kaverit.net???

teininäiti

hei! olen teini tytön äiti ja olen huomannut että tyttäreni viettää paljon aikaa otsikossa mainitsemalla sivulla. osaako joku kertoa mikä on tämä sivu? turvallinen?

4

2569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teininäiti

sivut nimi siis oli kavereita.net

• Mikään sivu internetissä ei ole 100% turvallinen..joten tarkkaile vain tyttäresi menemisiä sun muita ja keskustele hänen kanssaan vaaroista, joita netissä voi piillä..esim. pedofiileistä ja epävakaista persoonista.

Tapaamisiin ei kannata lähteä yksin eikä varsinkaan kenenkään kotiin. Jos tyttäresi esim. vaikka lähtee tapaamaan netissä tutuksi tullutta kaveria, niin pahimmassa tapauksessa se ihminen ei ole sitä, mitä on väittänyt olevansa. Pedofiilejä liikkuu valtavasti juuri siellä, missä on paljon nuoria ja alaikäisiä.

Kenellekään tuntemattomalle ei kannata jakaa kuviaan tuostanoin vaan..ei myös osoitettaan eikä numeroaan. Esimerkkinä oma tyttäreni..hän sai yhteydenoton 15 vuotiaana irc-galleriaan laittamansa s-postiosoitteen kautta kautta mieheltä, joka yritti houkutella tytärtäni "taidekuviin" no onneksi mallinurasta kiinnostunut tyttöni kertoi asiasta minulle ja kyselin tyttöni nimissä mieheltä, millaista kuvista olisi kyse..ne taidekuvat osoittautuivatkin sitten alastonkuviksi..eli mies oli pedofiili. kirje lähti teksteineen suoraan poliisille.

Itse myös loin oman profiilin kyseiselle sivustolle ihan sitä varten, että pystyn seuraamaan juttuja, joita nuoriso keskenään toistensa ja tuntemattomienkin kautta juttelee.

Tervettä järkeä käyttämällä ja olemalla varauksellinen kaikkia tuntemattomia kohtaan pärjää netissäkin oikein hyvin..vanhempien valppaus ja asioissa mukana pysyminen ei ole vakoilua vaan rakkautta.

Kavereita.net sivu on minulle tuntematon sivusto ..mutta vaikuttaa irc-gallerian kaltaiselta yhteisöltä, jossa on paljon nuoria.

Mukavaa Joulunodotusta sinulle ja Tytöllesi :)

Zamio

• kaverit.net käyttäjä

kyllä on.

• mies56vee

ei täysin turvallisia sivuja kaiketi olekkaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2274
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      167
      1868
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      178
      1414
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      239
      876
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      682
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      601
    Aihe