Näinhän se Meiju Suvas aina lauleskelee onnessaan.Mitä järkeä on siinä kun toinen roikkuu koko purukalustonsa voimalla toisen korvalehdessä kiinni?Ja korvakarvat tursuavat suuhun niin kuin nippu persiljaa.Muutenkin tässä kappaleessa on niin imelä sanoitus,että mulla on monta pöytäliinaa mennyt jo pilalle.Aina kun toi levy soi radiossa niin kaiuttimesta alkaa valua pöydälle sakea siirappivirta joka sotkee kaikki paikat.Joten mä päätin itse muuttaa sanoitusta.Eikö olisikin mahtavan kuuloista kun Meiju Suvas päästelisi minkä keuhkot kestävät:Oooo!Pure mua polvilumpioon tai niittaan sua nyrkillä umpioon!-Ja ihan varmasti mun karski ja miehekäs versio kappaleesta nousisi listan kärkeen ja myisi aina Platinalevyyn saakka.Mutta eihän multa koskaan kysytä yhtään mitään...
Hei Hoplaa!Pure Korvaan Mua!
10
255
Vastaukset
- impi-lempi
kuunnella tuo biisi ja tässä muillekin muistinvirkistykseksi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=BEej4rGwUE0
Täytyy sanoa, että kyllä sun sanotuksesi oli paljon mielenkiintopisempi ;)) - Anjaniina
Istuppa siihen, niin täti antaa iltalääkkeen.
Ja sinä kans nielaset sen tai niittaan sua umpiluuvioon.
Elikkä keskelle kaljua.
Aina riehaannut kun lääkitys vähänkään myöhästyy..
Iso mies, hoitasit jo ite tän... - viivi-amaldiina
tapasivat puistossa pitkän ajan jälkeen.
Hetken istuttuaan vierekkäin mummu sanoi papalle, muistako kun nuoruudessa istuimme täällä penkillä lähekkäin.
Pappa tuumas joo, kyllä muistan.
Mummu jatkoi, muistatko kun sä hivelit aina mun kättäni, pappa, joo muistan.
Mummu sipaisi huivin reunaa korvantaakse ja sanoi, muistatko kun sä aina purit mun korvaani.
Pappa nousi penkiltä ja lähti köpötteleen pois päin, muummu huutaa minne sä nyt menet.
Menen hakeen hampaita, sanoi pappa. :))))- Meriläinen
Hyvä Viivi, kiitti nauruista ;D))))))))))
- RiisuArkihuoli
kerran teit avauksen ärsytystä aiheittavista laulunsanoista, niin ainakin tää on eräs,mitä en voi sietää. Finkkujen laulama: Tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa... huh. Tosi imelää.
Ja myös tuo mainitsemasi kappale on tosiaankin ärsyttävä. Meijusta? Hänen äitinsä oli musiikinopettajani Pohjois-Helsingin yhteiskoulussa muinoin. Äiti oli ihan yhtä kaunis.:-D))))))))))))))))
pöytäliinalla parempi lumpion palaSet ;D Mitähän kanavaa sä oikein mahdat kuunnella, kun ei ole meikän korviin vuosiin kantautunut Meijun suivautukset. Paha antaa platinaa jos ei edes tiedä koko naissesta mitään kö kuulunutkaan sen vertaa. Rammarimiehiä....? :D
- ole kuunnellut
....vai purukaluston vimmalla...ihan on niskavillat pörhöllään, silleen iiiiihanasti...se vimma kun t u n t u u
ja hellästi siinä kyllä purraan...kun joskus kokisikin !!!!!! - Samilja
toista korvasta järsiä, paljon vaikeampaa purraa omaa nenäänsä :))
http://www.youtube.com/watch?v=74YCEkETZM0&feature=related
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464