Mieluummin nukun aamulla pitkään ja elän elämääni itseäni varten, enkä töitä varten. Mukavaa kun ei tarvitse stressata työasioista. Heräilee omia aikojaan ja nappaa aamupalat ja lähtee ulos nauttimaan luonnosta ja illalla joku hyvä leffa ja terveellistä kotiruokaa :)
Työ ei voisi vähempää kiinnostaa
10
1038
Vastaukset
- 12+13
Elän elämääni katsomalla elokuvia jonkun toisen elämästä.
- kersanttti
Sinun pitäisi leikata paksu hippitukkarastalettisi pois ja mennä armeijaan ja lopettaa se poikien tapailu.
- Yksityisyrittäjä
Kiva sulle, mä en jaksais... firman alkuaikoina meni ekat 5-7v 12-14h päivässä, mutta lasten synnyttyä olen saanu delegoitua niin hyvin että 2-8h piisaa komeesti, joskus ei tarvita ollenkaan. Mutta kirjapitoa pitäessä ja veroilmoitusta täyttäessä teen ihan piruuttanikin pitkää päivää, ja aika minimiin ne maksut tavallisesti onkin saatu. Kirjapitäjä tosin vetää sikana siitä rahaa mutta työstä se palkka pitääkin maksaa. Minä kun en lusmujen jne muiden yhteiskunnan syöpäläisten ja loisten jatkuvia lomia maksa. En! Ja sama opetetaan lapsille.
- fdgggs
yhdyn edelliseen kommenttiin. Tajuaakohan ketjun aloittaja edes sitä että muut tekevät töitä, jotkut niska limassa elättääkseen hänet? Tänne tulee sitten ylpeilemään meidän maksamilla elokuvilla ja hyvillä safkoilla, prkl! Mitä jos itse hankkisit ne rahat joilla elät?? Taitaa olla liikaa vaadittu, niin monelta muultakin...
- piepo_2
fdgggs kirjoitti:
yhdyn edelliseen kommenttiin. Tajuaakohan ketjun aloittaja edes sitä että muut tekevät töitä, jotkut niska limassa elättääkseen hänet? Tänne tulee sitten ylpeilemään meidän maksamilla elokuvilla ja hyvillä safkoilla, prkl! Mitä jos itse hankkisit ne rahat joilla elät?? Taitaa olla liikaa vaadittu, niin monelta muultakin...
että tunnen pientä kateutta ketjun aloittajaa kohtaan (oli sitten oikea tai keksitty tarina). Mitä enemmän ikä itselle kertyy, niin sitä vähemmän työntek kiinnostaa, vaikka lienee pitäisi olla toisinpäin. Itse lähden aamulla 7 töihin ja kotona noin klo 16, mikäli ylityöt kutsuu niin joskus 18 aikoihin. Siinähän se päivä stten onkin pulkassa.
Kyllä minä ainakin nukkuisin mielelläni pisempään ja lähtisin ulkoilemaan varsinkin nyt kun viimeinkin on kunnon talvi. Se, että lähden töihin tekemään työtä joka ei sitten nappaa yhtään ei todellakaan voi olla elämän tarkoitus. - deutsholm
piepo_2 kirjoitti:
että tunnen pientä kateutta ketjun aloittajaa kohtaan (oli sitten oikea tai keksitty tarina). Mitä enemmän ikä itselle kertyy, niin sitä vähemmän työntek kiinnostaa, vaikka lienee pitäisi olla toisinpäin. Itse lähden aamulla 7 töihin ja kotona noin klo 16, mikäli ylityöt kutsuu niin joskus 18 aikoihin. Siinähän se päivä stten onkin pulkassa.
Kyllä minä ainakin nukkuisin mielelläni pisempään ja lähtisin ulkoilemaan varsinkin nyt kun viimeinkin on kunnon talvi. Se, että lähden töihin tekemään työtä joka ei sitten nappaa yhtään ei todellakaan voi olla elämän tarkoitus.Provo ei kukaan noin nuija voi olla
- niin*-*
" mutta lasten synnyttyä olen saanu delegoitua niin hyvin että 2-8h piisaa komeesti, joskus ei tarvita ollenkaan".
Että duunarit tekevät työt ja sinä nappaat voitot tekemättä edes täyttä päivää. Miksi tällaista toimintaa kutsutaan? - näinpänäin
niin*-* kirjoitti:
" mutta lasten synnyttyä olen saanu delegoitua niin hyvin että 2-8h piisaa komeesti, joskus ei tarvita ollenkaan".
Että duunarit tekevät työt ja sinä nappaat voitot tekemättä edes täyttä päivää. Miksi tällaista toimintaa kutsutaan?"Että duunarit tekevät työt ja sinä nappaat voitot tekemättä edes täyttä päivää. Miksi tällaista toimintaa kutsutaan? "
Kapitalismiksi?
"piepo_2: Se, että lähden töihin tekemään työtä joka ei sitten nappaa yhtään ei todellakaan voi olla elämän tarkoitus. "
Miksi ihmeessä sitten lähdet jos ei nappaa yhtään? Ei ole rohkeutta elää muuten kuin yhteiskunnan 'hyväksymällä' tavalla? Olen minäkin ollut töissä jotka ei yhtään nappaa, muunlaisissa en ole ollutkaan. Nyt olen ollut työttömänä 2 vuotta, sama tilanne kun aloittajalla. Ei tämäkään pitemmän päälle kaksista ole ja tulot on heikot, mutta mieluummin näin kun 8-16 oravanpyörässä jonkun käskytettävänä.
Yksityisyrittäjyys, pienellä työpanoksella ja hyvillä tuloilla. Se on minun unelma. - Anonyymi
fdgggs kirjoitti:
Jonkun keskenkasvuisen tai sellaisen tasolle jämähtäneen provoiluahan tuollaiset ulostulot on ja niitä täällä kyllä riittää. Älä ota niin vakavasti
- Anonyymi
Monipuolisen ja kirjavan työhistoriani kaikissa tehtävissä on ollut jotain kiinnostavaa, haastavaa ja onnistumisen iloa antavaa. Lyhyemmän tai pitemmän aikaa.
Usein kyse on ollut haluttuun tulokseen pääsemisen menetelmän kehittäminen / oikominen.
Urakkatöissä se on muutaman kerran aiheuttanut työnantajan tholta tarkistusyrityksiä. Kellon kanssa ja ilman. Silloin olen tehnyt tunnollisesti saamani opastuksen mukaan työtä tavallisella intensiteetillä. En ole hidastellut mutta menetelmäni on ollut "hyvä"!
Kertaakaan en ole "narahtanut".
Osana työketjua tuo on ollut helpointa kunhan edellisen vaiheen suorittaja on ollut samoilla linjoilla kanssani.
Joskus oikoisratkaisuni on ollut sellainen, ettei kaikki siihen pystyisikään. Ylivoimaisesti useimmin ne olivat kaikille sopivia.
Jollakin liikeaikajärjestelmällä, esimerkiksi MTM:llä suunniteltuja menetelmiä oli vaikein vekslata. Silloin oli haettava ratkaisua "mitä tehdään ja missä" ajattelusta.
Alle kolmen vuoden aloin kyllästymään rutiiniin ja etsin uusia haasteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t214989Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1643568Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo422927Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel112844HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1392766Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1111883Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861560Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi41528Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271416Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.211375