Apua!Minut On Kaptureerattu Avaruuteen!

nooanarkki

Meidän takapihalle laskeutui aamuyöstä vieraan sivilisaation avaruusalus.Kun mä sitten uteliaana menin lähemmäksi tutkimaan niin oliot kaappasivat mut mukaansa ja matka tähtien taakse alkoi.Nyt ollaan oltu taipaleella jo 19 tuntia.Mikäli mä ollenkaan olen pysynyt laskuissani niin kohta me tullaan Oortin Tähtisumun keskelle.Hiukan oli hankala tämä matkan alku:Olennot sitoivat mut johonkin ihme istuimeen ja sitten alkoi armoton ja julma kidutus.Mulle näytettiin 4 tunnin ajan keskeytymättömästi Mikkosten perhe-elämää ja jouduin kuuntelemaan nelipistestereoista itse Timo.T.Aan kuolematonta itsekehuskelua.Oli se kyllä niin häijy homma!Mutta tämäkään ei riittänyt näille säälimättömille vangitsijoilleni.Mulla meinasi järki nyrjähtää kun huomasin kauhukseni seuraavan kidutuskeinon:Olennoilla oli 1,5 tunnin mittainen haastattelu menneisyydestä.Multa meinasi pullahtaa kaikki sisuskalut suusta rinnuksille kun näin mitä oli vielä kestettävä.Nimittäin autenttinen haastattelu ajalta 640 eaa ja siinä Lenita Airisto selvitteli miesten tennissukkien käyttöä sekä kehuskeli nuoria poikaystäviään!Hyi!Yäääk!-Mä olin jo täysin lannistettu joten olennot kääntyivät takaisin kohti Maapalloa.Tipahdin takapihalle vajaasta 3 metristä mutta se oli pientä verrattuna siihen mitä olin jo joutunut kokemaan.Huusin vielä lähtiäisiksi näille avaruusolennoille:Toivottavasti me ei enää koskaan tavata!-Aluksen ikkunoista erottui monta virnistelevää naamaa ja joku sieltä hihkaisi:Ja kyllähän me tullaan yhtä varmasti kuin ministereille palkankorotus!-Voihan hitto...taitavatkin vierailla aika tiheään täällä meidän kotipallolla...

3

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RIMMIR

      vaikka kenelle jakaa :)) Sinulla ei ole varmaan koskaan yksitoikkoista tämä elämä.

    • Meriläinen

      Ha haa mulla löytykin yks salaiset kansiot tallennuksesta.
      Nyt näkemiin lähden salaisiin maailmoihin :))

    • ettei vain sulttaaneja ulkoavaruudesta? ;) Sekaantuvat joka rakoon ja laittavat ihmisten ajatukset ihan pihalle..eiku matkalle epätoivoon. Toisaalta lenitan ja timon ilmestyminen telkkariruutuun on aina aiheuttanut kummallisia väristyksiä ihmisen mielissä. Joku riivatun uusinta taas meneillään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe