Käsittääkseni ja hieman tutkittuani, näissä (307kpl) puhelin malleissa on huippuhieno Microsoft Windows mobile järjestelmä:
http://www.gsmarena.com/results.php3?sFreeSearch=yes&sFreeText=windows
Ja kun vastaavaa etsii Linux, tulos on surkea (35kpl)
http://www.gsmarena.com/results.php3?sFreeSearch=yes&sFreeText=linux
Siitä vain kohtaan "Operating system" valitse järjestelmä
http://www.gsmarena.com/search.php3
Voittaja hymyilee taas, hahhaa
Fakta ja totuus
4
214
Vastaukset
Miksiköhän windows Mobile puhelimet väittää elettävän nyt vuotta 2016. Siis kuusi vuotta edellä todellisesta ajasta. Tämä kuvaa hyvin kyseisen systeemin latua. Taitaa olla laajemminkin microsoftin huippu laatu tälläistä.
http://www.digitoday.fi/tietoturva/2010/01/05/y201k-bugi-iski-kannykoihin/2010119/66
http://www.itviikko.fi/ratkaisut/2010/01/04/pankki-sekosi-vuosiluvuissa/201083/7?rss=8Tänä vuonna tuo "hymy" tulee hyytymään. Se onkin jo alkanut laskeneen mielenkiinnon ja Y2010 bugin takia.
olen käyttänyt WM-pohjaisia luureja, niin kertonet pari selventävää seikkaa, JOS pystyt! ;-)
MIKSI ne pitää bootata aika ajoin, jotta ne jatkavat toimintaa?
MIKSI puhelinosa pitää ajoin sammuttaa, jotta GPRS/3G/HSDPA-yhteydet palaa takaisin?
MIKSI tietojen varmistus on tehty niin vaikeaksi, että siihen tarvitaan kolmannenosapuolen softia?- Penguin
Onko sillä väliä, kuinka monessa puhelinmallissa se Wintoosa on, mikäli niitä ei kukaan käytä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470