Elikkäs koneeltani löytyisi vallan mainio dokumentti jonka voisin upata YouTubeen. Mutta kun kerran maksimi videon pituus on se 10min tubessa niin mistä saisi helpon ohjelman, jolla saisi tämän dokkarin pistettyä 10min osiin?
Annan vaikka linkin sitten tähän keskusteluun kun oon upannut sen. Kunhan ohjelma ensin löytyisi :)
Ps. En ole ennen upannut mitään ennen YouTubeen.
Kiitos jos vinkkejä löytyy!
Hyvä ohjelma videon pilkkomiseen?
11
238
Vastaukset
riippuu käyttöjärjestelmästä. Voisit kokeilla Avidemux'ia. Se toimii Linuxilla ja sanovat, että Windowsillakin. Itse en saanut Vistalla pelittämään kunnolla. Kertookaa nyt P:LE se käyttis, kun kysytte näitä!
- Jomppa09132
Käyttöjärjestelmä Windows XP pro
SP3
Ei tarvitse hiiltyä :) - merkonomit..
Jomppa09132 kirjoitti:
SP3
Ei tarvitse hiiltyä :)..ovat ärtyisiä ihmisiä.. :D
- Jomppa09132
.. käytetään? Voisko joku neuvoa miten saan leikattua 10minuutin pätkän ja tallentaa se AVI. :na uuteen kansioon?
Vaikea käyttää :\ Jomppa09132 kirjoitti:
SP3
Ei tarvitse hiiltyä :)en hiiltynyt, useimmiten vain olisi helpompaa jeesata HETI. Jos kerran nääs sulla XP on, niin sillä MovieMaker'illa sitten tietenkin teet tuon. Se on helppo softa. Tuolle toiselle vastaajalle kerron lakonisesti, että EN ole merkonomi, vaikka poikani sellaiseksi epäonnekseen opiskeleekin.
Jomppa09132 kirjoitti:
.. käytetään? Voisko joku neuvoa miten saan leikattua 10minuutin pätkän ja tallentaa se AVI. :na uuteen kansioon?
Vaikea käyttää :\sillisalaatti on se Avidemux, mutta, kuten sanottu, tee MovieMaker'illa.
- Jomppa09132
ThreeMice kirjoitti:
sillisalaatti on se Avidemux, mutta, kuten sanottu, tee MovieMaker'illa.
... m4v tiedostoja :\ Pitänee hommata jokin ohjelma joka muuttaisi sen avi.ksi. Tuolta download.fi :stä latasin SUPER v2009 -ohjelman. Katsotaan miten etenee sen jälkeen :D
ThreeMice kirjoitti:
en hiiltynyt, useimmiten vain olisi helpompaa jeesata HETI. Jos kerran nääs sulla XP on, niin sillä MovieMaker'illa sitten tietenkin teet tuon. Se on helppo softa. Tuolle toiselle vastaajalle kerron lakonisesti, että EN ole merkonomi, vaikka poikani sellaiseksi epäonnekseen opiskeleekin.
50- luvulla merkonomi oli viimeksi kova sana. itse kävin joskus 70- luvulla ja tiesin jo etukäteen etten missään tarvi sitä paperia. enkä ole kyllä tarvinnutkaan :)
yhdessä ainoassa työhaastattelussa kysyttiin koulutusta ja olin kahden vaiheilla sanoakko vai ei.
- maker<
riittää siihen
- tämä..
uusin viritelmä on ihan hyvä . Kokeilkaa vaikka.
- Jomppa09132
tämä.. kirjoitti:
uusin viritelmä on ihan hyvä . Kokeilkaa vaikka.
... kuvan laatu heikkenevän kun Movie Makerilla pilkkoo. Onnistuu kyllä nyt hyvin mutta ei varmaan mitään special HQ laatua tule YouTubeen tämän jäljiltä. Noh.. katellaan kunhan saan homman valmiiksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880