Uskallatteko kertoa minkä näköinen ihastuksenne on?;)Minun on...

Celia80

mustahiuksinen lyhyttukkainen mielettömän söpö sinisilmä. Hänellä on hieman poikamainen tyyli josta pidän erityisesti:)

25

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hnm,

      Aika luonnollisen keskivaaleat hiukset, ja söpöt aika vaalean siniset/vihreät/harmaat silmät.

    • sdfhiosdhjfioshdifhs

      Kauniit, suuret ja iloiset silmät. Elämäni valo.

    • uyruyr

      täydellinen! Ei muuta sanottavaa. Ai että.....hmmmm. Hän onkin täydellinen, sisäisesti ja ulkoisesti, minulle!

      • haaveissa vainko?

        Sinä lyhythiuksinen vihreäsilmäinen nainen jonka kanssa kohtaamme useasti työn merkeissä.


    • Chrysania

      Punatukkainen, hieman pyoreä, minua hieman lyhyempi vihreäsilmäinen tyttö jonka voin sulkea syliin ja suojella kaikelta pahalta.

    • Ihastunut...

      on hiukset ponnarilla, todella atleettinen ja kiehtova, naisellinen sekä jollain tavalla poikamainen.. johtunee ihanan lihaksikkaasta vartalosta.. ja vaikuttaa vähän ujolta.. söpö:) mut kumpa uskaltaisin vaan lähestyä..

      • bvcx

        Eli olet nähnyt hänet vähäpukeisena :o


      • 14

        samaa minäkin sanon =)


      • Ihastunut...
        bvcx kirjoitti:

        Eli olet nähnyt hänet vähäpukeisena :o

        en ole (höh). Mutta kyllä sen vaan huomaa, jos on syötävänhyvännäkönen kroppa:P Ja vaikuttaahan se muutenkin asennenaiselta.. huoh..


      • gfds
        Ihastunut... kirjoitti:

        en ole (höh). Mutta kyllä sen vaan huomaa, jos on syötävänhyvännäkönen kroppa:P Ja vaikuttaahan se muutenkin asennenaiselta.. huoh..

        Mistä sen vai huomaa? tankkitoppi?


      • Ihastunut...
        gfds kirjoitti:

        Mistä sen vai huomaa? tankkitoppi?

        sitä :D


      • rena_1

        ihastuksistani toisella on aivan mieletön kroppa.. olen sen kyllä aikaisemminkin huomannut mutta vasta jokin aika sitten todella havahduin siihen, ts. aloin nähdä nähnet ihan eri valossa. 8) Hänkin on todella atleettinen, hoikka, vaaleat lyhyehköt hiukset, nätti hymy ja kovin puhelias/avoin ja mielettömän söpö!:)
        Ikinä ei tosin olisi tullut edes mieleen että häneen vielä joskus ihastuisin.. mutta niin siinä vain aivan yllättäen ja yhtäkkiä kävi!


    • envoikatsoasydänsärk

      Lyhyet ruskeat hiukset, poikamainen, joka päivä yhä suloisempi ja ihanampi mun silmissä.. voih... :(

      • omaa aivan ihan omanlaisensa tyylin taitaapi kyseinen henkilö tietää millaisen vaikutuksen tekee meikäläiseen..voih empä tiiä yritän edes hivenen rohkaistua ja vaikka hymyillä enemmän kun seuraavan kerran nähdään moikkaaminenkaan ei olisi niin vaikeaa sinä rastatukkasöpöläinen heh...sinua kaipaapi eräs pienen pieni neitokainen....


      • uneksin

        voi kun se olisin minä.


      • envoikatsoasydänsärk
        uneksin kirjoitti:

        voi kun se olisin minä.

        Kerro itsestäsi jotain mistä tiedän ootko se sinä? Tai kerro miltä näyttää hän, jolta tuota viestiäni toivoit... Rohkeutta vaan!


      • envoikatsoasydänsärk kirjoitti:

        Kerro itsestäsi jotain mistä tiedän ootko se sinä? Tai kerro miltä näyttää hän, jolta tuota viestiäni toivoit... Rohkeutta vaan!

        voisi olettaa että elämä on. samaisen henkilön kohdalla on tullut jossiteltua jo yli vuoden heh...viimeksi törmäsin häneen viime lauantaina paikallisessa tampereella. spöt punaiset rastat ja pilke silmäkulmassa ja löytyypi lävistyksiäkin heko...mutta en ole epätoivoinen kylläkään syvästi vain pihkaantunut...kyllähän minut muistaa kun näkee..


      • envoikatsoasydänsärk
        murunen28 kirjoitti:

        voisi olettaa että elämä on. samaisen henkilön kohdalla on tullut jossiteltua jo yli vuoden heh...viimeksi törmäsin häneen viime lauantaina paikallisessa tampereella. spöt punaiset rastat ja pilke silmäkulmassa ja löytyypi lävistyksiäkin heko...mutta en ole epätoivoinen kylläkään syvästi vain pihkaantunut...kyllähän minut muistaa kun näkee..

        Kysyin tuolta "uneksin" nimimerkiltä, vai oletteko sama henkilö? No, kivalta kuulostaa sunkin ihastus, mutta minä se en ole...


      • uneksin
        envoikatsoasydänsärk kirjoitti:

        Kysyin tuolta "uneksin" nimimerkiltä, vai oletteko sama henkilö? No, kivalta kuulostaa sunkin ihastus, mutta minä se en ole...

        Olen noin 160 cm, kaksi jalkaa, kaksi kättä, käytän silmälaseja. Näen sinua päivittäin.
        Millä todennäkösyydellä joku voi oikeasti löytää täältä ihastuksensa. Tämä palsta ajaa mut hulluuden partaalle. ;)


      • envoikatsoasydänsärk
        uneksin kirjoitti:

        Olen noin 160 cm, kaksi jalkaa, kaksi kättä, käytän silmälaseja. Näen sinua päivittäin.
        Millä todennäkösyydellä joku voi oikeasti löytää täältä ihastuksensa. Tämä palsta ajaa mut hulluuden partaalle. ;)

        Mutta et tosiaan ole hän jota etsin, harmi. :( Ja hulluuden partaalle juu, niin tuttua... En silti osaa olla kiusaamatta itseäni.


    • Jada!

      Lyhyet, punertavan vaaleat kiharat hiukset, vaaleanvihreät, ilmeikkäät silmät (ja aina pilkettä =)), pyöreähkö, minua hieman pidempi, aivan ihana =)

    • Mush^^

      sydämenmuotoiset kasvot, kaulalle yltävät kirkkaanpunaiset hiukset, maailman sinisimmät silmät ja kalpea iho. Vartalo on hoikka ja urheilullien ja ehkä hieman poikamainen lihaksikkaiden hartioiden takia. Nami nainen yhtäkaikki...

      • vierailija2

        mustat pitkät hiukset, vihreet silmät, vähän ujo, ihana!!!


    • tui<3

      vaaleat rastat, söpöt vihreät silmät, pisamia, ujo ilme, poikamainen tyyli, mutta naisellinen vartalo.. aaww :3

      • söpis

        Ihana! Ei liian hoikka, eikä paksukaan. Normaalikokoinen, sopivilla muodoilla.. suloiset kasvot, ihanat silmät, pusuhuulet! Pisamat!! Huoh.. Lyhyehköt, ruskeat hiukset jotka välillä on duunissakin söpösti pörrössä.. Saa minut täysin sekaisin ja duunipäivään lisää haastetta!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe