Hyvä ohjelma videon pilkkomiseen?

Jomppa09132

Elikkäs koneeltani löytyisi vallan mainio dokumentti jonka voisin upata YouTubeen. Mutta kun kerran maksimi videon pituus on se 10min tubessa niin mistä saisi helpon ohjelman, jolla saisi tämän dokkarin pistettyä 10min osiin?

Annan vaikka linkin sitten tähän keskusteluun kun oon upannut sen. Kunhan ohjelma ensin löytyisi :)

Ps. En ole ennen upannut mitään ennen YouTubeen.

Kiitos jos vinkkejä löytyy!

11

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riippuu käyttöjärjestelmästä. Voisit kokeilla Avidemux'ia. Se toimii Linuxilla ja sanovat, että Windowsillakin. Itse en saanut Vistalla pelittämään kunnolla. Kertookaa nyt P:LE se käyttis, kun kysytte näitä!

      • Jomppa09132

        Käyttöjärjestelmä Windows XP pro
        SP3

        Ei tarvitse hiiltyä :)


      • merkonomit..
        Jomppa09132 kirjoitti:

        Käyttöjärjestelmä Windows XP pro
        SP3

        Ei tarvitse hiiltyä :)

        ..ovat ärtyisiä ihmisiä.. :D


      • Jomppa09132

        .. käytetään? Voisko joku neuvoa miten saan leikattua 10minuutin pätkän ja tallentaa se AVI. :na uuteen kansioon?

        Vaikea käyttää :\


      • Jomppa09132 kirjoitti:

        Käyttöjärjestelmä Windows XP pro
        SP3

        Ei tarvitse hiiltyä :)

        en hiiltynyt, useimmiten vain olisi helpompaa jeesata HETI. Jos kerran nääs sulla XP on, niin sillä MovieMaker'illa sitten tietenkin teet tuon. Se on helppo softa. Tuolle toiselle vastaajalle kerron lakonisesti, että EN ole merkonomi, vaikka poikani sellaiseksi epäonnekseen opiskeleekin.


      • Jomppa09132 kirjoitti:

        .. käytetään? Voisko joku neuvoa miten saan leikattua 10minuutin pätkän ja tallentaa se AVI. :na uuteen kansioon?

        Vaikea käyttää :\

        sillisalaatti on se Avidemux, mutta, kuten sanottu, tee MovieMaker'illa.


      • Jomppa09132
        ThreeMice kirjoitti:

        sillisalaatti on se Avidemux, mutta, kuten sanottu, tee MovieMaker'illa.

        ... m4v tiedostoja :\ Pitänee hommata jokin ohjelma joka muuttaisi sen avi.ksi. Tuolta download.fi :stä latasin SUPER v2009 -ohjelman. Katsotaan miten etenee sen jälkeen :D


      • ThreeMice kirjoitti:

        en hiiltynyt, useimmiten vain olisi helpompaa jeesata HETI. Jos kerran nääs sulla XP on, niin sillä MovieMaker'illa sitten tietenkin teet tuon. Se on helppo softa. Tuolle toiselle vastaajalle kerron lakonisesti, että EN ole merkonomi, vaikka poikani sellaiseksi epäonnekseen opiskeleekin.

        50- luvulla merkonomi oli viimeksi kova sana. itse kävin joskus 70- luvulla ja tiesin jo etukäteen etten missään tarvi sitä paperia. enkä ole kyllä tarvinnutkaan :)
        yhdessä ainoassa työhaastattelussa kysyttiin koulutusta ja olin kahden vaiheilla sanoakko vai ei.


    • maker<

      riittää siihen

      • tämä..

        uusin viritelmä on ihan hyvä . Kokeilkaa vaikka.


      • Jomppa09132
        tämä.. kirjoitti:

        uusin viritelmä on ihan hyvä . Kokeilkaa vaikka.

        ... kuvan laatu heikkenevän kun Movie Makerilla pilkkoo. Onnistuu kyllä nyt hyvin mutta ei varmaan mitään special HQ laatua tule YouTubeen tämän jäljiltä. Noh.. katellaan kunhan saan homman valmiiksi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe