Palsta taitaa olla yhden vastustajan

hiljaista on

temmellyskenttä. Kun analyytikko on poissa, ei kuulu myöskään himolinkittäjän naureskelua. Kuinka aina lomailevatkin samoihin aikoihin?

8

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle&pelle

      oikeesti pari kolme multipersoonaa, eli persoonahäiriöstä kärsivää yksilöä.
      Analyytikon, naureskelija.n, vähä-puksungin, jägärmaisterin nimimerkkien taakse mahtuu korkeintaan kaksi eri persoonaa. Tämän havaitsee yksinkertaisinkin palstan satunnainenkin seuraaja. Anoa joka ei asiaa huomaa on noiden nimimerkkien takaa kirjoitteleva, syrjäytynyt ja katkeroitunut laitapuolen lähimmäinen. Ei kaikki varmaan ole suoraan hänen omaakaan syytään sillä eihän voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

      • parempi että

        telmivät täällä verkossa kuin että ihmisten keskellä...
        Ja onhan netillä terapeuttinen vaikutus, kun saa sellainen anaali-sankarikin "avautua".

        PS: Kukahan opettaisi tälle SUOLI-palvelimelle matematiikkaa?


      • Urho_Jägermeister

        Aika suurella todennäköisyydellä väittäisin naureskelijaa ja Susianalyytikkoa samaksi henkilöksi. Sen sijaan minulla ei ole mitään tekemistä näiden kahden nimimerkin kanssa. Olen myöskin väsynyt toistuvasti oikaisemaan sitä väitettä, että olisin lihansyöjä-Pekan nimimerkin takana. Vaikuttaisi sitä paitsi siltä, että Vähäpuksunki on vetäytynyt tältä palstalta. Ei ole näkynyt hänen kirjoituksiaan aikoihin. Se on kyllä harmi, koska Vähäpuksunki oli yksi niistä harvoista keskustelijoista, jotka pyrkivät argumentoivaan kirjoitustapaan ja avoimeen keskusteluun. En siis pidä sitä loukkaavana, että minua luullaan häneksi.

        Voin myös sanoa sen, että minä en näe useammalla nimimerkillä kirjoittamisessa mitään järkeä. Miksi hajottaa voimavaroja sellaiseen? Omien kommenttien tukeminen toisilla nimimerkeillä osoittaa ainoastaan, että kirjoittaja on epävarma omista argumenteistaan.


      • Urho_Jägermeister kirjoitti:

        Aika suurella todennäköisyydellä väittäisin naureskelijaa ja Susianalyytikkoa samaksi henkilöksi. Sen sijaan minulla ei ole mitään tekemistä näiden kahden nimimerkin kanssa. Olen myöskin väsynyt toistuvasti oikaisemaan sitä väitettä, että olisin lihansyöjä-Pekan nimimerkin takana. Vaikuttaisi sitä paitsi siltä, että Vähäpuksunki on vetäytynyt tältä palstalta. Ei ole näkynyt hänen kirjoituksiaan aikoihin. Se on kyllä harmi, koska Vähäpuksunki oli yksi niistä harvoista keskustelijoista, jotka pyrkivät argumentoivaan kirjoitustapaan ja avoimeen keskusteluun. En siis pidä sitä loukkaavana, että minua luullaan häneksi.

        Voin myös sanoa sen, että minä en näe useammalla nimimerkillä kirjoittamisessa mitään järkeä. Miksi hajottaa voimavaroja sellaiseen? Omien kommenttien tukeminen toisilla nimimerkeillä osoittaa ainoastaan, että kirjoittaja on epävarma omista argumenteistaan.

        todennäköisyys on todennäköisyyttä ja minä en ole naureskelija. Samalla aaltopituudella kuitenkin moenesti ollaan tämän mainion höröttäjän kanssa. Lisäksi tässä vielä on joku, joka haluaa olla sekä minä että naureskelija. Veikkaan häntä susipelkuriksi ja yritän auttaa häntä mahdollisuuksieni mukaan. Tällaista pyyteetontä työtä minä jaksan tehdä.


      • joulupukki se
        Urho_Jägermeister kirjoitti:

        Aika suurella todennäköisyydellä väittäisin naureskelijaa ja Susianalyytikkoa samaksi henkilöksi. Sen sijaan minulla ei ole mitään tekemistä näiden kahden nimimerkin kanssa. Olen myöskin väsynyt toistuvasti oikaisemaan sitä väitettä, että olisin lihansyöjä-Pekan nimimerkin takana. Vaikuttaisi sitä paitsi siltä, että Vähäpuksunki on vetäytynyt tältä palstalta. Ei ole näkynyt hänen kirjoituksiaan aikoihin. Se on kyllä harmi, koska Vähäpuksunki oli yksi niistä harvoista keskustelijoista, jotka pyrkivät argumentoivaan kirjoitustapaan ja avoimeen keskusteluun. En siis pidä sitä loukkaavana, että minua luullaan häneksi.

        Voin myös sanoa sen, että minä en näe useammalla nimimerkillä kirjoittamisessa mitään järkeä. Miksi hajottaa voimavaroja sellaiseen? Omien kommenttien tukeminen toisilla nimimerkeillä osoittaa ainoastaan, että kirjoittaja on epävarma omista argumenteistaan.

        antaa kaikille


      • analaatikko
        Susianalyytikko kirjoitti:

        todennäköisyys on todennäköisyyttä ja minä en ole naureskelija. Samalla aaltopituudella kuitenkin moenesti ollaan tämän mainion höröttäjän kanssa. Lisäksi tässä vielä on joku, joka haluaa olla sekä minä että naureskelija. Veikkaan häntä susipelkuriksi ja yritän auttaa häntä mahdollisuuksieni mukaan. Tällaista pyyteetontä työtä minä jaksan tehdä.

        tyydytys on tyydytystä ja minä haluan olla susi. Saman kokoisia pippeleitä kuitenkin moenesti on susilla ja minulla. usein runkkailen tämän mainion höröttäjän kanssa. Lisäksi tässä fantasialeikissä vielä on joku, joka haluaa olla sekä minä että naureskelija kun ollaan sammalsängyllä susien kanssa. Veikkaan häntä sudennuolijaksi ja yritän helpottaa häntä mahdollisuuksieni mukaan. Tällaista pyyteetontä käsityötä minä jaksan tehdä.


      • hoituri.
        Susianalyytikko kirjoitti:

        todennäköisyys on todennäköisyyttä ja minä en ole naureskelija. Samalla aaltopituudella kuitenkin moenesti ollaan tämän mainion höröttäjän kanssa. Lisäksi tässä vielä on joku, joka haluaa olla sekä minä että naureskelija. Veikkaan häntä susipelkuriksi ja yritän auttaa häntä mahdollisuuksieni mukaan. Tällaista pyyteetontä työtä minä jaksan tehdä.

        Jos väität ettet ole "naureskelija." olet takuulla ainoa tällä palstalla löhöilevä joka siiheen uskoo.
        No, pidä sinäuskosi - tunnen muutaman muunkin joka valehtelee niin hyvin että uskoo niihin itsekin.
        Siitäkin huolimatta että heidän heikko-osaisimmatkin lähimmäisensä tietävät asioiden oikean laidan.
        Et taida huomata, miten väitteesi tukee kaikkea aikaisempaa käytöstäsi?
        Ei voi mitään. Asiansa osaavalla tohtorilla vierailu voisi auttaa oikean lääkityksen keramutta siihenhän et suostu koska et tunne tasvetta siihen. Tämäkin on sinulla esiihtyvän oireyhtymän varmimpia syntoomeja.


    • Täysikuulla

      Terapeuttinen vaikutus ? On pitänyt ulisija näes sitoa muutamaksi päiväksi sänkyyn..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe