onko taas ilmaantunut jotain Penan ja hänen jumalansa M$:n kannalta ikävää kun Penalla TAAS hirvittävä trollaus- ja valehteluinto päällä?
Onko M$ luvannut Penalle lisää palkkaa vai
10
122
Vastaukset
- muistaa...
...että Pentti on häiriintynyt Linux-fanaatikko joka yrittää mustata Microsoftin maineen.
- Pentti vankilaan.
Sen verran paljon hän mustamaalaa nimenomaan linuxia ja markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia etten usko että hän olisi linux-käyttäjä.
JOS niin olisi että hän olisi linux-käyttäjä, hänet pitäis teilata kaikkien muiden linux-käyttäjien taholta koska tuossa tapauksessa Pentti "likaa omaa pesäänsä" ja sellaista en kyllä ainakaan minä salli.
Uskon kumminkin Pentin ihan oikeasti työskentelevän tavalla tai toisella Microsoftin laskuun. - kysytään
Pentti vankilaan. kirjoitti:
Sen verran paljon hän mustamaalaa nimenomaan linuxia ja markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia etten usko että hän olisi linux-käyttäjä.
JOS niin olisi että hän olisi linux-käyttäjä, hänet pitäis teilata kaikkien muiden linux-käyttäjien taholta koska tuossa tapauksessa Pentti "likaa omaa pesäänsä" ja sellaista en kyllä ainakaan minä salli.
Uskon kumminkin Pentin ihan oikeasti työskentelevän tavalla tai toisella Microsoftin laskuun.häneltä itseltään? Mikä on totuus?
exergy kirjoitti:
Uskoisitko vastaukseen?
olla ihan varma, että KAIKKI nuo trollit ovat hänen kirjoittamiaan? Kyllähän vaikka minä tai vaikkapa sinä, Exergy, tai kuka tahansa voi saada semmosia kramppeja, että "kirjotetaas nyt piruuttaan Penan nimimerkillä". No, ei Exergy varmaankaan, eikä kukaan rekisteröitynyt, mutta kaikenlaisia sekopäitä on pallo pullollaan.
- viitteitä
Pentti vankilaan. kirjoitti:
Uskon kumminkin Pentin ihan oikeasti työskentelevän tavalla tai toisella Microsoftin laskuun.>...markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia...
Miksi Pentti sitten aina kirjoittaa aiheesta josta tietää täällä "tulevan turpaan niin että tukka lähtee"?
Jos olisi oikeasti niin tyhmä että uskoo Windowsiin niin kai siitä vielä jotakin löytyisi positiivistä? ThreeMice kirjoitti:
olla ihan varma, että KAIKKI nuo trollit ovat hänen kirjoittamiaan? Kyllähän vaikka minä tai vaikkapa sinä, Exergy, tai kuka tahansa voi saada semmosia kramppeja, että "kirjotetaas nyt piruuttaan Penan nimimerkillä". No, ei Exergy varmaankaan, eikä kukaan rekisteröitynyt, mutta kaikenlaisia sekopäitä on pallo pullollaan.
Näkeehän noista "pentti nelonen" jutuista etteivät suinkaan kaikki ole itse penan kirjoittamia mutta paatoksen tasosta yleensä on helposti tulkittavissa onko se pena vai ei. Moni kirjoittelee penan nikillä myös ihan huumorimielessä eli tärväisee jonkun '"ooggh otin liikaa jimiä" jutun tms. jonka kai jokainen ymmärtää feikiksi. Itse en harrasta penaismia vaan oen tehnyt periaatepäätöksen pysyä omassa nimimerkissäni, hyvässä ja pahassa.
Minuakin on kyllä väitetty penaksi mutta voitte rauhassa arvailla olenko vai en ;D
Nyt täräytän pari ruisleipää naamariin ja menen koisimaan, öitä.viitteitä kirjoitti:
>...markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia...
Miksi Pentti sitten aina kirjoittaa aiheesta josta tietää täällä "tulevan turpaan niin että tukka lähtee"?
Jos olisi oikeasti niin tyhmä että uskoo Windowsiin niin kai siitä vielä jotakin löytyisi positiivistä?Ei asia ole noin yksioikoinen kuin sen esität. Seuraappas esim. sitä että kun Microsoft "keksii" jotain uutta tai alkaa kehittämään jotain "uutta" juttua niin kyllä Pentti heti siihen tarttuu ja alkaa hehkumaan ja välttämättä linuxille kyseistä asiaa ei ole saatavilla. Lisäksi esim. blueray on yksi jota "linuxPentti" tuskin kaiuttaisi. En toisin kyllä edes tiedä miten blueray toimii linuxissa, saako toimimaan vai ei? Käsittääkseni ei oikein hyvin?
- esimerkki
exergy kirjoitti:
Ei asia ole noin yksioikoinen kuin sen esität. Seuraappas esim. sitä että kun Microsoft "keksii" jotain uutta tai alkaa kehittämään jotain "uutta" juttua niin kyllä Pentti heti siihen tarttuu ja alkaa hehkumaan ja välttämättä linuxille kyseistä asiaa ei ole saatavilla. Lisäksi esim. blueray on yksi jota "linuxPentti" tuskin kaiuttaisi. En toisin kyllä edes tiedä miten blueray toimii linuxissa, saako toimimaan vai ei? Käsittääkseni ei oikein hyvin?
>...esim. blueray on yksi jota...Käsittääkseni ei oikein hyvin?
Oletko SINÄKIN siirtynyt Pentin leiriin vai lukenut niin paljon Pentin Trolleja että olet jo aivopesty?
Blu-ray on nimenomaan se tekniikka mikä voitti kun vastassa oli mikkiksen ajama HD DVD. ;)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Blu-ray - Penguin
esimerkki kirjoitti:
>...esim. blueray on yksi jota...Käsittääkseni ei oikein hyvin?
Oletko SINÄKIN siirtynyt Pentin leiriin vai lukenut niin paljon Pentin Trolleja että olet jo aivopesty?
Blu-ray on nimenomaan se tekniikka mikä voitti kun vastassa oli mikkiksen ajama HD DVD. ;)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Blu-rayEipä aleta vainoharhaisiksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306222Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144704Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413304IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623101Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591723Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111528- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189