Suomi Tv ja 7??

avuton aatu

Nyt meni mummon ymmärrys ihan ulalle. T'ämä Suomi TV pitäisi näkyä kaikille, kuten tämä uskonnollinen "joku" kanava 7???

Laitan kyllä sujuvasti hakuset kanavista, mutta ei se ota näitä ko. kanavia huomioon.

Olen jo turhankin paljon yritellyt kaikenmoisia virityksiä ja viimeinen "viritys" olikin kaukosäätemineni pattereiden loppu.

Miten ne saa toimimaan, jos ne ovat myös antenniverkkoon suunnatut, vai onko kuitenkin ongelma, että joku paikkakunta Suomessa on se "katkeverkko", johon ei saada yhteyttä?

Oma kohtaiset nämä kyseiset "katkeverkot" ovat hyvin yleiset. Kyllä meitä vanhuksia huijataan aika paljon ja nyt viellä laitetaan yleinen maksu, kun ei toimi puhelin, kuin naapurin rajalla, TV;stä puhumattakaan, kuten näistä lisä kanavista. Hyvä, jos saa jonkun kanavan näkymään ja sekin on ilmoista kiinni.

Siksi toivoisinkin, että meidän ikäisistä löytyisi joku tietoviisas, joka auttaisi "mummoa mäessä".

Nuoriso palstoilla tähän saa niin tylyn vastauksen, mutta ei neuvoja, joten kokeilen täältä.

19

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaapeliko?

      onko sinulla kaapeliverkko, eli asut kerrostalossa? Jos on, ja kaapeliverkkotarjoaja on dna, niin kanava on 235. Noin ainakin oulun seudulla ja p-savossa. Se kanava löytyi ihan säätimellä. Yllätyin kun sieltä löytyi monta muuta näkyvää kanavaa...siis kun meni sinne 200 puolelle. Kokeile.

      • tarjatäti

        Kymenlaaksossa 250 hujakoilla.


    • Vaikea sitä on täällä neuvoa, kun on digi-tv:tä ja digiboxia.
      Luulisin jokapuolella antenniverkossa olevan sen kanavapaikan 33, näin ainkin netistä sen luin.
      Itse hain sen digiboxin kautta kanavahaulla ilman, että mitään tehdasasetuksia poistin.
      Digi-tv:stä en ole edes yrittänyt sitä vielä hakea, kun näyttää siltä, että ei sieltä muuta katsottavaa tule kuin se Kymppitonni.
      SuomiTV on nimenä ja ulkolaisia ovat ohjelmat!

    • että tällee...

      Tuikkeessa on hyvä keskusteluohjelma kohta 14.30 tulle uusinta.

      Valikkoon sieltä automaattinen viritys se hakee automaattisesti.Tallennatko:kyllä,painat ok.

    • KANAVA 33

      Otin menulistan kapulasta ,laiteen asetus automaattinen asetus,kaikki kanavat radiota myöten ,sitten OK kun kanavat löyty .itse asun antenitaloudessa Pirkanmaalla.meillä oli ongelmia kun tuli diki aika .Antennikorjaaja kävi muutaman kerran .nyt toimii kaikki hyvin.
      JÄÄN MIELENKIINNOLLA ODOTTAAN VASTAUSTA

      • aika huono on

        Kaapelissa kuulemma joku kolminumeroinen luku.


      • Tellastiina*

      • *Kukkahame*
        Tellastiina* kirjoitti:

        http://www.suomitv.fi/yhteystiedot/kanavapaikat

        Pääkaupunkiseudulla kaapelissa, (ei Welho) kanavalla 220 = TV7 ja kanavalla 17 on Suomi TV

        En tiedä SuomiTVstä, mutta TV7 on maksuton, ei kuulu katseluluvan piiriin,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe