pelti rytisi muutaman minuutin välein riksussa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1831299
jotenkin kun riksun liikennettä katselee niin eipä jaksa uutinen hämmästyttää kummastuttaa lainkaan.
inssiajosta on jo pitkään päässyt helpoiten läpi kanta-hämeessä. ei tarvitse osata edes autoa ajaa.
ajotaito riihimäellä
8
628
Vastaukset
- Joulupukki :)
Halkomäentie ei ole riksussa ja tuo Vatsiantiekin on tuolla metsänkorvessa paaliskalle mennessä.
- Nollåtta
kyllä google mapsinkin mukaan halkomäentie on hausjärven puolella.
- ajotaitoa
Menisit autokouluun! Et sinä kenenkään ajotaitoa pysty arvioimaan, kun et itse osaa edes autolla ajaa. Taitaa polkupyörässäsikin olla apupyörät.
- autolija
Kirjoituksesi tasosta voi päätellä, ettei itselläsi ole ajokorttia eikä taida ikä sellaisen hankkimiseen vielä riittää.
autolija kirjoitti:
Kirjoituksesi tasosta voi päätellä, ettei itselläsi ole ajokorttia eikä taida ikä sellaisen hankkimiseen vielä riittää.
...viimeksi rinnalle ajoi valkoinen oikeanpuoleisella ohjauksella varustettu Subaru(?). Ryhmittyi siinä söpösti vastaantulevien kaistalle kääntyäkseen vasemmalle ja lunta pöllyttäen törmäili mennessään risteävän kadun penkkaan. Ei liene eka kerta, koskapa autosta puuttui jo valmiiksi takapuskuri. Eikö nämä äidin pikku lökäpöksyt opi, ennenku alle jää elävä ihminen?
- ???
siilisimo kirjoitti:
...viimeksi rinnalle ajoi valkoinen oikeanpuoleisella ohjauksella varustettu Subaru(?). Ryhmittyi siinä söpösti vastaantulevien kaistalle kääntyäkseen vasemmalle ja lunta pöllyttäen törmäili mennessään risteävän kadun penkkaan. Ei liene eka kerta, koskapa autosta puuttui jo valmiiksi takapuskuri. Eikö nämä äidin pikku lökäpöksyt opi, ennenku alle jää elävä ihminen?
Oletkohan ollut yhtä kännissä nähdessäsi tuon, kuin viestisi kirjoitusajankohdasta voisi päätellä?
Auto on tietääkseni Mitsubishi ja siinä on takapuskuri paikallaan :D - Mutta puuttuu
??? kirjoitti:
Oletkohan ollut yhtä kännissä nähdessäsi tuon, kuin viestisi kirjoitusajankohdasta voisi päätellä?
Auto on tietääkseni Mitsubishi ja siinä on takapuskuri paikallaan :DEtupuskuri;)
- säikähtänyt
Mutta puuttuu kirjoitti:
Etupuskuri;)
Autonalle meinasin tänään jäädä kirjaston tykönä suojatiellä. Autoilija kääntyi selkäni takaa melkeen päälleni. Autoilijan vika se olisi ollut mutta ei olis paljon lohduttanut jos nyt makaisin ruumishuoneella sen sijaan että nyt naputtelen tässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519