Hei! Olisi etsinnässä aikuisia huumorintajuisia ja mukavia ihmisiä ympäri suomea:) Mailitse yhteyttä: [email protected]
Ympäri suomea kirjekamui
4
311
Vastaukset
Saanko kysyä,että jos on jo 18-vuotias (itse olen jo ja täytän n. 4 kuukauden päästä 19),niin onko tuon ikäinen turhan nuori siulle?Sikäli,kun 18-vuotias on jo aikuinen (lain mukaan ainaskin,mutta sinusta en tiedä ^^'')
- pappara
Jos itse voisin valita ystäväni niin ikä ei siinä ratkaise, yhden tekevää vaikka olisi vieläkin nuorempi tai huimasti vanhempi. Minusta ystävät ovat ystäviä iästään riippumatta ja siinä se rikkaus juuri onkin, kun ystäviä on eri-k-ikäsiä. Silloinhan mielipiteetkin ovat runsaita ja mikä parasta eri näkökulmasta olevia.
En oikein ymmärrä tuota ikäkyselyä koska minulle ei merkitse mitään se, mitä ikäluokkaa joku edustaa.
Sen sijaan merkitsee paljonkin, miten tuo joku jonkin ikäinen mielipidettään ilmaisee. Rivien välistä kun voi tulkita monenlaista.
- "tonttukirjeitä"
ei ole käytössä
- keskstlla
Laitanpa tähän samaan ketjuun. Noin nelikymmpinen mies toivoisi syvälliseen keskusteluun kaikenlaisita aiheista, elämän iloista ja suruista, maailman tapahtumista yms. Joko sähkpost tai meseen. Hotmailin etuosa on jermulu@
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241895Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔561743- 301440
- 701116
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22915- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176857