...mikä nyt mättää, kun joka toinen ketju poistetaan tai poistatetaan ???
jälleen poistettu ???
29
375
Vastaukset
- dgjk
joku käyttää " valtaa loistoaa"
- maan tapa
Siis palstan tapa ollut kauan. Jotku tiukat nutturat päätt'ää tiukat keskutelujen liikkumarajat.
- Ruusupa hyvinkin
..mistä olet päätellyt, etä kyseiset poistajat ovat yksinomaan naisia? Netissä voi esiintyä vaikka sukupuolettomana. Ovatko miehet muka suvaitsevaisempia, höpö, höpö. Oli poistaja sukupuoleltaan vaikka kumpaakin, minusta tuollainen poistaminen todistaa aikamoisista häiriöistä, tyyppi ei kestä mitään,mikä on vähänkin ristiriidassa oman pienen maailman kanssa. Miksi tällaiset tyhjentäjät tulevat keskustelupalstalle, jos haluavat keskustella pääosin itsensä kanssa? Luultavasti siksi, että ovat jo poistaneet kaikki elävät ja olevat viereltään. Ikävää,jos niin on, mutta ei kai se ole keskustelunhaluisten vika? Vai onko? Jokainen joutuu elämään kuten petaa.
Kun tulin tälle palstalle kirjoittelemaan, ihmettelin silloin jo samaa eli tuota ketjujen poistoinnokkuutta. Tajuaisin sen, jos ketjuissa olisi tosi törkeyksiä, mutta kun kyse on enimmäkseen siitä, että jonkun kanta poikkeaa aloittajan kannasta. Kaipa meissä on niitä, joiden mielestä keskustelu on vain sitä, että ollaan aina samaa mieltä eli jeesustelua alusta loppuun. Se todistaa, että yli kuusikumppinenkin on lapsi vainen ja elää murrosikää kai hautaan asti. Silti en yleistäisi, että poistajat ovat pelkästään naisia. Miehissä on samaten jankkaajia, yhden mielipiteen ilmentymiä ja kaikkea muuta siltä väliltä.Jos mies on on hindu, hänellä saattaa olla myös nuttura. Ja varsin tiukkaan kokoon kurottu sellainen.
Koska itse olen lähes aina eri mieltä lähes kaikesta, minua ei omissa tai muiden aloituksissa haittaa muiden erimielisyys. Saatan ja olen polttanut päreet useamman kerran, mutta poistamaan en lähde muiden mielipiteitä. Sehän on vain elämää, ei sen enempää. - 39
Ruusupa hyvinkin kirjoitti:
..mistä olet päätellyt, etä kyseiset poistajat ovat yksinomaan naisia? Netissä voi esiintyä vaikka sukupuolettomana. Ovatko miehet muka suvaitsevaisempia, höpö, höpö. Oli poistaja sukupuoleltaan vaikka kumpaakin, minusta tuollainen poistaminen todistaa aikamoisista häiriöistä, tyyppi ei kestä mitään,mikä on vähänkin ristiriidassa oman pienen maailman kanssa. Miksi tällaiset tyhjentäjät tulevat keskustelupalstalle, jos haluavat keskustella pääosin itsensä kanssa? Luultavasti siksi, että ovat jo poistaneet kaikki elävät ja olevat viereltään. Ikävää,jos niin on, mutta ei kai se ole keskustelunhaluisten vika? Vai onko? Jokainen joutuu elämään kuten petaa.
Kun tulin tälle palstalle kirjoittelemaan, ihmettelin silloin jo samaa eli tuota ketjujen poistoinnokkuutta. Tajuaisin sen, jos ketjuissa olisi tosi törkeyksiä, mutta kun kyse on enimmäkseen siitä, että jonkun kanta poikkeaa aloittajan kannasta. Kaipa meissä on niitä, joiden mielestä keskustelu on vain sitä, että ollaan aina samaa mieltä eli jeesustelua alusta loppuun. Se todistaa, että yli kuusikumppinenkin on lapsi vainen ja elää murrosikää kai hautaan asti. Silti en yleistäisi, että poistajat ovat pelkästään naisia. Miehissä on samaten jankkaajia, yhden mielipiteen ilmentymiä ja kaikkea muuta siltä väliltä.Jos mies on on hindu, hänellä saattaa olla myös nuttura. Ja varsin tiukkaan kokoon kurottu sellainen.
Koska itse olen lähes aina eri mieltä lähes kaikesta, minua ei omissa tai muiden aloituksissa haittaa muiden erimielisyys. Saatan ja olen polttanut päreet useamman kerran, mutta poistamaan en lähde muiden mielipiteitä. Sehän on vain elämää, ei sen enempää.koskaan pyytänyt yhtään ainutta viestiä poistoon.
Kai seriffi lukee joka-ainoan viestin, joka pyydetään poistoon? Täältähän lähtisi kaikki poistoon, jos pelkkä pyyntö takaisin sen, että viesti katoaa?
Itse en jaksa moista miettiä, uusia viestejä sataa koko ajan, entisiä parempia. Muutenkin, tämähän on ajankulua, ei mitään taistelua, ainakin minulle.
Hyvää Joulua! - suurr
39 kirjoitti:
koskaan pyytänyt yhtään ainutta viestiä poistoon.
Kai seriffi lukee joka-ainoan viestin, joka pyydetään poistoon? Täältähän lähtisi kaikki poistoon, jos pelkkä pyyntö takaisin sen, että viesti katoaa?
Itse en jaksa moista miettiä, uusia viestejä sataa koko ajan, entisiä parempia. Muutenkin, tämähän on ajankulua, ei mitään taistelua, ainakin minulle.
Hyvää Joulua!..kuulinpa tässä eläkeläis-kerhossa jutun, että saattaa se vika olla seriffissäkin, joka ei suvaitse määrättyjä asioita. Esim. jossakin auto ja liikenne palstalla seriffi poistaa kaikki tojotoja arvostelevat viestit. Hänellä kuulemma on itsellään sellainen vanha tojo.
- meirikki
suurr kirjoitti:
..kuulinpa tässä eläkeläis-kerhossa jutun, että saattaa se vika olla seriffissäkin, joka ei suvaitse määrättyjä asioita. Esim. jossakin auto ja liikenne palstalla seriffi poistaa kaikki tojotoja arvostelevat viestit. Hänellä kuulemma on itsellään sellainen vanha tojo.
Nyt kun puhutaan niin paljon nettikiusaamisesta, ilkeistä kirjoituksista eripalstoilla...ei uskalleta hyökätä enää niin ilkeästi kirjoittajaan, vaan peukutellaan alas ja ilmoitetaan poistettavaksi kirjoituksia ko. nicin kohdalla. Kiusaa se on pienikin kiusa:/
Saivathan eräät Suomi24 palstalaiset porukkavoimalla sefunsa ulos, hän toimi kuin diktaattori ja poisteli miten tahtoi kirjoituksia. - duurr
meirikki kirjoitti:
Nyt kun puhutaan niin paljon nettikiusaamisesta, ilkeistä kirjoituksista eripalstoilla...ei uskalleta hyökätä enää niin ilkeästi kirjoittajaan, vaan peukutellaan alas ja ilmoitetaan poistettavaksi kirjoituksia ko. nicin kohdalla. Kiusaa se on pienikin kiusa:/
Saivathan eräät Suomi24 palstalaiset porukkavoimalla sefunsa ulos, hän toimi kuin diktaattori ja poisteli miten tahtoi kirjoituksia.vaan ole sellainen, eihän.? Onko hänestä muuten kellään mitään tietoa, ??
- tarkkaillkaa itseänn
meirikki kirjoitti:
Saivathan eräät Suomi24 palstalaiset porukkavoimalla sefunsa ulos, hän toimi kuin diktaattori ja poisteli miten tahtoi kirjoituksia.Miksi helvatissa ylipäätään pitää kirjoittaa ilkeästi? Jos ei kykene pysymään keskustelupalstojen sääntöjen sisällä, niin se on sanottu säännööissä, että se voidaan poistaa. Mitä epäselvyyttä siiinä on? Miksi noin suuri näreisyys siitä, ettei osaa kirjoittaa ja kirjoitus joutuu poistetuksi palstalta? Olette kyllä kumman kieroutuneita hyypiöitä.
- Ruusupa hyvinkin
tarkkaillkaa itseänn kirjoitti:
Miksi helvatissa ylipäätään pitää kirjoittaa ilkeästi? Jos ei kykene pysymään keskustelupalstojen sääntöjen sisällä, niin se on sanottu säännööissä, että se voidaan poistaa. Mitä epäselvyyttä siiinä on? Miksi noin suuri näreisyys siitä, ettei osaa kirjoittaa ja kirjoitus joutuu poistetuksi palstalta? Olette kyllä kumman kieroutuneita hyypiöitä.
1.Sefu poistaa aloituksen alun perin tai jonkun kommentin joko itsenäsiest ta jnkun muun kirjoittajan pyynnöstä. Niistä on turhaa vatkata, sefu tekee kuten tekee ja pulinat pois. Jos sefu on jonkun pyynnöstä poistanut kommentin, sekin on sefun asia, mitä sitä kaivelemaan. Kuten sanoit, kirjoittamiselle on selkeät säännöt mitä saa ja mitä ei. Jos on lukutaitoinen, ei pitöisi olla vaikeuksia lukea niitä, jollei ole ymmärrystä, mikään teksti ei aukea. Kai tässä on kyse viimeksimainitusta vaikeudesta.
2. Jutun aloittaja itse poistaa syystä tai toisesta koko ketjun noin vaan ja yllättäin. Tätä poistoinnokkuutta kritisoin itse. Ymmärtääkseni rekisteröity kirjoittaja voi näin tehdä täysin oman halunsa mukaisesti. Siksi en yleensä viitsi vastata ollenkaan rekatuille, koska poistot ovat olleet todella outoja. Juuri kun on päästy täysin asiallisen ja kivan jutun alkuun, tämä aloittajan hyväkäs poistaa koko ketjun.
Mielestäni tämä sefujen morkkaus ja arvosteleminen oli ennen Oinastakin todella törkeää. Oliko hän nikiltään bil-man ehkä? No, ei sillä väliä,mutta mielestäni täysin asiallinen hänkin. Ei tässä ole mitään ongelmia, kun pitää säännöt mielessä. - 5
1.Sefu poistaa aloituksen alun perin tai jonkun kommentin joko itsenäsiest ta jnkun muun kirjoittajan pyynnöstä. Niistä on turhaa vatkata, sefu tekee kuten tekee ja pulinat pois. Jos sefu on jonkun pyynnöstä poistanut kommentin, sekin on sefun asia, mitä sitä kaivelemaan. Kuten sanoit, kirjoittamiselle on selkeät säännöt mitä saa ja mitä ei. Jos on lukutaitoinen, ei pitöisi olla vaikeuksia lukea niitä, jollei ole ymmärrystä, mikään teksti ei aukea. Kai tässä on kyse viimeksimainitusta vaikeudesta.
2. Jutun aloittaja itse poistaa syystä tai toisesta koko ketjun noin vaan ja yllättäin. Tätä poistoinnokkuutta kritisoin itse. Ymmärtääkseni rekisteröity kirjoittaja voi näin tehdä täysin oman halunsa mukaisesti. Siksi en yleensä viitsi vastata ollenkaan rekatuille, koska poistot ovat olleet todella outoja. Juuri kun on päästy täysin asiallisen ja kivan jutun alkuun, tämä aloittajan hyväkäs poistaa koko ketjun.
Mielestäni tämä sefujen morkkaus ja arvosteleminen oli ennen Oinastakin todella törkeää. Oliko hän nikiltään bil-man ehkä? No, ei sillä väliä,mutta mielestäni täysin asiallinen hänkin. Ei tässä ole mitään ongelmia, kun pitää säännöt mielessä.Nykyisin rekattu voi poistaa vain omat viestinsä, ei muiden ketjuun kirjoittaneiden.2
Mielestäni tämä sefujen morkkaus ja arvosteleminen oli ennen Oinastakin todella törkeää. Oliko hän nikiltään bil-man ehkä? No, ei sillä väliä,mutta mielestäni täysin asiallinen hänkin. Ei tässä ole mitään ongelmia, kun pitää säännöt mielessä.No sen biltsun arvosteleminen oli kyllä täysin aiheellista - silloin vähintään puolet viesteistä lennätettiin mihin milloinkin.
Kiellettyjä asioita, joista ei saanut kirjoittaa oli pilvin pimein, linkitykset myös kuuluivat kiellettyihin juttuihin.
Kyllä nyt on rauhallista sheriffin puolesta.- 3+15
tarkkaillkaa itseänn kirjoitti:
Miksi helvatissa ylipäätään pitää kirjoittaa ilkeästi? Jos ei kykene pysymään keskustelupalstojen sääntöjen sisällä, niin se on sanottu säännööissä, että se voidaan poistaa. Mitä epäselvyyttä siiinä on? Miksi noin suuri näreisyys siitä, ettei osaa kirjoittaa ja kirjoitus joutuu poistetuksi palstalta? Olette kyllä kumman kieroutuneita hyypiöitä.
"Olette kyllä kumman kieroutuneita hyypiöitä."
En pidä yllä olevaa lausetta kunnon kirjoittajan tekeleenä.
Jos neuvot muita niin olisit edes esimerkkinä. - meirikki
3+15 kirjoitti:
"Olette kyllä kumman kieroutuneita hyypiöitä."
En pidä yllä olevaa lausetta kunnon kirjoittajan tekeleenä.
Jos neuvot muita niin olisit edes esimerkkinä.ja miksiköhän vastaus oli minulle, minä ihmettelin, ja kirjoitin toisista Suomi24 palstoista, useimpiakin oli saman sefun valvonnassa, ne ovat totuutta, ja ne palstat ovat ilman seriffiä olleet siitä asti.
En sanallakaan 60:sen sivuista.
Tuo kirjoitus sinällään oli hyvin rumaa kieltä, joulumieltä ja rauhaa vaan sinullekin, joka muita arvostelit.
Kovin olen piikki sielussasi, etkö RAUHOITU EDES JOULUNAIKAAN? - 1943
Mielestäni tämä sefujen morkkaus ja arvosteleminen oli ennen Oinastakin todella törkeää. Oliko hän nikiltään bil-man ehkä? No, ei sillä väliä,mutta mielestäni täysin asiallinen hänkin. Ei tässä ole mitään ongelmia, kun pitää säännöt mielessä.hommaa menneeseen verrattuna. Silloin itsekin pyysin todellisia törkeyksiä poistamaan. Kaikenlaiseen kiusaamiseen pitää puuttua. Nyt ei ole ollut tarvetta tai en tiedä, kun on pitkiä taukoja.
- muistakaa
Tellastiina kirjoitti:
No sen biltsun arvosteleminen oli kyllä täysin aiheellista - silloin vähintään puolet viesteistä lennätettiin mihin milloinkin.
Kiellettyjä asioita, joista ei saanut kirjoittaa oli pilvin pimein, linkitykset myös kuuluivat kiellettyihin juttuihin.
Kyllä nyt on rauhallista sheriffin puolesta.Ei linkittämisiäkään voi tehdä mielin määrin, siihenkin on omat sääntönsä.
- 1943
muistakaa kirjoitti:
Ei linkittämisiäkään voi tehdä mielin määrin, siihenkin on omat sääntönsä.
linkkejä juuri koskaan. Yksituttu lähettää sähköpostina suurelle joukolle saman viestin, ei mitään henkilökohtaista. En avaa enkä vastaa.
- mikä massa
1943 kirjoitti:
linkkejä juuri koskaan. Yksituttu lähettää sähköpostina suurelle joukolle saman viestin, ei mitään henkilökohtaista. En avaa enkä vastaa.
No nyt meni sivuraiteille oikein reilusti. Eihän tässä sähköpostista keskusteltu, vaan keskustelukanavien linkeistä.
- 1943
mikä massa kirjoitti:
No nyt meni sivuraiteille oikein reilusti. Eihän tässä sähköpostista keskusteltu, vaan keskustelukanavien linkeistä.
en avaa, koska haluan lukea kirjoittajien itse tutottamaa tekstiä.
- tuurr
meirikki kirjoitti:
ja miksiköhän vastaus oli minulle, minä ihmettelin, ja kirjoitin toisista Suomi24 palstoista, useimpiakin oli saman sefun valvonnassa, ne ovat totuutta, ja ne palstat ovat ilman seriffiä olleet siitä asti.
En sanallakaan 60:sen sivuista.
Tuo kirjoitus sinällään oli hyvin rumaa kieltä, joulumieltä ja rauhaa vaan sinullekin, joka muita arvostelit.
Kovin olen piikki sielussasi, etkö RAUHOITU EDES JOULUNAIKAAN?..on ihan eri asia, poistetaanko ketju sääntöjen vastaisena, jonkun kieroutuneen toimesta, tai pelkästään seriffin oikusta. Mutta kun pysytään sääntöjen puitteissa ja kuitenkin poistetaan, silloin mättää jossakin,,ja pahasti. On takuu varmaa, että emme kaikki ole samaa mieltä asioista, mutta se pitää hyväksyä, ja sallia muille se heidän oma mielipiteensä. Olisi todella hyvä uudistus, jos poistetun ketjun otsakkeesta selviäisi poiston syy, ja kenen toimesta ja aloitteesta se on poistettu.
tuurr kirjoitti:
..on ihan eri asia, poistetaanko ketju sääntöjen vastaisena, jonkun kieroutuneen toimesta, tai pelkästään seriffin oikusta. Mutta kun pysytään sääntöjen puitteissa ja kuitenkin poistetaan, silloin mättää jossakin,,ja pahasti. On takuu varmaa, että emme kaikki ole samaa mieltä asioista, mutta se pitää hyväksyä, ja sallia muille se heidän oma mielipiteensä. Olisi todella hyvä uudistus, jos poistetun ketjun otsakkeesta selviäisi poiston syy, ja kenen toimesta ja aloitteesta se on poistettu.
Sehän on täällä aina ollut tapana, että poistoista ei ole annettu pyytämälläkään mitään selityksiä!
- tuurr
Tellastiina kirjoitti:
Sehän on täällä aina ollut tapana, että poistoista ei ole annettu pyytämälläkään mitään selityksiä!
..se kyllä usein ottaa päähän. Otsakkeet saisivat jäädä ja poiston syy.
- omavastuu
Tellastiina kirjoitti:
Jokainen vastatkoon kirjoituksistaan, ettei se loukkaa ketään.
omavastuu kirjoitti:
Jokainen vastatkoon kirjoituksistaan, ettei se loukkaa ketään.
Ei niissä poistoissa läheskään aina ole ollut mitään henkilökohtaisuuksia, vaan aihe nyt vaan on muka ollut sellainen, että ei sovi tänne!
- Lakimies,H:kyrö
muistakaa kirjoitti:
Ei linkittämisiäkään voi tehdä mielin määrin, siihenkin on omat sääntönsä.
Lukekaa säännöt ja mahdolliset sanktiot.
- käy lukemassa
Tellastiina kirjoitti:
Ei niissä poistoissa läheskään aina ole ollut mitään henkilökohtaisuuksia, vaan aihe nyt vaan on muka ollut sellainen, että ei sovi tänne!
Kerro, koska olet keskustelupalstan kirjoitussäännöt lukenut? Tokko koskaan, kun tietämyksesi on tuota tasoa. Käy nyt edes lukemassa ja mieti uudelleen asiaa.
- Tellastiina*
käy lukemassa kirjoitti:
Kerro, koska olet keskustelupalstan kirjoitussäännöt lukenut? Tokko koskaan, kun tietämyksesi on tuota tasoa. Käy nyt edes lukemassa ja mieti uudelleen asiaa.
♥ ♥ ♥ Kiitos nyt vaan sullekin! ♥ ♥ ♥
Kirjoitan ainakin omalla nikillä, enkä huutele puskista. - löytyykö.
Tellastiina* kirjoitti:
♥ ♥ ♥ Kiitos nyt vaan sullekin! ♥ ♥ ♥
Kirjoitan ainakin omalla nikillä, enkä huutele puskista.no joko palstan kirjoitussäännöt löysit, niin että asia valkeni, miksi viestejä poistetaan?
löytyykö. kirjoitti:
no joko palstan kirjoitussäännöt löysit, niin että asia valkeni, miksi viestejä poistetaan?
Ei ole palstan säännöt kadoksissa olleetkaan,
mutta jospa sinä suuressa viisaudessasi suomentaisit mulle,
mikä viesteissäni sinua häiritsee! ♥- ukkelson
Tellastiina kirjoitti:
Ei ole palstan säännöt kadoksissa olleetkaan,
mutta jospa sinä suuressa viisaudessasi suomentaisit mulle,
mikä viesteissäni sinua häiritsee! ♥menee, että vaikka kuinka sääntöjen mukaan kirjoittelee, niin aina löytyy joku, jolla tökkii. Sehän on niin, että jos on lusikalla annettu, niin eihän sitä silloin voi kauhalla ammentaa....Ihan voisi sanoa, että sääliksi käy, mutta........mutta säälikin on sairautta.
Miten olisi, jos niistä poistoista äänestettäisiin ??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315196- 363601
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833233- 112375
- 281986
- 121907
- 1631826
- 1051332
- 141218
- 1371134