Nyt on pakko tunnustaa kauhia asia.Hirmuliskojen kuolema 65 miljoonaa vuotta sitten oli täysin mun omaa syytäni!Mä olen vuosikausia kehitellyt toimivaa Aikakonetta ja vihdoin sitten viime keväänä juttu onnistui.Mä sain kasattua ikioman koneen käytetyistä kodinkoneista ja vanhasta puhelinkopista.Kun mä olin juuri tekemässä siihen viimeisiä hienosäätöjä niin anoppi pöllähti meille kyläilemään.Juteltiin niitä sun näitä kunnes mulle tuli asiaa kaupungille.Anoppi jäi hetkeksi autotalliin mutta kun tulin takaisin niin sekä anoppi että Aikakone olivat poissa.Mä ryntäsin äkkiä säätötaululle ja huomasin heti tapahtuneen:Anoppi oli joutunut 65 miljoonan vuoden päähän menneisyyteen!Hitto soikoon että tuli nuiva olo kun ajattelin miten se siellä sotkee historiaa.Mutta ei kestänyt kuin puolisen tuntia ja kone sekä anoppi ilmestyivät jo takaisin autotalliin.Kun anoppi pääsi vääntäytymään puhelinkopista ulos hän sanoi omahyväisesti:Yrittivät minulle ryppyillä mutta pistin ne ryökäleet ojennukseen!-Sitten hän käveli tyytyväisenä tallista ulos.Mitkä ihmeen ryökäleet?Mitähän siellä oli tapahtunut?Sitten mulle muistui mieleen muinaiset hirmuliskot ja anopin piikikäs kieli.Asiahan oli päivänselvä!Eikä ole mikään ihme että kaikki liskot kuolivat ruokaa suussaan ja seisaaltaan sillä eihän ne olleet saaneet yhtään suunvuoroa saati sitten vetää henkeä...
Hirmuliskojen Joukkotuho:Anopin Aikamatkustus...
21
144
Vastaukset
- Anjaniina
aik ajärkeenkäypä selitys.
kyllä anoppi yleensä yhen Tyrannosaurus Rexin päihittää.Keveesti.
Minäkin jo opettelen, anopin elkeitä.... ja hän laittaa tarinaa ja toivottavsati yli vapun.:D
- jassumarketta
Olet sinä aikamoinen satusetä ihan kiva juttujasi on lukea. Jos kaikki anopit laitettaisiin aikakoneisiin kävisi nuorennusleikkaukset tarpeettomiksi ja sinusta rikas kuin Roope Ankasta. Minä laittaisin sinne Joulupukin joutaisi hyvin olemaan kun on niin vähän töitäkin. Saattaisivat ne liskotkin herätä henkiin.
Tulee mieleen vanha vitsi pariskunnasta joka lähti marjametsälle. Tapahtui kai siellä muutakin kun lapsi oli mennessä isällä ja tullessa äidillä:)
minun anoppini järjesti koko maapallon käsittävän jääkauden 3,5 miljardia vuotta sitten. Hän näyttääkin ihan siltä, että olisi sen ikäinen.
- Anjaniina
Teillä on mahtavat anopit.
Oikein alkaa keljuttamaan että en koskaan tutustunut omaani, vaan sanoin sille,että mun tontille et jalallas astu.... Anjaniina kirjoitti:
Oikein alkaa keljuttamaan että en koskaan tutustunut omaani, vaan sanoin sille,että mun tontille et jalallas astu....elää vielä kun seuraava jääkausi alkaa, niin olen varma, että se on hänen aikaansaannoksiaan.
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
elää vielä kun seuraava jääkausi alkaa, niin olen varma, että se on hänen aikaansaannoksiaan.
mutta on mahdollista, että minäkin osallistun siihen.
Mullakin on yks miniä...
enempää ne ole saaliiks saanut... Anjaniina kirjoitti:
mutta on mahdollista, että minäkin osallistun siihen.
Mullakin on yks miniä...
enempää ne ole saaliiks saanut...en ole anoppi, vaan appi.:-))))
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
en ole anoppi, vaan appi.:-))))
ole sit mitään mahdollisuuksia?
Sillä ootko koskaan kuullut ilkeestä apesta.
No ei kukaan koskaan!
Anopit ne vaan on noita-akkoja, riivinrautoja ja maailmaseisauttajia.
Hähää...et yllä meidän tasolle..
Menenkin leikkaamaan pari lohikäärmeen kieltä... Anjaniina kirjoitti:
ole sit mitään mahdollisuuksia?
Sillä ootko koskaan kuullut ilkeestä apesta.
No ei kukaan koskaan!
Anopit ne vaan on noita-akkoja, riivinrautoja ja maailmaseisauttajia.
Hähää...et yllä meidän tasolle..
Menenkin leikkaamaan pari lohikäärmeen kieltä...Miniäni ainakin näyttelevät pitävänsä minusta.:-D
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
Miniäni ainakin näyttelevät pitävänsä minusta.:-D
miniät on käärmettäkin ovelampia olentoja!!!
Terveisin...anoppi. Anjaniina kirjoitti:
miniät on käärmettäkin ovelampia olentoja!!!
Terveisin...anoppi.aina tirskumaan halattuaan minua:-(
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
aina tirskumaan halattuaan minua:-(
miniät vain vokottelevat sinua, varmistelevat perintöä, jos pojat vaikka sattuvat olemaan tumpelompia.
Voit jo nähdä setelien lentävän ulos ikkunoista.
Ne tekevät lapsenlapsiakin vain että pääsevät lompakkoosi käsiksi sitä kautta.
Varmemmin.
Terveisin...anoppi. - voevoe..
Anjaniina kirjoitti:
Oikein alkaa keljuttamaan että en koskaan tutustunut omaani, vaan sanoin sille,että mun tontille et jalallas astu....koskaan käydä lapsenlasten kodissa? :/
Anjaniina kirjoitti:
miniät vain vokottelevat sinua, varmistelevat perintöä, jos pojat vaikka sattuvat olemaan tumpelompia.
Voit jo nähdä setelien lentävän ulos ikkunoista.
Ne tekevät lapsenlapsiakin vain että pääsevät lompakkoosi käsiksi sitä kautta.
Varmemmin.
Terveisin...anoppi.lapsenlapsen lahjatoiveetkin aina äidiltä tulevat.:-) Nyt vaari voisi ostaa farkut ja collegepuseron ja nyt poika tarvitsisi oman ulkokuorma-auton, ettei tarttis kadehtia naapurin lasten hienoja leluja.
- impi-lempi
Pääasia , että sait tämän piinaavan asian paljastettua...On varmaan ollut hirveää kantaa syyllisyyttä tästä asiasta...;))
Ja kiitokset sulle, että mekin saimme täten tietää totuuden hirmuliskojen kuolemasrta...menee historian kirjat nyt uusiksi ;))
Jaa niin, anoppivitsejä on pilvin pimein ja niissä anoppi on aina ilkeä...mä ainakin oon varma , että mä oon ihana anoppi..no, ainakin omasta mielestäni ;))) juttu, heh..hee'ee:)))) Toivottavasti minusta ei tartte kirjoitella ihan tuollasia juttuja, milloinkaan:))
- RIMMIR
Kuusikin vielä kaatamatta sieltä naapurin mettästä ! Siis, (silmät viirussa ja suu mutrussa) mietin tässä vielä tovin teenkö tyttäreni perinnöttömäksi.
- Arvaa mitä
pirskatti minä ain luulluna et olet mies;)) Sua nyt koko sydämestäni anteeksi. Mutta, miten oisi..Minä kun vielä kenenkään voi eeiii yhdenkään anoppi. Kundit tuossa sanoivat etteivät he vielä edes perheestä haaveile heillä ku parempaa tekemistä...ja ikääkin on jo näillä vanhemilla tapauksilla...Niin joutaisin minä sinne ANOPPIKOULUUN...mutta, esi-koululuokalle ...Tekö muut jo kokoneina tässä virassa....niin...sitte ylemmille luokille tai jopa päästötodistuksen saisitte..höh.....Oisko täällä yhtään tapausta joka ihan Erityisluokan Opettajaksi alkaisi....Apeistahan nyt ole tietenkään mihinkään...opettajanvirkaan. Sotkisivat vaan kaiken loogisen ajattelun eivät osaisi opetussuunnitelmaa järkevää lainkaan tehdä....Vahtimestareiksi korkeintaan sinne kouluun...Jospa tuo TEO vahtimestarin virkaan...tai kuka tämän työhaastelun nyt taidolla oikein tekisi? Minä en osaa puolueeton olla kuintenkaan...joten ei minusta siihen..Minä kun Murua vaan puoltaisin ja ehdottaisin...hänellä kädet täynnä muutoinkin... Siis mitenkään puolueellinenhan en ole..Pois sellainen minusta. Minä kannatan aina tasa-arvoa. Kaikissa tilanteissa. (Vähäsen punastuu nyt....) mutta, vain vähäsen....
yhden sun aloituksen marraskuun lopulta eräältä toiselta palstalta. Siinä kerroit tulevasta maailmanlopusta ja kuinka olet siihen varautunut. Erästä asiaa et kuitenkaan muistanut kertoa: kenet otat seuraksesi sinne maakellariin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748