Tulostin lakkasi tunnistamasta kasettia kesken tulostuksen..

epson stylus dx4400

Eli otsikonmukainen ongelma.
Yritin googlettaa, en löytäny mitään.

Väittää, että mustaa värikasettia ei edes ole mulla asennettuna. Ihan kesken tulostuksen teki tämän tempun. Kasetti ei ole myöskään tyhjä (irrotin ja ravistin, hölskyy sisällä kovasti vielä ja mustettaa tippuu paperin päälle kun kokeilin.)

Olen kokeillu vaikka mitä mutta mikään ei auta. Kasetti ei ole Epsonin alkuperäinen, mutta on tähän saakka toiminut moitteetta. Joten vika tuskin on siinä.

Neuvoja?

5

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annoit itse itsellesi vastauksen, mitä vielä haluat tietää?

      • Epson....

        Mutta miten kummassa se muka lakkaa toimimasta ihan kesken tulostuksen, kun on siihen saakka toiminut moitteetta ja muut kasetit toimivat myös aivan moitteetta??? En todellakaan usko, että tämä voisi olla syy.


      • citysen-kane
        Epson.... kirjoitti:

        Mutta miten kummassa se muka lakkaa toimimasta ihan kesken tulostuksen, kun on siihen saakka toiminut moitteetta ja muut kasetit toimivat myös aivan moitteetta??? En todellakaan usko, että tämä voisi olla syy.

        "Mutta miten kummassa se muka lakkaa toimimasta ihan kesken tulostuksen, kun on siihen saakka toiminut moitteetta.."

        juurihan aloituskirjoituksessa kerroit että niin se teki...?


      • Epson.....
        citysen-kane kirjoitti:

        "Mutta miten kummassa se muka lakkaa toimimasta ihan kesken tulostuksen, kun on siihen saakka toiminut moitteetta.."

        juurihan aloituskirjoituksessa kerroit että niin se teki...?

        Jo on lukutaidotonta porukkaa.

        Vaikka *mustekasetti* ei ole alkuperäinen se EI voi olla syy tähän äkkinäiseen temppuiluun koska tulostin on näillä kaseteilla toiminut aivan moitteetta tähän saakka. Vai voiko mustekasetti muka mennä rikki ihan äkkiarvaamatta muka????? En usko!!

        Kysynkin siis edelleen, miksi tulostin yht' äkkiä lakkaa tunnistamasta mustekasettia kesken tulostuksen? Missä on vika, miten sen voi korjata?


      • citysen-kane
        Epson..... kirjoitti:

        Jo on lukutaidotonta porukkaa.

        Vaikka *mustekasetti* ei ole alkuperäinen se EI voi olla syy tähän äkkinäiseen temppuiluun koska tulostin on näillä kaseteilla toiminut aivan moitteetta tähän saakka. Vai voiko mustekasetti muka mennä rikki ihan äkkiarvaamatta muka????? En usko!!

        Kysynkin siis edelleen, miksi tulostin yht' äkkiä lakkaa tunnistamasta mustekasettia kesken tulostuksen? Missä on vika, miten sen voi korjata?

        "Vai voiko mustekasetti muka mennä rikki ihan äkkiarvaamatta muka????? En usko!!"

        vaan voi.
        Nykyisissä mustekaseteissa on, vaikkei uskoisi, myös melkolailla elektroniikkaa,
        mm. laskuri joka kertoo koneelle mikä on kasetin mustetilanne ja juuri tämä
        useinkin valehtelee ja kertoo kasetin olevan tyhjä vaikkei se oikeasti ole, tällä
        pyritään myös vaikeuttaaman kasettien omatäyttöä.

        Lisäksi printterivalmistajat ovat lisäilleet omia piirejään sekä printteriin
        että kasettiin joilla halutaan varmistaa se, että rahaa tulee alkuperäisistä
        kaseteista koska varsinaista printteriähän myydään miinuskatteella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe