Tein itse Movie Makerilla videon,jonka halusin lähettää kaverilleni,mutta kaveri tietokoneessa sitä ei pysty katsomaan. Itse pystyn ainakin katsomaan,joten onko se,niin että kun kaverin tietokoneessa ei ole tuota Movie Maker-ohjelmaa,niin se ei pysty jotenkin lukemaan sitä videota? Ja mitä pitäisi tehdä?
Itse tehty video
16
253
Vastaukset
- ....................
Kannattaa välttää Microsoftin ohjelmia... tulos on useimmin aina pettymys. Kaveriltasi puuttuu jokin koodekki... VLC Player ehkä voisi toistaa Microsoftin kuratiedoston?
Onko kaverillasi Windows, onko tosiaan niin ettei Windows pysty/osaa toistaa toisella Windowsilla tehtyjä tiedostoja jotka ovat mikkisformaatissa? uskomatonta! - ExxonMaxxon
Onko kaverillasi Ubuntu tai joku muu kyhäelmä? Ubuntuhan on melko ongelmainen eikä pidä olettaa että siinä juuri mikään toimii, saa olla iloinen että asennuksen jälkeen näkyy edes työpöytä.
Mutta, kenties kaverisi on tössinyt kodekkien kanssa, käske päivittää MediaPlayer. MP toistaa aivan varmasti WMV-tiedostot ellei sitten ole menty tössimään kodekkipakettien kanssa.- --------------------
Jos kaverilla olisi Ubuntu niin tiedosto toistuisi, Ubuntussa on huomattavasti parempi multimediatuki kuin Windowsissa. Windowsissa myös se on ikävää, ettei se aina kykene toistamaan edes Microsoftin omia tiedostoja.
- ExxonMaxxon
-------------------- kirjoitti:
Jos kaverilla olisi Ubuntu niin tiedosto toistuisi, Ubuntussa on huomattavasti parempi multimediatuki kuin Windowsissa. Windowsissa myös se on ikävää, ettei se aina kykene toistamaan edes Microsoftin omia tiedostoja.
Ubuntu ja muut Linuxit ovat kyhäelmiä ja siksi niitä käyttää noi 1-4% koti-PC -käyttäjistä.
- ,m,m,m,m,m,
ExxonMaxxon kirjoitti:
Ubuntu ja muut Linuxit ovat kyhäelmiä ja siksi niitä käyttää noi 1-4% koti-PC -käyttäjistä.
,m,m,m,m,m, kirjoitti:
"exportattu" johonkin videoformaattiin, niin eihän se perkele millään muulla ohjelmalla tietenkään aukea. Ja pitäisi kaikki klipit ja äänifileet lähettää myös sen MM-fileen mukana. Aloittaja kuulostaa siltä, että hän on VAIN tallentanut MM-tiedoston. WMV pyörii kaikissa parhaissa playereissa, eikä ole lainkaan "kuraa", niin kuin joku pissis tuossa sanoo. Voihan sen tietenkin exportata vaikka mpeg:ksi.
- .
M-Kar kirjoitti:
Painu kusipää vittuun valehtelemasta!
Kenelle riehut?
- foobuntu
M-Kar kirjoitti:
Painu kusipää vittuun valehtelemasta!
"saa olla iloinen että asennuksen jälkeen näkyy edes työpöytä."
OpenSusessa ei näkynyt resoluution vaihdon jälkeen edes työpöytä. Joten kyllä iloinen pitää olla niinkin pienestä asiasta kuin työpöytä. foobuntu kirjoitti:
"saa olla iloinen että asennuksen jälkeen näkyy edes työpöytä."
OpenSusessa ei näkynyt resoluution vaihdon jälkeen edes työpöytä. Joten kyllä iloinen pitää olla niinkin pienestä asiasta kuin työpöytä.Ei openSuse ole mikään Ubuntu, eli valehtelua taas! Ja jos kyseessä oli joku CRT monitori ja jos vaihtaa näyttötilan sille sopimattomaksi niin eihän siinä mitään kuvaa näy. Ei liity se edes openSuseen.
Ja jos ei ole siitä kiinni niin siinäkin tapauksessa olen noin 100%:n varma että vika on siinä että joku tee-se-itse -mies on säätänyt sillä jos ostaa tietokoneen openSusella ja joka tekisii noin niin ihan varmasti voi purkaa kaupan ja tälläisestä nousisi enemmän meteliä. Ei vaan ole kukaan openSusella tietokoneen ostanut sanonut tälläisestä mitään.
Että toisin sanoen, painu vittuun valehtelemasta!- foobuntu
M-Kar kirjoitti:
Ei openSuse ole mikään Ubuntu, eli valehtelua taas! Ja jos kyseessä oli joku CRT monitori ja jos vaihtaa näyttötilan sille sopimattomaksi niin eihän siinä mitään kuvaa näy. Ei liity se edes openSuseen.
Ja jos ei ole siitä kiinni niin siinäkin tapauksessa olen noin 100%:n varma että vika on siinä että joku tee-se-itse -mies on säätänyt sillä jos ostaa tietokoneen openSusella ja joka tekisii noin niin ihan varmasti voi purkaa kaupan ja tälläisestä nousisi enemmän meteliä. Ei vaan ole kukaan openSusella tietokoneen ostanut sanonut tälläisestä mitään.
Että toisin sanoen, painu vittuun valehtelemasta!"Onko kaverillasi Ubuntu tai joku muu kyhäelmä?"
Käytin "jotain muuta kyhäelmää" eli Open Suxea. Jos ei kökkö toimi 1600x1200 resolla vaan käynnistyy johonkin hämärään command promptiin, niin kökkö lentää roskiin. Kehittyneemmissä käyttöjärjestelmissä ei joudu painimaan tällaisten ongelmien kanssa. Linuxit muka valmiita työpöydälle. Heh heh.
"jos ostaa tietokoneen openSusella"
Mitä, myykö joku sellaista tietokonetta? En tosin koske tikullakaan mihinkään pakettikökkökoneeseen. - oqoqoqoq
M-Kar kirjoitti:
Painu kusipää vittuun valehtelemasta!
Onpa herra nyt tarkkana, onko jotain kiinni tässä saitissa
Lapsellista, kuten oli arvattavissakin noista 22 tunnin saitillaroikkumisista. foobuntu kirjoitti:
"Onko kaverillasi Ubuntu tai joku muu kyhäelmä?"
Käytin "jotain muuta kyhäelmää" eli Open Suxea. Jos ei kökkö toimi 1600x1200 resolla vaan käynnistyy johonkin hämärään command promptiin, niin kökkö lentää roskiin. Kehittyneemmissä käyttöjärjestelmissä ei joudu painimaan tällaisten ongelmien kanssa. Linuxit muka valmiita työpöydälle. Heh heh.
"jos ostaa tietokoneen openSusella"
Mitä, myykö joku sellaista tietokonetta? En tosin koske tikullakaan mihinkään pakettikökkökoneeseen."Käytin "jotain muuta kyhäelmää" eli Open Suxea."
No älä käytä openSusea! Sehän on ilmaisversio maksullisesta käyttiksestä jossa koeajetaan uusia ominaisuuksia ja tuokin johtuu jokseenkin varmasti siitä, että tietokoneesi on yhteensopimaton. Jos ostat paskan koneen ja käyttiksen jota käytetään maksullisen versioiden ominaisuuksien testauksessa niin oma vikasi. Milloin ajattelit käyttää rahaa vai ootko joku köyhä?
Tallenna jossain standardissa tiedostomuodossa.. Esimerkiksi Mpeg (.mpg) tai Mpeg 4 H.264 AVC (.mp4).
- 7+8 on.. jotain..
lähettänyt sitä projekti-tiedostoa, tee homma loppun ja tallenna työ johonkin yleiseen formaatiin, eiköhän se siitä.
Mitäs mä nyt valehtelin? Vai oliko se mulle? Vai onko niin, että vanhat väittelymme kaivelevat sitten näissä muissakin kysymyksissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437