Tulee vain mieleen montakohan naista menee täältä tuntemattomaan, kokematta sitä...
Hiljanen Hillo
15
110
Vastaukset
- ...
kokematta lampaan pehmeyttä..
koti-kiusattu kirjoitti:
Siin sanan säilä heilahti,ettei vaan aloittaja punoittais kun hillonuija?
kääntää lehden ;)
- handek
Taitaa olla eläinsyndrooma.
Mikäkä se. Siinäkin voi yletä, aina kamelitasolle saakka... - heitä voltti
koti-kiusattu kirjoitti:
Siin sanan säilä heilahti,ettei vaan aloittaja punoittais kun hillonuija?
Tuon tuosta paljastat ilkeytesi.
Ja tyhmät pitää kilttinä. - Fröök
handek kirjoitti:
Mikäkä se. Siinäkin voi yletä, aina kamelitasolle saakka......tykätä kyttyrää
Mietin totq hilloo
siin vissi o aika iso kasa euroi - pää pää
handek kirjoitti:
Mikäkä se. Siinäkin voi yletä, aina kamelitasolle saakka...Pässinhän lupasit hankkia, eilen.
heitä voltti kirjoitti:
Tuon tuosta paljastat ilkeytesi.
Ja tyhmät pitää kilttinä.Heti muistin mis yhteyres ja kuka toivotti mut voimistelemaan,helppoa näin ilkeälle.
- Anjaniina
handek kirjoitti:
Mikäkä se. Siinäkin voi yletä, aina kamelitasolle saakka...niinhän se sano mieskin, kun Saharassa puolikuolleena ihanan impyen kohtasi, muutama huntu vaan ja neito sanoo, että voit toivoa ihna mitä vaan..olen tässä ja toteutan toiveesi.
Miehellä lamppu syttyi ja pienellä äänellä sanoi että jos pitelisit tuota kamelia...sen aikaa..
- 0h, OH!!
Ollako nolla vai iso O ?
- handek
On hänellä vielä matkaa viisauteen...
- ?
handek kirjoitti:
ei olisi, sinun mielestäsi?
handek kirjoitti:
oman vajaavaisuuteni,älä sinäkään pirä kiirettä kun pyrit täyrellisyyteen siel on aika yksinäistä.
- Anjaniina
kyl sä olet sit herttanen kun huolehdit...
Mutta ehkä kaikki ees Chymnosta saa maistettua....vaikkei sen parempaa kuitenkaan... - voi v*****
Sait siis lampailtakin rukkaset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227