Työn perässä joudun mahdollisesti muuttamaan Vantaalle. Kuinka kauan yksiön etsiminen vie kyseisessä kaupungissa? Minkäkokoisen yksiön saa keskimäärin 500 euron vuokralla? Entäpä 600? Tikkurila on yksi vaihtoehto, johon olisin päätymässä (sieltä siis tarjottu työtä) ja toinen on Pakkala.
vuokrakämpän hankkiminen Vantaalta
5
330
Vastaukset
VVO - takuuvuokra 250e
Vantaa, Koivukylä (ei siis Tikkurila vai Pakkala...)
1H KK (31.00m2 , 6. kerros, 494.00€ / kk, vapautuu 01.01.2010)
Tiedot: https://www.vvo.fi/usercontrols/kohde.aspx?id=1033862&sapid=10026&mode=3&hits=1&lang=fi- asunto111
minulla olisi yksiö vuokralla ota yhteyttä [email protected] ja vuokra on 500e
- lsfjölfj
Vantaalta saa kaksion tuohon hintaan
- miten on??
vantaalainen. Tarkoitatko tuolla sitä 500 vai 600 euroa? Itse muutan kaksioon, 47 neliötä, 1999 rakennettu talo ja vuokra on 595 euroa.
- Isfjölfj
miten on?? kirjoitti:
vantaalainen. Tarkoitatko tuolla sitä 500 vai 600 euroa? Itse muutan kaksioon, 47 neliötä, 1999 rakennettu talo ja vuokra on 595 euroa.
Minulla (länsi) Vantaalla kaksio 51 neliötä ja 501e. Tuntuu aika kovalta hinnalta tuo 600e kaksiosta, niitähän on kyllä paljon mutta mielummin asun vähän halvemmassa. Täällä on isot kaupat, terveyskeskus, neuvolat, koulut, junat, bussit, virastot, jne ihan lähellä. En kuitenkaan asu juna-aseman vieressä, enkä missään huonolla alueella. Huonolla alueella tarkoitan sitä, että täällä ei ole ravintoloita ihan talon vieressä eikä mitään häiriötekijöitä, rauhallista aluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461