Sopiiko VLC-mediasoitin verkosta "haettujen" videoiden leikkelemiseen? Esim. jostain sketsisarjasta vain yksi talteen.
Minusta siellä ei äkkiseltään näytä tällaista ominaisuutta olevan. Hyväksi mainittu ohjelma mutta jos näin tosiaan on, niin mikä toinen ilmaisohjelma sopisi tarkoitukseeni ja olisi helppo käyttää?
Video leikkaus
19
845
Vastaukset
- halpa on
windows movie maker.
eikä maksa paljoon kun on koneella valmiiksi- lataat
tai muunnat jo koneella olevan videon sellaiseen muotoon että movieMaker sitä ymmärtää http://www.vdownloader.es/
- suomen
kielinenkin vielä
- Pepelius
suomen kirjoitti:
kielinenkin vielä
Muuntamiseen - jos sellaista tarvitaan - minulla on mainio Avidemux ja jonkin verran kokemusta sen käytöstä. Eli mihin tiedostomuotoon tarvitsee muuntaa (audio ja video)?
Mutta että Windows Movie Maker koneella jo valmiina??? Ja suomenkielinen - hyvä! Haeskelin Etsi-toiminnolla - tuloksia 0.
Minulla on XP ja Office-paketti. Missä hänse Movie Maker piilottelee... - et sillain
Pepelius kirjoitti:
Muuntamiseen - jos sellaista tarvitaan - minulla on mainio Avidemux ja jonkin verran kokemusta sen käytöstä. Eli mihin tiedostomuotoon tarvitsee muuntaa (audio ja video)?
Mutta että Windows Movie Maker koneella jo valmiina??? Ja suomenkielinen - hyvä! Haeskelin Etsi-toiminnolla - tuloksia 0.
Minulla on XP ja Office-paketti. Missä hänse Movie Maker piilottelee...Käynnistä > kaikki ohjelmat > apuohjelmat
- sdghdfhdfh
Vanha MovieMaker oli hyvä, mutku 64bit Win7 ei saa kuin Liven MuvieMakerin, joka taas on syvältä.
Sitä varten on esimerkiksi Avidemux.
- kun on
ThreeMice kirjoitti:
MovieMaker jotain erikseen maksanut on? Höh!
pitänyt ostaa windows movie makerin takia. Joka tapauksessa huono sijoitus.
- Brent Four
kun on kirjoitti:
pitänyt ostaa windows movie makerin takia. Joka tapauksessa huono sijoitus.
Hehe, ostin auton jotta pääsin helpommalla kauppaan, kauppareissu maksoi siis 10000 euroa.
- ----b
Brent Four kirjoitti:
Hehe, ostin auton jotta pääsin helpommalla kauppaan, kauppareissu maksoi siis 10000 euroa.
Kyllä! Näin se menee. Bussilla kauppareissut tulevat huomattavasti halvemmaksi kuin ostaa niitä varten auto. Bussikortti 42e/kk ja auton kulut 100e lainanhoito... on se kallista kaupassakäyntiä.
----b kirjoitti:
Kyllä! Näin se menee. Bussilla kauppareissut tulevat huomattavasti halvemmaksi kuin ostaa niitä varten auto. Bussikortti 42e/kk ja auton kulut 100e lainanhoito... on se kallista kaupassakäyntiä.
tavallinen tappiaivo olla, jos ostaa Windowsin MM:n takia! Muuten tämä keskustelu tässä on mennyt ihan saivarteluksi, eikä sillä ole kysymyksen kanssa mitään tekemistä. En silti kyllä bussilla matkusta kuin äärimmäisessä hädässä.
ThreeMice kirjoitti:
MovieMaker jotain erikseen maksanut on? Höh!
Windowsissahan se on ja kyllä se Windows maksaa, ei se Windows mikään ilmaisohjelma ole.
- hui hai
M-Kar kirjoitti:
Windowsissahan se on ja kyllä se Windows maksaa, ei se Windows mikään ilmaisohjelma ole.
vaaaauuuuu kerro lisää näitä ihmeelisyyksiä.
- frtfrt
M-Kar kirjoitti:
Koita relata vähän, ota vaikka viikko vapaata täältä.
- et silleen
frtfrt kirjoitti:
Koita relata vähän, ota vaikka viikko vapaata täältä.
jos täältä ottaa viikon tai vuoden vapaata niin yhtä pöljiä juttuja on niinkuin tässäkin ketjussa on.
Millä ohjelmalla saa leikattua
no MovieMaker tuolla saa ja kuuluu windows käyttöjärjeastelmään.
spi vai sp2:ssa jo mukana.
Tuolla ohjelmala yksikin tekee musa ja video leikkauksia. - Pepelius
et silleen kirjoitti:
jos täältä ottaa viikon tai vuoden vapaata niin yhtä pöljiä juttuja on niinkuin tässäkin ketjussa on.
Millä ohjelmalla saa leikattua
no MovieMaker tuolla saa ja kuuluu windows käyttöjärjeastelmään.
spi vai sp2:ssa jo mukana.
Tuolla ohjelmala yksikin tekee musa ja video leikkauksia.Kiitos talkoolaisille. Nuotion luona on kaffetta ja liinan alla nisua.
Siellähän se kavalassa loukossaan Movie Maker piilotteli; Käynnistä - Kaikki ohjelmat - Apuohjelmat. "Et sie hitto Roka Anttii petä!"
Nyt vaihdan jo ensimmäisen videon tyyppiä .avi:ksi ja pian alkaa leikkely.
- Pepelius
Höh, vedin käsikirjoitukseen vain kaksi videoleikettä, ei mitään tehosteita, KISS ja tallennus paras laatuisena kovalevylle. Mutta tallennustoiminto alkoikin laskea minuutteja ylös päin: 685 min jäljellä ja kasvaa, valmiina 0%!!!
Toinen pähkinä on YouTube-pätkien videotyypin vaihto, joka on kai MP4. Miksi tyypiksi video/audio/format täytyy muuttaa että ne kelpaavat Movie Makerille? Käytän Avidemuxia.
Kiitos jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880