Tämä runo julkaistaan GPL lisensillä ja se on Ubuntu yhteisöjen ja kumppaneiden vapaassa käytössä esim. esittelytilaisuuksissa. Viimeisenä on Linux runo yleikäyttöön, GPL lisenssillä sekin.
Oodi Ubuntulle
Pupuntu jupuntu gruuuugh
jupu pupu pupuntu tupsu juppu kroooooh.
Jupi jupi jupuntu pupuntu ruuuuuph
puuuuuhpuntu puuuuuuuh.
Juipuntukuu juuu
minulla on UBUNTUUUUU!
-------------------------------------------------------------
Oodi Linuxille
Linus pinus kinus uuuuuh
liuksnus nixti nisti niiih
linuuu linuuu kikuli kukkuuu
lin lin xiah xiah hiiiiih
Linux ruåtti riiiih
minule Linux niiih
Ubuntu runo
6
198
Vastaukset
- PC-kynä
Olet kuin Martti Innanen parhaimmissa voimissaan joskus silloin, kun sinua ei (onneksi) edes suunniteltu tähän maailmaan.
- Pentti Neloinen
Windovvsilla on vaikea tehdä GPL-juttuja, varsinkin runoutta, tulos on vain rujoutta.
Pentti Neloinen,
onneton poloinen,
pienessä koneen koloisessa,
kylmässä pohjoisessa. - Richard Stallman
Linuxia on kiva säätää
kun kerneliä saa kääntää
sudo sitä jasudo tätä
Linuxihan on läpimätä- il tuutse
Viidakko vain on tiheä.
- fiuuuu
il tuutse kirjoitti:
Viidakko vain on tiheä.
Runoni käsittelee kipeää ja vaikeaa aiheeta. Sen keskeinen teema on se kielletty ja tiedostamaton tuska, joka repii jokaisen windows-käyttäjän sielua. Se kertoo tavallisen ihmisen kamppailusta. Kamppailusta epämuodostumaa vastaan, jonka johdosto pylly on kasvanut aivojen paikalle estäen valitsemsta paremman käyttöjärjestelmän. Antoisia lukuhetkiä!
Jos tietskarissani paskaa ois
jo kantaisin sen roskiin pois
vaan mulla avoin on juttu tää
sitä ei Pilin fanit vielä nää
Kas pingviini käyttis on fiksu ja nätti
ei sotkuinen kuin on windows sikolätti
ei matoi viruksii torakoit lain
ei edes jumittele vaan toimii ain
te sokeet tyhmät ja muut polot
pikku pentit ja kaikki yhtä nolot
ehkä viel hiffaatte voiman avoimuuden
ja viimein asennatte linuxin uuden
myös toimiston softat avoimina saa
niitä kehittäjät jatkuvasti vielä parantaa
kuvankäsittelyyn pentille suosittelen mä GIMPpii
voisi poika viimein elämässään edes kerran saada joltain tytöltä
kehuja hienosti käsitellystä valokuvasta. fiuuuu kirjoitti:
Runoni käsittelee kipeää ja vaikeaa aiheeta. Sen keskeinen teema on se kielletty ja tiedostamaton tuska, joka repii jokaisen windows-käyttäjän sielua. Se kertoo tavallisen ihmisen kamppailusta. Kamppailusta epämuodostumaa vastaan, jonka johdosto pylly on kasvanut aivojen paikalle estäen valitsemsta paremman käyttöjärjestelmän. Antoisia lukuhetkiä!
Jos tietskarissani paskaa ois
jo kantaisin sen roskiin pois
vaan mulla avoin on juttu tää
sitä ei Pilin fanit vielä nää
Kas pingviini käyttis on fiksu ja nätti
ei sotkuinen kuin on windows sikolätti
ei matoi viruksii torakoit lain
ei edes jumittele vaan toimii ain
te sokeet tyhmät ja muut polot
pikku pentit ja kaikki yhtä nolot
ehkä viel hiffaatte voiman avoimuuden
ja viimein asennatte linuxin uuden
myös toimiston softat avoimina saa
niitä kehittäjät jatkuvasti vielä parantaa
kuvankäsittelyyn pentille suosittelen mä GIMPpii
voisi poika viimein elämässään edes kerran saada joltain tytöltä
kehuja hienosti käsitellystä valokuvasta.että teillä (toivottavasti) on päivätöitä. Runonne eivät kyllä Teostotuloja tuo. Kuviteltu rakkautenne siihen käyttöjärjestelmäänne ei todellakaan ole todellista! Kun jotain rakastaa, on runojälki aivan erilaista, syvää, intohimoista. Te vähän niin kuin kehutte autoanne sanankääntein, ei kävisi myyntipuheiksi nuo. Lisäksi vielä parjaatte kaveria, joka on lätkässä "naapurin ämmään"! Voi voi, miten hukassa olette! Linux-Mac-Windows......Mikähän Taleban teidät rauhan satamaan johdattaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664251
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺614057Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363522Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163063Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342759En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142552Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102244IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131357Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1551240- 801026