LaCie verkkolevyt-välttäkää. Hajoaa jo parin päivän käytön jälkeen ja tuki on puhdas 0. Ei suomenkielistä supporttia ja ranskanleivät ei paljo suomivalituksista piittaa. Mitakin merkkejä varmaan löytyy.....
LaCie
11
476
Vastaukset
- q
Mene kauppaan, josta levyn ostit, ja säädä myyjän kravattia. Ei sinun tarvitse tehtaan kanssa asioida.
- h.anuri
Kyllä myyjäliike suostuu levyn lähettää korjattavaksi, toimii ihan ehtojen mukaan. Ongelma on se että minä en enään pysty lähettämään. Levy toimi liian kauan, siellä on jo tietoa ja korjattavaksi lähettäminen on mahdotonta. Toki takuuehtojen mukaan pitäisi laittaa korjattavaksi. Jos levy toimii alle 24h on se kyllä selvästi jo alunperin susi. Tästähän mä nyt väännän Lacien kanssa, oliko alunperin rikki vai hajotinko ite. Lacien mukaan hajotin itse. On se vaan ihme että joku ostaa itelleen levyn hajotettavaksi...
- x-files.....
kahden kuukauden aikana hajonnut. Levy on ollut koko ajan päällä.
WD:n usb-levystä taas hajosi virtalähde reilun vuoden käytön jälkeen. Levyn tarkoitus oli varmuuskopionti viikoittain ja muutamisen muiden tilaa vievien juttujen tallennus. Noh on ainakin varmuuskopiot varmassa turvassa. - nggn
vielä täälläkään ole hajonnut. N. kuukausi käytössä ja hyvin toimii....."koputtaa puuta" ;)
- WMP
Mulla on ollu yksi LaCie (Porche Design) jo kohta kaksi vuotta mukana repussa ja olen kulkenut sen kanssa satoja kilometrejä autolla, lentokoneella, bussilla,taksilla.... eikä ole moksiskaan. Niin ja on sitä käytettykin välillä. Ostin toisenkin kotiin backupiksi kun toimii niin hyvin.
- h.anuri
No mulla ei suostu korvaamaan, vaihtamaan uuteen tai korjaamaan millään tavalla. Yhden päivän toimi, kallis kokeilu 130 ekee- ei mistään. Suomessa on niin huonot verkkovirrat että hajoaa niiden takia...bull shit.
h.anuri kirjoitti:
No mulla ei suostu korvaamaan, vaihtamaan uuteen tai korjaamaan millään tavalla. Yhden päivän toimi, kallis kokeilu 130 ekee- ei mistään. Suomessa on niin huonot verkkovirrat että hajoaa niiden takia...bull shit.
tuo, mitä sanot verkkovirrasta. Kun laitoin masiinat ups'in taakse, alkoivat ihmeesti kestämään. Hyvää Uutta Vuotta!
- h.anuri
ThreeMice kirjoitti:
tuo, mitä sanot verkkovirrasta. Kun laitoin masiinat ups'in taakse, alkoivat ihmeesti kestämään. Hyvää Uutta Vuotta!
Täällä ainenkin jännitteet vaihtelevat aika isolla skaalalla. On mun systeemi suojattu ylijännitteeltä, pakosta. Teen oikeita töitä kotoa käsin, jolloin pitää olla suht varma systeemi. En mä mitään tietoja menettäny - tripla varmistus. Olisi tullu verkkoasema ihan tarpeeseen, mutta tällä kertaa taas sain Lacielta maanatai kappaleen. ps. Purin ton kyseisen härvelin ja voin sanoa että huonosti suunniteltu. SATA-levy joka ton värkin sisältä löytyi oli suorassa kontaktissa runkoon siis ei minkäänlaista tärinänvaimennusta. Kaikki tietää miten hyvin kovot kestää tärähdyksiä, varsinkin ulkoisessa luulisi olevan jokin vaimennus, Lacien mielestä ei kai tarvii..
- Tuuri?
Kuljetin minäkin LaCieta (Porche Design) mukanani, kunnes pudotin sen käynnissä lattialle. Mekaaninen vaurio, pelkkää rahinaa sisällä eikä mitään dataa saanut enää ulos. Viimeisenä keinona laitoin levyn muutamaksi tunniksi pakastajaan. Se auttoi; rahina katosi ja sain tiedot pelastettua levyltä. Irtokovalevyt eivät todellakaan ole tarkoitettu mukana raahattaviksi. Eivätkä ne kestä kolhuja varsinkaan levyn pyöriessä.
- kokemusta on
Vaikka ostat mitä, et ole turvassa. Osta kaksi, ja pidä molemmilla samat tiedot, niin todennäköisyys tietojen häviämiselle muuttuu merkityksettömäksi.
- ulkoiset
levyt mitä on itsellä ollut (2kpl) ovat olleet järjestäen täysiä paskoja, ei tunnistu, levyn joutui formatoimaan usein kun oli mukamas unformated vaikka oli puolillaan dataa (backup levy), konetta joutui käynnistelemään että sai levyn näkymään jos sai ollenkaan. En itse koskisi Lacien muhin tuotteisiin kuin näytöt ja sen kalibraattoreihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664251
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺614057Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363522Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163063Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342759En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142552Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102244IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131357Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1551240- 801026