yamaha dt50

hidymk

paljon vakio dt kulkee ,jos ottaa kurin pois putkesta

5

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~60km/h

• jöafasg

Ja paskan vitut mene. Mittarin mukaan menee n 75kmh, mutta oikea nopeus on n. 55-57 kmh
        Derbimiääs siinä pätee vaan

• vakio, höhöööö

Mitä v...tua niitä kureja ottaa sieltä pois, kun sen jälkee lähtee laput tienpäällä, kun et kumminkaa käy sitä katsurilla muutoskatsastamassa ja korttikaan ei varmaan riitä enää ajamiseen. Jos otat kurit pois, ei se enää mikää vakio ole, viritetty ja luokitellaa moottoripyöräksi, vaateet sitt sen mukaan, muutoskatsastus, vakuutus, autovero ja kortti moottoripyörän mukaan.

• tesrtertert

et oo tosissas... voiv vittu mitkä pellet jaksaa vieläkin inistä noista "viri" mopoista ............... hanki elämä

• vakio,höhöööö
        tesrtertert kirjoitti:

et oo tosissas... voiv vittu mitkä pellet jaksaa vieläkin inistä noista "viri" mopoista ............... hanki elämä

Mut kuinka moni virveltäjä tosissaa oikee ees tietää, et mitä seuraa noista kurien poistamisista, saa helposti pelkästää niistä parin tonnin laskun, kun kaikki lasketaa. Sit jos oikee pahasti kolahtaa, nii sitä sitte maksellaa koko loppu elämä ja sit ei oo elämää todellakaa. Tossa oon seurannu yhden jannun touhuja, aiheutti laittomalla kulkupelillää kolarin, ensi koluttii kaikki oikeusasteet ja nyt sitte valittaa, ku ei voi omistaa enää mitää, vouti vie kaikki mitä saa. Ei jannu pysty ikinä maksaa sitä kupruu, sekö on muka sit elämää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      101
      1145
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      860
    3. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      101
      841
    4. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      814
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      688
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      687
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      570
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      53
      569
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      56
      515
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      49
      478
    Aihe