Ketkä teistä chattailee ?

70+

Ei ole näkynyt näitä 70 nikkejä, paitsi Irkku. Käyttekö jossain muualla kenties, olisi kiva joihinkin sitä kautta tutustua?

10

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No,minä sättäilen ja olen siellä klo 6.00 ,miltei joka aamu,joten tervetuloa juttelemaan.. Kyllä Suskin käy ainakin.. Jamuitakin täältä keskusteluista.. Aika vähän on 70 :lla väkeä..Olen miettinyt,että eikö kukaan halua myöntää,että on jo niin paljon ikää,kun 60 :lla on kamalasti aina. Minusta,se on mukavaa,kun vielä tässä iässä
      sormet toimivat hyvin näppäimistöllä..Sättäily on hauskaa,kun voi jutella realiajassa jatietää,että joku on ruudun toisella puolella,juuri sillä hetkellä..Olen joskus käynyt Seniorinetissä..Sekin on ihan mukava paikka..
      Kuka oletkaan,niin tulehan sättäilemään! t.Irkku

      • 70+

        Voin tullakkin, pitää vaan joku nikki keksiä. Kurkistin sinne Seniorinettii, ei ollut ketään paikalla.


      • sellainen minä
        70+ kirjoitti:

        Voin tullakkin, pitää vaan joku nikki keksiä. Kurkistin sinne Seniorinettii, ei ollut ketään paikalla.

        Kyllä käyn sättimössä silloin tällöin, ihan mukavaa silloin kun löytää jonkun asioista juttelevan, käyn 60 ssa, 70 ei montakaan kertaa ole ketään kun kurkin.
        Ei kai sillä mitään väliä liene kummassa joku joskus kyselee ikää totuuden kerron.
        Usein siellä joku nuori mies huhuilee vanhemman naisen perään, siellä voi ruksata jos ei halua häirikön kanssa kinata.


      • näkkileipä
        sellainen minä kirjoitti:

        Kyllä käyn sättimössä silloin tällöin, ihan mukavaa silloin kun löytää jonkun asioista juttelevan, käyn 60 ssa, 70 ei montakaan kertaa ole ketään kun kurkin.
        Ei kai sillä mitään väliä liene kummassa joku joskus kyselee ikää totuuden kerron.
        Usein siellä joku nuori mies huhuilee vanhemman naisen perään, siellä voi ruksata jos ei halua häirikön kanssa kinata.

        en ole kuullutkaan, kerrottehan tarkemmin


      • näkkileipä kirjoitti:

        en ole kuullutkaan, kerrottehan tarkemmin

        mehän ollaan Chattikaveritkin,ja huomenna taastavataan ,eikö vaan .
        SuomiChatti 70 ruotsissa on tunnin jäljessä ,siin klo n15,00.Ja Lauantaintoivotut levyt . Nehän me kuunnellaan joko Radiosta tai sitten niinkuin minä Yle1 internetinkautta .Koska se on minulle helpoin kanava.
        Siittä aamuChatista ,--että se ei käy ,kun nukun ainakin klo 7 aamulla ja sitten ne aamurutiinit . Aamukeikka Jerrycottonin kanssa on ihan välttämätön , aamut otan aina kuntoilemalla muutenkin. Päivä alkaa paremmin sillain ,askareet ensin ja sitten vasta huvi.
        Mutta kaikillahan meillä on jokin oma rutiini ,vaikka muuen en pidä minkäänlaista ohjelmaa itselläni ,teen jokapäivä sitä mikä milloinkin tuntuu mukavalle.
        Kerrankin on elämässä sellaista aikaa että saa itse määrätä sen.


      • ullamirjami kirjoitti:

        mehän ollaan Chattikaveritkin,ja huomenna taastavataan ,eikö vaan .
        SuomiChatti 70 ruotsissa on tunnin jäljessä ,siin klo n15,00.Ja Lauantaintoivotut levyt . Nehän me kuunnellaan joko Radiosta tai sitten niinkuin minä Yle1 internetinkautta .Koska se on minulle helpoin kanava.
        Siittä aamuChatista ,--että se ei käy ,kun nukun ainakin klo 7 aamulla ja sitten ne aamurutiinit . Aamukeikka Jerrycottonin kanssa on ihan välttämätön , aamut otan aina kuntoilemalla muutenkin. Päivä alkaa paremmin sillain ,askareet ensin ja sitten vasta huvi.
        Mutta kaikillahan meillä on jokin oma rutiini ,vaikka muuen en pidä minkäänlaista ohjelmaa itselläni ,teen jokapäivä sitä mikä milloinkin tuntuu mukavalle.
        Kerrankin on elämässä sellaista aikaa että saa itse määrätä sen.

        Minullekin on tullut aamu-rutiinit..Nousen ylös avaan tämän tietokoneen ja pistän kahvia tulemaan..
        Menen chattiin katsomaan,onko ketään paikalla,jos ei ole,tulen tähän kirjoittelemaan..
        Sitten menen sinne takasin chattailemaan.. Tulee yleensä samat ihmiset..Mukavaa vaihtaa kuulumiset ja miltä tuntuu milloinkin.. Jos tulee nuoria,asiattomia,eivät meitä kauaa kiusaa,ruksaamme tai sitten kehoitamme menemään muualle..Välillä on ihan asiallisia nuoria,jotka tykkäävät jutella kanssamme..
        Lauantaisin kokoonnumme kuuntelemaan yhdessä "Lauantain toivottuja levyjä".On kiva arvailla ,mikä kappale on ja kuka laulaa.. Varmaan ainutlaatuista chat-maailmassa,tämä meidän yhteinen juttumme.
        Olemme saaneet siihen tulemaan kivasti väkeä..Tervetuloa mukaan.. Siis YLE-Areena-Nettiradiot-Radio 1 klo 18.05..Heti iltahartauden jälkeen alkaa.. Voi tietysti kuunnella radiosta ja pitää Tietokonetta auki ja tulla Suomi24-chat-70 .Minusta on mukavaa chattailla..voi jutella realiajassa ihmisten kanssa..Monet nuoremmatkin tulevat mielellään,kun olemme asiallisia,emmekä juttele seksistä.. Miten jollakin on semmoinen ajatus,että seksistä juttelemme.. Ehkä yksityisissä keskusteluissa,mutta emme ainakaan yleisesti..Kyllä me juttelemme ,vaikka aidanseipäistä..
        siis Aasta-Ööhön.Yleensä on naisia enemmän..Varmaan johtuu siitä,kun miehet ovat hitaampia kirjoittajia.. En tiedä,mistä syystä,,tuo oli vain arvaus. Minusta 70 :lla kirjoitellaan paljon..
        Olen käynyt 60 :lla,niin on välillä hymiöitä toinen toisensa perään.. Eihän se ole keskustelua..
        Ja ,kun on paljon ihmisiä,niin ei saa aikaankaan,mitään kunnon keskustelua,vaikeampaa ainakin on.
        Tervetuloa chattiin.. Kyllä minua on täältä keskusteluista tullut välillä joku tapaamaan chatin puolelle.. Se on ollut oikein mukavaa.. Mukavaa päivänjatkoa! t.Irkku


      • *Kukkahame*
        irkku-37 kirjoitti:

        Minullekin on tullut aamu-rutiinit..Nousen ylös avaan tämän tietokoneen ja pistän kahvia tulemaan..
        Menen chattiin katsomaan,onko ketään paikalla,jos ei ole,tulen tähän kirjoittelemaan..
        Sitten menen sinne takasin chattailemaan.. Tulee yleensä samat ihmiset..Mukavaa vaihtaa kuulumiset ja miltä tuntuu milloinkin.. Jos tulee nuoria,asiattomia,eivät meitä kauaa kiusaa,ruksaamme tai sitten kehoitamme menemään muualle..Välillä on ihan asiallisia nuoria,jotka tykkäävät jutella kanssamme..
        Lauantaisin kokoonnumme kuuntelemaan yhdessä "Lauantain toivottuja levyjä".On kiva arvailla ,mikä kappale on ja kuka laulaa.. Varmaan ainutlaatuista chat-maailmassa,tämä meidän yhteinen juttumme.
        Olemme saaneet siihen tulemaan kivasti väkeä..Tervetuloa mukaan.. Siis YLE-Areena-Nettiradiot-Radio 1 klo 18.05..Heti iltahartauden jälkeen alkaa.. Voi tietysti kuunnella radiosta ja pitää Tietokonetta auki ja tulla Suomi24-chat-70 .Minusta on mukavaa chattailla..voi jutella realiajassa ihmisten kanssa..Monet nuoremmatkin tulevat mielellään,kun olemme asiallisia,emmekä juttele seksistä.. Miten jollakin on semmoinen ajatus,että seksistä juttelemme.. Ehkä yksityisissä keskusteluissa,mutta emme ainakaan yleisesti..Kyllä me juttelemme ,vaikka aidanseipäistä..
        siis Aasta-Ööhön.Yleensä on naisia enemmän..Varmaan johtuu siitä,kun miehet ovat hitaampia kirjoittajia.. En tiedä,mistä syystä,,tuo oli vain arvaus. Minusta 70 :lla kirjoitellaan paljon..
        Olen käynyt 60 :lla,niin on välillä hymiöitä toinen toisensa perään.. Eihän se ole keskustelua..
        Ja ,kun on paljon ihmisiä,niin ei saa aikaankaan,mitään kunnon keskustelua,vaikeampaa ainakin on.
        Tervetuloa chattiin.. Kyllä minua on täältä keskusteluista tullut välillä joku tapaamaan chatin puolelle.. Se on ollut oikein mukavaa.. Mukavaa päivänjatkoa! t.Irkku

        Kun nostat tämän sivun aivan ylos siellä on kaikki suomi24 jaot Chat..klikkaat siitä ja samanlaista lokerointia siellä kuin tässä keskustelöupalstoilla, sitten vaan ikäryhmät, ja valitset sinulle sopivan tai kurkit missä tulet viihtymään.
        Siellä on aivan yhtä paljon valinnan varaa kuin täälläkin että kannattaa tutustua tarjontaan!


      • *Kukkahame* kirjoitti:

        Kun nostat tämän sivun aivan ylos siellä on kaikki suomi24 jaot Chat..klikkaat siitä ja samanlaista lokerointia siellä kuin tässä keskustelöupalstoilla, sitten vaan ikäryhmät, ja valitset sinulle sopivan tai kurkit missä tulet viihtymään.
        Siellä on aivan yhtä paljon valinnan varaa kuin täälläkin että kannattaa tutustua tarjontaan!

        Kuunneltiin Lauantain toivotut levyt. Porukkaa oli sopivasti ja sanailua riitti. Kova huomata kuinka tietäväistä ihmiset ovat musiikin suhteenkin.
        Ja ensi lauantaina samaan aikaan taas


      • 14+2
        ullamirjami kirjoitti:

        Kuunneltiin Lauantain toivotut levyt. Porukkaa oli sopivasti ja sanailua riitti. Kova huomata kuinka tietäväistä ihmiset ovat musiikin suhteenkin.
        Ja ensi lauantaina samaan aikaan taas

        Helpompaa on lukea chattailee!


      • aika menee
        14+2 kirjoitti:

        Helpompaa on lukea chattailee!

        vain yksi hiljainen chattailija. Täytyy mennä katsomaan joskus kun on aikaa. Miten sitä ehtii joka paikkaan mennä koska täällä on niin paljon sivuja joita voi käydä katsomassa?
        Vilkaisen Terveus. Ajankohtainen, Ikäryhmät, Politiikka y.m.
        Täällähän voisi roikkua koko päivän jos ei muuta tee.
        Nytkin on kello 22.53, täytyy valmistautua nukkumaan.

        Hyvää yötä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1985
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      184
      1768
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      125
      1626
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1561
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      127
      1401
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      314
      1153
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      174
      1105
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1103
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1024
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1015
    Aihe