Onko M$ luvannut Penalle lisää palkkaa vai

Pentti vankilaan!

onko taas ilmaantunut jotain Penan ja hänen jumalansa M$:n kannalta ikävää kun Penalla TAAS hirvittävä trollaus- ja valehteluinto päällä?

10

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistaa...

      ...että Pentti on häiriintynyt Linux-fanaatikko joka yrittää mustata Microsoftin maineen.

      • Pentti vankilaan.

        Sen verran paljon hän mustamaalaa nimenomaan linuxia ja markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia etten usko että hän olisi linux-käyttäjä.

        JOS niin olisi että hän olisi linux-käyttäjä, hänet pitäis teilata kaikkien muiden linux-käyttäjien taholta koska tuossa tapauksessa Pentti "likaa omaa pesäänsä" ja sellaista en kyllä ainakaan minä salli.

        Uskon kumminkin Pentin ihan oikeasti työskentelevän tavalla tai toisella Microsoftin laskuun.


      • kysytään
        Pentti vankilaan. kirjoitti:

        Sen verran paljon hän mustamaalaa nimenomaan linuxia ja markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia etten usko että hän olisi linux-käyttäjä.

        JOS niin olisi että hän olisi linux-käyttäjä, hänet pitäis teilata kaikkien muiden linux-käyttäjien taholta koska tuossa tapauksessa Pentti "likaa omaa pesäänsä" ja sellaista en kyllä ainakaan minä salli.

        Uskon kumminkin Pentin ihan oikeasti työskentelevän tavalla tai toisella Microsoftin laskuun.

        häneltä itseltään? Mikä on totuus?


      • kysytään kirjoitti:

        häneltä itseltään? Mikä on totuus?

        Uskoisitko vastaukseen?


      • exergy kirjoitti:

        Uskoisitko vastaukseen?

        olla ihan varma, että KAIKKI nuo trollit ovat hänen kirjoittamiaan? Kyllähän vaikka minä tai vaikkapa sinä, Exergy, tai kuka tahansa voi saada semmosia kramppeja, että "kirjotetaas nyt piruuttaan Penan nimimerkillä". No, ei Exergy varmaankaan, eikä kukaan rekisteröitynyt, mutta kaikenlaisia sekopäitä on pallo pullollaan.


      • viitteitä
        Pentti vankilaan. kirjoitti:

        Sen verran paljon hän mustamaalaa nimenomaan linuxia ja markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia etten usko että hän olisi linux-käyttäjä.

        JOS niin olisi että hän olisi linux-käyttäjä, hänet pitäis teilata kaikkien muiden linux-käyttäjien taholta koska tuossa tapauksessa Pentti "likaa omaa pesäänsä" ja sellaista en kyllä ainakaan minä salli.

        Uskon kumminkin Pentin ihan oikeasti työskentelevän tavalla tai toisella Microsoftin laskuun.

        >...markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia...

        Miksi Pentti sitten aina kirjoittaa aiheesta josta tietää täällä "tulevan turpaan niin että tukka lähtee"?

        Jos olisi oikeasti niin tyhmä että uskoo Windowsiin niin kai siitä vielä jotakin löytyisi positiivistä?


      • ThreeMice kirjoitti:

        olla ihan varma, että KAIKKI nuo trollit ovat hänen kirjoittamiaan? Kyllähän vaikka minä tai vaikkapa sinä, Exergy, tai kuka tahansa voi saada semmosia kramppeja, että "kirjotetaas nyt piruuttaan Penan nimimerkillä". No, ei Exergy varmaankaan, eikä kukaan rekisteröitynyt, mutta kaikenlaisia sekopäitä on pallo pullollaan.

        Näkeehän noista "pentti nelonen" jutuista etteivät suinkaan kaikki ole itse penan kirjoittamia mutta paatoksen tasosta yleensä on helposti tulkittavissa onko se pena vai ei. Moni kirjoittelee penan nikillä myös ihan huumorimielessä eli tärväisee jonkun '"ooggh otin liikaa jimiä" jutun tms. jonka kai jokainen ymmärtää feikiksi. Itse en harrasta penaismia vaan oen tehnyt periaatepäätöksen pysyä omassa nimimerkissäni, hyvässä ja pahassa.

        Minuakin on kyllä väitetty penaksi mutta voitte rauhassa arvailla olenko vai en ;D

        Nyt täräytän pari ruisleipää naamariin ja menen koisimaan, öitä.


      • viitteitä kirjoitti:

        >...markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia...

        Miksi Pentti sitten aina kirjoittaa aiheesta josta tietää täällä "tulevan turpaan niin että tukka lähtee"?

        Jos olisi oikeasti niin tyhmä että uskoo Windowsiin niin kai siitä vielä jotakin löytyisi positiivistä?

        Ei asia ole noin yksioikoinen kuin sen esität. Seuraappas esim. sitä että kun Microsoft "keksii" jotain uutta tai alkaa kehittämään jotain "uutta" juttua niin kyllä Pentti heti siihen tarttuu ja alkaa hehkumaan ja välttämättä linuxille kyseistä asiaa ei ole saatavilla. Lisäksi esim. blueray on yksi jota "linuxPentti" tuskin kaiuttaisi. En toisin kyllä edes tiedä miten blueray toimii linuxissa, saako toimimaan vai ei? Käsittääkseni ei oikein hyvin?


      • esimerkki
        exergy kirjoitti:

        Ei asia ole noin yksioikoinen kuin sen esität. Seuraappas esim. sitä että kun Microsoft "keksii" jotain uutta tai alkaa kehittämään jotain "uutta" juttua niin kyllä Pentti heti siihen tarttuu ja alkaa hehkumaan ja välttämättä linuxille kyseistä asiaa ei ole saatavilla. Lisäksi esim. blueray on yksi jota "linuxPentti" tuskin kaiuttaisi. En toisin kyllä edes tiedä miten blueray toimii linuxissa, saako toimimaan vai ei? Käsittääkseni ei oikein hyvin?

        >...esim. blueray on yksi jota...Käsittääkseni ei oikein hyvin?

        Oletko SINÄKIN siirtynyt Pentin leiriin vai lukenut niin paljon Pentin Trolleja että olet jo aivopesty?

        Blu-ray on nimenomaan se tekniikka mikä voitti kun vastassa oli mikkiksen ajama HD DVD. ;)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Blu-ray


      • Penguin
        esimerkki kirjoitti:

        >...esim. blueray on yksi jota...Käsittääkseni ei oikein hyvin?

        Oletko SINÄKIN siirtynyt Pentin leiriin vai lukenut niin paljon Pentin Trolleja että olet jo aivopesty?

        Blu-ray on nimenomaan se tekniikka mikä voitti kun vastassa oli mikkiksen ajama HD DVD. ;)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Blu-ray

        Eipä aleta vainoharhaisiksi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe