mustahiuksinen lyhyttukkainen mielettömän söpö sinisilmä. Hänellä on hieman poikamainen tyyli josta pidän erityisesti:)
Uskallatteko kertoa minkä näköinen ihastuksenne on?;)Minun on...
25
1360
Vastaukset
- hnm,
Aika luonnollisen keskivaaleat hiukset, ja söpöt aika vaalean siniset/vihreät/harmaat silmät.
- sdfhiosdhjfioshdifhs
Kauniit, suuret ja iloiset silmät. Elämäni valo.
- uyruyr
täydellinen! Ei muuta sanottavaa. Ai että.....hmmmm. Hän onkin täydellinen, sisäisesti ja ulkoisesti, minulle!
- haaveissa vainko?
Sinä lyhythiuksinen vihreäsilmäinen nainen jonka kanssa kohtaamme useasti työn merkeissä.
- Chrysania
Punatukkainen, hieman pyoreä, minua hieman lyhyempi vihreäsilmäinen tyttö jonka voin sulkea syliin ja suojella kaikelta pahalta.
- Ihastunut...
on hiukset ponnarilla, todella atleettinen ja kiehtova, naisellinen sekä jollain tavalla poikamainen.. johtunee ihanan lihaksikkaasta vartalosta.. ja vaikuttaa vähän ujolta.. söpö:) mut kumpa uskaltaisin vaan lähestyä..
- bvcx
Eli olet nähnyt hänet vähäpukeisena :o
- 14
samaa minäkin sanon =)
- Ihastunut...
bvcx kirjoitti:
Eli olet nähnyt hänet vähäpukeisena :o
en ole (höh). Mutta kyllä sen vaan huomaa, jos on syötävänhyvännäkönen kroppa:P Ja vaikuttaahan se muutenkin asennenaiselta.. huoh..
- gfds
Ihastunut... kirjoitti:
en ole (höh). Mutta kyllä sen vaan huomaa, jos on syötävänhyvännäkönen kroppa:P Ja vaikuttaahan se muutenkin asennenaiselta.. huoh..
Mistä sen vai huomaa? tankkitoppi?
- Ihastunut...
gfds kirjoitti:
Mistä sen vai huomaa? tankkitoppi?
sitä :D
- rena_1
ihastuksistani toisella on aivan mieletön kroppa.. olen sen kyllä aikaisemminkin huomannut mutta vasta jokin aika sitten todella havahduin siihen, ts. aloin nähdä nähnet ihan eri valossa. 8) Hänkin on todella atleettinen, hoikka, vaaleat lyhyehköt hiukset, nätti hymy ja kovin puhelias/avoin ja mielettömän söpö!:)
Ikinä ei tosin olisi tullut edes mieleen että häneen vielä joskus ihastuisin.. mutta niin siinä vain aivan yllättäen ja yhtäkkiä kävi!
- envoikatsoasydänsärk
Lyhyet ruskeat hiukset, poikamainen, joka päivä yhä suloisempi ja ihanampi mun silmissä.. voih... :(
omaa aivan ihan omanlaisensa tyylin taitaapi kyseinen henkilö tietää millaisen vaikutuksen tekee meikäläiseen..voih empä tiiä yritän edes hivenen rohkaistua ja vaikka hymyillä enemmän kun seuraavan kerran nähdään moikkaaminenkaan ei olisi niin vaikeaa sinä rastatukkasöpöläinen heh...sinua kaipaapi eräs pienen pieni neitokainen....
- uneksin
voi kun se olisin minä.
- envoikatsoasydänsärk
uneksin kirjoitti:
voi kun se olisin minä.
Kerro itsestäsi jotain mistä tiedän ootko se sinä? Tai kerro miltä näyttää hän, jolta tuota viestiäni toivoit... Rohkeutta vaan!
envoikatsoasydänsärk kirjoitti:
Kerro itsestäsi jotain mistä tiedän ootko se sinä? Tai kerro miltä näyttää hän, jolta tuota viestiäni toivoit... Rohkeutta vaan!
voisi olettaa että elämä on. samaisen henkilön kohdalla on tullut jossiteltua jo yli vuoden heh...viimeksi törmäsin häneen viime lauantaina paikallisessa tampereella. spöt punaiset rastat ja pilke silmäkulmassa ja löytyypi lävistyksiäkin heko...mutta en ole epätoivoinen kylläkään syvästi vain pihkaantunut...kyllähän minut muistaa kun näkee..
- envoikatsoasydänsärk
murunen28 kirjoitti:
voisi olettaa että elämä on. samaisen henkilön kohdalla on tullut jossiteltua jo yli vuoden heh...viimeksi törmäsin häneen viime lauantaina paikallisessa tampereella. spöt punaiset rastat ja pilke silmäkulmassa ja löytyypi lävistyksiäkin heko...mutta en ole epätoivoinen kylläkään syvästi vain pihkaantunut...kyllähän minut muistaa kun näkee..
Kysyin tuolta "uneksin" nimimerkiltä, vai oletteko sama henkilö? No, kivalta kuulostaa sunkin ihastus, mutta minä se en ole...
- uneksin
envoikatsoasydänsärk kirjoitti:
Kysyin tuolta "uneksin" nimimerkiltä, vai oletteko sama henkilö? No, kivalta kuulostaa sunkin ihastus, mutta minä se en ole...
Olen noin 160 cm, kaksi jalkaa, kaksi kättä, käytän silmälaseja. Näen sinua päivittäin.
Millä todennäkösyydellä joku voi oikeasti löytää täältä ihastuksensa. Tämä palsta ajaa mut hulluuden partaalle. ;) - envoikatsoasydänsärk
uneksin kirjoitti:
Olen noin 160 cm, kaksi jalkaa, kaksi kättä, käytän silmälaseja. Näen sinua päivittäin.
Millä todennäkösyydellä joku voi oikeasti löytää täältä ihastuksensa. Tämä palsta ajaa mut hulluuden partaalle. ;)Mutta et tosiaan ole hän jota etsin, harmi. :( Ja hulluuden partaalle juu, niin tuttua... En silti osaa olla kiusaamatta itseäni.
- Jada!
Lyhyet, punertavan vaaleat kiharat hiukset, vaaleanvihreät, ilmeikkäät silmät (ja aina pilkettä =)), pyöreähkö, minua hieman pidempi, aivan ihana =)
- Mush^^
sydämenmuotoiset kasvot, kaulalle yltävät kirkkaanpunaiset hiukset, maailman sinisimmät silmät ja kalpea iho. Vartalo on hoikka ja urheilullien ja ehkä hieman poikamainen lihaksikkaiden hartioiden takia. Nami nainen yhtäkaikki...
- vierailija2
mustat pitkät hiukset, vihreet silmät, vähän ujo, ihana!!!
- tui<3
vaaleat rastat, söpöt vihreät silmät, pisamia, ujo ilme, poikamainen tyyli, mutta naisellinen vartalo.. aaww :3
- söpis
Ihana! Ei liian hoikka, eikä paksukaan. Normaalikokoinen, sopivilla muodoilla.. suloiset kasvot, ihanat silmät, pusuhuulet! Pisamat!! Huoh.. Lyhyehköt, ruskeat hiukset jotka välillä on duunissakin söpösti pörrössä.. Saa minut täysin sekaisin ja duunipäivään lisää haastetta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683