No niin että mikä siis olikaan Tie johtoon foorumin osoite olen unohtanut sen ja haluiaisin löytää sen kertokaa jos tiedätte.
Mikä olikaan tie johtoon foorumin osoite en muista?
6
927
Vastaukset
- jamin10
Ei toimi :(
En tiiä onko se mennyt pimeeks....mutta ainakin Tie johtoon-sivusto on ainakin poissa toiminnasta,koska sivusto oli Geocitiesillä ja koko Geocities on sitten lopettanut viime lokakuussa (tiedän tuon siksi,koska oon pyörinyt kahdella sivustolla,jotka olivat Geocitiesillä tuolloin ja siirtyivät sen myötä [Free]Websille),mutta en tiedä,tehdäänkö Tie Johtoon-sivustoa toiselle sivustontarjoajalle.Olisi kiva tietää jotain Tie Johtoon-sivuston kohtalosta. :/
- Heart Gold
Flaronet kirjoitti:
...mutta ainakin Tie johtoon-sivusto on ainakin poissa toiminnasta,koska sivusto oli Geocitiesillä ja koko Geocities on sitten lopettanut viime lokakuussa (tiedän tuon siksi,koska oon pyörinyt kahdella sivustolla,jotka olivat Geocitiesillä tuolloin ja siirtyivät sen myötä [Free]Websille),mutta en tiedä,tehdäänkö Tie Johtoon-sivustoa toiselle sivustontarjoajalle.Olisi kiva tietää jotain Tie Johtoon-sivuston kohtalosta. :/
Tieks te millai pääsee heart goldis Olivine cityn sali päällikköö vastaan?
- I've Got Hg and Ss
Heart Gold kirjoitti:
Tieks te millai pääsee heart goldis Olivine cityn sali päällikköö vastaan?
Pitää mennä Olivine Citystä Cianwoodii ja hakee SecretPotion joka pitää mennö antaa Lighthousen sairaalle Ampharosille. (Sorry jos joku vastas jo mut en lue yleensö loppuu)
- I've Got Hg and Ss
I've Got Hg and Ss kirjoitti:
Pitää mennä Olivine Citystä Cianwoodii ja hakee SecretPotion joka pitää mennö antaa Lighthousen sairaalle Ampharosille. (Sorry jos joku vastas jo mut en lue yleensö loppuu)
Owo. Viestei laitellaa ja sitte pitää viel käyttää matikkapäätä. Puolälyset ei voi kirjottaa hehe, (Ne ei osaa matikkaa)
Mulle ei muuten tarvii vastailla jne ku satuin eksyy tänne nii No Comments. En ees muisa koko sivustoa päivän päästä.
- lollijolli
http://z3.invisionfree.com/teejii
Foorumi porskuttaa edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504