Rekatutko antavat tyylipisteitä?

pilvi*

Suomi 24:kö ei niitä anna? Olen hieman hämmästynyt siitä, että niistä voi lukea itsepäisyyttä. Lähinnä KahviPirtin pisteet ovat kilpailun aihe, jossa jokin taho aina, ja jatkuvasti haluaa saada mielipiteensä esille!

Olkopuolinen ei voi ymmärtää mikä siinä hiertää? Yleensäkin on alun alkaen tuntunut kovin subjektiiviseltä tuo pisteiden jako.

Joskus harvoin paikallaan, jos arvostelee objektiivisesti. Näin ollen turha koko pisteiden antaminen.
Se onko niillä mitään merkitystä onkin jo toinen kysymys

50

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huippupisteet

      olevan susmorsiammen ketjulla jonka aloitti toista kirjoittajaa lyttäämällä.

      • ei ole

        tyhjasivu on saanut yhden peukalon enemmän ylös.


      • pilvi*
        ei ole kirjoitti:

        tyhjasivu on saanut yhden peukalon enemmän ylös.

        vaikka en aina saa ihan selvää mitä tarkoittaa, siitä ei ihmetystä, mutta monet muut vaikuttavat käsittämättömiltä. Saattaa tietenkin olla, että on erilaisia näkemyksiäkin olemassa, eri arvoasteikot meillä. Sitä mitä ihmettelin, että Lolamissin juoruilmoitus heti! sai plussaa.

        No sekalaista seurakuntaa saa ollakin näillä palstoilla, kaipa näitäkin voi seurailla ja vetää johtopäätöksiä.


      • 1 0 +
        pilvi* kirjoitti:

        vaikka en aina saa ihan selvää mitä tarkoittaa, siitä ei ihmetystä, mutta monet muut vaikuttavat käsittämättömiltä. Saattaa tietenkin olla, että on erilaisia näkemyksiäkin olemassa, eri arvoasteikot meillä. Sitä mitä ihmettelin, että Lolamissin juoruilmoitus heti! sai plussaa.

        No sekalaista seurakuntaa saa ollakin näillä palstoilla, kaipa näitäkin voi seurailla ja vetää johtopäätöksiä.

        Kuule, mitä me välitetään niistä pisteistä: toisen mielestä hänen mielipiteensä on pisteen arvoinen, toisen pilkun ja kolmannen mielestä koko asia on 0:n arvoinen. Ja ketään täällä ei ole valtuutettu tuomariksi, joten aihe kuin aihe, tehdään aloitteita. (Kaikki pitkät ketjut ovat ainakin minun mielestäni aivan tyhjänpäiväisiä jaaritteluja ja itseään toistavia puheenvuoroja).


    • ärtsy-sus

      tyylipisteitä? Ai nämäkö peukalot...mitä helekatin välii niilläkin on. Ite en ees oo kiinnittäny niihin huomiota,ennenko nyt,kun otit puheeks. En toella ymmärrä.
      Omituista puhetta, kaikenko lisäks itsepäisyyttä luet ja subjektiivisuutta...ei voi kuin nauraa.
      Näin aamutuimaan,kun luin tämän "tärkeän" mietintösi ensimmäiseks, subjektiivinen ärtymispisteeni nousi aika tavalla. On sullaki miettimistä!
      kerroppa objektiivisesta ajattelusta,jos tollasii viittii ees funtsia. minkä pirun mukaan antaa tonne pisteitä objektiivisesti...eikös siinä oman "ajattelun" mukaan anna pisteitä, vai pitäiskö siinäkin humanitääriset inhimilliset seikat ottaa huomioon.ettei vaan jonkun herkkää mieltä pahoittais...niinkö.
      helevettiin koko peukalot!

      • sama sus

        näppäsin tuota peukaloo...ja kas, sinnehän tuli pinna. Hienoja juttuja...voi per....le.


      • pilvi*
        sama sus kirjoitti:

        näppäsin tuota peukaloo...ja kas, sinnehän tuli pinna. Hienoja juttuja...voi per....le.

        kiroa räiskit aamutuimaan? Tiedät taatusti mikä ero on objekt/subjektiivisuudella! Senhän vipirtti saanut nyt näkee sokea Reettakin, että mielivaltaisesti niitä käännellään!

        Sen vuoksi reagoin, koska on kautta niiden olemassaolon KahviPirtti saa negatiivisen vastaanoton. Se jos mikä on s u b j k t i i v i s t ä naurettavuuteen asti. Joko snaijaat?

        Lapsellista katseltavaa. Olisihan se kirjoittjien kannalta mielenkiintoisempaa jos arviointi olisi objetiivisempaa. Mielivaltaista ei sentään soisi arvioinnin olevan! Mitä järkeä on silloin niitä käyttää!

        Aamukahvin nautintaan nyt, moi


    • Valepuskis

      Annan pisteitä hyville ja asiallisille viesteille, huonoille -.

      Täytyyhän meilläolla joku keino arvostella.

      Skillan saa miinuspisteitä nimimerkistään ja Kahvi Pirtistä. Muita "punaisia vaatteita" on ainakin Ruuneperi.

      Jos arvostelee selvästi kelvotonta viestiä, syntyy heti vastareaktio. Tietyt palstalaiset kertovat näin typeryydestään ja arvostelukykynsä puutteesta.

      Nikittömät ovat myös rekisteröityneitä, mutta esiintyvät puskiksina.

      Jatkakaamme siis arvostelua järkiperustein.

      Tuo puskisten osaamattomuus ja arvostelukyvyttömyys ym. toiminta on kuvottavaa.

      • pilvi*

        nimimerkistään saa - pisteet! Perustele nyt sentään, mikä vika on nimimerkissä itsessään?


      • pilvi*
        pilvi* kirjoitti:

        nimimerkistään saa - pisteet! Perustele nyt sentään, mikä vika on nimimerkissä itsessään?

        No,selvishän se todennettuna, että noin tehdään. Silloin ei kovin paljon painoarvoa niillä ole!

        Siis jos ei pidä henkilöstä peukku alas:D Voi perhana sanon suoraan minäkin!

        Vaikka olisin rekattuna en ikinä viitsisi noin toimia. Eikös olisi palstan kannalta mielekkäämpää olla juuri objektiivinen? :D Hyviä aamuhetkiä!


      • jos tuo sinut onnelliseksi tekee, peukku vaan alas;)

        Minuun ei tee vaikutusta, kirjoittelen tällä nikillä, Kahvipirtti on paikallaan niin kauan, kun sinne kirjoittajia löytyy.
        En edes viitsi peukkuja laskeskella, antaa vaan tulla, jos siitä olo paranee.

        Tuo että nikilliset puskista huutelee on minusta kummaa, miksi ihmeessä, eikö ole uskallusta olla nikillään, mitä niin kauheaa pitää sanoa, että puskaan?

        Jatka "järkiperustein" peukalon heilutusta;)


      • "Täytyyhän meilläolla joku keino arvostella."

        Ei minusta ole palstalaisilla siihen keinot loppuneet! Mäiske käy usein. :))


    • en muuta sano, nuo yhdet peukalot, minusta on samantekevää mihin ne sojottaa,
      ei luulisi niistä saavan tällaista älläkkää aikaseksi, mitä nyt on.

      • -14.9

        Keskustelua tämä on ja aloittaja teki suoran ymmärrettävän kysymyksien...lyhykäisyydessään kuka antaa noita pisteitä?
        monicalla ja morsiamella karvat pystyssä, kuten aina kun eivät ymmärrä!
        Nämä 2 70 'helmeä'....hmmmm


      • pilvi*

        laihdutusryhmälle. Seuraan ruokavihjeitänne, täältä sivusta niinkuin , paino nousi pakkasen ja joulun vuoksi 1,8gr joten lumityöt ja kauppareissu jää ulkoliikunnan piikkiin. Monipuolisesti tunnutte syövän,hienoa!


      • -14.9 kirjoitti:

        Keskustelua tämä on ja aloittaja teki suoran ymmärrettävän kysymyksien...lyhykäisyydessään kuka antaa noita pisteitä?
        monicalla ja morsiamella karvat pystyssä, kuten aina kun eivät ymmärrä!
        Nämä 2 70 'helmeä'....hmmmm

        puskaan laukomaan vaan, kuinkas muuten.


      • -14.9 kirjoitti:

        Keskustelua tämä on ja aloittaja teki suoran ymmärrettävän kysymyksien...lyhykäisyydessään kuka antaa noita pisteitä?
        monicalla ja morsiamella karvat pystyssä, kuten aina kun eivät ymmärrä!
        Nämä 2 70 'helmeä'....hmmmm

        ymmärtää....jasso. Kuka ees viittis ottaa kantaa tosissaan numeroraukkiksille.


      • *Kukkahame*
        susmorsian kirjoitti:

        ymmärtää....jasso. Kuka ees viittis ottaa kantaa tosissaan numeroraukkiksille.

        Voi sus..sinä ainakin otit kantaa niinkuin monicakin, ja minäkin! :-DD, onhan meitä.

        Monesti on ihan hyviä vastauksia niilläkin jotka eivät käytä 'virallista' nimikettään.


      • *Kukkahame*
        pilvi* kirjoitti:

        laihdutusryhmälle. Seuraan ruokavihjeitänne, täältä sivusta niinkuin , paino nousi pakkasen ja joulun vuoksi 1,8gr joten lumityöt ja kauppareissu jää ulkoliikunnan piikkiin. Monipuolisesti tunnutte syövän,hienoa!

        Lueskelin ja sain hyvän mielen, sinun 'pikku' virheestä, jos sinun paino on noussut vain 1.8 gr ja alat nyt laihduttamaan :-DD!
        Ymmärsin kyllä tuon gr/kg, ei sinulla voi olla noin tarkkaa vaakaa, eihän?

        Ja nyt tuonne pakkaseen hrrrrr!


      • pilvi & tyttöin
        *Kukkahame* kirjoitti:

        Lueskelin ja sain hyvän mielen, sinun 'pikku' virheestä, jos sinun paino on noussut vain 1.8 gr ja alat nyt laihduttamaan :-DD!
        Ymmärsin kyllä tuon gr/kg, ei sinulla voi olla noin tarkkaa vaakaa, eihän?

        Ja nyt tuonne pakkaseen hrrrrr!

        Tyttäreni kanssa räjähdettiin nauramaan kun luettiin tuo!

        Korjaan nyt 1800gr, kauhian paljolta näyttää! Vaatteisen selvittely alkaa meillä. Hei sitten:D


      • pilvi & tyttöin kirjoitti:

        Tyttäreni kanssa räjähdettiin nauramaan kun luettiin tuo!

        Korjaan nyt 1800gr, kauhian paljolta näyttää! Vaatteisen selvittely alkaa meillä. Hei sitten:D

        En tiedä yhtään mistä on kysymys,mutta ei kai sillä ole väliäkään.. Kaikki olemme hyviä,siis 10 pistettä jokaiselle..Mukavaa päivää! t.Irkku


      • pilvi*
        irkku-37 kirjoitti:

        En tiedä yhtään mistä on kysymys,mutta ei kai sillä ole väliäkään.. Kaikki olemme hyviä,siis 10 pistettä jokaiselle..Mukavaa päivää! t.Irkku

        Mun pitää tytölleni hakea Japaninkurjen kuva, kun tuo tekke tekstiiliapplikointia, kun kerkiäis tässä muiden hommien välissä. Itsekin haki mutta ei ollut tyytyväinen.

        Luontokuvat vielä. Huh....

        ps. Unohtuu lukemaan googlea:D


      • peukalo-potti
        irkku-37 kirjoitti:

        En tiedä yhtään mistä on kysymys,mutta ei kai sillä ole väliäkään.. Kaikki olemme hyviä,siis 10 pistettä jokaiselle..Mukavaa päivää! t.Irkku

        Peukkujahan voi kukin jakaa, niin rekattu kui rekisteröimätönkin.

        Vai mistä pisteistä puhutaan?


      • Seku
        pilvi* kirjoitti:

        Mun pitää tytölleni hakea Japaninkurjen kuva, kun tuo tekke tekstiiliapplikointia, kun kerkiäis tässä muiden hommien välissä. Itsekin haki mutta ei ollut tyytyväinen.

        Luontokuvat vielä. Huh....

        ps. Unohtuu lukemaan googlea:D

        En kiinnitä tuohon "peukaloarvosteluun" mitään huomiota.
        Koko arvostelu on kuolleena syntynyt idea, jonka saisi haudata.

        Se joka aliarvioi, tai pitää toisen kirjoitusta huonona, kirjoittaakin kyllä mielipiteensä sanallisesti palstalaisten nähtäväksi.

        Sitä paitsi, huonoja mielipiteitä ei olekaan, on vain kaikilla "oman näköisensä" ajatus asioista.
        Keskustelemaan täytyy pystyä kiroilematta, vaikka olisikin täysin eri mieltä.
        Oikeastaan, eihän mielenkiintoista ajatusten vaihtoa syntyisikään, jos olisimme sellaisia joo joo- miehiä ja naisia, jotka kuittaisivati kaikki sanomalla, "niin se on".
        Minunkin mielestäni tässä ketjussa on turhan kärkeviä, kiukkuisi, voimasanoin höytettyjä kirjoituksia, jonkun toisen mielestä vain suoraan sanottuja, asiallisia totuuksia.
        "Peukaloimaan" en ryhtyisi kenenkään ajatuksia.


    • Katleija ykä

      Ei tule noteerattua miotenkään. Oisko ylläpito arvellut, että tuo uutuus kirvottaisi kans osaltaan kirjoituksia palstalle, joka kaiketi on päätarkoitus.

      • oleva.

        arvostelu koskee koko ketjun arvostelua. Kunkin kirjoittajan viestin perässä on sen viestin arvostelu. Esimerkiksi Sus. morsiamen pitkässä ketjussa sussin omat muutamat viestit eivät keränneet kuin miinuspisteitä. Sitä vastoin kokonaisuutena tuli ketjuun useita pisteitä yksinkertaisesti siistä syystä, että ketjuun kirjoitti monikin hyviä juttuja. Suurin osa ketjuista on niin arkipäiväisä ettei ne herätä minkään moisia tunteita, ei eikä - :ta. Arvostelun ei pitäisi kohdentua kirjoittajaan vaan itse aiheeseen.


      • sen mukaan
        oleva. kirjoitti:

        arvostelu koskee koko ketjun arvostelua. Kunkin kirjoittajan viestin perässä on sen viestin arvostelu. Esimerkiksi Sus. morsiamen pitkässä ketjussa sussin omat muutamat viestit eivät keränneet kuin miinuspisteitä. Sitä vastoin kokonaisuutena tuli ketjuun useita pisteitä yksinkertaisesti siistä syystä, että ketjuun kirjoitti monikin hyviä juttuja. Suurin osa ketjuista on niin arkipäiväisä ettei ne herätä minkään moisia tunteita, ei eikä - :ta. Arvostelun ei pitäisi kohdentua kirjoittajaan vaan itse aiheeseen.

        parhaita aiheita ovat toisten/toisen arvostelut ja jopa haukkumiset. Niitähän eräs tekee vähän väliä ja peukut nousee.


      • minä-sus
        oleva. kirjoitti:

        arvostelu koskee koko ketjun arvostelua. Kunkin kirjoittajan viestin perässä on sen viestin arvostelu. Esimerkiksi Sus. morsiamen pitkässä ketjussa sussin omat muutamat viestit eivät keränneet kuin miinuspisteitä. Sitä vastoin kokonaisuutena tuli ketjuun useita pisteitä yksinkertaisesti siistä syystä, että ketjuun kirjoitti monikin hyviä juttuja. Suurin osa ketjuista on niin arkipäiväisä ettei ne herätä minkään moisia tunteita, ei eikä - :ta. Arvostelun ei pitäisi kohdentua kirjoittajaan vaan itse aiheeseen.

        miten hemmetin yks hailee on,mitä joku minusta tai nikistäni tai kirjoituksistani aattelee. Enpä laittele plussia ittelleni...naurettavaa hölynpölyä. Käsittämättömiä ovat jonkun tiet, mutta minä olen minä ja ihan tyytyväinen. Hehheh....plussat ja miinukset.


      • pilvi*
        sen mukaan kirjoitti:

        parhaita aiheita ovat toisten/toisen arvostelut ja jopa haukkumiset. Niitähän eräs tekee vähän väliä ja peukut nousee.

        ketjulle jo annan hatkaa!
        Saunan nappia jo painan,
        löylyssä unohdan koko vaivan!

        Surut ei viihdy puserossain
        Ginigreipin jääkaapist hain:D
        Istumme illan hämärässä,
        nautimme kodin onnesta tässä!


      • tuleppa kertomaan
        pilvi* kirjoitti:

        ketjulle jo annan hatkaa!
        Saunan nappia jo painan,
        löylyssä unohdan koko vaivan!

        Surut ei viihdy puserossain
        Ginigreipin jääkaapist hain:D
        Istumme illan hämärässä,
        nautimme kodin onnesta tässä!

        minkä värisen paskan väänsit. Nautimme niin kaikesta mitä teet.


      • sen mukaan
        sen mukaan kirjoitti:

        parhaita aiheita ovat toisten/toisen arvostelut ja jopa haukkumiset. Niitähän eräs tekee vähän väliä ja peukut nousee.

        kukin arvostelee viestin omien tuntemuksiesä mukaan, jos pitää prosoivaa kirjoitusta mielessään mukavana niin mikäs siinä. Kyllähän minäkin katson teevestäkin särmikikkäitä elokuva. Lälläri kamat vaikka ne olisi kuinka hyviä jonkun mielestä eivät kiinnostaa. Omien tuntojen mukaan arvostellaan aihetta ei kirjoittajaa. Esim. m.v. ketjussa aloitus tyhjä sivu, tyhjänä arvosteltiin pekalot alaspäin. sehän tarkoitti tietysti,että ketjuun haluttiin kirjoituksia.


      • se on
        sen mukaan kirjoitti:

        kukin arvostelee viestin omien tuntemuksiesä mukaan, jos pitää prosoivaa kirjoitusta mielessään mukavana niin mikäs siinä. Kyllähän minäkin katson teevestäkin särmikikkäitä elokuva. Lälläri kamat vaikka ne olisi kuinka hyviä jonkun mielestä eivät kiinnostaa. Omien tuntojen mukaan arvostellaan aihetta ei kirjoittajaa. Esim. m.v. ketjussa aloitus tyhjä sivu, tyhjänä arvosteltiin pekalot alaspäin. sehän tarkoitti tietysti,että ketjuun haluttiin kirjoituksia.

        ihan inhimillinen ketju.
        Eniten inhottaa ne susmorsiammen pilviä haukkuvat ketjut. Sitten pilvi antaa kaiken anteeksi ja alkavat kehua toisiaan. SAIRASTA MOLEMMILTA!


      • olevan
        minä-sus kirjoitti:

        miten hemmetin yks hailee on,mitä joku minusta tai nikistäni tai kirjoituksistani aattelee. Enpä laittele plussia ittelleni...naurettavaa hölynpölyä. Käsittämättömiä ovat jonkun tiet, mutta minä olen minä ja ihan tyytyväinen. Hehheh....plussat ja miinukset.

        ykshailee , niin paljon vaivaa näät vakkuuttakses että on ykshailee. Anna ees pilvin olla rauhassa jos on ykshailee. Oot helevetin kateellinen ihminen.


      • pilvi*
        se on kirjoitti:

        ihan inhimillinen ketju.
        Eniten inhottaa ne susmorsiammen pilviä haukkuvat ketjut. Sitten pilvi antaa kaiken anteeksi ja alkavat kehua toisiaan. SAIRASTA MOLEMMILTA!

        En ole kehunut Susmorsianta, ainoastaan sanonut hänen puhuvan asiaakin, joskin en aina häntä ymmärrä! Olisi hyvä pitäytyä asiassa, eikä lausua omia hypoteesejään. Olen myös sanonut mitä mieltä olen ollut muutamista asioista suoraan ja kaihtamatta.

        Mitä anteeksi antoon tulee, en ole pitkävihainen ja siitä olen ihan onnellinen!


      • -----------
        pilvi* kirjoitti:

        En ole kehunut Susmorsianta, ainoastaan sanonut hänen puhuvan asiaakin, joskin en aina häntä ymmärrä! Olisi hyvä pitäytyä asiassa, eikä lausua omia hypoteesejään. Olen myös sanonut mitä mieltä olen ollut muutamista asioista suoraan ja kaihtamatta.

        Mitä anteeksi antoon tulee, en ole pitkävihainen ja siitä olen ihan onnellinen!

        kun elämä on tämän palstan ja sen antaman huomion varassa, oli se huomio miten vittuilevaa tahansa, onnea tarvitseekin, sääli...


    • arkaintunut

      että sillä on oikeus masentaa toista peukku alaspäin tai nostaa toista peukku ylöspäin, joka kenties niin leuhkiintuu että on maanvaivana vakituisesti, pelottaa jo niin etten osllailillustu koko keskusteluun enään.

      • arkistunut

        huvikseen omaan viestiin näppäsln. eilen kaksikertaa sain onnistumaan, hauskaa.


    • tähän vielä, ennenkuin heitän tämänkin asian unholaan; Se nyt vaan sattuu olemaan niin, että minulle ei ole ominaista hiusten halkominen ja jälkiselvittelyjen anto....teinpä niin tai näin.
      Minulla ei ole motiivina miellyttämisen halu, "tyyli"- pisteiden keruu,ei tällä kentällä eikä yleensäkään elämässä. Täälläkään en mielestäni tuo itseäni tykö erinomaisena ihmisenä...monestikin päinvastoin. En todellakaan ole vailla kenenkään "hyväksyntää."
      Olenko sitä paitsi mitään "anteeksiantoja" vailla, ei minulla ole syytä tuntea katumuksen kyyneleitä. Kirjoitan vain harvinaisen suorasukaisesti ja niin aion tehdä edelleenkin.
      Oudolta tuntuu kyllä tuokin,että nikki nimeltä Pilvi...tällä kertaa....suoralta kädeltä pystyy luokittelemaan minunkin kirjoitukseni täällä: kirjoittaahan sus ihan asiaakin, mutta en aina ymmärrä, mitä hän tarkoittaa...heh. Se on toki sinun häpeäsi...ei minun.
      No niin, nyt voin siirtyä muihin asioihin.

      • 21

        Nimi pitää ihan mainita. vaikka itse neuvoo toisia, ettei olisi niin avoin kertoisi tunteitaan! Ja itsellensä
        näköjään suo kaiket oikeudet! Kaikkea sitä joutuu näkemään!


      • 9+4
        21 kirjoitti:

        Nimi pitää ihan mainita. vaikka itse neuvoo toisia, ettei olisi niin avoin kertoisi tunteitaan! Ja itsellensä
        näköjään suo kaiket oikeudet! Kaikkea sitä joutuu näkemään!

        määrätty hienotunteisuus estää erittelemästä luonteenpiirteitä joista ei pidä,sanomalla ettei nitä ymmärrä.

        Silloin on parempi kaikkien kannalta ylittää ne ymmärtämättömänä. Joskus olisi voinut toivoa.ettei palstaa käytettäisi henkilökohtaisten epäilyjen , kaunan ja kiukuttelun kaatopaikkana! Se linee jo turha toive.


      • 12+2
        9+4 kirjoitti:

        määrätty hienotunteisuus estää erittelemästä luonteenpiirteitä joista ei pidä,sanomalla ettei nitä ymmärrä.

        Silloin on parempi kaikkien kannalta ylittää ne ymmärtämättömänä. Joskus olisi voinut toivoa.ettei palstaa käytettäisi henkilökohtaisten epäilyjen , kaunan ja kiukuttelun kaatopaikkana! Se linee jo turha toive.

        joku taas haukkui siitä että tähteä käytetään nikin perässä, sitähän käytetään vain siksi että
        YLLÄPITO niin vaatii, koska kyseinen nikki on rekisteröity, eikä aina jaksa kirjautua.
        Mutta epäsosiaalinen yksilö yrittää aina löytää jonkin haukkumisen aiheen,,ellei muuta niin tähden nikin perässä!


      • 25+11
        12+2 kirjoitti:

        joku taas haukkui siitä että tähteä käytetään nikin perässä, sitähän käytetään vain siksi että
        YLLÄPITO niin vaatii, koska kyseinen nikki on rekisteröity, eikä aina jaksa kirjautua.
        Mutta epäsosiaalinen yksilö yrittää aina löytää jonkin haukkumisen aiheen,,ellei muuta niin tähden nikin perässä!

        täynnä on, sääliksi käypi.


      • 11+1
        25+11 kirjoitti:

        täynnä on, sääliksi käypi.

        25 11, kyllä samat ajatukset, viha on seko pistää suttakin kirjottamaan pitkiä pötköjä aivan seliseli juttua.
        Nytkin mainitsee ettei häntä liikuta, ja selittää ummet ja lammet, onko tuo jotain huomion kerjäämistä on koska odottaa että joku lisää samaa marmatusta, kateudessaan johonkin hän on yleensä liikkeellä.
        Empä ole Pilvin huomannut alistuvan tuohon täällä koskaan, mutta pilviä moittivat ovat alakerran väkeä, niitten juttuja enää en lue.
        Vaikka muutama sana mutta ilkeyksiä on.


      • 11+1 kirjoitti:

        25 11, kyllä samat ajatukset, viha on seko pistää suttakin kirjottamaan pitkiä pötköjä aivan seliseli juttua.
        Nytkin mainitsee ettei häntä liikuta, ja selittää ummet ja lammet, onko tuo jotain huomion kerjäämistä on koska odottaa että joku lisää samaa marmatusta, kateudessaan johonkin hän on yleensä liikkeellä.
        Empä ole Pilvin huomannut alistuvan tuohon täällä koskaan, mutta pilviä moittivat ovat alakerran väkeä, niitten juttuja enää en lue.
        Vaikka muutama sana mutta ilkeyksiä on.

        sinä armas perässäkulkijani....alakerran väkeehän minä ainaski, alakerrassa asun.
        Vai helevetinkö porukkaa peräti tarkotit. Elä hyvä immeinen ennää minnuu lue,se on reipas päätös.
        Ja ikävä kyllä en oo tännään täällä kirjottelemassa, enkä seli-seli lukemassa...varo huomisaamua,voipi olla jottai mun kirjottamaa.


      • *Kukkahame*
        susmorsian kirjoitti:

        sinä armas perässäkulkijani....alakerran väkeehän minä ainaski, alakerrassa asun.
        Vai helevetinkö porukkaa peräti tarkotit. Elä hyvä immeinen ennää minnuu lue,se on reipas päätös.
        Ja ikävä kyllä en oo tännään täällä kirjottelemassa, enkä seli-seli lukemassa...varo huomisaamua,voipi olla jottai mun kirjottamaa.

        Toinen toistemme perässä tässä kuljetaan, minä nyt sinun perässä jo lukemassa, pitäisköhän pitää pienempää ääntä herätetään karhutkin tällä huutelulla ;-D.

        Niin kyllä miellyttävämpää on lukea *normaalia* kerrontaa tai kirjoitusta kuin toisen ihmisen (kirjoittajan) henkilöllisyyttä arvostelevaa ja yleensä ne arvostelukirjoitukset menee överiksi.

        Pelkkä arvosteluketju pitää avata ja arvostella kirjoituksia, sinne vaan kaikki tuo joutava sonta, turha sitä on ripotella joka ketjuun.

        En ihmettele että on katkeriakin ihmisiä, sitä ihmettelen miten nuo katkerat sitten pärjää arkielämässä, virtuaalinen näyttää olevan jokapäiväistä kasvojen menetystä.

        Olipa hyvä että sain sormet kuitenkin toimimaan olin pakkasessa n 15 min ja se oli aivan hyvä annos tähän aamuun.


      • Katleija-yksi
        susmorsian kirjoitti:

        sinä armas perässäkulkijani....alakerran väkeehän minä ainaski, alakerrassa asun.
        Vai helevetinkö porukkaa peräti tarkotit. Elä hyvä immeinen ennää minnuu lue,se on reipas päätös.
        Ja ikävä kyllä en oo tännään täällä kirjottelemassa, enkä seli-seli lukemassa...varo huomisaamua,voipi olla jottai mun kirjottamaa.

        Kuule sus. miustaki hää tykkäjää. Peräs pörräjää ku p........nen. Joha tuo tunnetaa tai eile taas sain pariki huomion ja neuvon sannaa hänelt. Taaski hää saap kaipaamaans huomioo, ku mieki hänest mainitsen, mut saakoo. Ei mää sit ihan hukkaa hänenkää pörräykset. Kuha ei kiukkuusa tukehu.
        Eikä myö olla ainovii, hää oikee rakastaa seurata meit vanhoi.


    • Yli 200 vastausta ja 6 peukaloa. Kuinkahan kattavaa tämä "arvostleu" mielestänne on?

      • Siis yli 200 lukenut, vastauksia viitisenkymmentä.


      • P E U K ALOPOTTI
        Makriina kirjoitti:

        Siis yli 200 lukenut, vastauksia viitisenkymmentä.

        TYHJÄNTOIMITTAJIEN PEUKALONPYÖRITYSTÄ!


      • tana
        P E U K ALOPOTTI kirjoitti:

        TYHJÄNTOIMITTAJIEN PEUKALONPYÖRITYSTÄ!

        sano jotakin mutta älä huuda.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      137
      1606
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1190
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      83
      1077
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      809
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      80
      787
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      778
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      672
    Aihe