Miten vammaisen elämä voisi muka olla hyvää, jos koko ajan on tunne, että toiset pyrkii määräämään vammaisen asioista?
Vammaisen hyvä elämä
????
4
476
Vastaukset
sanoa tyypeille jotka pyrkii määräämään vammaisen elämästä, vaikka että "jospa minä päättäisin omista asioistani itse"..vaikka sitten toistelemalla ellei muuten jakeluun mene
- Minäkin
Minäkin teen kuten sinä. HYVÄ ÄLÄ ANNA PERIKSI. Minä kirjoittaa joskus lehteekin, kun asiat ei mene perille.
- Neuvo
Älä anna määrätä sano vastaan ja kovasti
- Tosi on
kunnatkin määrää, ei kuuntele. Vammaispalvelulakiakin voivat mielesekseen soveltaa eli säästää vammaisien elämän kustannukseksella. Ja sanktioita ei tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202963Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371824- 161762
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3431725- 311267
- 301260
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884