Lupauksen lupauksia

MiNoi

Minäkin tein tänä vuonna vinon pinon uuteen vuoteen liittyviä lupauksia, lopetan tupakanpolton, laihdutan ainakin kymmenen kiloa, löydän itselleni elämää suuremman rakkauden, alan käydä lenkillä päivittäin yms....Ja kuitenkin en ole vielä aloittanut lunastamaan yhtäkään lupaustani koska:

Jos lopetan nyt tupakanpolton
menetän hermoni työstressin keskellä
Jos nyt laihdutan olen sen samaisen stressin keskellä
vielä vihaisempi
Elämää suurempi rakkaus on utopiaa
.....Liian kova pakkanen ulkoilla.......


Liuta tekosyitä miksi ei, miksi ja miksi........


Lupaan siis tänä vuonna
kuunnella kanssaihmisiä
sydämellä
Lupaan rakastaa niitä
joita kukaan ei rakasta

Lupaan antaa aikaa

Lupaan kohdella kaikkia
tasavertaisina
en katso ikää, rotua
ulkomuotoa
Suljen korvani pahansuovilta
juoruilta
En puhu pahaa kenenkään selän takana

Hymyllä
sillä saa aikaan ihmeitä
..........


Tässäpä rangaistusta kerrakseen koska en pysty pitämään itseeni kohdistuvia lupauksia, toivottavasti pystyn tänä vuonna pitämään nämä.....



Onnellista vuotta 2010 kaikille lukijoille!

6

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuh

      1 tunti / hiljaisuutta (aika helppoo, 1 tunti, mutta ei nää lupaukset silti pidä)

      • nuuh

        1h hiljaisuutta/pv. Ei nettiä, radioo, telkkarii, puhetta, musiikkia jne


      • Minanoita

        Tein aloitukseni lupaukset, ainoat asiat joita en pystynyt pitämään
        olivat kohdat:

        Suljen korvani pahansuovilta
        juoruilta
        En puhu pahaa kenenkään selän takana

        näihin asioihin valitettavasti syyllistyin, en osannut sulkea korviani enkä suutani....
        Siispä tänä vuonna pukkaa uutta yritystä ja aion kiinnittää tarkempaa huomiota nimenomaan ja juuri näihin kohtiin:)


      • Minanoita
        nuuh kirjoitti:

        1h hiljaisuutta/pv. Ei nettiä, radioo, telkkarii, puhetta, musiikkia jne

        On vallan mainiot lupaukset! Mulle lähinnä tuottais ongelmia toi tietokone, ei netti niinkään vaan yleensä tietokone koska päivät pääksytystensä kirjoittelen tiedostoihini tai lataan valokuvia/muokkaan niitä koneella. Telkkaria en juuri katso enkä kuuntele radiotakaan, oikeastaan silloin kun en ole töissä olen koneella...:(

        Hiljaisuudessa
        syntyy
        kauniita ajatuksia
        ikiomista
        tunnelmista:)
        .....


    • *sande*

      Meillä oli semmonen nuoripari käymässä uudenvuodeaattona ja he kyseli että mitäs
      te niinkun aiotte luvata uutena vuotena. Siis minä ja ukkelini.
      Me hetki tuumattiin ja supateltiin..

      .. sitten sanottiin että me tietysti luvataan tulla
      TEIDÄN HÄIHIN avustamaan, kaasoilemaan, soittamaan,
      laulamaan ja pitämään yllä yleistä hilpeyttä !

      Siinä meni hetki ennenkun tämä miespuolinen älysi että ainiin,
      nyt oisi hyvä hetki vaikka kosia !!!

      ehheheh !
      NE ON SITTEN KENTIES KESÄHÄÄT TIEDOSSA :O)))

      http://www.youtube.com/watch?v=gbQBicGFJWY

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe