Hirmuliskojen Joukkotuho:Anopin Aikamatkustus...

nooanarkki

Nyt on pakko tunnustaa kauhia asia.Hirmuliskojen kuolema 65 miljoonaa vuotta sitten oli täysin mun omaa syytäni!Mä olen vuosikausia kehitellyt toimivaa Aikakonetta ja vihdoin sitten viime keväänä juttu onnistui.Mä sain kasattua ikioman koneen käytetyistä kodinkoneista ja vanhasta puhelinkopista.Kun mä olin juuri tekemässä siihen viimeisiä hienosäätöjä niin anoppi pöllähti meille kyläilemään.Juteltiin niitä sun näitä kunnes mulle tuli asiaa kaupungille.Anoppi jäi hetkeksi autotalliin mutta kun tulin takaisin niin sekä anoppi että Aikakone olivat poissa.Mä ryntäsin äkkiä säätötaululle ja huomasin heti tapahtuneen:Anoppi oli joutunut 65 miljoonan vuoden päähän menneisyyteen!Hitto soikoon että tuli nuiva olo kun ajattelin miten se siellä sotkee historiaa.Mutta ei kestänyt kuin puolisen tuntia ja kone sekä anoppi ilmestyivät jo takaisin autotalliin.Kun anoppi pääsi vääntäytymään puhelinkopista ulos hän sanoi omahyväisesti:Yrittivät minulle ryppyillä mutta pistin ne ryökäleet ojennukseen!-Sitten hän käveli tyytyväisenä tallista ulos.Mitkä ihmeen ryökäleet?Mitähän siellä oli tapahtunut?Sitten mulle muistui mieleen muinaiset hirmuliskot ja anopin piikikäs kieli.Asiahan oli päivänselvä!Eikä ole mikään ihme että kaikki liskot kuolivat ruokaa suussaan ja seisaaltaan sillä eihän ne olleet saaneet yhtään suunvuoroa saati sitten vetää henkeä...

21

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina

      aik ajärkeenkäypä selitys.
      kyllä anoppi yleensä yhen Tyrannosaurus Rexin päihittää.Keveesti.
      Minäkin jo opettelen, anopin elkeitä....

    • ja hän laittaa tarinaa ja toivottavsati yli vapun.:D

      • jassumarketta

        Olet sinä aikamoinen satusetä ihan kiva juttujasi on lukea. Jos kaikki anopit laitettaisiin aikakoneisiin kävisi nuorennusleikkaukset tarpeettomiksi ja sinusta rikas kuin Roope Ankasta. Minä laittaisin sinne Joulupukin joutaisi hyvin olemaan kun on niin vähän töitäkin. Saattaisivat ne liskotkin herätä henkiin.

        Tulee mieleen vanha vitsi pariskunnasta joka lähti marjametsälle. Tapahtui kai siellä muutakin kun lapsi oli mennessä isällä ja tullessa äidillä:)


    • minun anoppini järjesti koko maapallon käsittävän jääkauden 3,5 miljardia vuotta sitten. Hän näyttääkin ihan siltä, että olisi sen ikäinen.

      • Anjaniina

        Teillä on mahtavat anopit.
        Oikein alkaa keljuttamaan että en koskaan tutustunut omaani, vaan sanoin sille,että mun tontille et jalallas astu....


      • Anjaniina kirjoitti:

        Teillä on mahtavat anopit.
        Oikein alkaa keljuttamaan että en koskaan tutustunut omaani, vaan sanoin sille,että mun tontille et jalallas astu....

        elää vielä kun seuraava jääkausi alkaa, niin olen varma, että se on hänen aikaansaannoksiaan.


      • Anjaniina
        Teotwawki kirjoitti:

        elää vielä kun seuraava jääkausi alkaa, niin olen varma, että se on hänen aikaansaannoksiaan.

        mutta on mahdollista, että minäkin osallistun siihen.
        Mullakin on yks miniä...
        enempää ne ole saaliiks saanut...


      • Anjaniina kirjoitti:

        mutta on mahdollista, että minäkin osallistun siihen.
        Mullakin on yks miniä...
        enempää ne ole saaliiks saanut...

        en ole anoppi, vaan appi.:-))))


      • Anjaniina
        Teotwawki kirjoitti:

        en ole anoppi, vaan appi.:-))))

        ole sit mitään mahdollisuuksia?
        Sillä ootko koskaan kuullut ilkeestä apesta.
        No ei kukaan koskaan!
        Anopit ne vaan on noita-akkoja, riivinrautoja ja maailmaseisauttajia.
        Hähää...et yllä meidän tasolle..
        Menenkin leikkaamaan pari lohikäärmeen kieltä...


      • Anjaniina kirjoitti:

        ole sit mitään mahdollisuuksia?
        Sillä ootko koskaan kuullut ilkeestä apesta.
        No ei kukaan koskaan!
        Anopit ne vaan on noita-akkoja, riivinrautoja ja maailmaseisauttajia.
        Hähää...et yllä meidän tasolle..
        Menenkin leikkaamaan pari lohikäärmeen kieltä...

        Miniäni ainakin näyttelevät pitävänsä minusta.:-D


      • Anjaniina
        Teotwawki kirjoitti:

        Miniäni ainakin näyttelevät pitävänsä minusta.:-D

        miniät on käärmettäkin ovelampia olentoja!!!
        Terveisin...anoppi.


      • Anjaniina kirjoitti:

        miniät on käärmettäkin ovelampia olentoja!!!
        Terveisin...anoppi.

        aina tirskumaan halattuaan minua:-(


      • Anjaniina
        Teotwawki kirjoitti:

        aina tirskumaan halattuaan minua:-(

        miniät vain vokottelevat sinua, varmistelevat perintöä, jos pojat vaikka sattuvat olemaan tumpelompia.
        Voit jo nähdä setelien lentävän ulos ikkunoista.
        Ne tekevät lapsenlapsiakin vain että pääsevät lompakkoosi käsiksi sitä kautta.
        Varmemmin.
        Terveisin...anoppi.


      • voevoe..
        Anjaniina kirjoitti:

        Teillä on mahtavat anopit.
        Oikein alkaa keljuttamaan että en koskaan tutustunut omaani, vaan sanoin sille,että mun tontille et jalallas astu....

        koskaan käydä lapsenlasten kodissa? :/


      • Anjaniina kirjoitti:

        miniät vain vokottelevat sinua, varmistelevat perintöä, jos pojat vaikka sattuvat olemaan tumpelompia.
        Voit jo nähdä setelien lentävän ulos ikkunoista.
        Ne tekevät lapsenlapsiakin vain että pääsevät lompakkoosi käsiksi sitä kautta.
        Varmemmin.
        Terveisin...anoppi.

        lapsenlapsen lahjatoiveetkin aina äidiltä tulevat.:-) Nyt vaari voisi ostaa farkut ja collegepuseron ja nyt poika tarvitsisi oman ulkokuorma-auton, ettei tarttis kadehtia naapurin lasten hienoja leluja.


    • impi-lempi

      Pääasia , että sait tämän piinaavan asian paljastettua...On varmaan ollut hirveää kantaa syyllisyyttä tästä asiasta...;))

      Ja kiitokset sulle, että mekin saimme täten tietää totuuden hirmuliskojen kuolemasrta...menee historian kirjat nyt uusiksi ;))

      Jaa niin, anoppivitsejä on pilvin pimein ja niissä anoppi on aina ilkeä...mä ainakin oon varma , että mä oon ihana anoppi..no, ainakin omasta mielestäni ;)))

    • juttu, heh..hee'ee:)))) Toivottavasti minusta ei tartte kirjoitella ihan tuollasia juttuja, milloinkaan:))

    • RIMMIR

      Kuusikin vielä kaatamatta sieltä naapurin mettästä ! Siis, (silmät viirussa ja suu mutrussa) mietin tässä vielä tovin teenkö tyttäreni perinnöttömäksi.

      • Arvaa mitä

        pirskatti minä ain luulluna et olet mies;)) Sua nyt koko sydämestäni anteeksi. Mutta, miten oisi..Minä kun vielä kenenkään voi eeiii yhdenkään anoppi. Kundit tuossa sanoivat etteivät he vielä edes perheestä haaveile heillä ku parempaa tekemistä...ja ikääkin on jo näillä vanhemilla tapauksilla...Niin joutaisin minä sinne ANOPPIKOULUUN...mutta, esi-koululuokalle ...Tekö muut jo kokoneina tässä virassa....niin...sitte ylemmille luokille tai jopa päästötodistuksen saisitte..höh.....Oisko täällä yhtään tapausta joka ihan Erityisluokan Opettajaksi alkaisi....Apeistahan nyt ole tietenkään mihinkään...opettajanvirkaan. Sotkisivat vaan kaiken loogisen ajattelun eivät osaisi opetussuunnitelmaa järkevää lainkaan tehdä....Vahtimestareiksi korkeintaan sinne kouluun...Jospa tuo TEO vahtimestarin virkaan...tai kuka tämän työhaastelun nyt taidolla oikein tekisi? Minä en osaa puolueeton olla kuintenkaan...joten ei minusta siihen..Minä kun Murua vaan puoltaisin ja ehdottaisin...hänellä kädet täynnä muutoinkin... Siis mitenkään puolueellinenhan en ole..Pois sellainen minusta. Minä kannatan aina tasa-arvoa. Kaikissa tilanteissa. (Vähäsen punastuu nyt....) mutta, vain vähäsen....


    • yhden sun aloituksen marraskuun lopulta eräältä toiselta palstalta. Siinä kerroit tulevasta maailmanlopusta ja kuinka olet siihen varautunut. Erästä asiaa et kuitenkaan muistanut kertoa: kenet otat seuraksesi sinne maakellariin?

      • a....no...pp iiii tunkee sinne kans? :-D)))))))))))))))))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe