Näinhän se Meiju Suvas aina lauleskelee onnessaan.Mitä järkeä on siinä kun toinen roikkuu koko purukalustonsa voimalla toisen korvalehdessä kiinni?Ja korvakarvat tursuavat suuhun niin kuin nippu persiljaa.Muutenkin tässä kappaleessa on niin imelä sanoitus,että mulla on monta pöytäliinaa mennyt jo pilalle.Aina kun toi levy soi radiossa niin kaiuttimesta alkaa valua pöydälle sakea siirappivirta joka sotkee kaikki paikat.Joten mä päätin itse muuttaa sanoitusta.Eikö olisikin mahtavan kuuloista kun Meiju Suvas päästelisi minkä keuhkot kestävät:Oooo!Pure mua polvilumpioon tai niittaan sua nyrkillä umpioon!-Ja ihan varmasti mun karski ja miehekäs versio kappaleesta nousisi listan kärkeen ja myisi aina Platinalevyyn saakka.Mutta eihän multa koskaan kysytä yhtään mitään...
Hei Hoplaa!Pure Korvaan Mua!
10
208
Vastaukset
- impi-lempi
kuunnella tuo biisi ja tässä muillekin muistinvirkistykseksi ;)
http://www.youtube.com/watch?v=BEej4rGwUE0
Täytyy sanoa, että kyllä sun sanotuksesi oli paljon mielenkiintopisempi ;)) - Anjaniina
Istuppa siihen, niin täti antaa iltalääkkeen.
Ja sinä kans nielaset sen tai niittaan sua umpiluuvioon.
Elikkä keskelle kaljua.
Aina riehaannut kun lääkitys vähänkään myöhästyy..
Iso mies, hoitasit jo ite tän... - viivi-amaldiina
tapasivat puistossa pitkän ajan jälkeen.
Hetken istuttuaan vierekkäin mummu sanoi papalle, muistako kun nuoruudessa istuimme täällä penkillä lähekkäin.
Pappa tuumas joo, kyllä muistan.
Mummu jatkoi, muistatko kun sä hivelit aina mun kättäni, pappa, joo muistan.
Mummu sipaisi huivin reunaa korvantaakse ja sanoi, muistatko kun sä aina purit mun korvaani.
Pappa nousi penkiltä ja lähti köpötteleen pois päin, muummu huutaa minne sä nyt menet.
Menen hakeen hampaita, sanoi pappa. :))))- Meriläinen
Hyvä Viivi, kiitti nauruista ;D))))))))))
- RiisuArkihuoli
kerran teit avauksen ärsytystä aiheittavista laulunsanoista, niin ainakin tää on eräs,mitä en voi sietää. Finkkujen laulama: Tahdon oikeesti olla sinun, enkä vain leikisti rakastaa... huh. Tosi imelää.
Ja myös tuo mainitsemasi kappale on tosiaankin ärsyttävä. Meijusta? Hänen äitinsä oli musiikinopettajani Pohjois-Helsingin yhteiskoulussa muinoin. Äiti oli ihan yhtä kaunis.:-D))))))))))))))))
pöytäliinalla parempi lumpion palaSet ;D Mitähän kanavaa sä oikein mahdat kuunnella, kun ei ole meikän korviin vuosiin kantautunut Meijun suivautukset. Paha antaa platinaa jos ei edes tiedä koko naissesta mitään kö kuulunutkaan sen vertaa. Rammarimiehiä....? :D
- ole kuunnellut
....vai purukaluston vimmalla...ihan on niskavillat pörhöllään, silleen iiiiihanasti...se vimma kun t u n t u u
ja hellästi siinä kyllä purraan...kun joskus kokisikin !!!!!! - Samilja
toista korvasta järsiä, paljon vaikeampaa purraa omaa nenäänsä :))
http://www.youtube.com/watch?v=74YCEkETZM0&feature=related
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27810429IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3327352Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?861977Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1231731Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut771586Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61531- 1091191
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48979Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26838MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762