Miksi ei ole saatavilla kunnolla näkyviä numeroita ja tekstiä! Kahlasin kaikki Nokiat läpi enkä löytänyt esim. kunnon kellonäyttöä valonäytössä, vaan pienenä siellä ison näytön nurkassa piileskelee, samoin puh. numerot ja nimet, ym. Näyttötaulua kyllä olisi vaikka kuinka isoille merkeille. Hämärässä ja esim yöllä joudun sytyttämään valot ja laittamaan silmälasit että näkisin kelloajan. Sama sujuisi mutkitta jos kello näkyisi kunnolla. Tilaa kyllä olisi näytössä korjata asia. Mistä saan kunnon kännykän, jossa myös tekstiviestit näkee kirjoittaa vaikka lenkillä !!! Tuskin olen ainoa ikänäköinen ( 61 vuotta ) maailmassa!
Missä viipyy näkyvät kirjaimet ja numerot!
7
819
Vastaukset
- 31203120
ainaki ison kellon saa taitaa useimmissa nokialaisessa siis näissä vähän paremmissa 3120 3720 esim löytyy analoginen kello näytönsäästäjistä,sen kun laittaa taustakuvaksi niin johan näkyy,mulla täsä 3120 se peittää puolet 2 tuuman näytöstä,näytönsäästäjäksi voi lisäks laittaa digikellon jos haluaa,ainakin täsä 3120 tekstiviestin tekstin kun laittaa isoimmalle koolle niin kyllähän näkyy ja hyvin, tekstikin erittäin selvä koska näytön laatu hyvä muutenkin,huonommissa halpakännyis juuri tuo näyttö on suurin syypää ettei näy hyvin,joten jos satsaat hiukan enemmän esim 3120 tai 3720 (n.120-129e)niin eiköhän pelitä....ja pimeessä myös
Kaikki olisi tärkeitä nähdä kunnolla, mutta ennenkaikkea kello, puhelinluettelo, ja hyvin näkyvät näppäimet ja teksti tekstiviestejä varten, tulevat viestit näytöllä ym. Kirjoittaisin joulupukille vinkin, kun tietäisin mikä on paras kännykkä.Periaatteesta kun haluaisin suosia Nokiaa jos mahdollista.
- 31203120
kolikko juuri ja juuri peittää tuon analogisen kellon,kokeilin piruuttaan.Eli kyllä koko pitäis riittää
- näkyy pimeässä
sinikki12 kirjoitti:
jos katsoo kelloa yöllä pimeässä?
Ainakin Nokia 6303 mallissa saa myös pimeässä näkyville koko 2.2 tuuman näytön leveydeltä analogisen kellon kun painaa punaista lopetusnäppätntä.
- 31203120
sinikki12 kirjoitti:
jos katsoo kelloa yöllä pimeässä?
kaikissa,esim mun 3120 näkyy analog kello punaista lopetusnäppäinta pasinaessa eikä tarv avata lukitustakaan,kaverin 3720 sama,siinä kun painaa lukitusasennossa punaista lopetus näppäintä näyttöön ilmestyy hetkeksi iso digikello mutta vain näppäinlukitus päällä joten helppo tark aika eikä tarv avata näppäimistöä jos ei tarvetta,pimeessä näkyy ja.puhelinluettelon kirjaimet voi säätää niin isoksi että kaikki näkee laseilla vähintään
31203120 kirjoitti:
kaikissa,esim mun 3120 näkyy analog kello punaista lopetusnäppäinta pasinaessa eikä tarv avata lukitustakaan,kaverin 3720 sama,siinä kun painaa lukitusasennossa punaista lopetus näppäintä näyttöön ilmestyy hetkeksi iso digikello mutta vain näppäinlukitus päällä joten helppo tark aika eikä tarv avata näppäimistöä jos ei tarvetta,pimeessä näkyy ja.puhelinluettelon kirjaimet voi säätää niin isoksi että kaikki näkee laseilla vähintään
Nyt uutta kännykkää valitsemaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446