Tämä runo julkaistaan GPL lisensillä ja se on Ubuntu yhteisöjen ja kumppaneiden vapaassa käytössä esim. esittelytilaisuuksissa. Viimeisenä on Linux runo yleikäyttöön, GPL lisenssillä sekin.
Oodi Ubuntulle
Pupuntu jupuntu gruuuugh
jupu pupu pupuntu tupsu juppu kroooooh.
Jupi jupi jupuntu pupuntu ruuuuuph
puuuuuhpuntu puuuuuuuh.
Juipuntukuu juuu
minulla on UBUNTUUUUU!
-------------------------------------------------------------
Oodi Linuxille
Linus pinus kinus uuuuuh
liuksnus nixti nisti niiih
linuuu linuuu kikuli kukkuuu
lin lin xiah xiah hiiiiih
Linux ruåtti riiiih
minule Linux niiih
Ubuntu runo
6
224
Vastaukset
- PC-kynä
Olet kuin Martti Innanen parhaimmissa voimissaan joskus silloin, kun sinua ei (onneksi) edes suunniteltu tähän maailmaan.
- Pentti Neloinen
Windovvsilla on vaikea tehdä GPL-juttuja, varsinkin runoutta, tulos on vain rujoutta.
Pentti Neloinen,
onneton poloinen,
pienessä koneen koloisessa,
kylmässä pohjoisessa. - Richard Stallman
Linuxia on kiva säätää
kun kerneliä saa kääntää
sudo sitä jasudo tätä
Linuxihan on läpimätä- il tuutse
Viidakko vain on tiheä.
- fiuuuu
il tuutse kirjoitti:
Viidakko vain on tiheä.
Runoni käsittelee kipeää ja vaikeaa aiheeta. Sen keskeinen teema on se kielletty ja tiedostamaton tuska, joka repii jokaisen windows-käyttäjän sielua. Se kertoo tavallisen ihmisen kamppailusta. Kamppailusta epämuodostumaa vastaan, jonka johdosto pylly on kasvanut aivojen paikalle estäen valitsemsta paremman käyttöjärjestelmän. Antoisia lukuhetkiä!
Jos tietskarissani paskaa ois
jo kantaisin sen roskiin pois
vaan mulla avoin on juttu tää
sitä ei Pilin fanit vielä nää
Kas pingviini käyttis on fiksu ja nätti
ei sotkuinen kuin on windows sikolätti
ei matoi viruksii torakoit lain
ei edes jumittele vaan toimii ain
te sokeet tyhmät ja muut polot
pikku pentit ja kaikki yhtä nolot
ehkä viel hiffaatte voiman avoimuuden
ja viimein asennatte linuxin uuden
myös toimiston softat avoimina saa
niitä kehittäjät jatkuvasti vielä parantaa
kuvankäsittelyyn pentille suosittelen mä GIMPpii
voisi poika viimein elämässään edes kerran saada joltain tytöltä
kehuja hienosti käsitellystä valokuvasta. fiuuuu kirjoitti:
Runoni käsittelee kipeää ja vaikeaa aiheeta. Sen keskeinen teema on se kielletty ja tiedostamaton tuska, joka repii jokaisen windows-käyttäjän sielua. Se kertoo tavallisen ihmisen kamppailusta. Kamppailusta epämuodostumaa vastaan, jonka johdosto pylly on kasvanut aivojen paikalle estäen valitsemsta paremman käyttöjärjestelmän. Antoisia lukuhetkiä!
Jos tietskarissani paskaa ois
jo kantaisin sen roskiin pois
vaan mulla avoin on juttu tää
sitä ei Pilin fanit vielä nää
Kas pingviini käyttis on fiksu ja nätti
ei sotkuinen kuin on windows sikolätti
ei matoi viruksii torakoit lain
ei edes jumittele vaan toimii ain
te sokeet tyhmät ja muut polot
pikku pentit ja kaikki yhtä nolot
ehkä viel hiffaatte voiman avoimuuden
ja viimein asennatte linuxin uuden
myös toimiston softat avoimina saa
niitä kehittäjät jatkuvasti vielä parantaa
kuvankäsittelyyn pentille suosittelen mä GIMPpii
voisi poika viimein elämässään edes kerran saada joltain tytöltä
kehuja hienosti käsitellystä valokuvasta.että teillä (toivottavasti) on päivätöitä. Runonne eivät kyllä Teostotuloja tuo. Kuviteltu rakkautenne siihen käyttöjärjestelmäänne ei todellakaan ole todellista! Kun jotain rakastaa, on runojälki aivan erilaista, syvää, intohimoista. Te vähän niin kuin kehutte autoanne sanankääntein, ei kävisi myyntipuheiksi nuo. Lisäksi vielä parjaatte kaveria, joka on lätkässä "naapurin ämmään"! Voi voi, miten hukassa olette! Linux-Mac-Windows......Mikähän Taleban teidät rauhan satamaan johdattaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437