Vuoden ajan mä olen panostanut Jouluun ja näin siinä sitten pääsi käymään.Lukaali siivottu ja puunattu viimeisen päälle,jouluruuat sekä herkut kaikki ostettu ja valmistettu.Lahjojakin oli vaikka pienen kylän tarpeiksi.Hienot jouluvalotkin mä olin ripustellut ulos pihapiiriin ja kissoille hankittu hyvää pöperöä.Kun oltiin käyty joulusaunassa ja asetuttiin ruokapöydän ympärille niin silloin oli tosi hieno tunnelma.Kinkkukin vähän mielettömän mureaa ja laatikot maukkaita.Ja sitten se tapahtui...Mä avasin hernepurkin ja kauhea pettymys iski välittömästi.Miten ne purkkiherneet voi mukamas olla niin onnettoman pieniä?Vähän aikaa mä istuin täysin turtana ja ajattelin pilalle mennyttä Joulua.Sitten käskin koko perheen pihalle,otin jouluruuat ja survoin ne kaikki roskikseen.Joululahjapaketin mä lykkäsin hellaan sekä sytytin kunnon roihun.Seuraavaksi mä säntäsin pihamaalle repimään kaikki vaivalla asetetut valot ja koristeet ja tungin ne lumihankeen.Lahjaksi saadut viinipullot iskin säpäleiksi liiterin nurkkaan ja sitten joulukuusen kimppuun!Ja kyllähän se kuusi kaikkine koristeineen lensikin aika pitkälle kun mä kiukkuisena sen tempaisin menemään...Joulu on täysin pilalla!Uudeksivuodeksi ostetut raketitkin mä pätkin pieniksi säleiksi ja hain vielä varastosta kaikki Pääsiäiskoristeet.Paskaksi vaan kaikki mikä ei ole omaa!Ja nyt on sitten Uusivuosikin pilalla kun mä onneton rikoin ne raketit...pääsiäisestä puhumattakaan.Voi surkeuksien surkeus että ottaa päähän koko homma:MINKÄ TAKIA NE PURKKIHERNEET OLI NIIN PIENIÄ?
Voi Tätä Häpeän Päivää!Koko Joulu Pilalla!
19
269
Vastaukset
- Anjaniina
senkin hömelö, että ne mahtuu nenään!
Kaikella on tarkoituksensa, äläkä sä ala luonnon tarkoitusperiä kyseenalaistaan.
P.S.Hae se perhees takasin sisälle. ostaa härkäpapuja:-D))))))))))
- mitäkä mies
Se olikin vaan painajainen:))
mitäkä mies kirjoitti:
Se olikin vaan painajainen:))
nooasta tietää? Niin sekopäistä meininkiä jokainen aloitus on:-D))))))))))))))))))))))) Hauska jätkä.
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
nooasta tietää? Niin sekopäistä meininkiä jokainen aloitus on:-D))))))))))))))))))))))) Hauska jätkä.
mielenkiintoista, jo solis itse Nooa, mut sen vaimo en haluis olla...
Anjaniina kirjoitti:
mielenkiintoista, jo solis itse Nooa, mut sen vaimo en haluis olla...
tunnette, mutta minusta kaverilla on tosi hauskat jutut. Satusetä parhaasta päästä.:-)
- impi-lempi
Teotwawki kirjoitti:
tunnette, mutta minusta kaverilla on tosi hauskat jutut. Satusetä parhaasta päästä.:-)
edelliseen puhujaan !! :)
impi-lempi kirjoitti:
edelliseen puhujaan !! :)
tässä pitää matkustaa yhtymään? :-D))))))))))))))))))))
- impi-lempi
Teotwawki kirjoitti:
tässä pitää matkustaa yhtymään? :-D))))))))))))))))))))
yhdy sä siellä päin, mä yhdyn täällä päin ;))))))
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
tunne, olen miehen juttujen varassa ;)
Mut ajattelen nyt sitä vaimoo ja muksuja joitten lahjat on poltettu ja jotka ulkona kyyhöttää.. impi-lempi kirjoitti:
yhdy sä siellä päin, mä yhdyn täällä päin ;))))))
ai ei käy, on kuulema päänsärkyä:-((((
- impi-lempi
Teotwawki kirjoitti:
ai ei käy, on kuulema päänsärkyä:-((((
Täälläpäin ei sitä vaivaa ;)))
Anjaniina kirjoitti:
tunne, olen miehen juttujen varassa ;)
Mut ajattelen nyt sitä vaimoo ja muksuja joitten lahjat on poltettu ja jotka ulkona kyyhöttää..pyydellyt sisään ja anteeksikin kamaluuksiaan. Katuu varmasti ja joutuu järkkäämään uuden joulun koko populalle.:-D))
impi-lempi kirjoitti:
Täälläpäin ei sitä vaivaa ;)))
matkustan sinne, ei tässä sen kummempaa. Sano sille, että tuli vähän menoa:-D)))))))))))))))))
- impi-lempi
että menit sitten vetämään herneen nenääsi pienten herneittn takia, tosin, pienet herneethän on kyllä helpompi vetääkin nenuun ...Mutta etkös ensin voinut hieman ajatella...Pieniä herneitä mahtuu ENEMMÄN sinne purkkiin ?? Ymmärsitkös, sulla ois ollut enemmän syötävää ?? ;)
Nyt sitten koko perheelläsi meni joulu pieleen vain sun ajattelemattomuutesi takia...Tuosta hyvästä saat sitten hankkia soppatykin ja keität koko perheellesi hernekeiton, jota saatte herkutella loppuvuoden...kyllä se niin on, että herneitä pitää saada, jos kerran haluaa, ja paljon !! ;)niitä on samankokoisessa purkissa ehkä enemmän, mutta jos ne olisivat isompia, niin sinne nenään mauhtuisi vain yksi.:-D)))))))))))))))))))
- impi-lempi
Teotwawki kirjoitti:
niitä on samankokoisessa purkissa ehkä enemmän, mutta jos ne olisivat isompia, niin sinne nenään mauhtuisi vain yksi.:-D)))))))))))))))))))
mutta se ykskin pitäs tunkee sinne oikeen kunnolla, noi pienemmät voi vaan vetää nenään ;)
Mulle kävi muuten just ihan samalla tavalla :))
Avasin purkin ja meinasi aivan sydän pompahtaa ulos rinnasta, niin vain herttaisia olivat herneet.
Tietysti ison kinkun rinnalla hiukan vapsivat, mutta etkö maistanut niitä..erinomaisen makuisia kuitenkin.
Toivottavasti saamme tuleviksi jouluiksi kaupan hyllyille samassa suhteessa herneiden kokoon nähden -luumuja.- nostolava
Voi kun Nooanarkki kävisit joskus heittämässä pari hervotonta juttua tuolla seuraavassa ikäkätegoriassa. Sais mumelit muutakin näppylöimistä kuin että kenens nimipäivä on tänään. Tämä pyyntö varsinkin juuri nyt jouluna olisi ajankohtainen, kun tänään ei ole KENENKÄÄN nimipäivä. Sitä ne varmaan jos siellä ihmettelee ;-D)))
Kaikella ystävyydellä nimpparimummoringille ja vastaaville jankkaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748