marginaali ryhmä

ei inisijä

Hesarissa tänään artikkeli siitä mielenosoituksesta petojen puolesta. Suurtapahtumaan osallistui kaksikymmentä mielenosoittajaa, siis 20 kpl. Luonto-Liiton Sami Säynevirta, tapahtuman vetäjäkin totesi kun jätti vetoomuksen maatalousministeriön vahtimestarille, "Tämä on selkeä singaali: ei kiinosta, iniskää vaan"
Siinä hänä oli kyllä harvinaisen oikeassa, teitä on muutama tollo, joten iniskää vaan, kukaan ei kuuntele.

20

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ajatella lukumääriä. Vastashan sodassakin yksi suomalainen muutamaa ryssää. Samalla tavalla ajateltuna minun sanomiseni painoarvo vastaa kymmenien tuhansien pelokkaiden hysteerikkoapinoitten säälittävän mongerruksen painoarvoa. Eli jos minä järjestäisin yksin mielenosoituksen, niin saisin yhtä paljon huomiota aikaan kuin kymmenien tuhansien itkevien ja parkuvien petopelkureiden muodostama apinalauma.

      • Kusilyytikko myös

        Jaaha siinä yksi monipäihdevammainen selventää, miksi suojelusta on tullut kirosana oikeasti luonnosta ymmärtävien keskuudesta. Jatkahan kaljansärppimistä.


      • ajatuksesi

      • ekopost

        kyllä pitää tuijottaa lukumääriin,sillä eihän vaaleissakaan pääse se eduskuntaan,joka vähiten saa ääniä,vaan se joka saa eniten.tämän täytyy sinulle olla melkoinen shokki,tämä mielenosoittajien vähäinen lukumäärä,mutta osoittaahan tämä sen ,että metsästys kulttuuri on suomessa voimissaan.sille ei voi mitään,et edes sinä


      • ekopost kirjoitti:

        kyllä pitää tuijottaa lukumääriin,sillä eihän vaaleissakaan pääse se eduskuntaan,joka vähiten saa ääniä,vaan se joka saa eniten.tämän täytyy sinulle olla melkoinen shokki,tämä mielenosoittajien vähäinen lukumäärä,mutta osoittaahan tämä sen ,että metsästys kulttuuri on suomessa voimissaan.sille ei voi mitään,et edes sinä

        apina ajattelee yksinkertaisesti, että välttämättä isompi numero tarkoitaa aina enempää. Sinusta siis tuhat grammaa painaa enemmän kuin yksi kilo. Onhan tuhat toki paljon enemmän kuin yksi.


      • ekopost
        Susianalyytikko kirjoitti:

        apina ajattelee yksinkertaisesti, että välttämättä isompi numero tarkoitaa aina enempää. Sinusta siis tuhat grammaa painaa enemmän kuin yksi kilo. Onhan tuhat toki paljon enemmän kuin yksi.

        kerta kun sinulle vastaan.olet nyt loukannut minua sen verran syvästi,että in enää aikaa tuhlaa sinuun


      • välitä
        ekopost kirjoitti:

        kerta kun sinulle vastaan.olet nyt loukannut minua sen verran syvästi,että in enää aikaa tuhlaa sinuun

        moisesta paskanjauhajasta.Kun tällaiselle sudenperseennuolijalle ei ole edes lusikalla annettu,ei tältä voi edes mitään järjellistä vaatiakaan.Samaa jätöstä tulee molemmista päistä.
        Häpeäisin olla nimimerkki susianalyytikko!


      • ei analyysi
        välitä kirjoitti:

        moisesta paskanjauhajasta.Kun tällaiselle sudenperseennuolijalle ei ole edes lusikalla annettu,ei tältä voi edes mitään järjellistä vaatiakaan.Samaa jätöstä tulee molemmista päistä.
        Häpeäisin olla nimimerkki susianalyytikko!

        Nuo sinun jorinat ei kuulu tätä palstaa pitemmälle. Tosiasiathan jäävät sinulta sairautesi takia tiedostamatta.
        Joten jatka ininääsi kukaan ei kuuntele.


      • tuo...
        ei analyysi kirjoitti:

        Nuo sinun jorinat ei kuulu tätä palstaa pitemmälle. Tosiasiathan jäävät sinulta sairautesi takia tiedostamatta.
        Joten jatka ininääsi kukaan ei kuuntele.

        sinullekin,tosin oletkin "eikukaan".
        Silti minua hävettäisi olla nimimerkki susianalyytikko,hävettäisi nii,etten ilkeäisi sitä käyttää!


      • Hartolan Esa
        välitä kirjoitti:

        moisesta paskanjauhajasta.Kun tällaiselle sudenperseennuolijalle ei ole edes lusikalla annettu,ei tältä voi edes mitään järjellistä vaatiakaan.Samaa jätöstä tulee molemmista päistä.
        Häpeäisin olla nimimerkki susianalyytikko!

        Sillä ei ole "kaikki kotona" ,joten parenpi antaa hieroutua omassa liemessään.Ei näitä montaa ole,mutta sitäkin äänekkäämpiä.


      • 123456789
        Hartolan Esa kirjoitti:

        Sillä ei ole "kaikki kotona" ,joten parenpi antaa hieroutua omassa liemessään.Ei näitä montaa ole,mutta sitäkin äänekkäämpiä.

        hyvin sanottu, nuo pari inisiää jaksaa toistella samoja juttuja vuodesta toiseen, jatkakaa vaan ininäänne, kukaan ei oikeesti kuuntele, hölmöt.


      • persettä nuollessasi

        OLLA NOYRÄ!
        NÖYRYYTTÄ!
        NÖYRYYTTÄ!


      • Toteutuessa
        persettä nuollessasi kirjoitti:

        OLLA NOYRÄ!
        NÖYRYYTTÄ!
        NÖYRYYTTÄ!

        kuka tahansa palstan lukija voi haastaa itseään henkisesti loukanneen susianalyytikon, naureskelijan ja eräitä muita, tiettyä kansanosaa koskevista kirjoitelmistaan syytteeseen VIHARIKOKSESTA.
        Iloista loukatuksi joutumisen kannalta on, että viharikoksesta saa tuntuvasti ankaramman tuomion kuin kunnianloukkaksesta. Niin että annappa tulla lokaa nimerkin "toteutuessa" päälle!
        Katsotaan kenen lompakko kestää !


      • metsästäjä ikuinen
        Toteutuessa kirjoitti:

        kuka tahansa palstan lukija voi haastaa itseään henkisesti loukanneen susianalyytikon, naureskelijan ja eräitä muita, tiettyä kansanosaa koskevista kirjoitelmistaan syytteeseen VIHARIKOKSESTA.
        Iloista loukatuksi joutumisen kannalta on, että viharikoksesta saa tuntuvasti ankaramman tuomion kuin kunnianloukkaksesta. Niin että annappa tulla lokaa nimerkin "toteutuessa" päälle!
        Katsotaan kenen lompakko kestää !

        viitsi haastaa, kun niiden vikinä ei metsästystä haittaa, niin miksi nähdä vaivaa?


      • olisikaan vain
        metsästäjä ikuinen kirjoitti:

        viitsi haastaa, kun niiden vikinä ei metsästystä haittaa, niin miksi nähdä vaivaa?

        Asianomistajarikos, vaan poliisin havaitsemana on tutkinta käynnistettävä ja eteenpäin yleisen syyttäjän käsittelyyn menevä rikosasia, kuten rattijuoppous, mellakka, poliisin vastustaminen, pahoinpitely jne.


      • 14
        olisikaan vain kirjoitti:

        Asianomistajarikos, vaan poliisin havaitsemana on tutkinta käynnistettävä ja eteenpäin yleisen syyttäjän käsittelyyn menevä rikosasia, kuten rattijuoppous, mellakka, poliisin vastustaminen, pahoinpitely jne.

        se metsästyksen häirinnästä säädetty. Vaan nämä pari tollukkaa ei metsästyksen häirintään kykene, täällä vikinä kun ei metsästystä haittaa.


      • fetislyytikko
        Kusilyytikko myös kirjoitti:

        Jaaha siinä yksi monipäihdevammainen selventää, miksi suojelusta on tullut kirosana oikeasti luonnosta ymmärtävien keskuudesta. Jatkahan kaljansärppimistä.

        Tarjoan susille aanuslaatikkoani harva se päivä, kyllä tykkäävät, minä ja vain minä suuressa kiimassani nautin susien läsnäolosta!


      • 'heh heh
        ekopost kirjoitti:

        kyllä pitää tuijottaa lukumääriin,sillä eihän vaaleissakaan pääse se eduskuntaan,joka vähiten saa ääniä,vaan se joka saa eniten.tämän täytyy sinulle olla melkoinen shokki,tämä mielenosoittajien vähäinen lukumäärä,mutta osoittaahan tämä sen ,että metsästys kulttuuri on suomessa voimissaan.sille ei voi mitään,et edes sinä

        ""Sinusta siis tuhat grammaa painaa enemmän kuin yksi kilo. Onhan tuhat toki paljon enemmän kuin yksi""

        Toki painaa, onhan kilo vain etuliite, gramma massan yksikkö, ja etuliite ilman grammaa painaa yhtä paljon kuin sana Susianalyytikko.


    • okijuh

      mutta pitää kovaa ääntä,aivan kuin 70-luvun taistolaiset.

      • "tauonnut"

        Ja maaksi muuttunut vuosia sitten ja -laisetkin perin vähissä.
        Hädissään nämä viimeiset huutavat ja paskovat housuihinsa..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe