillä vammaisilla, niin vaikea elämä ette osaa kirjoittaa asiallisesti. Teillä on moitti sävy kirjoituksessa melkein aina.
Onko
7
336
Vastaukset
olevan todella vaikeaa elämässään. Itse kun kirjoitin positiivisia mielipiteitä muutaman viikon takaisesta viihdeohjelmasta jossa esitettiin vaikeasti vammaista, joka halusi kokeilla millaista on tv-työ, niin minähän sain kunnolla p*skaa niskaan tälläkin palstalla..jälleen kerran, näin sitä kuvitellaan saavansa tasa-arvoa vammattomiin nähden :( ..mulla on kyllä kaikki hyvin tämän vamman kans, kohtelen vammattomia niinku haluaisin niidenkin kohtelevan mua jne jne
http://www.iltalehti.fi/viihde/200911140222617_vi.shtml
tarkoitan siis ohjelmaa josta on juttua tässä- ei tosikko
Missä kohtaa ohjelmaa piti vetää se herne nenään? Jos tuollainen pätkä aihauttaa suuria tunnekuohuja ja varsinkin niitä negatiivisiä niin silloin on isoja ongelmia. Suurin virhe tuossa oli se, että Miitta ei uskaltanut heittäytyä rooliin, koska aihe on varmaan aika vieras ja taatusti ovat pelänneet ihmisten reagtioita.
- Sulla
ei tosikko kirjoitti:
Missä kohtaa ohjelmaa piti vetää se herne nenään? Jos tuollainen pätkä aihauttaa suuria tunnekuohuja ja varsinkin niitä negatiivisiä niin silloin on isoja ongelmia. Suurin virhe tuossa oli se, että Miitta ei uskaltanut heittäytyä rooliin, koska aihe on varmaan aika vieras ja taatusti ovat pelänneet ihmisten reagtioita.
Sulla on ainakin vaikea elämä. IKÄVÄ JUTTU.
mikään invalidiliiton käpylän kuntoutuskeskuksen foorumi oo
- sutija
Meni taas kauas aloitus kirjoituksesta.Miksi vammainen ei saisi omistaa kunnon duunipaikkaa? Puhutaan asioista oikein nimin.
sutija kirjoitti:
Meni taas kauas aloitus kirjoituksesta.Miksi vammainen ei saisi omistaa kunnon duunipaikkaa? Puhutaan asioista oikein nimin.
aihe muuttui, kun juoruakkojen juorut. Kyllä vammaisella on mahdollisuus saada hyväkin työpaikka. Silloin vaan pitää olla erinomainen, että vamman tuomat haitat jäävät taka-alalle. Itse sain työpaikan, jos mä onnistuin miks ei muutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802