Ubuntu runo

-LinuxFolioPää

Tämä runo julkaistaan GPL lisensillä ja se on Ubuntu yhteisöjen ja kumppaneiden vapaassa käytössä esim. esittelytilaisuuksissa. Viimeisenä on Linux runo yleikäyttöön, GPL lisenssillä sekin.



Oodi Ubuntulle

Pupuntu jupuntu gruuuugh
jupu pupu pupuntu tupsu juppu kroooooh.

Jupi jupi jupuntu pupuntu ruuuuuph
puuuuuhpuntu puuuuuuuh.

Juipuntukuu juuu
minulla on UBUNTUUUUU!

-------------------------------------------------------------

Oodi Linuxille

Linus pinus kinus uuuuuh
liuksnus nixti nisti niiih

linuuu linuuu kikuli kukkuuu
lin lin xiah xiah hiiiiih

Linux ruåtti riiiih
minule Linux niiih

6

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PC-kynä

      Olet kuin Martti Innanen parhaimmissa voimissaan joskus silloin, kun sinua ei (onneksi) edes suunniteltu tähän maailmaan.

    • Pentti Neloinen

      Windovvsilla on vaikea tehdä GPL-juttuja, varsinkin runoutta, tulos on vain rujoutta.

      Pentti Neloinen,
      onneton poloinen,
      pienessä koneen koloisessa,
      kylmässä pohjoisessa.

    • Richard Stallman

      Linuxia on kiva säätää
      kun kerneliä saa kääntää
      sudo sitä jasudo tätä
      Linuxihan on läpimätä

      • il tuutse

        Viidakko vain on tiheä.


      • fiuuuu
        il tuutse kirjoitti:

        Viidakko vain on tiheä.

        Runoni käsittelee kipeää ja vaikeaa aiheeta. Sen keskeinen teema on se kielletty ja tiedostamaton tuska, joka repii jokaisen windows-käyttäjän sielua. Se kertoo tavallisen ihmisen kamppailusta. Kamppailusta epämuodostumaa vastaan, jonka johdosto pylly on kasvanut aivojen paikalle estäen valitsemsta paremman käyttöjärjestelmän. Antoisia lukuhetkiä!


        Jos tietskarissani paskaa ois
        jo kantaisin sen roskiin pois
        vaan mulla avoin on juttu tää
        sitä ei Pilin fanit vielä nää

        Kas pingviini käyttis on fiksu ja nätti
        ei sotkuinen kuin on windows sikolätti
        ei matoi viruksii torakoit lain
        ei edes jumittele vaan toimii ain

        te sokeet tyhmät ja muut polot
        pikku pentit ja kaikki yhtä nolot
        ehkä viel hiffaatte voiman avoimuuden
        ja viimein asennatte linuxin uuden

        myös toimiston softat avoimina saa
        niitä kehittäjät jatkuvasti vielä parantaa
        kuvankäsittelyyn pentille suosittelen mä GIMPpii
        voisi poika viimein elämässään edes kerran saada joltain tytöltä
        kehuja hienosti käsitellystä valokuvasta.


      • fiuuuu kirjoitti:

        Runoni käsittelee kipeää ja vaikeaa aiheeta. Sen keskeinen teema on se kielletty ja tiedostamaton tuska, joka repii jokaisen windows-käyttäjän sielua. Se kertoo tavallisen ihmisen kamppailusta. Kamppailusta epämuodostumaa vastaan, jonka johdosto pylly on kasvanut aivojen paikalle estäen valitsemsta paremman käyttöjärjestelmän. Antoisia lukuhetkiä!


        Jos tietskarissani paskaa ois
        jo kantaisin sen roskiin pois
        vaan mulla avoin on juttu tää
        sitä ei Pilin fanit vielä nää

        Kas pingviini käyttis on fiksu ja nätti
        ei sotkuinen kuin on windows sikolätti
        ei matoi viruksii torakoit lain
        ei edes jumittele vaan toimii ain

        te sokeet tyhmät ja muut polot
        pikku pentit ja kaikki yhtä nolot
        ehkä viel hiffaatte voiman avoimuuden
        ja viimein asennatte linuxin uuden

        myös toimiston softat avoimina saa
        niitä kehittäjät jatkuvasti vielä parantaa
        kuvankäsittelyyn pentille suosittelen mä GIMPpii
        voisi poika viimein elämässään edes kerran saada joltain tytöltä
        kehuja hienosti käsitellystä valokuvasta.

        että teillä (toivottavasti) on päivätöitä. Runonne eivät kyllä Teostotuloja tuo. Kuviteltu rakkautenne siihen käyttöjärjestelmäänne ei todellakaan ole todellista! Kun jotain rakastaa, on runojälki aivan erilaista, syvää, intohimoista. Te vähän niin kuin kehutte autoanne sanankääntein, ei kävisi myyntipuheiksi nuo. Lisäksi vielä parjaatte kaveria, joka on lätkässä "naapurin ämmään"! Voi voi, miten hukassa olette! Linux-Mac-Windows......Mikähän Taleban teidät rauhan satamaan johdattaisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe