oon huomannu et te jotka ette oo muslimei ni haukutte ja vähättelette islamii jne.
me muslimit ei olla koko aja tekemäs keskusteluï jotka haukkuu ja vähättelee kristittyjä tai mtn. MIKS TEIJÄN PITÄÄ PILKATA MEITÄ ??
MIKS TE ETTE VOI KUNNIOITTAA MEITÄ NIIKU ME TEITÄ??
mä tiiän syyn, suomi on kait sitte aika täynnä RASISTEJA.
miksi te ette voi kunnioittaa meitä niiku me teitä??
61
953
Vastaukset 61
- bjbjbjbjbj
"oon huomannu et te jotka ette oo muslimei ni haukutte ja vähättelette islamii jne. "
Miksi pitäisi kunnioittaa uskontoa, jonka opetuksissa yllytetään surmaamaan meitä ei-uskovaisia?
"me muslimit ei olla koko aja tekemäs keskusteluï jotka haukkuu ja vähättelee kristittyjä tai mtn. MIKS TEIJÄN PITÄÄ PILKATA MEITÄ ??"
Lue muslimien keskustelusivustoja tarkemmin.
"MIKS TE ETTE VOI KUNNIOITTAA MEITÄ NIIKU ME TEITÄ??"
Muslimit muka kunnioittaa meitä?! HAHHAHHAAA!!! Sinähän olet vitsikkäällä tuulella!
"mä tiiän syyn, suomi on kait sitte aika täynnä RASISTEJA. "
Lähde ihmeessä pois täältä. Ei tuollaisia kiittämättömiä vinkuintiaaneja täällä tarvita. - Aappeli
"oon huomannu et te jotka ette oo muslimei ni haukutte ja vähättelette islamii jne. "
- Ei islamin kritisointi ja/tai epäkohtien esilletuominen ole haukkumista ja vähättelyä.
"me muslimit ei olla koko aja tekemäs keskusteluï jotka haukkuu ja vähättelee kristittyjä tai mtn. MIKS TEIJÄN PITÄÄ PILKATA MEITÄ ??
MIKS TE ETTE VOI KUNNIOITTAA MEITÄ NIIKU ME TEITÄ??"
- Koraanissa haukutaan juutalaisia ja kristittyjä apinoiden ja sikojen jälkeläisiksi. Siinä sitä haukkumista ja vähättelyä. - ymmarrys hoi!
http://www.realtruth.org/wtc_081028.html?s_kwcid=TC|7308|muslim|answering-islam.org.uk|C||3997977827&gclid=CK24n6KP8J4CFRKenAodymUULA
- ....
Olet tietysti huomannut, että Suomessa saat liikkua rauhassa. Suomalainen yhteiskunta takaa sen, ettei erilaisia ihmisiä häiritä tai haukuta.
Tällä palstalla kunnioitetaan myös ihmisiä, mutta uskontoja ei kunnioiteta samalla lailla.
Muslimit sanoivat minulle vuosia sitten, että uskontoa ei saa arvostella pahasti, mutta muslimeja saa haukkua. Muslimit ymmärtävät keskustelun säännöt aivan päinvastaisesti kuin muut ihmiset.
Laki on siis sellainen, että uskontoja saa arvostella aika vapaasti, mutta ei ihmisiä samalla tavalla.
Eräät ihmiset haluavat tahallaan sotkea nämä asiat, mutta laki on näin.- valkoinen ...
kadunnurkissa eika raiskaile linja-autopysakeilla.
Mutta kun muslimit toivat varinaa alkoi kuulua kummia.. - ....
valkoinen ... kirjoitti:
kadunnurkissa eika raiskaile linja-autopysakeilla.
Mutta kun muslimit toivat varinaa alkoi kuulua kummia..niin voi alkaa jotain tapahtumaan.
- Kunnian Kukko
jotka raatelevat lasten sukuelimiä, kivittävät ihmisiä kuoliaaksi, laukovat itsemurhapommeja, katkaisevat ihmisiltä päitä ja raajoja, pukevat naiset umpisäkkeihin, jne, jne, jne...
Heti kun lopetatte nuo hirveydet, niin saatte kunnioitukseni!- ....
Olisi syytä muistaa nämä paikalliset erot.
- Kunnian Kukko
.... kirjoitti:
noudata Koraanin käskyjä?
Eikös Koraani ole tarkoitettu kaikkien muslimien noudatettavaksi?
Eivätkö muslimit edes raatele lastensa sukuelimiä Suomessa? Jos eivät, tämähän on jo kovin positiivinen uutinen, ainakin minulle. - alkuasukas...9
.... kirjoitti:
meilla on vain korkea uutismuuri, jolla pidetaan kansa tiedottomana solutuksen ajan.
- *
vai niin ja me muslimitkaan emme halua kunnioittaa sellaisia ihmisiä ketkä juovat aamusta iltaan ja sen jälkeen hakkaamaan ihmisiä ja nussia omaa tyttö ja saada siitä lapsia, ketkä haukkuvat kaikki ihmisiä ja eivät kunnioita JUMALAA EIKÄ OMIA VANHEMPIAAN TAI MUITA IHMISIÄ, LAPSET JA NUORET NUSSIVAT MENETTÄVÄT NEITSYYDEN JO TODELLA AIKAISIN JA JÄÄVÄT RASKAAKSI JA RASISTEJA
ja kyllä suomessakin tapetaan ihmisiä ja ei siinä uskonto ole kyseessä älä syytä uskontoa siinä ja mitä se sinulle kuuluu jos ihminen ei pukeudu avonnaisesti HÄIRITSEEKÖ SE SINUA? ethän sinä itse pukeudu sillein (oletko hullu mitä ajattelet...) get a life... - Veijari...
* kirjoitti:
vai niin ja me muslimitkaan emme halua kunnioittaa sellaisia ihmisiä ketkä juovat aamusta iltaan ja sen jälkeen hakkaamaan ihmisiä ja nussia omaa tyttö ja saada siitä lapsia, ketkä haukkuvat kaikki ihmisiä ja eivät kunnioita JUMALAA EIKÄ OMIA VANHEMPIAAN TAI MUITA IHMISIÄ, LAPSET JA NUORET NUSSIVAT MENETTÄVÄT NEITSYYDEN JO TODELLA AIKAISIN JA JÄÄVÄT RASKAAKSI JA RASISTEJA
ja kyllä suomessakin tapetaan ihmisiä ja ei siinä uskonto ole kyseessä älä syytä uskontoa siinä ja mitä se sinulle kuuluu jos ihminen ei pukeudu avonnaisesti HÄIRITSEEKÖ SE SINUA? ethän sinä itse pukeudu sillein (oletko hullu mitä ajattelet...) get a life..."vai niin ja me muslimitkaan emme halua kunnioittaa sellaisia ihmisiä ketkä juovat aamusta iltaan ja sen jälkeen hakkaamaan ihmisiä ja nussia omaa tyttö ja saada siitä lapsia,"
Ei sellaisia ihmisiä kuulukaan kunnoittaa, eikä sellaisia kukaan kunnioitakaan.
Sitä paitsi nuo lapsiavioliitothan ovat enempikin muslimien heiniä eiköstä vaan? Ja muistelepa Muhamedin esimerkkiä... Suomessa lapsiin sekaantuminen on lailla kielletty.
"ketkä haukkuvat kaikki ihmisiä ja eivät kunnioita JUMALAA EIKÄ OMIA VANHEMPIAAN TAI MUITA IHMISIÄ, LAPSET JA NUORET NUSSIVAT MENETTÄVÄT NEITSYYDEN JO TODELLA AIKAISIN JA JÄÄVÄT RASKAAKSI JA RASISTEJA"
Minä kunnioitan omia vanhempiani. Mitä väliä jollain neitsyydellä on? Paitsi sellaiselle jolla on heikko miehinen itsetunto...ja sitä paitsi monissa muslimaissa ovat lapsiavioliitot ihan tavallisia, joten..
Jumalasta ei muuten ole mitään näyttöä eikä todisteita.
Jos sitäpaitsi Muhamed kaikessa väkivaltaisuudessaan, sotaisuudessaan ja julmuudessaan olisi jumalan lähetti niin olisiko niin julma jumala kunnioittamisen arvoinen?
En edes halua uskoa niin sairaaseen jumalaan, mutta ei tarvitsekaan koska Muhamed keksi koraanin täysin omasta päästään, eikä mistään muusta ole näyttöä.
"ja kyllä suomessakin tapetaan ihmisiä ja ei siinä uskonto ole kyseessä älä syytä uskontoa siinä ja mitä se sinulle kuuluu jos ihminen ei pukeudu avonnaisesti HÄIRITSEEKÖ SE SINUA? ethän sinä itse pukeudu sillein (oletko hullu mitä ajattelet...) get a life... "
Jokainen saa pukeutua miten haluaa JOS ITSE HALUAA EIKÄ OLE PAKOTETTU. Jos suomessa tapettaisiin ihmisiä niin järjettömästä syystä kuin uskonto niin alkaisin olla todella huolestunut. - '''
Veijari... kirjoitti:
"vai niin ja me muslimitkaan emme halua kunnioittaa sellaisia ihmisiä ketkä juovat aamusta iltaan ja sen jälkeen hakkaamaan ihmisiä ja nussia omaa tyttö ja saada siitä lapsia,"
Ei sellaisia ihmisiä kuulukaan kunnoittaa, eikä sellaisia kukaan kunnioitakaan.
Sitä paitsi nuo lapsiavioliitothan ovat enempikin muslimien heiniä eiköstä vaan? Ja muistelepa Muhamedin esimerkkiä... Suomessa lapsiin sekaantuminen on lailla kielletty.
"ketkä haukkuvat kaikki ihmisiä ja eivät kunnioita JUMALAA EIKÄ OMIA VANHEMPIAAN TAI MUITA IHMISIÄ, LAPSET JA NUORET NUSSIVAT MENETTÄVÄT NEITSYYDEN JO TODELLA AIKAISIN JA JÄÄVÄT RASKAAKSI JA RASISTEJA"
Minä kunnioitan omia vanhempiani. Mitä väliä jollain neitsyydellä on? Paitsi sellaiselle jolla on heikko miehinen itsetunto...ja sitä paitsi monissa muslimaissa ovat lapsiavioliitot ihan tavallisia, joten..
Jumalasta ei muuten ole mitään näyttöä eikä todisteita.
Jos sitäpaitsi Muhamed kaikessa väkivaltaisuudessaan, sotaisuudessaan ja julmuudessaan olisi jumalan lähetti niin olisiko niin julma jumala kunnioittamisen arvoinen?
En edes halua uskoa niin sairaaseen jumalaan, mutta ei tarvitsekaan koska Muhamed keksi koraanin täysin omasta päästään, eikä mistään muusta ole näyttöä.
"ja kyllä suomessakin tapetaan ihmisiä ja ei siinä uskonto ole kyseessä älä syytä uskontoa siinä ja mitä se sinulle kuuluu jos ihminen ei pukeudu avonnaisesti HÄIRITSEEKÖ SE SINUA? ethän sinä itse pukeudu sillein (oletko hullu mitä ajattelet...) get a life... "
Jokainen saa pukeutua miten haluaa JOS ITSE HALUAA EIKÄ OLE PAKOTETTU. Jos suomessa tapettaisiin ihmisiä niin järjettömästä syystä kuin uskonto niin alkaisin olla todella huolestunut.Jumalasta ei muuten ole mitään näyttöä eikä todisteita
KYLLÄ ON MUTTA SINÄ OLET SOKEA NIIIN ET NÄE ETTÄ ON JUMALAA
ja en puhunut avioliitosta ja perkele ymmärätkö että MOHAMMED EI OLE OLLUT LAPSIEN KANSSA NAIMISISSA SE LUKEE KORAANISSA KENENKANSSA HÄN ON OLLUT MUTTA EI OLE LAPSIENKANSSA näköjään sinun tekee mielesi mennä lapsienkanssa naimisiin kun syytät profeetta Mohammedia siitä
menepäs lukemaan koraania niin näät sitten että olet väärässä!!!! - joh. 14:6
''' kirjoitti:
Jumalasta ei muuten ole mitään näyttöä eikä todisteita
ja en puhunut avioliitosta ja perkele ymmärätkö että MOHAMMED EI OLE OLLUT LAPSIEN KANSSA NAIMISISSA SE LUKEE KORAANISSA KENENKANSSA HÄN ON OLLUT MUTTA EI OLE LAPSIENKANSSA näköjään sinun tekee mielesi mennä lapsienkanssa naimisiin kun syytät profeetta Mohammedia siitä
menepäs lukemaan koraania niin näät sitten että olet väärässä!!!!todistavat, että väärä profeetta Muhammed meni turmelemaan irstaudellaan viattoman Aisha-tytön ottamalla tämän vaimoksi 6-vuotiaana ja käyttämällä tätä aluksi seksuaalisesti hyväksi kunnes sitten vei neitsyyden Aishan ollessa 9-vuotias.
Ja jos hadithit ovat väärässä, niin silloin koko sunnalta putoaa pohja ja niin Islam on väärässä.
Mutta islam onkin paholaisen uskonto ja se tie johtaa vain Helvetin tulijärveen. Allah ei ole Raamatun Jumala YHWH, vaan arabien kuuepäjumala, siis Saatanan eksytystä. Muhammed ei myöskään ollut Jumalan oikea profeetta, vaan sotapäällikkö, maantierosvo ja murhamies, joka rosvojoukkoineen ryöväsi ja raiskasi ympäri Arabiaa. Hän oli Beliarin kätyri, eikä Jumalan mies.
MUTTA MUISTA MUSLIMI, ETTÄ MYÖS SINÄ VOIT PELASTUA!
Pelastuksen tiet aukeavat myös muslimeille, kunhan luopuvat epäjumalanpalvonnastaan. Kaaban helvetillinen kivi tai väärä profeetta Muhammed ei voi ketään pelastaa. Vain Jeesus Kristus voi sinut armahtaa. Hänet on Isä Jumala asettanut sinun tuomariksesi, kuninkaaksesi, profeetaksesi ja ylipapiksesi. Kunnioita siis Jumalan tahtoa.
Taivasten valtakuntaan on vain yksi tie: Jeesus Kristus! - Veikkari
''' kirjoitti:
Jumalasta ei muuten ole mitään näyttöä eikä todisteita
menepäs lukemaan koraania niin näät sitten että olet väärässä!!!!"KYLLÄ ON MUTTA SINÄ OLET SOKEA NIIIN ET NÄE ETTÄ ON JUMALAA"
Jos uskot että Muhamed oli jumalan lähetti kaikkine veritekoineen, orjakauppoineen, raiskauttamisineen niin olet sekaisin enemmän laki sallii.
Et sinä mitään jumalaa missään näe, pelkkää uhoa tulee suustasi.
"ja en puhunut avioliitosta ja perkele ymmärätkö että MOHAMMED EI OLE OLLUT LAPSIEN KANSSA NAIMISISSA SE LUKEE KORAANISSA KENENKANSSA HÄN ON OLLUT MUTTA EI OLE LAPSIENKANSSA näköjään sinun tekee mielesi mennä lapsienkanssa naimisiin kun syytät profeetta Mohammedia siitä
menepäs lukemaan koraania niin näät sitten että olet väärässä!!!! "
Jaa, no haditheissapa lukee, ja luullakseni ne ovat teille muslimeille tärkeätä tieto herra kultisti-Muhamedin elämästä..
Minun ei tee mieli lapsia, mutta sinun taitaa tehdä mieli kun kerran luulet että minun taitaa tehdä mieli koska luulen että Muhamedin teki mieli, vai mitä?
Ja voisitko mitenkään rauhoittua ja keskustella asiallisesti ilman että tarvitsee raivota koko ajan?
Ikävä juttu että taikauskosi on noin hallitseva osa elämääsi, älä tee siitä kuitenkaan muiden ongelmaa kuitenkaan. - Kauhistelija
.... kirjoitti:
juuri kaulan suomalaiselta naiselta, joten noita hirveitä asioita tapahtuu Suomessakin!
- ....
Kauhistelija kirjoitti:
juuri kaulan suomalaiselta naiselta, joten noita hirveitä asioita tapahtuu Suomessakin!
Albaanimuslimin teko ei ollut uskonnollinen. http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8720950/41682547
Hän oli hyvin kostonhimoinen, mutta on vaikea tietää mikä oli hänet sellaiseksi tehnyt.
- ukdoesntwork
Uskonnon kritisoinnilla, EI ole mitään tekemistä rodun kanssa.Kuinka säälittävä täytyy olla jos uskoo niin. Käy vaikka ateismi palstalla niin näät mitä basisteja he ovat kristinuskoisia kohtaan.Herää ääliö Suomessa on sananvapaus, toisin kuin Muhammed aikanaan tappoi kaikki, jotka puhuivat hänestä pahaa, aikamoinen tyranni se ns. proferettanne. Haluatko elää tyrannian sääntöjen alla, palaa takain kehitysmaahan josta tulit!
- *
tyranni ja idiootti olet SINÄ ITSE
kafir
sinun sanasi ei merkitse mitään tai luulet että haukkumasi jutut muka voitat jotain siitä
saat siitä ainakin palkkion palata helvetissä!!!!
- Miksi ja miksi
Muhamed oli sotapäällikkö, joka teki ja antoi tehdä julmia asioita ihmisille ja esiintyi profeettana vaikka oikeasti ajoi vain omaa asiaansa. lisäksi hän on jo pelkästään koraaninkin perusteellä IHAN TÄYSI HUIJARI, joka jätti lähi-idän naisille ja toisenuskoisille todella ikävän perinnön, elämän kivikaudella, huonon aseman naisille ja olemattomat ihmisoikeudet.
Jos tuollaiseen lapselliseen höpöhöpö-kirjaan uskoo ja toimii siten että muut joutuvat kärsimään siitä, niin ei kai hirveitä rispektejä kannata odottaakaan?
Sitä paitsi, ettehän te muslimit meitä kunnioita, joten miksi valehtelet?- =
HUIJARI sinä olet ei Profeetta Muhammed ja miten kehtaat väittäää että Koraaninkin mukaan muka Muhammed on huijari älä valehtele perkele minä itse olen muslimi niin tiedän paremmin kuin sinä
(Sitä paitsi, ettehän te muslimit meitä kunnioita, joten miksi valehtelet?)
emme valehtele minä kyllä kunnioitan kaikkia mutta en niitä ketkä minun uskontoani tai JUMALAA JA PROFEETTAA HAUKKUVAT mutta voisit kyllä lopettaa tuon valehtelemisen!!!
ja vastaappa tähä: etsiikö muka muslimi Raamatusta virheitä? odota kun minä kerron EI koska sitä kirja SAMA JUMALA JOHON ME USKOMME ON KIRJOITTANUT mutta sitten papistot paavalit papit nuo oudot ihmiset kumosivat siitä asioita ja kirjoittivat itse omia satujaan... mutta silti Koraanissa JUMALA (ALLAH) KÄSKEE KUNNIOITTAMAAN KAIKKIA IHMISIÄ PLUS PYHÄKIRJOJA JA KIRKKOJA JA USKONTOJA KAIKKIA siksi kunnioitan vaan sen takia koska JUMALA KÄSKEE en sen takia että asun Suomessa tai että asuisin muuaalla...!!! joten nyt älä mene enään mitään väittäämään valheita Pyhästä kirjasta Koraanista...
äläkä pidä kaikkia ihmisiä samanlaisina tässä maailmassa on sekä hyviä että pahoja ihmisiä ja sinä näköjään olet sokea ettet osaa erottaa niitä... - jyutfyjyjfyfyfy2
= kirjoitti:
HUIJARI sinä olet ei Profeetta Muhammed ja miten kehtaat väittäää että Koraaninkin mukaan muka Muhammed on huijari älä valehtele perkele minä itse olen muslimi niin tiedän paremmin kuin sinä
(Sitä paitsi, ettehän te muslimit meitä kunnioita, joten miksi valehtelet?)
emme valehtele minä kyllä kunnioitan kaikkia mutta en niitä ketkä minun uskontoani tai JUMALAA JA PROFEETTAA HAUKKUVAT mutta voisit kyllä lopettaa tuon valehtelemisen!!!
ja vastaappa tähä: etsiikö muka muslimi Raamatusta virheitä? odota kun minä kerron EI koska sitä kirja SAMA JUMALA JOHON ME USKOMME ON KIRJOITTANUT mutta sitten papistot paavalit papit nuo oudot ihmiset kumosivat siitä asioita ja kirjoittivat itse omia satujaan... mutta silti Koraanissa JUMALA (ALLAH) KÄSKEE KUNNIOITTAMAAN KAIKKIA IHMISIÄ PLUS PYHÄKIRJOJA JA KIRKKOJA JA USKONTOJA KAIKKIA siksi kunnioitan vaan sen takia koska JUMALA KÄSKEE en sen takia että asun Suomessa tai että asuisin muuaalla...!!! joten nyt älä mene enään mitään väittäämään valheita Pyhästä kirjasta Koraanista...
äläkä pidä kaikkia ihmisiä samanlaisina tässä maailmassa on sekä hyviä että pahoja ihmisiä ja sinä näköjään olet sokea ettet osaa erottaa niitä..."HUIJARI sinä olet ei Profeetta Muhammed ja miten kehtaat väittäää että Koraaninkin mukaan muka Muhammed on huijari älä valehtele perkele minä itse olen muslimi niin tiedän paremmin kuin sinä "
En harrasta valehtelemista ja pyrin rehellisyyteen kaikessa, ikävä että se loukkaa sinua.
Se että olet muslimi ei tarkoita mitään tässä asiassa. Muhamed itse keksi kaiken päästään lahkolaisuuteensa yksin, kukaan muu ei nähnyt enkeleitään tjs.
Onhan maailma täynnä "profeettoja" jotka keksivat ihan samanmoisia juttuja ja todisteeksi ei ole mitään muuta kuin näiden oma sana. Tämä pätee erityisen hyvin mm. Muhamediin.
Ei kannata kaikkea uskoa mitä lukee tai kuulee, sitä haluan vain sanoa.
"(Sitä paitsi, ettehän te muslimit meitä kunnioita, joten miksi valehtelet?)
emme valehtele minä kyllä kunnioitan kaikkia mutta en niitä ketkä minun uskontoani tai JUMALAA JA PROFEETTAA HAUKKUVAT mutta voisit kyllä lopettaa tuon valehtelemisen!!! "
No mitä olen valehdellut? Minun omatuntoni on puhdas valehtelemisesta. Usko minun puolestani vaikka joulupukkiin, mutta pidä asia omanasi kun et pysty mitenkään todistamaan että hän on olemassa.
Minäkin voin keksiä vaikka mitä tai hourailla sekaisin ja siitä keksiä uuden uskonnon, jopa löytää itselleni oman seurakunnan, mutta mitä se todistaa oikeassaolemisestani?
"ja vastaappa tähä: etsiikö muka muslimi Raamatusta virheitä? odota kun minä kerron EI koska sitä kirja SAMA JUMALA JOHON ME USKOMME ON KIRJOITTANUT mutta sitten papistot paavalit papit nuo oudot ihmiset kumosivat siitä asioita ja kirjoittivat itse omia satujaan... mutta silti Koraanissa JUMALA (ALLAH) KÄSKEE KUNNIOITTAMAAN KAIKKIA IHMISIÄ PLUS PYHÄKIRJOJA JA KIRKKOJA JA USKONTOJA KAIKKIA siksi kunnioitan vaan sen takia koska JUMALA KÄSKEE en sen takia että asun Suomessa tai että asuisin muuaalla...!!! joten nyt älä mene enään mitään väittäämään valheita Pyhästä kirjasta Koraanista...
äläkä pidä kaikkia ihmisiä samanlaisina tässä maailmassa on sekä hyviä että pahoja ihmisiä ja sinä näköjään olet sokea ettet osaa erottaa niitä... "
En usko vanhaan testamenttiin yhtään sen enempää, kokoelma satujahan sekin on, joita kirjoittaessa on kyllä mielikuvitus laukannut.
Mikä on hyvää? Ei ainakaan kaikki asiat joita jumala tekee vanhassa testamentissa, joukkomurhat yms. kyspymättömät raivoamiset.
Jos jumala on olemassa niin oletan että hän on paljon järjellisempi ja ennenkaikkea rakastavampi kuin mitä Koraani tai VT sanoo.
Muhamed ei ollut mikään oikea profeetta, mikä muka viittaa siihen?
- Aappeli
...esimerkki muslimeista, joita minä kunnioitan: http://www.reformislam.org/
- pro western
Enpä taida kunnioittaa terroristia, joka yritti islamin nimissä räjäyttää täyden matkustajakoneen, täynnä meitä vääräuskoisia. Islam on tasan syy tällaiseen terrorismiin, koska Koraani käskee tappamaan kaikki vääräuskoiset elleivät nämä alistu muslimien tahtoon.
Luulisi, että muslimit käsittävät siviilielämän ja sodan välisen HYVIN SELVÄN eron. Se, että USA täysin oikeutetusti käy sotaa terrorismia vastaan hyökkäämällä patavanhoillisten muslimimaiden kimppuun ei anna muslimeille minkäänlaista oikeutta taistella siviilejä vastaan länsimaissa. Muslimit saisivat olla kiitollisia USA:lle siitä, että sotien jälkeen muslimimaissa vallitsee länsimainen vapaus ja demokratia ilman ääri-islamia. Jos muslimit olisivat itse ymmärtäneet länsimaistua, teitä vastaan ei tarvitsisi sotia. Jopa jääräpäiset japanilaiset ymmärsivät viestin viimeistään Hiroshiman atomipommin jälkeen. Nykyisin ei ole olemassa äärijapanilaista kulttuuria vaan japani tottelee länsimaita ja elää länsimaisen kulttuuripiirin sisällä rauhanomaista elämää länsimaiseen malliin. Niin kuin me elämme. Japani on epäuskonnollinen demokratia, suurin osa tapashintolaisista on itse asiassa ihan puhtaasti ateisteja siinä missä suomalaiset "kristityt" ovat hekin ateisteja. Siksi tässä maassa vallitsee rauha.
Te muslimit opitte vielä elämään ihmisiksi. Se saattaa vaatia kolmannen maailmansodan, se saattaa vaatia täysimittaisen ydinsodan, mutta teille pakotetaan länsimainen laki ja kulttuuri jossa kenenkään kättä ei katkaista varkaudesta eikä ketään murhata uskontonsa takia. Me puolustaudumme islamia vastaan kaikin keinoin koska islam ei ole tervetullut länsimaihin. Me emme kunnioita Jumalaa emmekä hänen oletettua lakiaan. Me olemme Jumala ihan itse.
Jos teille muslimeille ei kelpaa länsimaissa länsimainen vapaus, niin maasta saa vapaasti poistua. Raja on auki kyllä. Jos tekee mieli elää ääriuskonnollista terrorismin todellisuutta, niin menkää takaisin muslimimaailmaanne ja pysykää siellä. Suomessa ei ole rasisteja sen enempää kuin muuallakaan. Mutta on ikävä tosiasia, että rasistit pyrkivät valtaamaan tällaiset palstat ja ajamaan niistä pois sellaiset kirjoittajat, jotka eivät jaa heidän rasistisia mielipiteitään.
- Aappeli
"Mutta on ikävä tosiasia, että rasistit pyrkivät valtaamaan tällaiset palstat ja ajamaan niistä pois sellaiset kirjoittajat, jotka eivät jaa heidän rasistisia mielipiteitään."
- Islamin epäkohtien esilletuominen EI ole rasismia. Haukut väärää puuta. Jos sinun on pakko purkaa paineitasi syyttelemällä toisia rasismista ja natsismista, niin siinä tapauksessa sinun kannattaisi kääntyä Koraaniin päin. Koraanissa nimittäin haukutaan juutalaisia ja kristittyjä mm. apinoiden ja sikojen jälkeläisiksi sekä kielletään musliminaisia menemästä avioliittoon ei-muslimimiesten kanssa (mikä ei eroa Natsi-Saksan rotulaeista).
Tietenkään et islamin puolustelijana ja hyysärinä koskaan tule syyttämään Koraania rasismista. Sinähän et näe mitään pahaa Koraanin viljelemässä rasismissa ja vihassa ei-muslimeja vastaan, ja olet ottanut kantaa ei-muslimimiesten ja musliminaisten välisiä avioliittoja vastaan.
Oikea rasismihan, eli se, että pidetään toisenvärisiä ihmisiä alempiarvoisina, on hirveä ja järkyttävä asia. Minä, kuten kuka tahansa kunnon kansalainen, vastustan rasismia siinä missä ääri-islamia. Sen sijaan Aapo käyttää rasismia keppihevosena poliittisten vastustajiensa mustamaalaamiseksi, ja siten loukkaa kaikkia oikean rasismin uhreja. Hänellä ei tietenkään ole antaa mitään todisteita palstan vakiokirjoittajien "rasismista". Hän ei ole koskaan antanut todisteita, vaikka niitä on useita kertoja pyydetty.
Niin, ja suomalaisten ehdoton enemmistö on Aapon mittapuillasi rasisteja: Vaasan ikkunan kyselyyn vastanneista 95% on sitä mieltä, että Vaasassa on liikaa maahanmuuttajia; Iltalehden kyselyn mukaan 92% suomalaisista on sitä mieltä, että Suomessa vaietaan maahanmuuton ongelmista; Ilta-Sanomien kyselyn mukaan 95% suomalaisista ei ole tyytyväisiä nykyiseen maahanmuuttopolitiikkaan; MTV3:n kyselyn mukaan 90% suomalaisista haluaa rajoittaa islaminuskoisten maahanmuuttoa; Jne.
Revi siitä, "humanisti". - ReReReReRe
Abeeeeeee!!!!! En olekaan nähnyt Sinua täällä aikoihin!!
Olet siis taas lempiharrastuksesi parissa, eli syyttelemässä kanssaasi eri mieltä olevia rasismista. Ei mitenkään yllättävää, sinä se et koskaan muutu. :)
No, mennään itse asiaan:
Islam kirvottaa paljon mielipiteitä, myös meiltä fassisti-rassisteilta:), koska se on maailman nopeiten leviävä uskonto ja muslimien määrä Euroopassa on moninkertaistunut verrattuna siihen, mitä se vielä vähän aikaa sitten oli, ja siten myös islamin vaikutusvalta ja näkyvyys ovat lisääntyneet hurjasti (esim. Britanniassa on jo virallistettu sharia). Mutta erityisesti siksi, koska islam kuljettaa mukanaan lieveilmiöitä, haitallisia sellaisia, kuten vaikkapa Theo Van Goghin raaka murha, Lontoon ja Madridin terrori-iskut, Tanskan pilakuvakriisi, Rosengårdin sun muiden muslimienemmistöisten slummien tilanne ja monet muut tapahtumat läpi Euroopan.
Silti islamista ja sen vaikutuksista Eurooppaan on vaikea keskustella, sillä kriittisten islamia koskevien mielipiteiden esittäjiä leimataan helposti ja usein heppoisin perustein rasisteiksi. Tämä on tapahtunut Ayaan Hirsi Alille, Hollannin vapauspuolueen puheenjohtajalle Geert Wildersille, brittiläiselle koomikolle Pat Condellille ja monille muille. Itseasiassa tämä on se syy, miksi me anonyymeinä esiintyvät "rasistit" olemme "vallanneet" nämä palstat.
- 45546546
Näistä kiihkouskonnoista ei ole mitään muuta kuin harmia ja menoja, jo kristinuskosta on edellä mainittua.
Ei nyt perkele kaivata tänne enää lisää huuhaa sekoilijoita ja islam huuruilu vielä on niin nähty netissä mitä se on. ÄLKÄÄ TULKO SUOMEEN, pysykää siellä missä islam alkujaankin on ollut niin kellään ei ole ongelmia.- Suomalainen!!!!
Pidä vaan turpas kiinni vitun muslimipaska. Tuo uskonrauhan rikkominen oli sellainen temppu että sitä ei unohdeta!!!
- tiirismaa
Iltasanomissa 28.12.2009 olleen uutisen(http://dl.dropbox.com/u/1161968/muha.jpg) mukaan muslimit sieppasivat entisen muslimin arkun ja imaami pyyhki pois arkun päällä olleen, hiekasta muotoillun ristin. En tiedä, mitä imaami tarkoitti tällä. Ehkäpä sinä muslimina voit selittää meille, mihin tämä teko perustuu. Käsitykseni mukaan teko perustuu Koraaniin. Eihän imaami voi toimia vastoin Koraania.
- <<<<<<
Se että joku on imaami , ei tee hänestä mitään Islamin oppinutta tai auktoritettia. Imaami on rukouksen johtaja ja imaami voi periaattessa olla kuka vain. Siinä ei oppiarvoja kysellä.
Mitä tulee tuohon tapaukseen, niin minä en ainakaan mielipidettäni lauo ennen kuin olen kuullut kaikkien osapuolten lausunnon tapauksesta. Voihan olla ettei se mennyt ihan niinkuin lööpissä sanotaan. - tiirismaa
<<<<<< kirjoitti:
Se että joku on imaami , ei tee hänestä mitään Islamin oppinutta tai auktoritettia. Imaami on rukouksen johtaja ja imaami voi periaattessa olla kuka vain. Siinä ei oppiarvoja kysellä.
Mitä tulee tuohon tapaukseen, niin minä en ainakaan mielipidettäni lauo ennen kuin olen kuullut kaikkien osapuolten lausunnon tapauksesta. Voihan olla ettei se mennyt ihan niinkuin lööpissä sanotaan.Minulla on sellainen epäilys, ettei imaami uskalla lähiaikoina selittää tekoaan julkisuudessa. Tulisi liian monta sellaista kysymystä, joihin hän ei pysty vastaamaan. Ehkäpä hän toivoo, kuten kokenut poliitikko, että asia unohtuu. Kun olen lukenut muiden tälle sivustolle kirjoittavien mielipiteitä, niin imaamin puolustajia ei joukosta juurikaan löydy. Edes muslimit eivät väitä, että juttu on silkkaa valetta ja tarkoitettu vain loukkaamaan muslimeja ja pilkkaamaan heidän uskontoaan.
- pikkupoika..
tiirismaa kirjoitti:
Minulla on sellainen epäilys, ettei imaami uskalla lähiaikoina selittää tekoaan julkisuudessa. Tulisi liian monta sellaista kysymystä, joihin hän ei pysty vastaamaan. Ehkäpä hän toivoo, kuten kokenut poliitikko, että asia unohtuu. Kun olen lukenut muiden tälle sivustolle kirjoittavien mielipiteitä, niin imaamin puolustajia ei joukosta juurikaan löydy. Edes muslimit eivät väitä, että juttu on silkkaa valetta ja tarkoitettu vain loukkaamaan muslimeja ja pilkkaamaan heidän uskontoaan.
yhden hoyrahtaneen iamamin narattavissa?
Tama on vasta ensimmaisia 'julkisuteen' lipsahtaneita 'yksittaistapauksia' julkisen neuvoston vapisevien sormien mvalista..;
.vahinkoja sattuu.. - tiirismaa
<<<<<< kirjoitti:
Mitä tulee tuohon tapaukseen, niin minä en ainakaan mielipidettäni lauo ennen kuin olen kuullut kaikkien osapuolten lausunnon tapauksesta. Voihan olla ettei se mennyt ihan niinkuin lööpissä sanotaan.Joko olet kuullut imaamin lausunnon asiasta? Oliko imaami Chebab Khodr asiassa mukana?
- Epäilevä Tuomo
aivan varmasti tapahtunut Suomen Helsingissä, kun en ole siitä mitään kuullut tai nähnyt televisio-tai radiouutisissa, enkä Hesarissa?
Olisiko uutinen vain mennyt totaalisesti ohi silmieni ja korvieni?
Näihin "nettiuutisiin" ja iltapäivälehtiin en lainkaan luota. - tiirismaa
Epäilevä Tuomo kirjoitti:
aivan varmasti tapahtunut Suomen Helsingissä, kun en ole siitä mitään kuullut tai nähnyt televisio-tai radiouutisissa, enkä Hesarissa?
Olisiko uutinen vain mennyt totaalisesti ohi silmieni ja korvieni?
Näihin "nettiuutisiin" ja iltapäivälehtiin en lainkaan luota.Ainoa uutisessa mainittu henkilö oli Herttoniemen seurakunnan pastori Jukka Simoila. Voit soittaa hänelle, jos epäilet uutisen todenperäisyyttä.
- pro western
Viimeistään tämän ketjun aloituksen huomioiden maanpuolustusvelvollisuuteni PÄÄTTYY TÄHÄN ja tässä ja nyt.
Muslimi haukkuu minua OMASSA KOTIMAASSANI rasistiksi kun en kunnioita muslimin uskontoa ja sen brutaaleja käytäntöjä, jotka muslimit haluavat väkisin voimaan myös länsimaissa Suomi mukaanlukien. Muslimien röyhkeydellä ei ole mitään rajaa. Se raja on vedettävä tähän. Ei yhtään pidemmälle.
Jokaisen suoraselkäisen, rehellisen suomalaisen olisi syytä palauttaa sotilaspassinsa pääesikuntaan ja ilmoittaa kieltäytyvänsä maahanmuuttajia hyysäävän hallituksen puolustamisesta missään oloissa.
Jokaisen pitäisi tykönään miettiä, mille hallinnolle tuli vannottua sotilasvala ja vannottua uskollisuutta. Ainoa oikea ratkaisu on palauttaa sotilaspassi, koska sitä Suomea mitä te lupasitte puolustaa ei ole enää olemassakaan. Minä en luvannut missään vaiheessa puolustaa Matti Vanhasen hallitusta. Viimeistään nimimerkki yayayasminen röyhkeyteen päättyy minun maanpuolustusvelvollisuuteni. Nyt jumalauta riittää!- ....
Eikö se olisi aika haistattamista?
- pikupoika..
muslimit alka jo vaittaa eta suomi on heidan maansa ollut alkujaan, ja he ottavat sen takaisin..
.kaikki humanistian avustuksella... saastaakseen henkensa ja saadakseen virkapaikan...
ja nussia lapsia..
- nb vmvbbghmh
tätäkin ketjua sensuroida? MITÄ SE AUTTAA ETTÄ MIELIPITEITÄ JA AJATUKSIA LAKAISTAAN MATON ALLE??
Asiat julki ja halki ja pinoon, että päästään johonkin, turha niitä on jättää pinnan alle muhimaan kun ei se paska pysy peiton alla kuitenkaan. - yayayasmine
ookei, hei rauhaa ihmiset. Halusin vaa tietää et miks ette voi kunnioittaa? Ette taida kunnioittaa kauheest muit uskontoi vai miten on? Ainaki silt vaikuttaa. Ja hei, en oo puhumas niille jotka kunnioittaa, vaan niille jotka halveksii. Luin just koko tän keskustelun läpi ja huomasin et te(te jotka halveksitte) vaa yhtäkkii rupeette haukkuun ja pilkkaan? Miks? Joo ja täs kohtaa en haluu taas kuulla sitä vanhaa: muslimi miehet on pedofiilei, ne nussii 10- vuotiait jne... Sellast ikävä kyllä tapahtuu, mut hyvä et ei paljo, tarkotan et se on vähentyny. Joo kyl mä tiiän jssn vuoristo kylässä jossa ei olla kauheesti yhteydessä muuhun maailmaan jne. Mut kuitenki! Tarkotan et ei koraani kehota pedofiliaan tai mitään sellast. Toi teijän (niitten jotka halveksii) käyttäytyminen on kyl suoraan sanottuna aika lapsellista, tarkotan et ette oo ajatellu sanojanne ihan loppuun asti. toivottavasti vastedes mietitte asioita vähän paremmin ni pystyisitte, miten sen nyt sanois, elämään tässä meijän yheisessä maailmassamme... :)))))))))) ja hei, voisitte (te jotka ootte halveksinu) puhuu niiku ihmisille puhutaan. Ei me olla mitään teijän koirii. Ihmisii me kaikki ollaan.
- kummastellen
Miksi te ette arvosta Buddhalaisia? Se uskonto on TÄYNNÄ viisauksia, eikä siinä kehoiteta vahingoittamaan edes muurahaista.
Muslimit, olette tappaneet Intian buddhalaiset, tuhonneet maailman suurimman buddhalaisen yliopiston (Nalanda).
Mitä buddhalaiset ovat teille tehneet? He eivät usko Koraani-satukirjaa - ja siksi heidät pitää tappaa, niinkö?
Koraanin mukaan jos islam saa vallan, Euroopan kristityt voidaan jättää HENKIIN, mutta heiltä pitää kerätä SUOJELURAHAA, jotta eivät kuole. Buddhalaiset ja muut jotka eivät usko jumalaan, saa tappaa.
Luuletko, että haluamme tällaisen uskonnon saavan yhtään valtaa Euroopassa? (Salli mun nauraa!)
- yayayasmine
Just tollast mä tarkotin. En nyt haluu kuulla siitä mitä eri sotia maailmassa ollaan käyty. Kaikki uskonnot ovat käyneet läpi sotia ja mielenosoituksia jne. Mut sen ei nyt pitäis liittyy tähän. Puhun uskonnosta. Kun kysyn miks ette voi kunnioittaa islamia, en halua tietää kuinka monta sotaa jotkut on käyny tai et mitä joku on jossain tehny. Puhun nyt just sun laisille ajattelioille, jotka ei osaa ajatella loppuun. Puhun uskonnosta, en jostain tietystä mielenosoituksesta herrajumala.
- Jaska Jokuvaan
koska Muhamed oli mielestäni silkka huijari.
Ei mikään kiduttamisen, tappamisen, teloittamisen, orjakaupan jne. hyväksyvä sotapäällikkö voi olla mikään jumalan lähetti.
Se on myös surullista että hänen sotahullu lahkonsa sai aikanaan niin paljon tuulta alleen, että nyt miljardi ihmistä uskoo johonkin mitä vain yksi ainoa mies väittää kuulleensa jumalalta, vaikka lapsikin näkee ettei mikään jumala voi ikimaailmassa olla niin tyhmä että olisi jotain koraanin tapaista sepustanut...
Kyllä hän olisi pystynyt miljoona kertaa parempaan.
Monet ihan tavan ihmisetkin pystyvät olemaan oikeudenmukaisempia ja viisaampia kuin koraanin höpötykset.
Avaa silmäsi.
- yayayasmine
Ja kyllä mä buddhalaisia kunnioitan siinä missä kristittyjäkin. En ole rasisti
- kummastellen
Buddhalaisuus tai kristinusko ovat uskontoja, eivät ihmisrotuja.
Rotuja ovat aboriginaalit (Australiassa), intiaanit, arabit, valkoihoiset, mustaihoiset... Jos olisit rasisti, et kunnioittaisi jotain ihmistä siksi, että hän kuuluu eri ROTUun kuin sinä. (Uskonto on ihan eri asia).
Kuinka monta sotaa buddhalaiset ovat aloittaneet?
Sitten, kun sun vanhemmat eivät katso, lue muiden uskontojen ajatuksia, vertaa niitä - ja päätä, mikä on fiksuin. Kyse on uskonnon sanomasta.
Jeesus sanoi: jos joku lyö sinua, käännä hänelle toinenkin poski (lyötäväksi).
Buddha sanoi: älä vahingoita ketään (edes eläimiä).
Muhammed sanoi: tapa ne, jotka ei usko minua.
Kenen sanoma on viisautta ja kenen ei? Kun olet lukenut muiden uskontojen sanomaa, päätä sitten itse, onko väkivaltaan kehoittava islam paras uskonto. - kummastellen
kummastellen kirjoitti:
Rotuja ovat aboriginaalit (Australiassa), intiaanit, arabit, valkoihoiset, mustaihoiset... Jos olisit rasisti, et kunnioittaisi jotain ihmistä siksi, että hän kuuluu eri ROTUun kuin sinä. (Uskonto on ihan eri asia).
Sitten, kun sun vanhemmat eivät katso, lue muiden uskontojen ajatuksia, vertaa niitä - ja päätä, mikä on fiksuin. Kyse on uskonnon sanomasta.
Kenen sanoma on viisautta ja kenen ei? Kun olet lukenut muiden uskontojen sanomaa, päätä sitten itse, onko väkivaltaan kehoittava islam paras uskonto.Roduista ja uskonnoista:
olen valkoihoinen ja buddhalainen: synnyin kristittyyn maahaan, mutta tutkin uskontoja ja päätin muuttaa omaa uskontoani.
Vaikka olisit syntynyt islamilaiseen perheeseen, ei sinun tarvitse jäädä islamilaiseksi. Tämä on lännen vapaus: saat ajatella ihan omilla aivoillasi ja valita itse, mitä kunnioitat ja mitä et hyväksy. kummastellen kirjoitti:
Kenen sanoma on viisautta ja kenen ei? Kun olet lukenut muiden uskontojen sanomaa, päätä sitten itse, onko väkivaltaan kehoittava islam paras uskonto....ja käyneet sotia kuten muutkin. Tiibet - jonka asukkaat lukeutuvat buddhalaisiin - valloittivat aikoinaan aika huomattavan osan Kiinasta. Myanmarin eli Burman - jonka asukkaat ja sotilasdiktatuurin johtajat lukeutuvat buddhalaisiin - hallinto on takapajuisimpia ja verisimpiä nykyisistä diktatuureista.
Kristikuntaan lukeutuvat puolestaan ovat tappaneet sodissa enemmän ihmisiä kuin muihin vanhoihin uskontokuntiin lukeutuvat yhteensä. Sotaisat valloitukset lukuisine kansanmurhineen ja miljoonien ihmisten pakkokäännytyksineen ovat käsittäneet käytännöllisesti katsoen koko maailman. Myös sellaiset diktatuurit kuten Hitlerin Kolmas valtakunta, Mussolinin hallinto, Francon fasistinen hallinto ovat kristikuntaan lukeutuneiden ihmisten luomia.
Hinduihin lukeutuvat ovat käyneet keskinäisiä sotia ja pitäneet vuosisadasta toiseen miljoonia ja taas miljoonia ihmisiä syntyperän perusteella ihmisarvoa vailla olevina saastaisina olentoina.
Muslimeihin lukeutuvat ovat käyneet historiansa aikana lukuisia valloitussotia ja keskinäisiä sotia, alistaneet laajoja alueita valtansa alle ja pakkokäännyttäneet miljoonia ihmisiä. Sellaiset hallinnot kuin Iranin pappisdiktatuuri ja Saudi-Arabian uskonkiihkoilijoihin nojautuva itsevaltainen hallinto ovat maailman takapajuisimpia.
Tähän mennessä syntyneet virallisesti ateistiset hallinnot kuten esimerkiksi Neuvostoliitto ja Kiina ovat kuuluneet ihmiskunnan historian verisimpiin diktatuureihin.
Kaikkialla on etsitty ja uskottu löydetyn uskontojen pyhinä pidetyistä kirjoituksista - tai ateististen hallintojen kohdalla suurin piirtein yhtä pyhinä pidetyistä Marxin, Leninin, Stalinin, Maon tai Kim il Sungin kirjoituksista - perusteluita sodille, vainoille ja diktatuureille.
Tätä taustaa vasten on yksinkertaisesti typerää ja vaarallista, joku yksi uskontokunta ja uskonto pyritään leimaamaan muita huonommaksi. Sellaista toimintaa harjoittavat eivät ole oppineet mitään sen paremmin vanhemmasta kuin nykyhistoriastakaan. Mitään hyvää he eivät saa aikaan ja heidän toimintansa ei ole mitään muuta kuin yritystä jatkaa vanhoja, raakoja ja vastenmielisiä vainoperinteitä. Näin aivan riippumatta siitä, mihin uskontokuntaan tälaiset leimaajat katsovat kuuluvansa tai olevansa kuulumatta.- kummastellen
Aabra-ham kirjoitti:
...ja käyneet sotia kuten muutkin. Tiibet - jonka asukkaat lukeutuvat buddhalaisiin - valloittivat aikoinaan aika huomattavan osan Kiinasta. Myanmarin eli Burman - jonka asukkaat ja sotilasdiktatuurin johtajat lukeutuvat buddhalaisiin - hallinto on takapajuisimpia ja verisimpiä nykyisistä diktatuureista.
Kristikuntaan lukeutuvat puolestaan ovat tappaneet sodissa enemmän ihmisiä kuin muihin vanhoihin uskontokuntiin lukeutuvat yhteensä. Sotaisat valloitukset lukuisine kansanmurhineen ja miljoonien ihmisten pakkokäännytyksineen ovat käsittäneet käytännöllisesti katsoen koko maailman. Myös sellaiset diktatuurit kuten Hitlerin Kolmas valtakunta, Mussolinin hallinto, Francon fasistinen hallinto ovat kristikuntaan lukeutuneiden ihmisten luomia.
Hinduihin lukeutuvat ovat käyneet keskinäisiä sotia ja pitäneet vuosisadasta toiseen miljoonia ja taas miljoonia ihmisiä syntyperän perusteella ihmisarvoa vailla olevina saastaisina olentoina.
Muslimeihin lukeutuvat ovat käyneet historiansa aikana lukuisia valloitussotia ja keskinäisiä sotia, alistaneet laajoja alueita valtansa alle ja pakkokäännyttäneet miljoonia ihmisiä. Sellaiset hallinnot kuin Iranin pappisdiktatuuri ja Saudi-Arabian uskonkiihkoilijoihin nojautuva itsevaltainen hallinto ovat maailman takapajuisimpia.
Tähän mennessä syntyneet virallisesti ateistiset hallinnot kuten esimerkiksi Neuvostoliitto ja Kiina ovat kuuluneet ihmiskunnan historian verisimpiin diktatuureihin.
Kaikkialla on etsitty ja uskottu löydetyn uskontojen pyhinä pidetyistä kirjoituksista - tai ateististen hallintojen kohdalla suurin piirtein yhtä pyhinä pidetyistä Marxin, Leninin, Stalinin, Maon tai Kim il Sungin kirjoituksista - perusteluita sodille, vainoille ja diktatuureille.
Tätä taustaa vasten on yksinkertaisesti typerää ja vaarallista, joku yksi uskontokunta ja uskonto pyritään leimaamaan muita huonommaksi. Sellaista toimintaa harjoittavat eivät ole oppineet mitään sen paremmin vanhemmasta kuin nykyhistoriastakaan. Mitään hyvää he eivät saa aikaan ja heidän toimintansa ei ole mitään muuta kuin yritystä jatkaa vanhoja, raakoja ja vastenmielisiä vainoperinteitä. Näin aivan riippumatta siitä, mihin uskontokuntaan tälaiset leimaajat katsovat kuuluvansa tai olevansa kuulumatta.Sori vaan, mutta Burman hallinto kuten Kiinankin, ovat sosialisteja ja kommunisteja, eivät buddhalaisia. Kiinassahan buddhalaisuus tai uskonnollisuus yleensä on vähän niinkuin 'pannassa'.
Tiibetiläiset olivat väkivaltainen puukkojunkkari kansa, kunnes buddhalaisuuden myötä ovat muuttuneet aivan päinvastaisiksi. Dalai Lama kieltää väkivallan käytön maahan tunkeutujia kohtaan.
Kristinuskon papit ovat toteuttaneet Vanhan Testamentin opetuksia väkivaltaisen jumalan käskyläisinä, eivät Jeesuksen. He ovat nykyisen kristinuskon mukaan harhautuneita Jeesuksen sanomasta.
Islamilaiset taas pitävät Muhammedin sanomaa parempana kuin Jeesuksen. Muhammedin sanoma on taas rinnastettavissa takapajuiseen Vanhaan Testamenttiin. Tiesitkö, että sumerien alueella oli lukuisia muurien ympäröimiä kaupunkivaltioita, joilla oli oma sotaisa suojelus-jumalansa? Tälle perinnölle rakentuvat VT:n ja islamin jumala-kuva. Tutustu islamin ja VT:n juuriin: ne ovat sumerien uskonnossa. Nooan arkki, paratiisiin puu (Huluppu) -jutut tulevat sumereilta. (Lue: "Inanna - the queen of heaven and earth" ja muita sumerien tekstejä, joita on pystytty kääntämään nuolenpääkirjoituksesta vasta 1900-luvulla). http://www.babylon-rising.com/huluppu.html
"At that time, it was planted, a tree, a
single tree, by the banks of the Great River,
Enki, the Father, did plant the Huluppu-tree,
The God of Wisdom, he planted it by the banks of the Euphrates,"
Niin: patriarkaattiset ideologiat, joihin nimenomaan kuuluu väkivalta ja sillä hallitseminen: fasismi, natsismi, islam ovat ihmiskunnan vihollisia. Onneksi kommunismi on vain 'maallinen' ideologia, joka menee ohi pian. En tiedä, sisältääkö kommunistinen manifesti väkivallan ideologiaansa. Kun on kyse uskonnosta, jota EI SAISI kritisoida, kuten maallista ideologiaa saa kritisoida ainakin länsimaissa, on kyse paljon vaarallisemmasta ideologiasta pidemmällä ajanvälillä, kuten islamissa on kyse. Kristinuskon väkivaltaisuus loppui, kun länsimaissa alkoi saada valtaa tieteellinen maailmankuva. Tajuttiin samalla, mitä JEESUS oikeasti sanoi. Muhammedin sanomiset väkivallasta ovat ihan tuttuja Koraanista. kummastellen kirjoitti:
Sori vaan, mutta Burman hallinto kuten Kiinankin, ovat sosialisteja ja kommunisteja, eivät buddhalaisia. Kiinassahan buddhalaisuus tai uskonnollisuus yleensä on vähän niinkuin 'pannassa'.
Tiibetiläiset olivat väkivaltainen puukkojunkkari kansa, kunnes buddhalaisuuden myötä ovat muuttuneet aivan päinvastaisiksi. Dalai Lama kieltää väkivallan käytön maahan tunkeutujia kohtaan.
Kristinuskon papit ovat toteuttaneet Vanhan Testamentin opetuksia väkivaltaisen jumalan käskyläisinä, eivät Jeesuksen. He ovat nykyisen kristinuskon mukaan harhautuneita Jeesuksen sanomasta.
Islamilaiset taas pitävät Muhammedin sanomaa parempana kuin Jeesuksen. Muhammedin sanoma on taas rinnastettavissa takapajuiseen Vanhaan Testamenttiin. Tiesitkö, että sumerien alueella oli lukuisia muurien ympäröimiä kaupunkivaltioita, joilla oli oma sotaisa suojelus-jumalansa? Tälle perinnölle rakentuvat VT:n ja islamin jumala-kuva. Tutustu islamin ja VT:n juuriin: ne ovat sumerien uskonnossa. Nooan arkki, paratiisiin puu (Huluppu) -jutut tulevat sumereilta. (Lue: "Inanna - the queen of heaven and earth" ja muita sumerien tekstejä, joita on pystytty kääntämään nuolenpääkirjoituksesta vasta 1900-luvulla). http://www.babylon-rising.com/huluppu.html
"At that time, it was planted, a tree, a
single tree, by the banks of the Great River,
Enki, the Father, did plant the Huluppu-tree,
The God of Wisdom, he planted it by the banks of the Euphrates,"
Niin: patriarkaattiset ideologiat, joihin nimenomaan kuuluu väkivalta ja sillä hallitseminen: fasismi, natsismi, islam ovat ihmiskunnan vihollisia. Onneksi kommunismi on vain 'maallinen' ideologia, joka menee ohi pian. En tiedä, sisältääkö kommunistinen manifesti väkivallan ideologiaansa. Kun on kyse uskonnosta, jota EI SAISI kritisoida, kuten maallista ideologiaa saa kritisoida ainakin länsimaissa, on kyse paljon vaarallisemmasta ideologiasta pidemmällä ajanvälillä, kuten islamissa on kyse. Kristinuskon väkivaltaisuus loppui, kun länsimaissa alkoi saada valtaa tieteellinen maailmankuva. Tajuttiin samalla, mitä JEESUS oikeasti sanoi. Muhammedin sanomiset väkivallasta ovat ihan tuttuja Koraanista.Burmaa hallitsee diktatorisesti sotilasjuntta, jonka ideologiana on lähinnä vallassa pysyminen. Kansan ylivoimainen enemmistö lukeutuu (theravāda)buddhalaisiin ja ilmeisestikin inhoaa ja yrittää vastustaajunttaa. Mutta myös sotilasjuntan jäsenet itse väittävät olevansa buddhalaisia ja juntta on tuominnut vankeuteen munkkeja, jotka ovat kieltäytyneet vastaanottamasta kerjuukulhoihinsa sotilasjuntan jäsenten buddhalaisen tavan mukaan antamia ruokalahjoja.
Kun Tiibet valloitti merkittävän osan Kiinasta, se oli ollut jo vuosisatoja väestöltään buddhalainen. Buddhalaisuuden aikana se kävi myös lukuisia sisällissotia.
Ovatko sotia käyneet kristikuntaan lukeutuneet hallitukset vieraantuneita vaiko eivät Jeesuksen opetuksista on teologinen kysymys, josta on ollut ja on monta mielipidettä. Mutta toinen asia on se, että koko kristinuskon historian sotia on käyty, Raamattuun on tällöin vedottu ja että sotia käyneet ovat itse katsoneet olevansa kristittyjä. Katsovat yhä. Entinen melkoisen sotainen presidentti Bush piti rukousaamiaisia ja väitti jopa keskustelleensa Jumalan kanssa. Sellaista yleisesti kristittyjen hyväksymää nykyistä kristinuskoa ei ole, jonka mukaan kaikki nämä sotaisat kristityiksi itsensä katsoneet, miljoonia ja taas miljoonia ihmisiä tappaneet henkilöt olisivat harhautuneita Jeesuksen sanomasta. Monet kristityt toki ovat sitä mieltä - aivan kuten monien muslimien mielestä muslimeiksi itsensä katsovat terroristit ja diktaattorit ovat vieraantuneet islamista.
Tiedän oikein hyvin että Kaksoisvirtain maan alueella oli kaupunkivaltioita, joilla oli paitsi sotaisia suojelusjumalia myös monia muita jumalia. Tiedän myös, että uskontohistoriallisesti katsoen Jahve ei varhaisvaiheessa poikennut mitenkään olennaisesti muista alueen jumalista. Olen näiltä osin tutustunut sekä juutalaisuuden, kristinuskon että islamin juuriin ihan ammattini vuoksi.
Valitettavasti Kristuksen käyttäminen väkivallan tukemiseen ei ole vieläkään loppunut kristikunnasta. Tuhoisimmat kristityiksi itsensä lukevien kansojen väliset sodat käytiin valistuksen jälkeen eli silloin, kun tieteellinen maailmankuva oli jo hyväksytty. Yhä niissä innostettiin sotaan uskontoon vedoten, joskin myös kansallistunne oli tullut eräänlaisena uutena uskontona sotakiihotuksen keskeiseksi välineeksi.
Kun lähtee arvostelemaan uskontoja, silloin kannattaa aina muistaa, mitä on oman uskontokunnan kontolla. Muuten arvostelu on tekopyhää ja epärehellistä. Ja, kuten jo totesin:
Tätä taustaa vasten on yksinkertaisesti typerää ja vaarallista, joku yksi uskontokunta ja uskonto pyritään leimaamaan muita huonommaksi. Sellaista toimintaa harjoittavat eivät ole oppineet mitään sen paremmin vanhemmasta kuin nykyhistoriastakaan. Mitään hyvää he eivät saa aikaan ja heidän toimintansa ei ole mitään muuta kuin yritystä jatkaa vanhoja, raakoja ja vastenmielisiä vainoperinteitä. Näin aivan riippumatta siitä, mihin uskontokuntaan tälaiset leimaajat katsovat kuuluvansa tai olevansa kuulumatta.- ....
Aabra-ham kirjoitti:
...ja käyneet sotia kuten muutkin. Tiibet - jonka asukkaat lukeutuvat buddhalaisiin - valloittivat aikoinaan aika huomattavan osan Kiinasta. Myanmarin eli Burman - jonka asukkaat ja sotilasdiktatuurin johtajat lukeutuvat buddhalaisiin - hallinto on takapajuisimpia ja verisimpiä nykyisistä diktatuureista.
Tätä taustaa vasten on yksinkertaisesti typerää ja vaarallista, joku yksi uskontokunta ja uskonto pyritään leimaamaan muita huonommaksi. Sellaista toimintaa harjoittavat eivät ole oppineet mitään sen paremmin vanhemmasta kuin nykyhistoriastakaan. Mitään hyvää he eivät saa aikaan ja heidän toimintansa ei ole mitään muuta kuin yritystä jatkaa vanhoja, raakoja ja vastenmielisiä vainoperinteitä. Näin aivan riippumatta siitä, mihin uskontokuntaan tälaiset leimaajat katsovat kuuluvansa tai olevansa kuulumatta.On vaikea käyttää kauniita sanoja noin väärästä ajattelusta. Se inhottaa todella paljon.
Kun puhutaan uskonnoista, sinä lasket sotia ja kuinka monia miljoonia on tapettu. Sitten syytät kristittyjen tappaneen suurimmat määrät ihmisiä. Tämä on selvää huijausta ja typeryyttä.
Valtiot käyvät sotia eikä kristityt. Ainoa valtio missä kristityillä on valta, on vatikaani. Muualla kristityillä ei ole sellaista valtaa, että voisivat ohjailla kansakuntia miten tahansa. Kristityt on vähemmistönä muihin ihmisiin verrattuna.
Valehtelet jokseenkin joka lauseessa, joten se siitä saa riittää.
>>Tätä taustaa vasten on yksinkertaisesti typerää ja vaarallista, joku yksi uskontokunta ja uskonto pyritään leimaamaan muita huonommaksi.
Pelkkää roskaa taas! Uskonnot pitää tutkia. Se on ajattelevien ihmisten tehtävä. Myöskin asiat ja uskonnot saa ja pitää panna arvojärjestykseen. Huonot ja vaaralliset uskonnot pitääkin sanoa sellaisiksi.
Hölynpölyä ei saa pitää pyhänä.
Ihmisten kauloja ei tarvitse eikä saa katkoa uskontojen takia, mutta niistä pitää keskustella pelkäämättä.
Jos ja kun, joku uskonto vaatii alistamaan ja tappamaan toisella lailla uskovia, se uskonto on rikos ihmisyyttä vastaan ja se on pysäytettävä kaikin keinoin.
Ihmisarvojen, vapauden ja demokratian puolesta on taisteltu ja kärsitty ja tehty suuria uhrauksia. Nyt muutamat pässinpäät heittäisivät kaikki arvokkaat asiat pois ja vaihtaisivat sen monikulttuurisuuteen ja alistuisivat orjiksi vapaaehtoisesti.
Monikulttuurisuus ei voi johtaa vapaata valtakuntaa. Sen pitää pysyä taiteilijoitten haihatteluna. Valtiota pitää johtaa kansan hyvinvointia ajatellen. Aabra-ham kirjoitti:
Burmaa hallitsee diktatorisesti sotilasjuntta, jonka ideologiana on lähinnä vallassa pysyminen. Kansan ylivoimainen enemmistö lukeutuu (theravāda)buddhalaisiin ja ilmeisestikin inhoaa ja yrittää vastustaajunttaa. Mutta myös sotilasjuntan jäsenet itse väittävät olevansa buddhalaisia ja juntta on tuominnut vankeuteen munkkeja, jotka ovat kieltäytyneet vastaanottamasta kerjuukulhoihinsa sotilasjuntan jäsenten buddhalaisen tavan mukaan antamia ruokalahjoja.
Kun Tiibet valloitti merkittävän osan Kiinasta, se oli ollut jo vuosisatoja väestöltään buddhalainen. Buddhalaisuuden aikana se kävi myös lukuisia sisällissotia.
Ovatko sotia käyneet kristikuntaan lukeutuneet hallitukset vieraantuneita vaiko eivät Jeesuksen opetuksista on teologinen kysymys, josta on ollut ja on monta mielipidettä. Mutta toinen asia on se, että koko kristinuskon historian sotia on käyty, Raamattuun on tällöin vedottu ja että sotia käyneet ovat itse katsoneet olevansa kristittyjä. Katsovat yhä. Entinen melkoisen sotainen presidentti Bush piti rukousaamiaisia ja väitti jopa keskustelleensa Jumalan kanssa. Sellaista yleisesti kristittyjen hyväksymää nykyistä kristinuskoa ei ole, jonka mukaan kaikki nämä sotaisat kristityiksi itsensä katsoneet, miljoonia ja taas miljoonia ihmisiä tappaneet henkilöt olisivat harhautuneita Jeesuksen sanomasta. Monet kristityt toki ovat sitä mieltä - aivan kuten monien muslimien mielestä muslimeiksi itsensä katsovat terroristit ja diktaattorit ovat vieraantuneet islamista.
Tiedän oikein hyvin että Kaksoisvirtain maan alueella oli kaupunkivaltioita, joilla oli paitsi sotaisia suojelusjumalia myös monia muita jumalia. Tiedän myös, että uskontohistoriallisesti katsoen Jahve ei varhaisvaiheessa poikennut mitenkään olennaisesti muista alueen jumalista. Olen näiltä osin tutustunut sekä juutalaisuuden, kristinuskon että islamin juuriin ihan ammattini vuoksi.
Valitettavasti Kristuksen käyttäminen väkivallan tukemiseen ei ole vieläkään loppunut kristikunnasta. Tuhoisimmat kristityiksi itsensä lukevien kansojen väliset sodat käytiin valistuksen jälkeen eli silloin, kun tieteellinen maailmankuva oli jo hyväksytty. Yhä niissä innostettiin sotaan uskontoon vedoten, joskin myös kansallistunne oli tullut eräänlaisena uutena uskontona sotakiihotuksen keskeiseksi välineeksi.
Kun lähtee arvostelemaan uskontoja, silloin kannattaa aina muistaa, mitä on oman uskontokunnan kontolla. Muuten arvostelu on tekopyhää ja epärehellistä. Ja, kuten jo totesin:
Tätä taustaa vasten on yksinkertaisesti typerää ja vaarallista, joku yksi uskontokunta ja uskonto pyritään leimaamaan muita huonommaksi. Sellaista toimintaa harjoittavat eivät ole oppineet mitään sen paremmin vanhemmasta kuin nykyhistoriastakaan. Mitään hyvää he eivät saa aikaan ja heidän toimintansa ei ole mitään muuta kuin yritystä jatkaa vanhoja, raakoja ja vastenmielisiä vainoperinteitä. Näin aivan riippumatta siitä, mihin uskontokuntaan tälaiset leimaajat katsovat kuuluvansa tai olevansa kuulumatta.lienee eniten kuolonuhreja on vienyt kommunismi, (100 milj.) http://fi.wikipedia.org/wiki/Kommunismin_musta_kirja tiedot eivät ole aivan relevantteja mutta määrä on kauhistuttava. Nämä valtiot, joissa tuo tapahti olivat vielä ateistisia. Lisänä vielä 2. maailmansodan sodan natsismi ja fasismi, ja näiden valtioiden aseet "siunasi" kristinusko ja Japanissa keisari sekä sintolaisuus. Missä oli siis ihmiskunnan humaanisuus ?
- kummastellen
Aabra-ham kirjoitti:
Burmaa hallitsee diktatorisesti sotilasjuntta, jonka ideologiana on lähinnä vallassa pysyminen. Kansan ylivoimainen enemmistö lukeutuu (theravāda)buddhalaisiin ja ilmeisestikin inhoaa ja yrittää vastustaajunttaa. Mutta myös sotilasjuntan jäsenet itse väittävät olevansa buddhalaisia ja juntta on tuominnut vankeuteen munkkeja, jotka ovat kieltäytyneet vastaanottamasta kerjuukulhoihinsa sotilasjuntan jäsenten buddhalaisen tavan mukaan antamia ruokalahjoja.
Tätä taustaa vasten on yksinkertaisesti typerää ja vaarallista, joku yksi uskontokunta ja uskonto pyritään leimaamaan muita huonommaksi. Sellaista toimintaa harjoittavat eivät ole oppineet mitään sen paremmin vanhemmasta kuin nykyhistoriastakaan. Mitään hyvää he eivät saa aikaan ja heidän toimintansa ei ole mitään muuta kuin yritystä jatkaa vanhoja, raakoja ja vastenmielisiä vainoperinteitä. Näin aivan riippumatta siitä, mihin uskontokuntaan tälaiset leimaajat katsovat kuuluvansa tai olevansa kuulumatta.Jos olet tutustunut lähi-idän uskontojen juuriin, on vaikea ymmärtää, että yhä jaksat uskoa yhteen noista jumalista, jonka kannattaja (Muhammed) suosii väkivaltaa. No, onhan Suomessa väkivallan hyväksyä ihmisiä muutenkin, joten ei kai se niin suuri ihme ole. Tästä syystä saat kuitenkin kuulla uskontoasi kohtaan kritiikkiä niin kauan kuin Eurooppa ei ole islamilaistunut (jolloin ei tule kritiikkiä mistään, vaan hirttoköysi).
Miten älyllinen ihminen voi uskoa sodanjumaliin? (Keskiaikaisena) armeijan kersanttina sen sinusta ymmärtäisin, mutta oletko ns. henkinen ihminen?
Sotaan liittyy ihmiskunnan alitajunnassa jylläävä kaaos: naiset raiskataan ja miehet tapetaan, ihmiset ovat hulluuden riivaamia, ryöstelevät, tekevät kaikkea, mitä normaalisti ihminen ei halua kokea, jotka ovat sivistysvaltion rikoksia. Tapahtumia seuraa vuosikymmenten traumat. Miten voit kannattaa tätä puolustelevaa ja sen hyväksyvää uskontoa? - matusalami
Aabra-ham kirjoitti:
Tätä taustaa vasten on yksinkertaisesti typerää ja vaarallista, joku yksi uskontokunta ja uskonto pyritään leimaamaan muita huonommaksi. Sellaista toimintaa harjoittavat eivät ole oppineet mitään sen paremmin vanhemmasta kuin nykyhistoriastakaan. Mitään hyvää he eivät saa aikaan ja heidän toimintansa ei ole mitään muuta kuin yritystä jatkaa vanhoja, raakoja ja vastenmielisiä vainoperinteitä. Näin aivan riippumatta siitä, mihin uskontokuntaan tälaiset leimaajat katsovat kuuluvansa tai olevansa kuulumatta.Kristinusko kasvoi oppiensa mittaiseksi(Jeeuss) pääosin suvaitsevaiseksi uskonnoksi.
Sen hirmuvalta saatiin päättymään, eikä siinä onneksi ollut sellaisia oppeja jotka olisivat estäneet sitä uudistumasta väkivaltaisesti, kuten islamin kanssa on.
Se ei voi ikinä olla rauhan uskonto, vaikka sitä harjoittavat ihmiset niin haluaisivatkin, se väkivalta kun on kyseisen uskonnon uskonkappaleiden ytimessä.
- rotutohtorix .
vihreet ja sossulaiset eivat ole suomalaisia, vaan rodunsekoittajia.
3 mooses 19,19
miksi Jumala teki eri rodut erilleen?
-ala sina ihminen=(666) -mene sotkemaan Jumalan luomia! - ABCDEF
Pitkään "elämänkiertokoulua" käyneenä olen oppinut,että ihmisen haluama kunnioitus on itse ansaittava m.m. omalla käyttäytymisellä sekä monilla jokapäiväiseen elämään liittyvillä toiminnoilla. Muslimien kokema kunnioituksen puute suomalaisten taholta johtuu paljolti islamin uskonnon huonosta maineesta.Kun me SUOMALAISET emme halua maahamme islamin kaltaista,valtapyyteistä sekä väkivaltasävytteistä uskontoa,niin älkää ihmetelkö,miksi ette saa meidän kunnioitustamme.Luopumalla islamista ja PALAAMALLA takaisin kristityksi saat varmasti suomalaisten kunnioitusta ja arvostusta osaksesi.
Kuvittelepas itse, että Yammu-profeetalla olisi seuraajia, jotka tekisivät samoja, mielestäsi iljettäviä tekoja kuin hänkin teki. Mitä vastaisi näille Yammun seuraajille heidän perätessään sinulta kunnioitusta niinkuin sinä peräät nyt "teiltä". Kerrattakoon taas, että jako "teihin" ja "meihin" on vaarallisen lähellä rasismia ja vihan kylvöä. Miksi sinulle kaikki ihmiset eivät ole "meitä"?
- 2060
Muslimeilla on nyt menossa kolmas yritys Euroopan valloittamiseksi. Ristiretkeläiset ovat onneksi kaksi kertaa onnistuneet torjumaan muslimien yritykset Wienin porteille. Siten säilytimme vapautemme ja sivistyksemme, kun islamilaiset yrittivät saada meidät takaisin 600-luvulle.
Nyt ristiretkeläisiä tervitaan jälleen torjumaan islamin uhka länsimaiselle vapaudelle elää ihmisarvoista ja tasa-arvoista elämää.
Viime vuonna islamilaisissa maissa on tapettu 250 000 kristittyä uskonsa tähden, joten siinä sitä muslimeille suvatsevaisuutta.
Ottakaamme mallia Israelin toimista muslimien kanssa, sillä heillä on totisesti kokemusta asioista.
Epäjumala Allah on hyvin onnistunut harhauttamaan yli miljardi ihmistä kadotuksen tielle. - 2060
2060 kirjoitti:
Muslimeilla on nyt menossa kolmas yritys Euroopan valloittamiseksi. Ristiretkeläiset ovat onneksi kaksi kertaa onnistuneet torjumaan muslimien yritykset Wienin porteille. Siten säilytimme vapautemme ja sivistyksemme, kun islamilaiset yrittivät saada meidät takaisin 600-luvulle.
Nyt ristiretkeläisiä tervitaan jälleen torjumaan islamin uhka länsimaiselle vapaudelle elää ihmisarvoista ja tasa-arvoista elämää.
Viime vuonna islamilaisissa maissa on tapettu 250 000 kristittyä uskonsa tähden, joten siinä sitä muslimeille suvatsevaisuutta.
Ottakaamme mallia Israelin toimista muslimien kanssa, sillä heillä on totisesti kokemusta asioista.
Epäjumala Allah on hyvin onnistunut harhauttamaan yli miljardi ihmistä kadotuksen tielle.Pyhä kirja sanoo, että viimeisenä päivänä Kristus palaa Kuninkaana ja silloin on jokaisen polvi notkistuva Jeesuksen nimen edessä, jokaisen muslimin myös, jopa Muhammedin on polvistuttava Hänen edessään.
Jeesus (ehkä) antaa muslimeille anteeksi hairahduksensa, koska he ovat harhaanjohdettuja Saatanan toimesta. Sehän jo kertoo mikä on islamin alku, mistä islam on alkunsa saanut. - http://mabus.biz
2060 kirjoitti:
Pyhä kirja sanoo, että viimeisenä päivänä Kristus palaa Kuninkaana ja silloin on jokaisen polvi notkistuva Jeesuksen nimen edessä, jokaisen muslimin myös, jopa Muhammedin on polvistuttava Hänen edessään.
Jeesus (ehkä) antaa muslimeille anteeksi hairahduksensa, koska he ovat harhaanjohdettuja Saatanan toimesta. Sehän jo kertoo mikä on islamin alku, mistä islam on alkunsa saanut.maan paalla tuhannen vuotta. Sitten kaikki kaikki kaaritaan kasaan.
Ja kelvolliset astuvat ikuiseen elamaan.
Herra Sebaot=Yahshua ?
pane hakuun Sebaot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721227
- 95987
- 152967
- 64878
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä431829Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15714Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.73679- 102648
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37614En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55583