Meidän takapihalle laskeutui aamuyöstä vieraan sivilisaation avaruusalus.Kun mä sitten uteliaana menin lähemmäksi tutkimaan niin oliot kaappasivat mut mukaansa ja matka tähtien taakse alkoi.Nyt ollaan oltu taipaleella jo 19 tuntia.Mikäli mä ollenkaan olen pysynyt laskuissani niin kohta me tullaan Oortin Tähtisumun keskelle.Hiukan oli hankala tämä matkan alku:Olennot sitoivat mut johonkin ihme istuimeen ja sitten alkoi armoton ja julma kidutus.Mulle näytettiin 4 tunnin ajan keskeytymättömästi Mikkosten perhe-elämää ja jouduin kuuntelemaan nelipistestereoista itse Timo.T.Aan kuolematonta itsekehuskelua.Oli se kyllä niin häijy homma!Mutta tämäkään ei riittänyt näille säälimättömille vangitsijoilleni.Mulla meinasi järki nyrjähtää kun huomasin kauhukseni seuraavan kidutuskeinon:Olennoilla oli 1,5 tunnin mittainen haastattelu menneisyydestä.Multa meinasi pullahtaa kaikki sisuskalut suusta rinnuksille kun näin mitä oli vielä kestettävä.Nimittäin autenttinen haastattelu ajalta 640 eaa ja siinä Lenita Airisto selvitteli miesten tennissukkien käyttöä sekä kehuskeli nuoria poikaystäviään!Hyi!Yäääk!-Mä olin jo täysin lannistettu joten olennot kääntyivät takaisin kohti Maapalloa.Tipahdin takapihalle vajaasta 3 metristä mutta se oli pientä verrattuna siihen mitä olin jo joutunut kokemaan.Huusin vielä lähtiäisiksi näille avaruusolennoille:Toivottavasti me ei enää koskaan tavata!-Aluksen ikkunoista erottui monta virnistelevää naamaa ja joku sieltä hihkaisi:Ja kyllähän me tullaan yhtä varmasti kuin ministereille palkankorotus!-Voihan hitto...taitavatkin vierailla aika tiheään täällä meidän kotipallolla...
Apua!Minut On Kaptureerattu Avaruuteen!
nooanarkki
3
124
Vastaukset
- RIMMIR
vaikka kenelle jakaa :)) Sinulla ei ole varmaan koskaan yksitoikkoista tämä elämä.
- Meriläinen
Ha haa mulla löytykin yks salaiset kansiot tallennuksesta.
Nyt näkemiin lähden salaisiin maailmoihin :)) ettei vain sulttaaneja ulkoavaruudesta? ;) Sekaantuvat joka rakoon ja laittavat ihmisten ajatukset ihan pihalle..eiku matkalle epätoivoon. Toisaalta lenitan ja timon ilmestyminen telkkariruutuun on aina aiheuttanut kummallisia väristyksiä ihmisen mielissä. Joku riivatun uusinta taas meneillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429