Hyvää joulua!

t. Ruuneperi

40

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonttu*

      §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
      § Vaan Joulu, Joulu ___ §
      § on meillä! / _ /§
      § §
      § §
      § Kuin myös! :D §
      § §
      § Käteen pilvi* §
      §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

      • pilvi*

        automatiikka muutti sen omaan asuunsa!
        Mutta en anna sen lannistaa

        JOULUN ILOA ! heippa...


      • susm.
        pilvi* kirjoitti:

        automatiikka muutti sen omaan asuunsa!
        Mutta en anna sen lannistaa

        JOULUN ILOA ! heippa...

        Ymmärrät, en vain sanahelinäisesti sano.
        susmorsian


      • Seku

        God Jul och Gott Nytt År!

        - Itse kullekin säädylle. Kaikille kieliryhmille.


    • Maalaismies*

      Hyvää joulua!

      • tuulen mukana

        Ja erikoisesti sinulle, Maalaismies*.


    • Joulurauhaa ja onnea tulevalle vuodelle.

      • *Kukkahame*

        ja Kaikille Lukijoille Rauhaisaa Joulunaikaa,


    • susm.

      erikoisesti oli ajatukseni...en sanahelinäisesti sano, mutta yhtähyvin kaikille muillekin!

      • Oikein mukavaa joulun aikaa..Toivon,että tuleva vuosi olisi onnekas ja että pysyisimme terveenä..
        Nautitaan rauhallisesta olosta! t.Irkku


      • mieku mie
        irkku-37 kirjoitti:

        Oikein mukavaa joulun aikaa..Toivon,että tuleva vuosi olisi onnekas ja että pysyisimme terveenä..
        Nautitaan rauhallisesta olosta! t.Irkku

        toivotukset....erityisesti....ihan kaikille!


      • pilvi*
        mieku mie kirjoitti:

        toivotukset....erityisesti....ihan kaikille!

        Terveiset poikani luota:D Kirjoitan hienolla Mac tietokoneella jossa suuri erilllinen näyttö,
        huomattavan paljon nopeampi kuin omani.

        Ihana aatto on vietetty, syöty että napa natisee:D Ja nyt toivon kaikille mukavia ja lepposia joulunpyhiä.

        Oma kone on kyllä tutumpi, kaikki käymme nukkumaan, minä sain tämän työ ja televisiohuoneen. Hyvää yötä!


      • *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

        Terveiset poikani luota:D Kirjoitan hienolla Mac tietokoneella jossa suuri erilllinen näyttö,
        huomattavan paljon nopeampi kuin omani.

        Ihana aatto on vietetty, syöty että napa natisee:D Ja nyt toivon kaikille mukavia ja lepposia joulunpyhiä.

        Oma kone on kyllä tutumpi, kaikki käymme nukkumaan, minä sain tämän työ ja televisiohuoneen. Hyvää yötä!

        Onpa juhla tai ei aina sitä vaan aamusta herää, no enpä jaksanut myöhään valvoa totuttuun tapaan aikaisin peiton alle.
        Vaikka eilinen syönti olikin liiallista, oli jo aamupala syötävä, kinkkuun en koskenutkaan kalatuotteilla täytin vatsani, taisi olla ainoa viisas teko vuoteen.
        Jos joulu ei kaikille ihmisille juhla olekaan minulle se on aina ollut ja tulee olemaan, näin isovanhempana se on vain korostunut, kun lasten lapset haluaa keskustella miten minun lapsuudessani joulua on vietetty, ja tietysti kaikesta muustakin, mikä milloinkin ajankohtaista.
        Juhlakautta jatkuu näillä tietämin Loppiaisviikolle saakka, on vähän väliä pyhä, siis yhtä juhlaa.


      • ``````````````````
        pilvi* kirjoitti:

        Terveiset poikani luota:D Kirjoitan hienolla Mac tietokoneella jossa suuri erilllinen näyttö,
        huomattavan paljon nopeampi kuin omani.

        Ihana aatto on vietetty, syöty että napa natisee:D Ja nyt toivon kaikille mukavia ja lepposia joulunpyhiä.

        Oma kone on kyllä tutumpi, kaikki käymme nukkumaan, minä sain tämän työ ja televisiohuoneen. Hyvää yötä!

        kerskailun halu
        miksi`?


      • elää
        `````````````````` kirjoitti:

        kerskailun halu
        miksi`?

        missä välissä hän ehtis oikeeta elämää viettämään, yötä päivää keksii juttuja palstalle.


      • pilvi*
        `````````````````` kirjoitti:

        kerskailun halu
        miksi`?

        En minä erityisemmin pitänyt tosi isosta erillisestä näytöstä, en nähnyt kunnolla niin kaukaa! Se Mac tietokoneko oli mielestäsi kerskailua? Niitä on ollut kauan jo monella.Etkö voi ottaa sitä tavallisena tilannekuvauksena sillä hetkellä, istuessani yksin pimennetyssä huoneessa, missä katsellaan filmejä.

        Nuorilla on paljon sellaista mistä minä en välitä. Pitäisikö minun olla jollakin kapealla alueella, ja välttää kertomasta tai mainitsemasta jostakin, joka voi aiheuttaa väärin ymmärtämistä! Elämässäni on paljon sellaista, joka saattaa poiketa keskivertoihmisen elämästä, tai on ainakin ollut.

        Toivon, ettei se rajoita ymmärtämystä molemmin puolin.


      • (!)
        elää kirjoitti:

        missä välissä hän ehtis oikeeta elämää viettämään, yötä päivää keksii juttuja palstalle.

        Samaa mieltä satuja sepittää ja luulee että täällä kaikki nielllään. Mikä liekkin yksin eläjä äijänsä päähän potkima kuvatus.
        Varmaan onkin saanut tuosta ympäri vuorokauden tietsikalla istumisesta pukamat perseeseensä. En ainakaan ihmettelisi. Eiköhön se kohta kerro niistäkin.


      • Seku
        pilvi* kirjoitti:

        En minä erityisemmin pitänyt tosi isosta erillisestä näytöstä, en nähnyt kunnolla niin kaukaa! Se Mac tietokoneko oli mielestäsi kerskailua? Niitä on ollut kauan jo monella.Etkö voi ottaa sitä tavallisena tilannekuvauksena sillä hetkellä, istuessani yksin pimennetyssä huoneessa, missä katsellaan filmejä.

        Nuorilla on paljon sellaista mistä minä en välitä. Pitäisikö minun olla jollakin kapealla alueella, ja välttää kertomasta tai mainitsemasta jostakin, joka voi aiheuttaa väärin ymmärtämistä! Elämässäni on paljon sellaista, joka saattaa poiketa keskivertoihmisen elämästä, tai on ainakin ollut.

        Toivon, ettei se rajoita ymmärtämystä molemmin puolin.

        Eilen tulivat tytär, 29 v saman ikäisen miehensä kanssa ja poikamme, keski-ikäinen vanhanpojan jurikka.
        Näillä oli mukanaan videotykki ja elokuva, jota katsoimme yhdessä. Sitten aloimme pelata sellaista viimeisintä Nintendo-peliä, jossa tarvitaan omaa fyysistä aktiviteettia.
        Piti huhkia hiki päässä, keilapelin, golfin, tennilesen ja nyrkkeilyn kanssa.

        Ymmärtäkää, tai olkaa ymmärtämättä, mutta minä en ymmärtänyt jutuista yhtään mitään.
        Kaikkea ne keksivätkin!

        Meitä edeltävä sukupolvi ja varsinkin nuo varhaisnuoret ovatkin sellaisia peleillä ja teknisillä vempaimilla eläviä. Kohta eivät osaa kirjoittaa manuaalisesti, kun tietsikalla naputtelevat kaiken. Vieläköhän pysyvät suksien päällä hiihtoladulla, kun urheilulajitkin suoritetaan ....siis onko se tekniikan avulla, vai koneiden....en edes löydä sanoja kaiken uuden kuvaamiselle.


      • tyhmyytesi
        Seku kirjoitti:

        Eilen tulivat tytär, 29 v saman ikäisen miehensä kanssa ja poikamme, keski-ikäinen vanhanpojan jurikka.
        Näillä oli mukanaan videotykki ja elokuva, jota katsoimme yhdessä. Sitten aloimme pelata sellaista viimeisintä Nintendo-peliä, jossa tarvitaan omaa fyysistä aktiviteettia.
        Piti huhkia hiki päässä, keilapelin, golfin, tennilesen ja nyrkkeilyn kanssa.

        Ymmärtäkää, tai olkaa ymmärtämättä, mutta minä en ymmärtänyt jutuista yhtään mitään.
        Kaikkea ne keksivätkin!

        Meitä edeltävä sukupolvi ja varsinkin nuo varhaisnuoret ovatkin sellaisia peleillä ja teknisillä vempaimilla eläviä. Kohta eivät osaa kirjoittaa manuaalisesti, kun tietsikalla naputtelevat kaiken. Vieläköhän pysyvät suksien päällä hiihtoladulla, kun urheilulajitkin suoritetaan ....siis onko se tekniikan avulla, vai koneiden....en edes löydä sanoja kaiken uuden kuvaamiselle.

        Sekunda on kyllä pantu merkille. Tervettä itse tuntoa näytät kun sen itsekkin toteat.

        Tuossa jumalan herjaamisessa sitten oletkin mestari. "Älä turhaan lausu herra sinun... ....

        "Ei, ei missää tapaukses vaiheta kieliriitoi murreriijoiks, tulipaha vaa mielehei, et kiitos ja ylistys Jumalalle, et en oo savolaiseks syntynt! "


      • pilvi*
        Seku kirjoitti:

        Eilen tulivat tytär, 29 v saman ikäisen miehensä kanssa ja poikamme, keski-ikäinen vanhanpojan jurikka.
        Näillä oli mukanaan videotykki ja elokuva, jota katsoimme yhdessä. Sitten aloimme pelata sellaista viimeisintä Nintendo-peliä, jossa tarvitaan omaa fyysistä aktiviteettia.
        Piti huhkia hiki päässä, keilapelin, golfin, tennilesen ja nyrkkeilyn kanssa.

        Ymmärtäkää, tai olkaa ymmärtämättä, mutta minä en ymmärtänyt jutuista yhtään mitään.
        Kaikkea ne keksivätkin!

        Meitä edeltävä sukupolvi ja varsinkin nuo varhaisnuoret ovatkin sellaisia peleillä ja teknisillä vempaimilla eläviä. Kohta eivät osaa kirjoittaa manuaalisesti, kun tietsikalla naputtelevat kaiken. Vieläköhän pysyvät suksien päällä hiihtoladulla, kun urheilulajitkin suoritetaan ....siis onko se tekniikan avulla, vai koneiden....en edes löydä sanoja kaiken uuden kuvaamiselle.

        valopistettä keittiöstään siellä poikani uudessa kodissa. Kokeilin kaikki, ei onnistunut. Keksin sitten kyllä avata saunan pesuhuoneen ovan jossa oli normaali katkaisija että näinkin jotain. Olisin keittänyt aamukahvit valmiiksi ja yllättänyt, vaan heräsi poikani ja napsautti valon keskushella grilliviritelmän päällä olevasta isosta ,joka toimii valona myös. No en olisi tajunut sieltä hakea, en olisi uskaltanut pimeässä painella nappuloita :D Moderni ja kivan näköinen on kyllä isoon pöytään upotettu( kokin keskus,) jossa ihmiset istuu ympärillä korkeilla tuoleilla seurustellen,

        ja saavat pihvinsä suoraan tirisevänä! Itse on sen suunnitellut ja toteuttanut oman poikansa kanssa.
        Koen olevani sitä ikäpolveä, joka pitää perinteistäkin, mutta ihailla täytyy kuinka helppoa on , autot käynnistyvät pakkasesta huolimatta napin painalluksella, tekniikkaa löytyy, äänieffektejä ja musiikkitiedostoja joka lähtöön.

        Kaikilla on oma makunsa ja mieltymyksensä, poika on pienestä lähtien ollut tekniikasta kiinnostunut. Oli kyllä hyvä nukkua siellä, kun on automaattinen ventilaatio ,oli raikasta:D


      • sama*
        pilvi* kirjoitti:

        valopistettä keittiöstään siellä poikani uudessa kodissa. Kokeilin kaikki, ei onnistunut. Keksin sitten kyllä avata saunan pesuhuoneen ovan jossa oli normaali katkaisija että näinkin jotain. Olisin keittänyt aamukahvit valmiiksi ja yllättänyt, vaan heräsi poikani ja napsautti valon keskushella grilliviritelmän päällä olevasta isosta ,joka toimii valona myös. No en olisi tajunut sieltä hakea, en olisi uskaltanut pimeässä painella nappuloita :D Moderni ja kivan näköinen on kyllä isoon pöytään upotettu( kokin keskus,) jossa ihmiset istuu ympärillä korkeilla tuoleilla seurustellen,

        ja saavat pihvinsä suoraan tirisevänä! Itse on sen suunnitellut ja toteuttanut oman poikansa kanssa.
        Koen olevani sitä ikäpolveä, joka pitää perinteistäkin, mutta ihailla täytyy kuinka helppoa on , autot käynnistyvät pakkasesta huolimatta napin painalluksella, tekniikkaa löytyy, äänieffektejä ja musiikkitiedostoja joka lähtöön.

        Kaikilla on oma makunsa ja mieltymyksensä, poika on pienestä lähtien ollut tekniikasta kiinnostunut. Oli kyllä hyvä nukkua siellä, kun on automaattinen ventilaatio ,oli raikasta:D

        jäi pois tekstistä, se oli pyöreä, enkä ole sellaista nähnytkään!


      • joskoon
        sama* kirjoitti:

        jäi pois tekstistä, se oli pyöreä, enkä ole sellaista nähnytkään!

        kukkahame pistää vielä paremmaksi. Se nimittäin kun laukaisee sen oman tykkisä niin johan lähti. Paska lentää kuin varpusparvi , kun on ahtanut jouluna itsensä aivan töngöksi.


      • Seku
        sama* kirjoitti:

        jäi pois tekstistä, se oli pyöreä, enkä ole sellaista nähnytkään!

        poikasi kotona, vaan hyvin ja kalliimman päälle tehty. Onnea!
        Et ole sekundaa itsekään, Pilvi, vaan fiksu nainen. Tiedät ainakin, että jos joutuisit kirjoittamaan sanan Jumala, käyttäisit suurta alkukirjainta.
        Aivan huumorilla tässä vaan : Meillä on sitä tervettä itsetuntoakin, eikö vaan ? Tuossa yllä joku sekundaan erikoistunut kirjoitti "itse tuntoa", aika tyhmä, sanoisin.


      • josloon
        joskoon kirjoitti:

        kukkahame pistää vielä paremmaksi. Se nimittäin kun laukaisee sen oman tykkisä niin johan lähti. Paska lentää kuin varpusparvi , kun on ahtanut jouluna itsensä aivan töngöksi.

        tuoksut jää.


      • soosoosooo
        joskoon kirjoitti:

        kukkahame pistää vielä paremmaksi. Se nimittäin kun laukaisee sen oman tykkisä niin johan lähti. Paska lentää kuin varpusparvi , kun on ahtanut jouluna itsensä aivan töngöksi.

        Täällä on joku keskusneitikin päässyt koneella pelaamaan, nehän on niitä kaiken tietäviä ja suukin suoltaa juttua ettei sormet perästä ehdi.
        Oliskohan monican peili menny tässä sodassa rikki , eikö vilkase peiliin ollenkaan?
        Mahdollisesti heittänyt ne kosteat vaippansa peilin päälle, voi tätä joulua, se kun on joka torpassa erilainen


      • hah hah hah !
        Seku kirjoitti:

        poikasi kotona, vaan hyvin ja kalliimman päälle tehty. Onnea!
        Et ole sekundaa itsekään, Pilvi, vaan fiksu nainen. Tiedät ainakin, että jos joutuisit kirjoittamaan sanan Jumala, käyttäisit suurta alkukirjainta.
        Aivan huumorilla tässä vaan : Meillä on sitä tervettä itsetuntoakin, eikö vaan ? Tuossa yllä joku sekundaan erikoistunut kirjoitti "itse tuntoa", aika tyhmä, sanoisin.

        Nii pitäs pystyy
        Seku Käyttäjän viestit27.12.2009 17:19


        Joku sano nauravasa aina makiast ko häntä arvostellaa. Se on sellasta huumoritaijjuu, mihi harva pystyy.
        Kyl myö nautetaa ko jottai muuta arvostellaa, mut ko ittehesä sattuu, ni meist tulloo ikkää ko savolaisii : ei paljoo naurata.

        Ei mitekää pahal, mut savolaiset ei osaa nauraa itellee, muile sitäkii makiammast.

        Ei, ei missää tapaukses vaiheta kieliriitoi murreriijoiks, tulipaha vaa mielehei, et kiitos ja ylistys Jumalalle, et en oo savolaiseks syntyn


      • oppilas vieläkin
        joskoon kirjoitti:

        kukkahame pistää vielä paremmaksi. Se nimittäin kun laukaisee sen oman tykkisä niin johan lähti. Paska lentää kuin varpusparvi , kun on ahtanut jouluna itsensä aivan töngöksi.

        kun sinulla on poika joka on tekniikasta kiinnostunut. Olet varmaan saanut häneltä apua myös tietotekniikka probleemiin, kun niitä usein sattuu mitä enemmän erilaisia järjestelmiä tulee käytettyä.
        Minun täytyi maksaa kalliisti ulkopuolisille 10 vuotta sitten kun tein suuria virheitä kokeillessani itsepäisesti kaikkea uutta.


      • Seku
        hah hah hah ! kirjoitti:

        Nii pitäs pystyy
        Seku Käyttäjän viestit27.12.2009 17:19


        Joku sano nauravasa aina makiast ko häntä arvostellaa. Se on sellasta huumoritaijjuu, mihi harva pystyy.
        Kyl myö nautetaa ko jottai muuta arvostellaa, mut ko ittehesä sattuu, ni meist tulloo ikkää ko savolaisii : ei paljoo naurata.

        Ei mitekää pahal, mut savolaiset ei osaa nauraa itellee, muile sitäkii makiammast.

        Ei, ei missää tapaukses vaiheta kieliriitoi murreriijoiks, tulipaha vaa mielehei, et kiitos ja ylistys Jumalalle, et en oo savolaiseks syntyn

        Savolaiset ovat mukavia.
        Muuan naisihminen matkusti Kuopiosta Helsinkiin.
        Hänen viereensä istui savolainen vanhemmanpuoleinen mies, joka alkoi jutella.
        Männöökö se Kouvolaan vai Helsinkiin?
        Nanainen vastasi. Helsinkiin asti menen.
        - Mies: Onko sielä lapsija asumassa?
        - Nainen. On minulla tytär.
        - Mies : Onko se virassa sielä, vai miehelläkö lie hyvä työpaikka?
        . Nainen: kyllä tyttärelläni sekä vävyllni on hyvät työpaikat.
        - Mies : Kait ne ovat korkijasti palakattuja?
        - Nainen : Ovathan ne.
        : Mies: Outteko itse jossain virassa Kuopijossa.
        - : Nainen kyllä olen. Meillä on mieheni kanssa molemmilla työpaikka Kuopiossa.
        Nainen jatkoi, entä te asutteko perheinenne Savossa, vai olitteko vain käymässä?
        - Mies: Ei sua olla niin utelijas.


      • pilvi*
        oppilas vieläkin kirjoitti:

        kun sinulla on poika joka on tekniikasta kiinnostunut. Olet varmaan saanut häneltä apua myös tietotekniikka probleemiin, kun niitä usein sattuu mitä enemmän erilaisia järjestelmiä tulee käytettyä.
        Minun täytyi maksaa kalliisti ulkopuolisille 10 vuotta sitten kun tein suuria virheitä kokeillessani itsepäisesti kaikkea uutta.

        tyttärenpoika on atk ammattilainen, mutta kyllä korvaan hänelle kun joutuu kauempaa autolla tulemaan nuori perheellinen. Perhe seuraa mukana niin näen heitäkin samalla:D

        Kestitsen mielelläni, niin tulevat mielellään, en halua muodostua riesamummiksi!

        Tietokone kestää kyllä kokeiluja eri poluilla minusta, mutta ohjekirjoista en pidä, ammattitermejä liikaa minulle!

        Maailma kehittyy teknisemmäksi koko ajan , en tiedä tuleeko onnellisemmaksi siitä:D

        Hiihtää se poika kumminkin ja hoitaa kuntoaan, siitä iloitsin.


      • pilvi*
        Seku kirjoitti:

        Savolaiset ovat mukavia.
        Muuan naisihminen matkusti Kuopiosta Helsinkiin.
        Hänen viereensä istui savolainen vanhemmanpuoleinen mies, joka alkoi jutella.
        Männöökö se Kouvolaan vai Helsinkiin?
        Nanainen vastasi. Helsinkiin asti menen.
        - Mies: Onko sielä lapsija asumassa?
        - Nainen. On minulla tytär.
        - Mies : Onko se virassa sielä, vai miehelläkö lie hyvä työpaikka?
        . Nainen: kyllä tyttärelläni sekä vävyllni on hyvät työpaikat.
        - Mies : Kait ne ovat korkijasti palakattuja?
        - Nainen : Ovathan ne.
        : Mies: Outteko itse jossain virassa Kuopijossa.
        - : Nainen kyllä olen. Meillä on mieheni kanssa molemmilla työpaikka Kuopiossa.
        Nainen jatkoi, entä te asutteko perheinenne Savossa, vai olitteko vain käymässä?
        - Mies: Ei sua olla niin utelijas.

        Minä taas en helsinkiläisenä oikein tunne, näitä tyypittelyjä, mitä nyt joitan sattunut kuulemaan.
        Ihmiset ihmisinä kun heitä on oppinut ymmärtämään, joidenkin kodalla vie kauemmin jos eivät avaudu herkästi, mutta ilmeetkin kertovat paljon.

        Uutiset onkin tulossa!

        Jouluista tunnelmaa ja Hyvää yötä.


      • asiaa.
        pilvi* kirjoitti:

        Minä taas en helsinkiläisenä oikein tunne, näitä tyypittelyjä, mitä nyt joitan sattunut kuulemaan.
        Ihmiset ihmisinä kun heitä on oppinut ymmärtämään, joidenkin kodalla vie kauemmin jos eivät avaudu herkästi, mutta ilmeetkin kertovat paljon.

        Uutiset onkin tulossa!

        Jouluista tunnelmaa ja Hyvää yötä.

        niin pitääkö siihen mennä sorkkimaan ja osoittaa maalaisille että on HESASTA. Kyllä täällä olet kaiken maailman muitakin tarinoita asuin paikoistasi syöttänyt.


      • pilvi*
        asiaa. kirjoitti:

        niin pitääkö siihen mennä sorkkimaan ja osoittaa maalaisille että on HESASTA. Kyllä täällä olet kaiken maailman muitakin tarinoita asuin paikoistasi syöttänyt.

        Meikäläisellä on ollut onnea asua sekä, että, eikä kummastakaan ole alemmuudentunteitä jäänyt!

        Turhia luuloja omaat! Kyllä olen ne kaikki kuullut, mutta kieltäydyn ryhmittelemästä ihmisiä maakuntien,tai kaupunkien mukaan.

        Ja sillä siisti!


      • explore*
        pilvi* kirjoitti:

        Meikäläisellä on ollut onnea asua sekä, että, eikä kummastakaan ole alemmuudentunteitä jäänyt!

        Turhia luuloja omaat! Kyllä olen ne kaikki kuullut, mutta kieltäydyn ryhmittelemästä ihmisiä maakuntien,tai kaupunkien mukaan.

        Ja sillä siisti!

        Hesalaiset pitävät itseään miltei etuoikeuttuina kaikessa ja kaikkialla. Kuulin tarinan, joka on tosi, hesalainen meni vaivojaan valittamaan ensiapuun. Ensitöikseen tokaisi jonon ylitse hoitajalle, helou hoitsu, me ollaan hesasta ja halutaan heti vastaanotolle. Siihen fiksu hoitaja vastasi, onko teillä muutakin vikaa kun se hesalaisuus!


      • Seku
        explore* kirjoitti:

        Hesalaiset pitävät itseään miltei etuoikeuttuina kaikessa ja kaikkialla. Kuulin tarinan, joka on tosi, hesalainen meni vaivojaan valittamaan ensiapuun. Ensitöikseen tokaisi jonon ylitse hoitajalle, helou hoitsu, me ollaan hesasta ja halutaan heti vastaanotolle. Siihen fiksu hoitaja vastasi, onko teillä muutakin vikaa kun se hesalaisuus!

        Ainakaan syntyperäinen ja monennen polven helsinkiläinen ei käyttäydy törtömmin kuin mistä muualtakaan kotoisin oleva.
        Minun hyvä ystävättäreni perheineen asuu Hesassa, Roihiksessa, missä hänen koko sukunsa on asunut polvesta polveen. Näilä ihmisillä ei näy merkkiäkään öykkärimäisyydestä käytöksessään. Ovat vielä ruotsinkielisiä kaiken huipuksi.


      • tehnä poikasa taikka
        tyhmyytesi kirjoitti:

        Sekunda on kyllä pantu merkille. Tervettä itse tuntoa näytät kun sen itsekkin toteat.

        Tuossa jumalan herjaamisessa sitten oletkin mestari. "Älä turhaan lausu herra sinun... ....

        "Ei, ei missää tapaukses vaiheta kieliriitoi murreriijoiks, tulipaha vaa mielehei, et kiitos ja ylistys Jumalalle, et en oo savolaiseks syntynt! "

        tyttäresä,, tiijjän minäi yhe ewuko joka on nii ilkee että lapsesa ova sanona ei ikuna lapsii
        jos tulisiva samallaisii ko toi eukko.


      • selvästikkii
        Seku kirjoitti:

        Ainakaan syntyperäinen ja monennen polven helsinkiläinen ei käyttäydy törtömmin kuin mistä muualtakaan kotoisin oleva.
        Minun hyvä ystävättäreni perheineen asuu Hesassa, Roihiksessa, missä hänen koko sukunsa on asunut polvesta polveen. Näilä ihmisillä ei näy merkkiäkään öykkärimäisyydestä käytöksessään. Ovat vielä ruotsinkielisiä kaiken huipuksi.

        huhhuhh samoin kerskailija pilvi on vissiiki pilves taas


      • mummo vaan
        sama* kirjoitti:

        jäi pois tekstistä, se oli pyöreä, enkä ole sellaista nähnytkään!

        Halpatavarataloksi kutsuvat Ikeaa,,,eikä suotta.


      • ruotsinrajalta
        mummo vaan kirjoitti:

        Halpatavarataloksi kutsuvat Ikeaa,,,eikä suotta.

        Kuinkahan monessa maassa Ikea onkaan etelä-Euroopassa ollut ainakin kauemmin kuin Suomessa, myymälöitä varmaan sadottain.
        Nuoriso sanoo että saa vaihtaa huonekaluja useammin ku ostaa halvempaa, eikä ne mitään huonoa tuotetta ole.
        Useammat aitoa puuta eikä mitään viiluja, kuten meidän useimmissa liikkeissä.


      • Seku
        ruotsinrajalta kirjoitti:

        Kuinkahan monessa maassa Ikea onkaan etelä-Euroopassa ollut ainakin kauemmin kuin Suomessa, myymälöitä varmaan sadottain.
        Nuoriso sanoo että saa vaihtaa huonekaluja useammin ku ostaa halvempaa, eikä ne mitään huonoa tuotetta ole.
        Useammat aitoa puuta eikä mitään viiluja, kuten meidän useimmissa liikkeissä.

        että Kuopioon tulee myöskin Ikean myymälä.
        Sitten hän mukamas roudaa kaikki vanhat mööpelit pihalle ja hankkii uudet.
        Toivottavasti ovat hyvää laatua sitten, tai ainakin hinta/laatusuhde paikallaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1985
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      184
      1768
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      125
      1626
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1561
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      127
      1401
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      314
      1153
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      174
      1105
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1103
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1024
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1015
    Aihe