Joka laittoi onnittelualoituksen, en ollut minä.
Kiitos kuitenkin.
Saas nähdä tuleeko tämä läpi, tuohon aloitukseen an päässyt vastaamaan, jostain kumman syystä aloitukseni tulevat joskus läpi.
Hyvää Joulua vaan.
Ollaan ilkeitä vasta viikonloppuna.
H.
Tuo HTZA
5
187
Vastaukset 5
- potaskaa tuutista
jaaha, vain niin..
Kannattaisi ehkä rekkautua, niin ei toiset pääsisi nikilläsi kirjoitteleen, phuaah.- tietoo löytyy
tosin on sulkenut sen jostakin syystä.
Sitä olen jo pelännyt siitä sinun ennakkovaroituksestasi lähtien.
Ei täällä saa ilkeillä, eikä ainakaan jouluna! D))- non-rec
... innolla Sinua HTZA tänne kuuskymppisten palstoille. Oliko edes synttäripäivä oikein?
Eikä ikinä sitten ilkeillä, ei ainakaan tosissaan. Sellaisen kuvan olen Sinusta saanut kun joskus viiskymppisillä olen vieraillut (lähellä olen, vielä), että heität rentoa huulta ja mielikuvitusta(kin) piisaa.
Tervetuloa tänne siis ihan oikeesti!
Hyvät joulut kaikille, katsotaan mitä uusivuosi tuo tullessaan. Jotain oikein kivvaaaa, toivon mä.
Tiedä pitäiskö itsekin rekkautua, pittää miettiä joulunpyhinä sitä. - meirikki
Tervetuloa tänne kuuskymppisiin:)
Nautinnollista Joulua Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 109667
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?63504- 36488
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha70429Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!21419- 152414
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät31405Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust5391- 20371