Pitäis vaihtaa kaupunkia

mitäkä mies

Tulihan käytyä ravintolassa ja tietysti piti ottaa pohjaa koska ei sitä kehtaa siellä baaritiskillä kovin paljon ryystää viinaksia,sillä siinä käy niin että hienot neidit ja rouvat laskee kuitenkin jok ikisen rinksun mitä tulee otettua.On kerran käynyt sillain että menin hakemaan miellyttävän näköistä naista valssaamaan,hän sanoi minulle että tokko sun kanssa voi tanssia kun olet jos ainakin viis paukkua ryystänyt tuolla tiskillä,viis siitä sanoin ja painuin taiksin tiskin ääreen..
No tällä kertaa olin ovela,otin kolmen vartin pullosta noin puolet pohjiksi ja se tuntui oikein sopivalta määrältä mun mielestä.Sitten vaan kohti ravintolaa ja taxilla tietenkin kun linja-autoon en mene sillä siellä on humalaisia.Poke päästi kevyesti sisään ja toivotti tervetulleeksi.Kuinkas ollakkaan törmäsin tuttuun kaveriin ja hän sanoi,hitto mitä äijä!! mennään ottamaan muutama pasaus jälleen näkemisen kunniaksi..Joo,tuota..oikeastaan mä en hirveesti nyt voi ottaa kun aion vielä tanssiakkin tänään.No muutama vaan,sanoi hän.

Siinä sitä sitten istuttiin tiskillä niinkuin kaksi tattia tekilaa litkien,suolan ja sitruunan kera,minä en sitruunasta oikein perusta joten heitin siinä hurmiossani sitruunan siivun olan yli ja tietysti tilasimme vain lisää ja lisää,kunnes portieeri koputti minua olakpäälle näyttäen kenkäänsä,mitään sanomatta poke vain rykäisi ja osoitti kenkäänsä ja siihen liimaantunutta sitruuna siivua,minä sanoin,pekele,sitruunalla maustettu kenkä,ompa hienoa,mistä osthitssss?
Poke sanoi että tuolla pihalla kauppasivat ja saat lähteä heti itsekkin ostamaan samanlaisen,mutta minua ei kiinnostanut alennusmyynti,joten sanoin että voin ostaa sitten kun baari menee kiinni...Niin..minun baari menikin sitten heti kiinni ja pääsin pienellä avustuksella ulko ovelle,Sahma se,ajattelin,en olis kuitenkaan pysynyt tahdissa tai edes parketilla.
Ulkona oli todella kylmä,ilma täytyi olla todella kylmä jos minäkin sen tunsin,vaikka en edes tuntenut omia jalkojanikaan,tai sitten jalat eivät tunteneet minua,eivätkä halunneet mennä sinne mihin minä halusin.

Keltainen kyltti,siinä se oli,taxi,jep,tähän jään odottamaan...Ei näkynyt taxeja ei,taisi olla hiukan aikaista lähteä,kun ei suharit olleet jonossa kyytiläisiä sieppaamassa,voi hitto että minua paleli.Miksi pitikin laittaa lyhkäiset kalsatit ja kovakauluksinen paita.

Silloin tajusin että viima jäädyttää minut pystyyn jos en tee asialle mitään.Huomasin kadun toisella puolella pakettiauton ja tuumin sen olevan hyvä tuulen suoja ja kyllä olin oikeassa.

Siinä tuulen suojassa oli paljon parempi odotella kyytiä,mutta tietysti juomat alkoivat pyrkiä alakautta ulos,mutta koetin pinnistellä vaan kun minulla ei ole tapana lorotella kadulle..Aloin siis viihdyttämään itseäni,tietenkin omilla jutuilla,ensin nostin toista jalkaa katsoen kenkääni sanoen sitrsukenkä ja sitten oli toisen kengän vuoro ja taisimpa laulaa jotain lasten lauluakin,puuhapete,kaiken korjaa...Minut keskeytti ääni,joka kuullosti siltä kuin joku olisi nauraa tirskahtanut.
Taisin vain kuvitella omiani,katselin ympärilleni eikä missään näkynyt ketään,joo se kuului mun humalaisen pään sisältä,näin päättelin.

Kyllä siinä sitten kävi niin että hätä ei katso paikkaa eikä aikaa ja päätin lorauttaa vai vihkaa auton takana.Aaaah kyllä helpotti..Vetkari kiinni viuh..jep,homma bueno,tuumin ääneen ja samassa auton jarruvalot vilahtivat ja myöskin auto käynnistyi..Hyssss,olin hiiren hiljaa,minua ei oltu varmaankaan huomattu,ajattelin.Olin edelleen auton takana,seurasin vain haukkana jos pakkivalot syttyvät,etten jäisi vahigossa peruutavan auton alle.

Huomasin että nyt tapahtuu jotain,kyllä,auto lähti hiljaa eteen päin..Tuumin että minäkin hivuttaudun hiljaa auton takana perässä niin silloin minua ei huomata sivupeileistä,olin oikeassa,auto ryömi hiljaa eteenpäin kadun laitaa pikin ja pysähtin kymmenen metrin päähän.

Siinä olin edelleen auton takana tuulen suojassa ja tolppakaan ei ollut kovin kaukana,mutta silloin auton sivuovesta astui ulos naishenkilö ja hän sanoi minulle että,nyt kuules peräkylän mr.bean alappas kalppia muualle,autosta kului helvetinmoinen naurukuoro.

Mää mietin että mikä juttu tämä nyt on ja sanon naikkoselle että kai mää saan olla tässä jos haluan,enkä sitäpaitsi häiritse ketään..No nainen koputti auton kylkeen ja sisältä astui ulos ihan oikea poliisi ja vielä "tuttu" Hän sanoi minulle nauruaan pidätellen,mitä potkuri mies? Voi vittu tehän taidatte jahdata minua,mitä mä nyt muka oon tehnyt? No sanotaan vaikka että yleisellä paikalla teit tarpeitasi.Tuo ei kyllä pidä paikkaansa,sanoin siihen.

Konstaapeli nauraa räkätti ensin vähän aikaa..Mutta kokosi itsensä ja sanoi että kyllä sinä virtsasit heti puuhapeten jälkeen ja kaikki on videolla,taas kuului naurukuoro auton sisältä.

Ei onneksi sakottaneet minua ja kehtasivat vaan nauraa kun pyysin että poistavat sen videon..

Taidan vaihtaa kaupunkia kun tulevat kyttäämään mun kapakka reissuja..

24

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina

tuntuu tosiaan että isoveli on jo jokapaikassa,Ajatteles jos olisit samalla virtsatessas puhunut kännykkääs, niin putkassa olisit.
      Tukkapois eikä mitään armoo

• mitäkä mies

nauraa mulle oikein porukalla.Auto on ainakin pakko vaihtaa ja ehkä laittaa asunto myyntiin. Ainakin pysyn poissa yleisiltä paikoilta,enkä varmasti asioi poliisilaitoksella:)

• Anjaniina
        mitäkä mies kirjoitti:

nauraa mulle oikein porukalla.Auto on ainakin pakko vaihtaa ja ehkä laittaa asunto myyntiin. Ainakin pysyn poissa yleisiltä paikoilta,enkä varmasti asioi poliisilaitoksella:)

olsi voinut käydä pahemminkin.
        Auto olis voinut olla täynnä tansseihin tulleita naisihmisiä, odottelemassa sitä viimeistä.
        Video saavuttaa varmaan suuren suosion youtubessa.
        Olisit nyt edes laulanut jotain miehekkäänpää...?

• mitäkä mies
        Anjaniina kirjoitti:

olsi voinut käydä pahemminkin.
        Auto olis voinut olla täynnä tansseihin tulleita naisihmisiä, odottelemassa sitä viimeistä.
        Video saavuttaa varmaan suuren suosion youtubessa.
        Olisit nyt edes laulanut jotain miehekkäänpää...?

Olisin jotain fiksua kappaletta hoilannut..Ja sekin vielä että en kyllä ole varsinaiseti mitään laulumiehiä..puuhapete,voi per..:)

• Anjaniina
        mitäkä mies kirjoitti:

Olisin jotain fiksua kappaletta hoilannut..Ja sekin vielä että en kyllä ole varsinaiseti mitään laulumiehiä..puuhapete,voi per..:)

ny laulanu ees Eldankanjärvenjäätä, tai jotain...
        No ehkä maine ei oel vielä menetetty.
        Voisit koittaa myydä sen raittiusseuralle, nimikkeellä Turmiolan Tommi ja yölliset puuhat?

Ajatteliko miks se maija siitä siirty kauemmas sillai nätisti?
        Luuliko että hukutat ne vai miks?

• mitäkä mies
        Anjaniina kirjoitti:

ny laulanu ees Eldankanjärvenjäätä, tai jotain...
        No ehkä maine ei oel vielä menetetty.
        Voisit koittaa myydä sen raittiusseuralle, nimikkeellä Turmiolan Tommi ja yölliset puuhat?

Ajatteliko miks se maija siitä siirty kauemmas sillai nätisti?
        Luuliko että hukutat ne vai miks?

oletan että oli heidän kameran edessä haitolla,tai sitten ne tuli minua kuvaamaan.Voi olla että pilasin jotain:)))

• Ei kannata vaihtaa sullen on tullut kylähullun maine ja mitä sitä joutuisikaan tekemään uuden tittelin saamiseksi ;D

• silleen tälleen

hankkia sellainen paita, jossa on isolla teksti KYLÄHULLU ;))

• silleen tälleen kirjoitti:

hankkia sellainen paita, jossa on isolla teksti KYLÄHULLU ;))

teksti: Mä maha tälle mittään ;)

• mitäkä mies
        tintti.kotivintti kirjoitti:

teksti: Mä maha tälle mittään ;)

Haluaisin uuden identiteetin..Minkäs teen,pitää vaan koettaa olla olematta missään:)Ja tekemättä mitään..

• näkijä yössä

Kuiskaan ihan hiljaa, ettei muut kuule. Mä näin sen sun pissimisen ja osa siitä lensi poliisiauton lokasuojaan.

• mitäkä mies

sinäkö se oot? naispoliisi:)

• näkijä yössä
        mitäkä mies kirjoitti:

sinäkö se oot? naispoliisi:)

En mää polliisi ole, vaan siinä lähettyvillä seurailin.

Kais tiedät miten me naiset ollaan persoja kullalle, joten miekin siinä varpaillani olin syöksymässä saaliiseen, kunnes tajusinkin sen olevan vaan se kuuluisa "kultainen suihku".

• mitäkä mies
        näkijä yössä kirjoitti:

En mää polliisi ole, vaan siinä lähettyvillä seurailin.

Kais tiedät miten me naiset ollaan persoja kullalle, joten miekin siinä varpaillani olin syöksymässä saaliiseen, kunnes tajusinkin sen olevan vaan se kuuluisa "kultainen suihku".

Voi pasha,oliko mulla vielä muutakin yleisöä,no hyvä että oli kovat kaulassa ja tein hienon kaaren kullasta,aika kull,kultaa muistot:)

• Kyl niil mahto olla hauskaa:))))))) Aattelleppa ite....
      Kyl miuta naurattaa ihan mahottomasti, silmistä veet tippuu,,, sun takias, meil katotaa minuu, niiko olisin hulluks tullu:)))))

• mitäkä mies

sanoa että hullu on ihan muualla,tilaanko rekkarin autoon HUL-001 :)

• mitäkä mies kirjoitti:

sanoa että hullu on ihan muualla,tilaanko rekkarin autoon HUL-001 :)

Vieläki naurattaa, ku aatteleeki tota tapahtumaa...:))))
        Toi olisiki hyvä juttu, tilaakki sellane rekkari, äläkä muuta mihkää sielt.
        Saavat viel monta hauskaa hetkeä, ja me täällä:)))))

• mitäkä mies
        sasus kirjoitti:

Vieläki naurattaa, ku aatteleeki tota tapahtumaa...:))))
        Toi olisiki hyvä juttu, tilaakki sellane rekkari, äläkä muuta mihkää sielt.
        Saavat viel monta hauskaa hetkeä, ja me täällä:)))))

Ei kai poliisillakaan ole helppoa,mutta millä nimityksellä sitä sitten seuraavassa tapaamisessa ollaan? ensin potkukelkka mies,nyt varmaan sitruskenkä tai puuhapete:)
        Kai siellä raukoilla rajoillakin on laajakaista,jot taidan kertoa jos jotain,taas...tapahtuu.

• kivellä.istuja

Kokemuksen jälkimuistina ikimuistoisuus ja mielenpolte ovat sinällään ihan hyvä yhdistelmä; toimii pienenä varoittavana ? tai yllyttävänä :-& takaraivo-piruna jahka vietit vatii uusintaretkeä :-D .

• mitäkä mies

Se että rikollinen palaa aina rikospaikalle.Onhan tässä vielä pyhiä,kyllä ehtii:)

• impi-lempi

siis kaupunkia ja jos vaihdakkin niin tule tänne kaupunkiin, sua ois varmaan hauska seurailla ;))

• mitäkä mies

tuijottelen,milloin olen piilokamerassa.Kyllä sais jo toisenkin kaupungin väki saad osansa minun kommelluksista.
        Saapi laittaa sopivia kaupunki ehdotuksia,mutta savoon en voi muuttaa,kun en osaa kieltä,hankoonkaan en oikeastaan,kun ei ole hangon valuuttaa,mutta kaikki muu käyp:)))

• impi-lempi
        mitäkä mies kirjoitti:

tuijottelen,milloin olen piilokamerassa.Kyllä sais jo toisenkin kaupungin väki saad osansa minun kommelluksista.
        Saapi laittaa sopivia kaupunki ehdotuksia,mutta savoon en voi muuttaa,kun en osaa kieltä,hankoonkaan en oikeastaan,kun ei ole hangon valuuttaa,mutta kaikki muu käyp:)))

ja tän mun murteen saatat oppii piankin...jos oot oppivainen ;)

• mitäkä mies
        impi-lempi kirjoitti:

ja tän mun murteen saatat oppii piankin...jos oot oppivainen ;)

Nyt mä vasta hokasin täällä kurkkia.Ei kyllä kovin poikkeavaa murretta,en saa langan päästä kiinni joten pitänee tutustua edeltäviin juttuihisi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6933
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4602
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      4055
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      70
      3189
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1676
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1660
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1217
    Aihe