Joka laittoi onnittelualoituksen, en ollut minä.
Kiitos kuitenkin.
Saas nähdä tuleeko tämä läpi, tuohon aloitukseen an päässyt vastaamaan, jostain kumman syystä aloitukseni tulevat joskus läpi.
Hyvää Joulua vaan.
Ollaan ilkeitä vasta viikonloppuna.
H.
Tuo HTZA
5
187
Vastaukset
- potaskaa tuutista
jaaha, vain niin..
Kannattaisi ehkä rekkautua, niin ei toiset pääsisi nikilläsi kirjoitteleen, phuaah.- tietoo löytyy
tosin on sulkenut sen jostakin syystä.
Sitä olen jo pelännyt siitä sinun ennakkovaroituksestasi lähtien.
Ei täällä saa ilkeillä, eikä ainakaan jouluna! D))- non-rec
... innolla Sinua HTZA tänne kuuskymppisten palstoille. Oliko edes synttäripäivä oikein?
Eikä ikinä sitten ilkeillä, ei ainakaan tosissaan. Sellaisen kuvan olen Sinusta saanut kun joskus viiskymppisillä olen vieraillut (lähellä olen, vielä), että heität rentoa huulta ja mielikuvitusta(kin) piisaa.
Tervetuloa tänne siis ihan oikeesti!
Hyvät joulut kaikille, katsotaan mitä uusivuosi tuo tullessaan. Jotain oikein kivvaaaa, toivon mä.
Tiedä pitäiskö itsekin rekkautua, pittää miettiä joulunpyhinä sitä. - meirikki
Tervetuloa tänne kuuskymppisiin:)
Nautinnollista Joulua Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm40644- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457