arvovallalla sanon, että huitsin Nevada on kaukana. Uskaltaako joku olla eri mieltä?
Kaikkien alojen erikoisasiantuntijan
69
589
Vastaukset
- Rose*
siellä missä pippuri kasvaa?
- en kerro
sillä Markus Huitsin bändi Nevada on soittanut ympäri Suomea.
Joten Huitsin Nevada on voinut olla hyvinkin lähellä sinua.- se se on
Teotwawki kirjoitti:
kuulua siihen genreen, jota minä kuuntelen.
vaan lopetti muutama vuosi sitten.
- RiisuArkihuoli
Hornan Tuutti lähempänä? :=))
- uk-ko
Sinnehän on useampi poronkusema!
- Heikunkeikku
Enpäs tuota tiedä, huitsin Nevadasta. Harmittaa vaan vietävästi, jos käsketää suksia Kuuseen.
Aina ihmetelly, että miten se oikein onnistuu?
Tihiä kuusi, jossa oksia kertakaikkisesti ympäri runkoa, miten helkkaris sinne vois suksia.
Sen verran kokemusta mettäs hiihtelystä, joka nyt luulis olevan helpompaa, ku alkaa ylähä kuuseen suksittelemaan.
En tiiä, mutta aina oon pitäny semmosta kuuseen-käskijää vähä höperönä.
Ei varmaa älyä maan vetovoima-juttujakaan.- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
mutta kun sanotaan suksi veehen,siin jo karskimpaakin hirvittää.
Ei oo kuuseen suksiminen kesyä, ei oo. Mutta sun mainitsema on kieltämättä haasteellinen homma. Ihan hirvittää muakin.
On yks toinenkin asia, jota oon ihmetelly. Nimittäin Lähe lätkimään. Mitä siinä käsketään lätkiä ja millä? Heikunkeikku kirjoitti:
Ei oo kuuseen suksiminen kesyä, ei oo. Mutta sun mainitsema on kieltämättä haasteellinen homma. Ihan hirvittää muakin.
On yks toinenkin asia, jota oon ihmetelly. Nimittäin Lähe lätkimään. Mitä siinä käsketään lätkiä ja millä?Vähän kuin painu pois käsky,ihan kuin pitäis painua alas ja hävitä,mennä maanalus hommiin.
Mutta toi lätkiminen ,oliskohan sanonta ,nyt alkoi läski tummumaan jotenkin yhteyressä mainitsemaasi asiaan.- Otto-Vaan..
Jos kaikesta huolimatta meneekin päin mäntyä:(
- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Vähän kuin painu pois käsky,ihan kuin pitäis painua alas ja hävitä,mennä maanalus hommiin.
Mutta toi lätkiminen ,oliskohan sanonta ,nyt alkoi läski tummumaan jotenkin yhteyressä mainitsemaasi asiaan.Suorastaan kerrassaan. Eipä ole tullut mieleen läskin tummumiset läiskimisen yhteydes, vaan nyt kun sen mainitsit, niin kerrassaan tuli minullekin mieleeni. Niin, saattanet ollakin oikeassa.
On viisaampaa ja järkevämpää käskeä Lähtemään läiskimään, kuin käskeä Tulla läiskimään.
Painu pois-käsky on mietityttävä lause. Maanalushommat mullekin mieleen tulee.
Paina persettä-huudahdus taas juolahduttaa mieleeni tilanteen, jossa käskyn saajan pitäisi painella takapuoltaan. - Heikunkeikku
Otto-Vaan.. kirjoitti:
Jos kaikesta huolimatta meneekin päin mäntyä:(
Päin mäntyä, ihan Pää kiinni :(
Hyi, ei kivaa olis. Heikunkeikku kirjoitti:
Suorastaan kerrassaan. Eipä ole tullut mieleen läskin tummumiset läiskimisen yhteydes, vaan nyt kun sen mainitsit, niin kerrassaan tuli minullekin mieleeni. Niin, saattanet ollakin oikeassa.
On viisaampaa ja järkevämpää käskeä Lähtemään läiskimään, kuin käskeä Tulla läiskimään.
Paina persettä-huudahdus taas juolahduttaa mieleeni tilanteen, jossa käskyn saajan pitäisi painella takapuoltaan.Vanha suola janotti ja siinä kun nuolaisin ennen kuin tipahti tuli mieleen,sinäkun olet pelimanneja erustava
haitarihan on kallis soitin ja ihmetyttää kun käsketään työntää jokin esine hanuriin,sehän särkyy,ja sillä voi soittaa vain tuulen viemää.
Eihän kukaan musiikki ihminen sellaista tekisi.
.Heikunkeikku kirjoitti:
Päin mäntyä, ihan Pää kiinni :(
Hyi, ei kivaa olis.ei tosin ennen hiiloksen sammumista,silloin on kuin löylyn lyömä.
- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Vanha suola janotti ja siinä kun nuolaisin ennen kuin tipahti tuli mieleen,sinäkun olet pelimanneja erustava
haitarihan on kallis soitin ja ihmetyttää kun käsketään työntää jokin esine hanuriin,sehän särkyy,ja sillä voi soittaa vain tuulen viemää.
Eihän kukaan musiikki ihminen sellaista tekisi.
.Kesti vähä tää mun vastaus, ku olin vanhaa virttä soittamas. Kuunaan ei ketään musiikki-ihminen käskis toista työntämään mitään Hanuriin. Täytyis olla aika Torvi, joka semmosta tekis.
- Otto-Vaan
koti-kiusattu kirjoitti:
ei tosin ennen hiiloksen sammumista,silloin on kuin löylyn lyömä.
Selvästi viittasit kintaalla tänne päin:D
koti-kiusattu kirjoitti:
mutta kun sanotaan suksi veehen,siin jo karskimpaakin hirvittää.
käsketään suksimaan suohon, ehä siin mitä jos käskettäs suolle, mut ko suohon, siellähä voi olla suosilmä joka imaisee nieluunsa): Sit voi sannoo vaan terve menoa, mut ei takas tuloa.
- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
ei tosin ennen hiiloksen sammumista,silloin on kuin löylyn lyömä.
Joo, voi toki olla pelti kiinni. Mut semmonen, joka liian aikasin pistää pellin kiinni, niin sillä kyllä aivot seisoo.
Heikunkeikku kirjoitti:
Kesti vähä tää mun vastaus, ku olin vanhaa virttä soittamas. Kuunaan ei ketään musiikki-ihminen käskis toista työntämään mitään Hanuriin. Täytyis olla aika Torvi, joka semmosta tekis.
Siispä veisaaamme virrestä viis,koska on musta maa olen minäkin lapioinut menneen talven lumia.
Naapurin koiraa se häiritsi mutta eihän haukku haavaa tee,aikani kolisteltuani vaimo epäili hullun tekevän paljon työtä,lopetin ja menin sisälle syömään sanojani.Otto-Vaan kirjoitti:
Selvästi viittasit kintaalla tänne päin:D
Lyörä laimin mutta koska sääli on sairautta menin puihin.
- Otto-Vaan
koti-kiusattu kirjoitti:
Lyörä laimin mutta koska sääli on sairautta menin puihin.
:)))))
sasus kirjoitti:
käsketään suksimaan suohon, ehä siin mitä jos käskettäs suolle, mut ko suohon, siellähä voi olla suosilmä joka imaisee nieluunsa): Sit voi sannoo vaan terve menoa, mut ei takas tuloa.
siellähän on virvatulia,älä polta näppejäsi jos taas hiihrät vanhalle tulistelu paikalle saat tanssia tulisilla hiilillä,suo siellä vetelä täällä.
- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Siispä veisaaamme virrestä viis,koska on musta maa olen minäkin lapioinut menneen talven lumia.
Naapurin koiraa se häiritsi mutta eihän haukku haavaa tee,aikani kolisteltuani vaimo epäili hullun tekevän paljon työtä,lopetin ja menin sisälle syömään sanojani.Tähän en kykene vastaamaan. Ei se yli hilseen mennyt, mutta nauran vääränä, enkä saa sanoja suustani.
Et taidakaan olla eilisen Teeren poikia, huomaan. koti-kiusattu kirjoitti:
siellähän on virvatulia,älä polta näppejäsi jos taas hiihrät vanhalle tulistelu paikalle saat tanssia tulisilla hiilillä,suo siellä vetelä täällä.
meiningistä tulis kauhee nälkä, vois haistaa vaik hapankaalin:)
Heikunkeikku kirjoitti:
Tähän en kykene vastaamaan. Ei se yli hilseen mennyt, mutta nauran vääränä, enkä saa sanoja suustani.
Et taidakaan olla eilisen Teeren poikia, huomaan.loistava selittäjä ja olin täpinöissäni kun tulit mukaan,nyt on aika lopetella öitä ja kiitti monista nauruista,
Ehkä eniten nautin laihasta miehestä rannalla.- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
loistava selittäjä ja olin täpinöissäni kun tulit mukaan,nyt on aika lopetella öitä ja kiitti monista nauruista,
Ehkä eniten nautin laihasta miehestä rannalla.Sun järkes on ku partaveitsi, siitä pidän. Kiitokset seurasta.
Menehän vaaka-asentoon. Minä meen hetken kuluttua.
Hyvää yötä. sasus kirjoitti:
olen sadat kerrat kävellyt kainuulaisella suolla lakkojen perässä, enkä ole koskaan uponnut suohon.
- mitäkä mies
Heikunkeikku kirjoitti:
Suorastaan kerrassaan. Eipä ole tullut mieleen läskin tummumiset läiskimisen yhteydes, vaan nyt kun sen mainitsit, niin kerrassaan tuli minullekin mieleeni. Niin, saattanet ollakin oikeassa.
Paina persettä-huudahdus taas juolahduttaa mieleeni tilanteen, jossa käskyn saajan pitäisi painella takapuoltaan.Jos käsketään "painaa puuta" aika perverssiä:)) Hitto sä vedät hyvin:)))otin oikein selkäkeikka naurut ja meinasin pudota penkiltä:))
- mitäkä mies
koti-kiusattu kirjoitti:
Naapurin koiraa se häiritsi mutta eihän haukku haavaa tee,aikani kolisteltuani vaimo epäili hullun tekevän paljon työtä,lopetin ja menin sisälle syömään sanojani.Täällähän suu repiää korviin asti,pitnee siirtää korvia:))
- mitäkä mies
Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, voi toki olla pelti kiinni. Mut semmonen, joka liian aikasin pistää pellin kiinni, niin sillä kyllä aivot seisoo.
Jos laittaa "pellin kii" liian aikaseen,voi tulla häkäräjähdys ja sen jälkeen talo on tuhannen pillun päreinä:)
- Marlyn.
mitäkä mies kirjoitti:
Jos käsketään "painaa puuta" aika perverssiä:)) Hitto sä vedät hyvin:)))otin oikein selkäkeikka naurut ja meinasin pudota penkiltä:))
enää,enkä näe mitään,nauran katketakseni edellisten jutuille! Hohhoijaa ku hauskaa! Tosiaan rypyt lisääntyy tai ikä pitenee,niin hauskaa on :-)))))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
olen sadat kerrat kävellyt kainuulaisella suolla lakkojen perässä, enkä ole koskaan uponnut suohon.
päin mettää koko juttu, iha luu män kurkkuu):
ei ole kiinni mutten ole eri mieltä kuitenkaan. Kaukana sen täytyy olla koska en ole siellä koskaan käynyt.
Toisaalta, on paljon lähempänäkin olevia paikkoja, joissa en ole koskaan käynyt.minne poistetut aloitukset menee. Ikinä löydä niitä, eikä hajuakaan minne katosivat. Eri mieltä?
- Adria
Kaukana on suhteellista. Silti uskallan olla eri mieltä, kuten yleensä.
- Sinimarjanen
On kaukana, mutta kuitenkin niin lähellä.:)) Kaikki on suhteellista.
- handek
Miksi mustilla miehillä on isompi foto?, ja mitä se edesauttaa?
Mitäs jos nainen saa kolmoset, kuka huolehtii kolmannesta tissistä?mustilla miehillä isompi foto? Ja jos onkin, onhan se hieman suurempi helpompi nähdä.
Ja mitä kolmosiin tulee, pikku juttu. Onhan sitä selvitty suuremmistakin, katastrofeista. Sehän on vain organisointikysymys. Järjestetään ruokailuvuorot.
- G:J:
Onneksi on teillä tietämättömillä se Huitsin Nevada. Katoin infon HikipediAsta ja ei houkutellut yhtään :-((((((
- G.J.
Teotwawki kirjoitti:
on eräs kirjoittamani teksti. Muunnelma virrestä Maa on niin kaunis.
Ja siksiksikö se täjhän mainitset, kun olin maininnut sen Viivi* ketjussa kauniistikoskettavaksi lauluksi :-( ?
.. aurku G.J. kirjoitti:
Ja siksiksikö se täjhän mainitset, kun olin maininnut sen Viivi* ketjussa kauniistikoskettavaksi lauluksi :-( ?
.. aurkuen muistanut, että olit maininnut sen omaksi suosikiksesi. En halua loukata ketään.
- Tsekkaa pilkut
G.J. kirjoitti:
.. aurkuJuttumiehet jää aina kiinni rysänpäältä,ilmeisesti olet tyhmä mies.
Tsekkaa pilkut kirjoitti:
Juttumiehet jää aina kiinni rysänpäältä,ilmeisesti olet tyhmä mies.
ei ehkä ole mies:-)
Tsekkaa pilkut kirjoitti:
Juttumiehet jää aina kiinni rysänpäältä,ilmeisesti olet tyhmä mies.
tarkoitit, niin tässä osoite, josta teksti löytyy. http://hikipedia.info/wiki/Munanjatkuntalaisuus
- mitäkä mies
Käskettiin painua hukkaan,ja jos menee hukkaan niin sehän on kauimmainen paikka mihin käsketään,kun sieltä ei voi ketään edes löytää..Jos joku on hukassa,niin on ja pysyy:))Vaikka ose huitsinnevadakin kyllä kaukana:)
- Heikunkeikku
Ei ihan noin, hyvä mitäkä mies. Nimittäin jos metsänvartija tuloo, niin se hakkaa hukan mahan auki.
Yhelle Punahilkan isoäidille kävi niin. - mitäkä mies
Heikunkeikku kirjoitti:
Ei ihan noin, hyvä mitäkä mies. Nimittäin jos metsänvartija tuloo, niin se hakkaa hukan mahan auki.
Yhelle Punahilkan isoäidille kävi niin.Hukan masussa..Hyji olokoon,sinnekkö minua toimitettiin ja vielä alkoholisoituneen metsänvartian armoille.Jos tää metsikön vartiomies hujauttais pikkasen reilummasti hukkaa vatsaan kirveellä,niin saataa olla että ainakin mustelmia tulis hukassa olijalle,tai pahimmassa tapauksessa saattais jäseniäkin mennä katki.Olis punahilikan äitmuorikin käyttänyt kunnon outokolonia ja rajuja meikkejä niin hukka ei olis pystynyt nielaisemaan mummoa,vaan olis korkeintaan nuolaissut:))
- Otto-Vaan
Tutumpi osoite on:Painu pehkuihin.
- Otto-Vaan
Teotwawki kirjoitti:
mennä pehkuihin kovin aikaisin.
Niin aikaisin kuin tuolla 60 :lla, siellä pistetään mummut ja papat pehkuihin tosi varhain.
- *nussu*
Teotwawki kirjoitti:
mennä pehkuihin kovin aikaisin.
mihinkään petiin vielä. Tiedätkös mitä Nevada tarkoittaa?
*nussu* kirjoitti:
mihinkään petiin vielä. Tiedätkös mitä Nevada tarkoittaa?
muuta kuin, että se osavaltio Jenkkilässä.
- *nussu*
Teotwawki kirjoitti:
muuta kuin, että se osavaltio Jenkkilässä.
viittaa. Eikös Sierra Nevada ole lumivuoret. Tiedätkös kuka on Mike Sierra?
*nussu* kirjoitti:
viittaa. Eikös Sierra Nevada ole lumivuoret. Tiedätkös kuka on Mike Sierra?
vuori, mutta tämä Mike Sierra on jäänyt vähän oudommaksi tyypiksi.
- *nussu*
Teotwawki kirjoitti:
vuori, mutta tämä Mike Sierra on jäänyt vähän oudommaksi tyypiksi.
Nykäsen kaveri?. Oletkos katsonut Matti-leffan?
*nussu* kirjoitti:
Nykäsen kaveri?. Oletkos katsonut Matti-leffan?
olen surullinen Matin puolesta hänen loistavan hyppääjänuransa jälkeisistä tapahtumista.
- Pilkutus säännöt
Teotwawki kirjoitti:
olen surullinen Matin puolesta hänen loistavan hyppääjänuransa jälkeisistä tapahtumista.
Olet falski.
- Sinimarjanen
on kai jossakin...:)
- huisinhaaskaa
tässä sanonnassa, sanalle huisi. Eli jokin on huisin kaukana, kuin Nevada meille. Nevadalaisillehan se taas olisi ihan lähellä.
- vasso-Q
Olen melko tavalla samaa mieltä monestakin asiasta. Miten tämän pyörittäisin ... vaikka niin että : on se kumma kun on näinkin vahnaksi elänyt :D
alunperin ollut Huittisten Nevada :))
Mutta miksi joku menee päin Brinkkalaa?- hehenri
Asun Puutteenperäntiellä.
Olen hiihtänyt Mulkku-Saaren ympäri.
Olen uinut Kivesjärvessä.
Rippikouluni kävin Iso-Melasella.
Mökki minulla on Varisvaarassa.
Eksyin Egyptin Korpeen.- Arvaa mitä
minäkin eksyin kerran, piti jäädä Metrossa pois Itiksessä. Nooh, löysin itseni Kontulasta;)) Sitten kerran eikä siis vain kerran hyppäsin jälleen väärään dösaan...Löysin itseni Vantaalta. Dösa ei pysähtynytkään...vaikka kuinka painoin STOP-nappia...Vitsi..piti sit tulla takaisin. Vähän pitkä kotimatka siitä tuli...Ylimääräisestä kiemurasta...Ja ihan vaa, arvaas mitä....sen takii ku oon turhamainen nainen. Eihän SITÄ voi laittaa kakkuloita nokkansa päälle ku lähtee ulos....eihän? Ne on siististi siellä käsilaukussa kotelossa tallessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748