ajotaito riihimäellä

Nollåtta

pelti rytisi muutaman minuutin välein riksussa.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1831299

jotenkin kun riksun liikennettä katselee niin eipä jaksa uutinen hämmästyttää kummastuttaa lainkaan.
inssiajosta on jo pitkään päässyt helpoiten läpi kanta-hämeessä. ei tarvitse osata edes autoa ajaa.

8

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulupukki :)

      Halkomäentie ei ole riksussa ja tuo Vatsiantiekin on tuolla metsänkorvessa paaliskalle mennessä.

      • Nollåtta

        kyllä google mapsinkin mukaan halkomäentie on hausjärven puolella.


    • ajotaitoa

      Menisit autokouluun! Et sinä kenenkään ajotaitoa pysty arvioimaan, kun et itse osaa edes autolla ajaa. Taitaa polkupyörässäsikin olla apupyörät.

      • autolija

        Kirjoituksesi tasosta voi päätellä, ettei itselläsi ole ajokorttia eikä taida ikä sellaisen hankkimiseen vielä riittää.


      • autolija kirjoitti:

        Kirjoituksesi tasosta voi päätellä, ettei itselläsi ole ajokorttia eikä taida ikä sellaisen hankkimiseen vielä riittää.

        ...viimeksi rinnalle ajoi valkoinen oikeanpuoleisella ohjauksella varustettu Subaru(?). Ryhmittyi siinä söpösti vastaantulevien kaistalle kääntyäkseen vasemmalle ja lunta pöllyttäen törmäili mennessään risteävän kadun penkkaan. Ei liene eka kerta, koskapa autosta puuttui jo valmiiksi takapuskuri. Eikö nämä äidin pikku lökäpöksyt opi, ennenku alle jää elävä ihminen?


      • ???
        siilisimo kirjoitti:

        ...viimeksi rinnalle ajoi valkoinen oikeanpuoleisella ohjauksella varustettu Subaru(?). Ryhmittyi siinä söpösti vastaantulevien kaistalle kääntyäkseen vasemmalle ja lunta pöllyttäen törmäili mennessään risteävän kadun penkkaan. Ei liene eka kerta, koskapa autosta puuttui jo valmiiksi takapuskuri. Eikö nämä äidin pikku lökäpöksyt opi, ennenku alle jää elävä ihminen?

        Oletkohan ollut yhtä kännissä nähdessäsi tuon, kuin viestisi kirjoitusajankohdasta voisi päätellä?

        Auto on tietääkseni Mitsubishi ja siinä on takapuskuri paikallaan :D


      • Mutta puuttuu
        ??? kirjoitti:

        Oletkohan ollut yhtä kännissä nähdessäsi tuon, kuin viestisi kirjoitusajankohdasta voisi päätellä?

        Auto on tietääkseni Mitsubishi ja siinä on takapuskuri paikallaan :D

        Etupuskuri;)


      • säikähtänyt
        Mutta puuttuu kirjoitti:

        Etupuskuri;)

        Autonalle meinasin tänään jäädä kirjaston tykönä suojatiellä. Autoilija kääntyi selkäni takaa melkeen päälleni. Autoilijan vika se olisi ollut mutta ei olis paljon lohduttanut jos nyt makaisin ruumishuoneella sen sijaan että nyt naputtelen tässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe