Kysyn vaan

lumikeiju....

Miksi ateistien pitää kieltää sellaisen olion olemassaolo, jonka olemassaolosta ei ole yhtään todistetta?

29

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enminäainakaan

Miten me ateistit suoritamme tuon kieltämisen?

• ++++++++

eivät vaan usko.

Kieltäminen ja uskon puute ei ole sama asia.

Miksi testit uskovat vaikka olemassaolosta ei ole todisteita?

• Miten kielletään sellainen, jonka olemassa oloon ei edes uskota?

• Aloittajalle oli tarkoitus vastata... Sori..

• +++++++
        weccu kirjoitti:

Miten kielletään sellainen, jonka olemassa oloon ei edes uskota?

"Miten kielletään sellainen, jonka olemassa oloon ei edes uskota?"

Ei minkäänlasita ymmärrystä, tämän palstan teistien argumentit ( =argumentointivirheet) ovat ihan käsittämättömiä.

• weccu kirjoitti:

Miten kielletään sellainen, jonka olemassa oloon ei edes uskota?

Weccu hyvä!

Kysyit: >>Miten kielletään sellainen, jonka olemassa oloon ei edes uskota?

• Tiliakus

kuin uskovaiset,,,,,miten pystytään todistamaan muidenkaan Jumalien oleminen tai olemattomuus.
      Jumalat ovat juuri sellaisia kuin kirjoittajat haluavat niiden olevan.
      Kyllä oikea kaikkivaltias pystyisi ilmaisemaan itseään ilman ihmisiä.
      Uskoessani että joku Jumala on, uskon ihmiseen joka hänestä kertoo.

• Jos kysyisit näin: Miksi ateisti ei usko sellaisen olion olemassaoloon, jonka olemassaolosta ei ole yhtään todistetta? Siinä olisi enemmän järkeä... ööööö siis tuossa kysmyksessä kun sinun kysymyksessäsi ei ollut järkeä ööööh silloinhan jo vastaisit itse kysymykseen kun katsos ei voi KIELTÄÄ jotai mitä ei ole. hehheh sekasi menee täs?

• lumikeiju....

Ateistit siis uskovat, että on olemassa jumala, mutta he kieltävät sen olemassaolon ja eivät halua uskoa siihen.

Ei siis voi kieltää olemattoman olemassaoloa ja kuitenkin ateistit ovat jumalankieltäjiä :) eli pitää olla jumala, jotta voisi olla jumalankieltäjä.

Minä en ole ateisti .... minun ei tarvitse olemattoman olemassaoloa kieltää.

• lumikeiju.... kirjoitti:

Ateistit siis uskovat, että on olemassa jumala, mutta he kieltävät sen olemassaolon ja eivät halua uskoa siihen.

Ei siis voi kieltää olemattoman olemassaoloa ja kuitenkin ateistit ovat jumalankieltäjiä :) eli pitää olla jumala, jotta voisi olla jumalankieltäjä.

"kuitenkin ateistit ovat jumalankieltäjiä"

Millä sinä perustelet tämän valheellisen väitteen?

Tuo ihan uskovaisten oma termi, jota ei ymmärrä muut kuin uskovaiset. Tai ainakaan minä en ymmärrä.

"Ateistit siis uskovat, että on olemassa jumala, mutta he kieltävät sen olemassaolon ja eivät halua uskoa siihen."
        Mistä sinä tuollaisen väitteen vetäisit. Nyt näyttää siltä että rautalangasta vääntäminen ei enään auta, vaan pitää hakea ratakiskoa. Vai auttaako sekään? Te ymmärrätte tahallaan väärin, vai pitäisikö pitää tyhminä?

• paskomaan?
        weccu kirjoitti:

Tuo ihan uskovaisten oma termi, jota ei ymmärrä muut kuin uskovaiset. Tai ainakaan minä en ymmärrä.

"Ateistit siis uskovat, että on olemassa jumala, mutta he kieltävät sen olemassaolon ja eivät halua uskoa siihen."
        Mistä sinä tuollaisen väitteen vetäisit. Nyt näyttää siltä että rautalangasta vääntäminen ei enään auta, vaan pitää hakea ratakiskoa. Vai auttaako sekään? Te ymmärrätte tahallaan väärin, vai pitäisikö pitää tyhminä?

kakattaa vaan kauheest

Ymmärsitkö tahallasi väärin? En usko että jumala on olemassa. En voi kieltää jotain mitä ei ole olemassa, enkä minä voi tätä tämän yksinkertaisemmin sanoa. Anteeksi jos et ymmärrä, ei voi mitään sitten.

• ++++++++++
        lumikeiju.... kirjoitti:

Ateismin määritelmä täysin hakusessa, jos olet vanha tällä foorumilla kävijä, olet joko jälkeenjäänyt ( en voi tehdä muuta kuin ymmärtää) tai tahallasi tietämätön ( mulla ei ole kunnioitusta sua kohtaan) ja edellisessä viestistä ei edes väitetty mitään sellaista mitä itse väitit.

"Ei siis voi kieltää olemattoman olemassaoloa ja kuitenkin ateistit ovat jumalankieltäjiä :) eli pitää olla jumala, jotta voisi olla jumalankieltäjä."

Ateistit eivät ole jumalankieltäjiä. Miten olemattoman voi kieltää?

• uskonnoista vapaa
        ++++++++++ kirjoitti:

Ateismin määritelmä täysin hakusessa, jos olet vanha tällä foorumilla kävijä, olet joko jälkeenjäänyt ( en voi tehdä muuta kuin ymmärtää) tai tahallasi tietämätön ( mulla ei ole kunnioitusta sua kohtaan) ja edellisessä viestistä ei edes väitetty mitään sellaista mitä itse väitit.

"Ei siis voi kieltää olemattoman olemassaoloa ja kuitenkin ateistit ovat jumalankieltäjiä :) eli pitää olla jumala, jotta voisi olla jumalankieltäjä."

Mikä on ateisti?

• toinen idiootti
        ++++++++++ kirjoitti:

Mikä ero on vapaa-ajattelijoilla ja ateisteilla?

• lumikeiju....

• mites kiellät?
        lumikeiju.... kirjoitti:

siis niistä vaikkapa sarvihotkoista...?

• Kuk regus susej
        mites kiellät? kirjoitti:

siis niistä vaikkapa sarvihotkoista...?

Mikä on sarvihotko, onko se jokin itse keksimäsi olio, kuten jumalasi?

..koska kirjoitat jumalan pienellä....se on yleensä ollut ateisteilla tapana.

• siinä syy

Siksi koska he haluavat henkilökohtaisesti saada niistä omakohtaisia kokemuksia, tietämättä mitä pyytävät...!

• >> Miksi ateistien pitää kieltää sellaisen olion olemassaolo, jonka olemassaolosta ei ole yhtään todistetta?

• "Miksi ateistien pitää kieltää sellaisen olion olemassaolo, jonka olemassaolosta ei ole yhtään todistetta?"

Luetko koskaan ajatuksella mitä kirjoitat?

• että minulta puuttuu kokonaan usko, ei tarvitse kieltää silloin olematonta.
      Vastakysymyksenä esitänkin...oletko itse testannut kaikki sadat jumalat?
      Oletko kokeillut mikä "oloista" on paras jumala, miltä saa parhaat etuudet. Elämme markkinataloutta ja oletan, että uskovaiset ovat tarkkaa porukkaa ja ei osteta sikaa säkissä.

Miten tämä olemattomien jumalien testaus on tapahtunut käytännössä, kerro ihmeessä.

• Atte Ateisti

Sinulla on kuitenkin tieto, että jumalaa tulisi etsiä olioiden maailmasta? Tämä on edistystä matkallani jumalan löytämiseksi!

• ...siihen on vain totuttava. jumala=olio.

• Atte Ateisti
        Tarkastaja.X kirjoitti:

...siihen on vain totuttava. jumala=olio.

"Oliosta" tuli heti mieleeni jokin nelijalkainen otus.

Lieneeköhän Jumala nisäkäs? Sitä taustaa vasten voisi paremmin ymmärtää senkin, että Jumalalla on Poika...tai "poikanen"?

:)

No nyt yhtäkkiä alankin sympata Jumalaa. Voikohan sitä paijata? Vai pureeko se?

Voi voi, ettei se ole vaan sukupuuttoon kuollut laji? Tai sukupuuton partaalla kuten Tasmanian tuholainen?

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/01/776819

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4351
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      97
      3903
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      50
      3426
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2683
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      24
      2518
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2373
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2207
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1858
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39