En tiedä mistä tässä on kyse, en tiedä olenko vain tulossa hulluksi, mutta tämä asia vaivaa minua kovasti.
Sillä minusta tuntuu vahvasti siltä, että jonkinlainen henkiolento seuraa minua.
En oikeastaan tiedä milloin tämä alkoi, tuntui kuin se olisi ollut aina mukanani. Tällä "hengellä" tuntuu olevan välillä aktiivisempia ja vähemmän aktiivisia kausia, joskus saattaa kulua vuosiakin, ennenkuin nämä oudot ilmiöt alkavat jälleen.
Kun olin lapsi ( 7-10-vuotias) muistan usein kuulleeni kotonani viheltelyä ja seinään koputtelua, vaikka olin tuolloin yksin kotona. Kun olin vähän vanhempi, muutimme uuteen asuntoon ja nämä selittämättömät ilmöt tuntuivat jatkuvan entistä voimakkaampina. Kerran herätessäni yöllä näin sänkyni vierellä naisen, joka sanoi minun nimeni ja katseli minua hetken aikaa. Sitten hän käveli ulos huoneestani ja käveli suoraan kellarin ovelle. Olin silloin niin sekava syvästä unesta herättyäni, että ajattelin sen olevan äitini, mutta muutaman tunnin kuluttua heräsin siihen kun äitini ja hänen miesystävänsä tulivat ravintolasta kotiin. Olin yksin kotona eikä tämä naishahmo siis mitenkään voinut olla äitini.
Tuossa samassa asunnossa tunsin myös selittämätöntä vastenmielisyyttä kellariamme kohtaan. Kellarissa oli pieni ns. välikäytävä, josta jatkettiin varasto/säilytystiloihin. Tässä välikäytävässä tuli aina kammottavan ahdistava tunne, sellainen pakokauhun tunne joka tulee kun pitäisi paeta, mutta keho tuntuu lamaantuvan. (myös äitini & hänen miesystävänsä sanoivat tästä)
Tuossa käytävässä oli myös omituinen sähkövika, jota ei saatu korjattua. Kaikki kellarin lamput toimivat samassa "linjassa" ( anteeksi etten tiedä tätä oikeaa käsitettä, mutta toivottavasti ymmärrätte) eli kaikki lamput syttyvät samasta katkaisijasta. Jos yhdessä lampussa olisi vikaa, mikään kellarin valoista ei olisi toiminut. Kellarin muut lamput toimivat kuitenkin hyvin, mutta tätä käytävän valoa ei koskaan saatu toimimaan. Sitä yritettiin korjata, mutta siinä ei kuulemma ollut mitään vikaa (??)
Meillä oli myös kissoja ja koira, mutta ne eivät KOSKAAN suostuneet tulemaan lähellekään kellaria.
Noh, viiden vuoden kuluttua muutin nykyiseen asuntooni poikaystäväni kanssa ja nämä "omituisuudet" katosivat muutamiksi vuosiksi. Noin vuosi sitten tunsin kuitenkin kummallista ahdistusta aina kun menin lähellekään sänkyämme. Tämä oli siis aivan samanlaista ahistusta, mitä tunsin silloin lapsena kellarissamme. Se oli järjetöntä, sillä ymmärrän vielä ahdistuksen, jota lapsi voi kokea pimeässä kellarissa, mutta että sänkymme lähellä?! Minulla ei ollut mitään syytä ahdistua sängystämme, joten tämä tuntuu nyt erittäin kummalliselta. En kertonut poikaystävälleni mitään, sillä tämä ahdistava tunne katosi hyvin nopeasti.
Puoli vuotta tämän tapahtuman jälkeen, aloin nähdä omituisia unia. Niihin liittyi silloin niin hirveää ahdistusta ja pelkoa, että ajoittain pelkäsin nukahtamista.
Kerran poikaystäväni oli herännyt yöllä siihen, kun olin kirjoittamassa erään kirjan kanteen nimeä "Klaudia". Poikaystäväni kysyi minulta, että mitä ihmettä oikein teen ja olin vastannut hänelle; " Piti kirjoittaa se ylös että muistan sen.."
Aamulla en muistanut näistä tapahtumista yhtään mitään.
Noin kuukausi sitten kun olin kylässä äitini luona, poikaystäväni kertoi heränneensä yöllä omituiseen ääneen, joka kuullosti siltä kuin joku olisi kaatanut pullosta nestettä olohuoneessamme. Kun hän oli mennyt katsomaan, niin eihän siellä tietenkään mitään ollut.
Ja viimeisin outo ilmiö tapahtui viime yönä (jälleen poikaystävälleni) . Hän heräsi yöllä outoon läähättävään ja ryömivään ääneen tulevan kohti makuuhuonettamme. Meillä on koira, joten hän ajattelin äänen olevan lähtöisin siitä. Poikaystäväni lähti katsomaan mikä koiralla on hätänä, mutta kun hän sytytti valot, makuuhuoneemme lähellä ei näkynyt mitään. Koira nukkui olohuoneen sohvalla.
Poikaystäväni kertoi minulle tästä ennenkuin lähti töihin ( kiitos vaan!) ja nyt olen hieman peloissani täällä. On myös outoa, että nämä äänet on kuullut nimenomaan poikaystäväni, sillä hän on melko skeptinen kaikkea yliluonnollista kohtaan..
Nykyisessä asunnossamme on tapahtunut muutenkin kaikkea outoa, hieman pienempiä ilmiöitä vain.
Esimerkiksi videonauhuri lähtee silloin tällöin pyörimään itsestään. Radion taajuus pamahtaa joskus ihan ihmeelliseksi, kuuluu pelkkää suhinaa tai ulkomaalaista puhetta. yms.
Keksisikö joku jotain järkevää selitystä näille ilmiöille?
Mitä ihmettä talossamme tapahtuu?
11
1220
Vastaukset
- Joskus ollut myös...
Sinuna pyytäisin papin toimittamaan ns. kodin siunaamisen. Nuo jutut on ehkä jonkun mielestä jänniä, vaan aika ahdistavia ne aikoinaan olivat itselleni. Nyt mitään ei Luojan kiitos tapahdu.
Rukoile Jeesuksen Kristuksen nimen ja veren suojaa. Se suojaa sinua kyllä, olit sitten valveilla, tai nukuit, kaikilta näiltä henkivoimilta, jotka jostain syystä yrittävät sinua häiritä. - tapahtuu
provo.
- ,...,
Optinen harha
- )o_o)
Säähavaintopallo!
- j
En osaa sanoa muuta selitystä, kun henki. Mutta voin kertoa, että itse olen ruennut parin vuoden ajan huomaamaan samankaltaisia kummallisia asioita kotonamme. Myös isäni joka jäi eläkkeelle on ruennut jatkuvasti kyselemään, että näitkö, kuulitko, huomasitko? vaikken mitään olisi huomannutkaan.
Itse näin useasti silmäkulmassa hahmon ja monesti ennen nukahtamista samat miehen kasvot ja tunnen jonkun olevan lähellä. Myös lakaisemisen ääniä, koputuksia, askelia, samaista radion "sekoamista", valojen syttymistä ja sammumista itsekseen, ovien selvää liikkumista vaikkei vedäkään ja television sammumista itsekseen tapahtuu säännöllisen epäsäännöllisesti.
On sanottu, että lapset aistivat luonnostaan pieninä henget ympärillään ja olen alkanut uskoa siihen, kun sisareni vuoden ikäinen poika tuntuu hirveästi haluavan vierashuoneeseen, missä sitten juttelee ja nauraa itsekseen. Hän myös ojentelee esineitä kyseisessä huoneessa jollekin mitä emme nää ja pyytää päästä syliin "tyhjältä".
Toivottavasti nuo teidän kummalisuudet loppuvat, itse alan jo tottua näihin, paitsi ollessani yksin yöllä kotona.- Brina
Meillä kaikilla on ympärillämme henkimaailma; jotkut ihmiset aistivat herkemmin sen 'alatasoja' (fyysistä tasoa lähellä olevia) kuin toiset tai jotkut henkimaailman asukit osaavat keinon herättää huomiota itseensä 'kummittelemalla' syystä tai toisesta.
Jotta saisitte tällaisen maan piiriin jääneen henkiolennon siirtymään eteenpäin ja auttamaan häntä löytämään tien 'vapauteen' ja siten poistumaan kodistanne, kannattaisi rukoilla hänen puolesta ja/tai pyytää joku asiantuntija (medio, pappi, ryhmä) tekemään sen kodissanne.
- Brina
Olet selvästi tavallista herkempi aistimaan henkimaailman puolisia juttuja ja poikaystäväsi on myös herkistymässä. Se on hyvin tavallista varsinkin 80-luvulta lähtien syntyneille ns. uuden ajan lapsilla (*indigo-lapsilla*).
Näin on myös minun tyttäreni. Hänen kotonaan lasten sähköpattereilla toimivat lelut saattavat laueta yöllä itsestään liikkumaan ja ääntelemään (nykyisin heillä tuollaisia patterileluja on enää juuri lasten joululahjaksi saama soitin; katsotaan alkaako soittamaan itsekseen;)). Useita kertoja on myös joku käynyt koputtelemassa keittiön poytään. Kun sitten tyttäreni ja/tai hänen miehensä menevät katsomaan, koputus loppuu ja mitään sen aiheuttajaa ei näy. Usein koputus alkaa uudestaan muutaman minuutin kuluttua jopa useita kertoja peräkkäin. Jonkun kerran on myös palohälytin alkanut soimaan ja sekin vinkuna loppui heti kun menivät katsomaan toistuen samalla kaavalla kuin koputuskin. Viimeisin juttu oli kun lasivitriinissä oleva pieni soittorasia alkoi soimaan itsestään. Kaikki nämä tapahtumat ovat sattuneet aina yöllä 2-3 välillä.
Nämä tämän tapaiset tapahtumat eivät ole selvästikään sidottuja paikkaan, vaan henkilöön eli tässä kertomassani tapauksessa tyttäreeni ehkäpä myös hänen lapsiinsa, sillä myös käydessään yökylässä täällä mummolassa, he ovat kuulleet täällä joskus mm. 'outoja askeleita' (itse en ole koskaan havainnut mitään vastaavaa). - *.*
"Keksisikö joku jotain järkevää selitystä näille ilmiöille?"
Kyse on harvinaisen vilkkaasta mielikuvituksesta, kuten aina näissä "kummittelutapauksissa". - poltegreist
älä vaan ota mitään pappia kiusaksesi. Monessa tapauksessa kodin siunaaminen on lisännyt poltegreist ilmiöitä.
Pyydä paikalle muutama tutkija, jotka viettävät yön siellä sinun kanssasi. Mene vilkaisemaan tänne sivuille: http://www.paranormaali.compapin kutsuu, jos kutsuu uudestisyntymättömän, niin onhan se selvää ettei se auta, vaan voi tosissnkin vain lisääntyä nuo pimeyden henkien tekoset.
Kutsu uudestisyntynyt henkilö, jolla on Pyhän Hengen voitelu, niin se auttaa.
Tässä linkissä on sitä voitelua. http://www.kolunbus.fi/pentti.toikkanen- Visapääjuntti
En jaksa katsella mustapohjaisia sivuja. Näkö menee lopullisesti pilalle. Tutkijatko sitten rauhoittavat kummituksia? Luulisin että olisivat imarreltuja kun niitä tutkitaan, pikkupirut ja muut saatanat yleensä ovat tytyväisiä herättämästään huomiosta. Papeissa voi toki olla hyviäkin poisajajia, mutta mistä heitä löytää? On totta että toiset vain innostavat tai suututtavat piruja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453096- 1082523
- 512511
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402178Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4721810Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461791- 1041761
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91634Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231407