Hei Hoplaa!Pure Korvaan Mua!

nooanarkki

Näinhän se Meiju Suvas aina lauleskelee onnessaan.Mitä järkeä on siinä kun toinen roikkuu koko purukalustonsa voimalla toisen korvalehdessä kiinni?Ja korvakarvat tursuavat suuhun niin kuin nippu persiljaa.Muutenkin tässä kappaleessa on niin imelä sanoitus,että mulla on monta pöytäliinaa mennyt jo pilalle.Aina kun toi levy soi radiossa niin kaiuttimesta alkaa valua pöydälle sakea siirappivirta joka sotkee kaikki paikat.Joten mä päätin itse muuttaa sanoitusta.Eikö olisikin mahtavan kuuloista kun Meiju Suvas päästelisi minkä keuhkot kestävät:Oooo!Pure mua polvilumpioon tai niittaan sua nyrkillä umpioon!-Ja ihan varmasti mun karski ja miehekäs versio kappaleesta nousisi listan kärkeen ja myisi aina Platinalevyyn saakka.Mutta eihän multa koskaan kysytä yhtään mitään...

10

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impi-lempi
    • Anjaniina

      Istuppa siihen, niin täti antaa iltalääkkeen.
      Ja sinä kans nielaset sen tai niittaan sua umpiluuvioon.
      Elikkä keskelle kaljua.
      Aina riehaannut kun lääkitys vähänkään myöhästyy..
      Iso mies, hoitasit jo ite tän...

    • viivi-amaldiina

      tapasivat puistossa pitkän ajan jälkeen.
      Hetken istuttuaan vierekkäin mummu sanoi papalle, muistako kun nuoruudessa istuimme täällä penkillä lähekkäin.
      Pappa tuumas joo, kyllä muistan.
      Mummu jatkoi, muistatko kun sä hivelit aina mun kättäni, pappa, joo muistan.
      Mummu sipaisi huivin reunaa korvantaakse ja sanoi, muistatko kun sä aina purit mun korvaani.
      Pappa nousi penkiltä ja lähti köpötteleen pois päin, muummu huutaa minne sä nyt menet.
      Menen hakeen hampaita, sanoi pappa. :))))

      • Olipas hauska juttu:))))))


      • Meriläinen

        Hyvä Viivi, kiitti nauruista ;D))))))))))


    • RiisuArkihuoli

      kerran teit avauksen ärsytystä aiheittavista laulunsanoista, niin ainakin tää on eräs,mitä en voi sietää. Finkkujen laulama: Tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa... huh. Tosi imelää.
      Ja myös tuo mainitsemasi kappale on tosiaankin ärsyttävä.

    • Meijusta? Hänen äitinsä oli musiikinopettajani Pohjois-Helsingin yhteiskoulussa muinoin. Äiti oli ihan yhtä kaunis.:-D))))))))))))))))

    • pöytäliinalla parempi lumpion palaSet ;D Mitähän kanavaa sä oikein mahdat kuunnella, kun ei ole meikän korviin vuosiin kantautunut Meijun suivautukset. Paha antaa platinaa jos ei edes tiedä koko naissesta mitään kö kuulunutkaan sen vertaa. Rammarimiehiä....? :D

    • ole kuunnellut

      ....vai purukaluston vimmalla...ihan on niskavillat pörhöllään, silleen iiiiihanasti...se vimma kun t u n t u u
      ja hellästi siinä kyllä purraan...kun joskus kokisikin !!!!!!

    • Samilja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe