onko taas ilmaantunut jotain Penan ja hänen jumalansa M$:n kannalta ikävää kun Penalla TAAS hirvittävä trollaus- ja valehteluinto päällä?
Onko M$ luvannut Penalle lisää palkkaa vai
10
125
Vastaukset
- muistaa...
...että Pentti on häiriintynyt Linux-fanaatikko joka yrittää mustata Microsoftin maineen.
- Pentti vankilaan.
Sen verran paljon hän mustamaalaa nimenomaan linuxia ja markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia etten usko että hän olisi linux-käyttäjä.
JOS niin olisi että hän olisi linux-käyttäjä, hänet pitäis teilata kaikkien muiden linux-käyttäjien taholta koska tuossa tapauksessa Pentti "likaa omaa pesäänsä" ja sellaista en kyllä ainakaan minä salli.
Uskon kumminkin Pentin ihan oikeasti työskentelevän tavalla tai toisella Microsoftin laskuun. - kysytään
Pentti vankilaan. kirjoitti:
Sen verran paljon hän mustamaalaa nimenomaan linuxia ja markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia etten usko että hän olisi linux-käyttäjä.
JOS niin olisi että hän olisi linux-käyttäjä, hänet pitäis teilata kaikkien muiden linux-käyttäjien taholta koska tuossa tapauksessa Pentti "likaa omaa pesäänsä" ja sellaista en kyllä ainakaan minä salli.
Uskon kumminkin Pentin ihan oikeasti työskentelevän tavalla tai toisella Microsoftin laskuun.häneltä itseltään? Mikä on totuus?
exergy kirjoitti:
Uskoisitko vastaukseen?
olla ihan varma, että KAIKKI nuo trollit ovat hänen kirjoittamiaan? Kyllähän vaikka minä tai vaikkapa sinä, Exergy, tai kuka tahansa voi saada semmosia kramppeja, että "kirjotetaas nyt piruuttaan Penan nimimerkillä". No, ei Exergy varmaankaan, eikä kukaan rekisteröitynyt, mutta kaikenlaisia sekopäitä on pallo pullollaan.
- viitteitä
Pentti vankilaan. kirjoitti:
Uskon kumminkin Pentin ihan oikeasti työskentelevän tavalla tai toisella Microsoftin laskuun.>...markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia...
Miksi Pentti sitten aina kirjoittaa aiheesta josta tietää täällä "tulevan turpaan niin että tukka lähtee"?
Jos olisi oikeasti niin tyhmä että uskoo Windowsiin niin kai siitä vielä jotakin löytyisi positiivistä? ThreeMice kirjoitti:
olla ihan varma, että KAIKKI nuo trollit ovat hänen kirjoittamiaan? Kyllähän vaikka minä tai vaikkapa sinä, Exergy, tai kuka tahansa voi saada semmosia kramppeja, että "kirjotetaas nyt piruuttaan Penan nimimerkillä". No, ei Exergy varmaankaan, eikä kukaan rekisteröitynyt, mutta kaikenlaisia sekopäitä on pallo pullollaan.
Näkeehän noista "pentti nelonen" jutuista etteivät suinkaan kaikki ole itse penan kirjoittamia mutta paatoksen tasosta yleensä on helposti tulkittavissa onko se pena vai ei. Moni kirjoittelee penan nikillä myös ihan huumorimielessä eli tärväisee jonkun '"ooggh otin liikaa jimiä" jutun tms. jonka kai jokainen ymmärtää feikiksi. Itse en harrasta penaismia vaan oen tehnyt periaatepäätöksen pysyä omassa nimimerkissäni, hyvässä ja pahassa.
Minuakin on kyllä väitetty penaksi mutta voitte rauhassa arvailla olenko vai en ;D
Nyt täräytän pari ruisleipää naamariin ja menen koisimaan, öitä.viitteitä kirjoitti:
>...markkinoi täällä kommunistista tuotetta Microsoftia...
Miksi Pentti sitten aina kirjoittaa aiheesta josta tietää täällä "tulevan turpaan niin että tukka lähtee"?
Jos olisi oikeasti niin tyhmä että uskoo Windowsiin niin kai siitä vielä jotakin löytyisi positiivistä?Ei asia ole noin yksioikoinen kuin sen esität. Seuraappas esim. sitä että kun Microsoft "keksii" jotain uutta tai alkaa kehittämään jotain "uutta" juttua niin kyllä Pentti heti siihen tarttuu ja alkaa hehkumaan ja välttämättä linuxille kyseistä asiaa ei ole saatavilla. Lisäksi esim. blueray on yksi jota "linuxPentti" tuskin kaiuttaisi. En toisin kyllä edes tiedä miten blueray toimii linuxissa, saako toimimaan vai ei? Käsittääkseni ei oikein hyvin?
- esimerkki
exergy kirjoitti:
Ei asia ole noin yksioikoinen kuin sen esität. Seuraappas esim. sitä että kun Microsoft "keksii" jotain uutta tai alkaa kehittämään jotain "uutta" juttua niin kyllä Pentti heti siihen tarttuu ja alkaa hehkumaan ja välttämättä linuxille kyseistä asiaa ei ole saatavilla. Lisäksi esim. blueray on yksi jota "linuxPentti" tuskin kaiuttaisi. En toisin kyllä edes tiedä miten blueray toimii linuxissa, saako toimimaan vai ei? Käsittääkseni ei oikein hyvin?
>...esim. blueray on yksi jota...Käsittääkseni ei oikein hyvin?
Oletko SINÄKIN siirtynyt Pentin leiriin vai lukenut niin paljon Pentin Trolleja että olet jo aivopesty?
Blu-ray on nimenomaan se tekniikka mikä voitti kun vastassa oli mikkiksen ajama HD DVD. ;)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Blu-ray - Penguin
esimerkki kirjoitti:
>...esim. blueray on yksi jota...Käsittääkseni ei oikein hyvin?
Oletko SINÄKIN siirtynyt Pentin leiriin vai lukenut niin paljon Pentin Trolleja että olet jo aivopesty?
Blu-ray on nimenomaan se tekniikka mikä voitti kun vastassa oli mikkiksen ajama HD DVD. ;)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Blu-rayEipä aleta vainoharhaisiksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794