Missä viipyy näkyvät kirjaimet ja numerot!

Miksi ei ole saatavilla kunnolla näkyviä numeroita ja tekstiä! Kahlasin kaikki Nokiat läpi enkä löytänyt esim. kunnon kellonäyttöä valonäytössä, vaan pienenä siellä ison näytön nurkassa piileskelee, samoin puh. numerot ja nimet, ym. Näyttötaulua kyllä olisi vaikka kuinka isoille merkeille. Hämärässä ja esim yöllä joudun sytyttämään valot ja laittamaan silmälasit että näkisin kelloajan. Sama sujuisi mutkitta jos kello näkyisi kunnolla. Tilaa kyllä olisi näytössä korjata asia. Mistä saan kunnon kännykän, jossa myös tekstiviestit näkee kirjoittaa vaikka lenkillä !!! Tuskin olen ainoa ikänäköinen ( 61 vuotta ) maailmassa!

7

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 31203120

      ainaki ison kellon saa taitaa useimmissa nokialaisessa siis näissä vähän paremmissa 3120 3720 esim löytyy analoginen kello näytönsäästäjistä,sen kun laittaa taustakuvaksi niin johan näkyy,mulla täsä 3120 se peittää puolet 2 tuuman näytöstä,näytönsäästäjäksi voi lisäks laittaa digikellon jos haluaa,ainakin täsä 3120 tekstiviestin tekstin kun laittaa isoimmalle koolle niin kyllähän näkyy ja hyvin, tekstikin erittäin selvä koska näytön laatu hyvä muutenkin,huonommissa halpakännyis juuri tuo näyttö on suurin syypää ettei näy hyvin,joten jos satsaat hiukan enemmän esim 3120 tai 3720 (n.120-129e)niin eiköhän pelitä....ja pimeessä myös

      • Kaikki olisi tärkeitä nähdä kunnolla, mutta ennenkaikkea kello, puhelinluettelo, ja hyvin näkyvät näppäimet ja teksti tekstiviestejä varten, tulevat viestit näytöllä ym. Kirjoittaisin joulupukille vinkin, kun tietäisin mikä on paras kännykkä.Periaatteesta kun haluaisin suosia Nokiaa jos mahdollista.


    • 31203120

      kolikko juuri ja juuri peittää tuon analogisen kellon,kokeilin piruuttaan.Eli kyllä koko pitäis riittää

      • jos katsoo kelloa yöllä pimeässä?


      • näkyy pimeässä
        sinikki12 kirjoitti:

        jos katsoo kelloa yöllä pimeässä?

        Ainakin Nokia 6303 mallissa saa myös pimeässä näkyville koko 2.2 tuuman näytön leveydeltä analogisen kellon kun painaa punaista lopetusnäppätntä.


      • 31203120
        sinikki12 kirjoitti:

        jos katsoo kelloa yöllä pimeässä?

        kaikissa,esim mun 3120 näkyy analog kello punaista lopetusnäppäinta pasinaessa eikä tarv avata lukitustakaan,kaverin 3720 sama,siinä kun painaa lukitusasennossa punaista lopetus näppäintä näyttöön ilmestyy hetkeksi iso digikello mutta vain näppäinlukitus päällä joten helppo tark aika eikä tarv avata näppäimistöä jos ei tarvetta,pimeessä näkyy ja.puhelinluettelon kirjaimet voi säätää niin isoksi että kaikki näkee laseilla vähintään


      • 31203120 kirjoitti:

        kaikissa,esim mun 3120 näkyy analog kello punaista lopetusnäppäinta pasinaessa eikä tarv avata lukitustakaan,kaverin 3720 sama,siinä kun painaa lukitusasennossa punaista lopetus näppäintä näyttöön ilmestyy hetkeksi iso digikello mutta vain näppäinlukitus päällä joten helppo tark aika eikä tarv avata näppäimistöä jos ei tarvetta,pimeessä näkyy ja.puhelinluettelon kirjaimet voi säätää niin isoksi että kaikki näkee laseilla vähintään

        Nyt uutta kännykkää valitsemaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe