paljon vakio dt kulkee ,jos ottaa kurin pois putkesta
yamaha dt50
5
232
Vastaukset
~60km/h
- jöafasg
Ja paskan vitut mene. Mittarin mukaan menee n 75kmh, mutta oikea nopeus on n. 55-57 kmh
Derbimiääs siinä pätee vaan
- vakio, höhöööö
Mitä v...tua niitä kureja ottaa sieltä pois, kun sen jälkee lähtee laput tienpäällä, kun et kumminkaa käy sitä katsurilla muutoskatsastamassa ja korttikaan ei varmaan riitä enää ajamiseen. Jos otat kurit pois, ei se enää mikää vakio ole, viritetty ja luokitellaa moottoripyöräksi, vaateet sitt sen mukaan, muutoskatsastus, vakuutus, autovero ja kortti moottoripyörän mukaan.
- tesrtertert
et oo tosissas... voiv vittu mitkä pellet jaksaa vieläkin inistä noista "viri" mopoista ............... hanki elämä
- vakio,höhöööö
tesrtertert kirjoitti:
et oo tosissas... voiv vittu mitkä pellet jaksaa vieläkin inistä noista "viri" mopoista ............... hanki elämä
Mut kuinka moni virveltäjä tosissaa oikee ees tietää, et mitä seuraa noista kurien poistamisista, saa helposti pelkästää niistä parin tonnin laskun, kun kaikki lasketaa. Sit jos oikee pahasti kolahtaa, nii sitä sitte maksellaa koko loppu elämä ja sit ei oo elämää todellakaa. Tossa oon seurannu yhden jannun touhuja, aiheutti laittomalla kulkupelillää kolarin, ensi koluttii kaikki oikeusasteet ja nyt sitte valittaa, ku ei voi omistaa enää mitää, vouti vie kaikki mitä saa. Ei jannu pysty ikinä maksaa sitä kupruu, sekö on muka sit elämää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011145
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka40860- 101841
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!37814Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56688Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa44687- 32570
Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s53569Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r56515- 49478