SUSIkannalle ENIMMÄIS-

MÄÄRÄ!!!

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/01/ruotsin_susijahti_menestyksekas_-_lupakiintio_kohta_kaadettu_1339452.html


Ruotsi on pinta-alaltaan 449 964 km², Suomen pinta-ala on 338 424 km². Ruotsin susikannan ENIMMÄISmäärä on 210 yksilöä. järkevää. SUOMEEN SAMA HOMMA SUHTEUTETTUNA!! eli 130 yksilöä enimmäismääräksi! se on toimiva ja sopiva!
kyllä ruotsalaiset ovat viisaampia kuin suomalaiset! he suojelevat omaa kansaansa saastakasalta nimeltä susi, joka levittää rabiesta, nauhamatoja, ekinokokkoosia ja kapia!

21

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älykkyysosamäärä
      • tekosia

        http://www.jagareforbundet.se/svenskjakt/vargdodade-hundar/


    • no voe hele...

      analyysi, vai onko herrgyydin pelko iskenyt arvoisan ulosteanyytikon persiehen, nekö ruattalaeset ee ookkaa apinoita kun susija ammuskelloovat.

      • ei osaa

        ruotsia. Siksi se pysyy tämän keskustelun ukopuolella.
        Tai sitten sen "vastine" on käännettävänä. Olen kuullut että sen
        serkun tyttöystävän poikakaveri olis ruotsalainen nkeri. Eli sikäläinen
        tummaihoinen.


      • ihmettelenpähän
        ei osaa kirjoitti:

        ruotsia. Siksi se pysyy tämän keskustelun ukopuolella.
        Tai sitten sen "vastine" on käännettävänä. Olen kuullut että sen
        serkun tyttöystävän poikakaveri olis ruotsalainen nkeri. Eli sikäläinen
        tummaihoinen.

        ...maisteri itekkää olla lähellekkää valakoihonen?

        On ne sen tarinat sen luokan voohotusta, jotta meleko varmasti on sen siittäjältä lurahtanna sekkaan aekamoenen annos neekeritarpeeta.

        Mittää muuta selitystä sen hulluuvelle on vaikeata keksijä....


    • joskus vaan ne

      ruotsalaiset ovat PALJON FIKSUMPIA kuin suomalaiset.
      ja ovathan ne pärjänneet paremmin.

    • minähän olen aina sanonut, jotta suomalaiset ja ruotsalaiset ovat turhan märisijöitä petoasioissa. Minäpä annan kansankynttilänä sinulle (apina) pikku kotitehtävän, kun noita pinta-aloja ja susimääriä siinä pyörittelet. Laskepa, paljonko suomessa kuuluisi olla susia suhteutettuna vaikkapa kanadan taikka espanjan susimäärään. Nämä maathan ovat sivistysvaltioita petoasioissa pelkurijunttisuomeen verrattuna. Siellä ei turhaa itketä ja vinguta susien määrästä. Jos et osaa laskea, niin voin opastaa ja auttaa tulkitsemaan tulosta.

      • Ituhipin kauhu

        Tiedätkös sinä kusialuslaatikkoapinanpaska Espanjassa asustelevien ja Suomessa kortteeria pitävien susien eroavaisuuksista yhtikäs mitään? Ai et vai ? No niin arvelinkin.


      • Skinning and saltin

        There is no limit on the number of wolves or coyotes a hunter may take. All wolves and coyotes taken will be brought back to the lodge for skinning and salting.

        http://www.alpineoutfitters.com/alberta_wolf_hunts.asp


      • IsUs

        muuta muualle analysoimaan susia!!! mäne vaikka sinne kanadan erämaahan asumaan suden pesään!!


      • analyytikolle

        Laskeppas aikasi kuluksi vaikkapa kuinka monta laitonta maahanmuuttajaa
        Suomeen pitää sallia ennenkuin olemme pinta-alaamme verraten esim. Italian tasolla!?
        Älä ole liian lapsellinen - sille ei enää kukaan naura.
        Suomi on suomi eikä sen tarvitse eikä pidäkään olla kuin jokin Espanja tai kanada!
        Onhan vuoden keskilämpötilakin paljon suomea korkempi.
        Revihän siitä, pask anaalikko!


      • analyytikolle kirjoitti:

        Laskeppas aikasi kuluksi vaikkapa kuinka monta laitonta maahanmuuttajaa
        Suomeen pitää sallia ennenkuin olemme pinta-alaamme verraten esim. Italian tasolla!?
        Älä ole liian lapsellinen - sille ei enää kukaan naura.
        Suomi on suomi eikä sen tarvitse eikä pidäkään olla kuin jokin Espanja tai kanada!
        Onhan vuoden keskilämpötilakin paljon suomea korkempi.
        Revihän siitä, pask anaalikko!

        sitten laskea taikka arvioida, kuinka paljon maaseudulla kärsii asustella hysteerisiä ja sivistymättömiä apinoita, jotta suomea voitaisiin pitää kansainvälisessä mittakaavassa sivistysvaltiona. Nythän maaseutumme on pullollaan näitä apinoita. Minun näkemykseni mukaan mikä tahansa maa vaikkapa afrikasta on svistyneempi kuin suomi petoasioissa. Täällä vaan märistään ja voivotellaan, vaikka kenelläkään ei ole pelkoa joutuvansa petojen raatelemaksi. Kaikesta huvinta on, jotta nämä märisijät asuvat mielä maaseudulla, missä petojen kuuluisi jolkutella rauhassa. Minähän olenkin todennut, jotta nämä apinat pitäisi hätistää kaupunkeihin.


      • luonnonvaraisena
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sitten laskea taikka arvioida, kuinka paljon maaseudulla kärsii asustella hysteerisiä ja sivistymättömiä apinoita, jotta suomea voitaisiin pitää kansainvälisessä mittakaavassa sivistysvaltiona. Nythän maaseutumme on pullollaan näitä apinoita. Minun näkemykseni mukaan mikä tahansa maa vaikkapa afrikasta on svistyneempi kuin suomi petoasioissa. Täällä vaan märistään ja voivotellaan, vaikka kenelläkään ei ole pelkoa joutuvansa petojen raatelemaksi. Kaikesta huvinta on, jotta nämä märisijät asuvat mielä maaseudulla, missä petojen kuuluisi jolkutella rauhassa. Minähän olenkin todennut, jotta nämä apinat pitäisi hätistää kaupunkeihin.

        Suomessa. Tämä sinulle tietämättömälle tiedoksi .


      • luonnonvaraisena kirjoitti:

        Suomessa. Tämä sinulle tietämättömälle tiedoksi .

        apina ymmärrä, että nyt puhutaan susianalyysissa määrittelemästäni "apinasta"? Otahan tuosta näsduuki ja niistä sillä nokkas ja sitten pyyhi pyllysi (hätäpaskasta), senkin sutta pelkäävä apina.


      • voidaan sanoa,
        Susianalyytikko kirjoitti:

        apina ymmärrä, että nyt puhutaan susianalyysissa määrittelemästäni "apinasta"? Otahan tuosta näsduuki ja niistä sillä nokkas ja sitten pyyhi pyllysi (hätäpaskasta), senkin sutta pelkäävä apina.

        että ne osaavat käyttää apuvälineitä elämisessään, esim. keppiä hedelmien tavoittelussa.
        Susi-anaalilta sen sijaan jäävät suolakurkut syömättä, kun pää ei mahdu purkkiin ja käsillä ei osaa tehdä mitään.


    • suomen ja ruotsin susukanta on nii dekerotunutta kuten suomenväestö, että tarvittaissin uutta verta elävähtöitymään tämä kanta, ruotsiin sentään tulee mukavasti pakolaisia, toisin kuin tänne suomeen...........

      • koirasusia??

        älähän nyt, venäjältä tulee suomeen näitä pakoloisia, jotka voivat olla koirasusia.. ja kun ei ole puhdas susi niin se ei ole rauhoitettu ;)


      • ilman helmitaulua
        koirasusia?? kirjoitti:

        älähän nyt, venäjältä tulee suomeen näitä pakoloisia, jotka voivat olla koirasusia.. ja kun ei ole puhdas susi niin se ei ole rauhoitettu ;)

        Tosin se pitäs tiukemmin säännöstellä paikallisesti enemmän päätäntävaltaa,
        Kansankynttilä näkyy olevan vanha talikynttilä ainakin jutuista päätellen... valuu ja käryää.
        Meillä ei onneksi ole susista ongelmaa vielä oli onneksi talkoo henkeä kun sitä tarvittiin,
        voimia niille jotka sen ongelman kanssa painii.
        Avo hoidossa olevat lähiö asukkaat ei nähtävästi tiedä mistä kirjoittelee.
        Itärajalla ei ihan suomen riistakolmiot oiken päde mikähän siellä on todellinen susikanta kun rajan takaiset laumat huomioidaa


      • rotumellakoita

        täällä tarvitaan oikein helvetisti.


      • tulee tässä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe