Jos Ei Tule Toimeen Itsensä Kanssa...

nooanarkki

niin onkohan mahdollista hakea lähestymiskieltoa itseään varten?Jos ajatellaan kiellon rajaksi vaikkapa rapeat 500 metriä niin eiköhän silloin jo ole turvassa itseltään.Mutta millä tavalla viranomaiset käytännössä hoitavat tällaisen asian.Ja saakohan silloin edes eteisen isosta peilistä vilkaista itseään kun kampaa tukkaansa vai tuleeko siitä rikkomuksesta heti sakkoja tai kuristushuonetta?

22

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan, niin kyllä sillä pysyt erossa itsestäsi.:-) Pillit alkaa soida, jos panta ei näy peilistä.:-))))))

• lukkopesä

koska itsestään ei vaan pääse eroon. Peilit voi toki peittää tai kääntää kuvapuolen seinään päin.
      Kuristushuone tuntuu melko julmalta rangaistukselta pikku vilkaisusta.

• Anjaniina

on minun mielestäni just sopia paikka Nooalle.
      Se on sillai että mihinkään omaas et koske.
      kenkiä et paa jalkaan, et takkia niskaan.
      Pastakarvojen (piti olla kyl parta, mut on niin hyvä vihre että jätän korjaamatta ;)))) ajelu on ahdistelua, vilkaisu navanalle seksuaalista ahdistelua.
      Saunaan et saa mennä keskenäs.Etkä jutella itsekses...

• Monta näkökulmaa

Tuohan kuullostaa ihan Siperiaan karkoitukselta? Ei kait nyt sentään....Armoa. Minä En halua ainaskaa joutua Siperiaan..;))) Luen muuten parhaillaan kirjaa kuin Stalinin lapset...joo....pistää oikeesti miettimään.

Nooa vaikka onkin erikoistapaus: niin ehdottaisin sensijaan Nooan erikoislaatusuiden huomioiden että, Nooa jos, kuka pitäisi ehdottamasti saada VALTION suoljelupäätös täysimääräisenä. Nooa On suojeltelva kaikilta idiooteilta...hän saa ottaa herkästi vaikutteita ympäristöstään....ei siis ihme...jos, Nooa käyttäytyy epäkorrelaatiomaisesti;))) ja kirjoittaa tänne sivistyspalstalle mitä sattuu...

tsau:Friidu

• lukkopesä
        Monta näkökulmaa kirjoitti:

Tuohan kuullostaa ihan Siperiaan karkoitukselta? Ei kait nyt sentään....Armoa. Minä En halua ainaskaa joutua Siperiaan..;))) Luen muuten parhaillaan kirjaa kuin Stalinin lapset...joo....pistää oikeesti miettimään.

Nooa vaikka onkin erikoistapaus: niin ehdottaisin sensijaan Nooan erikoislaatusuiden huomioiden että, Nooa jos, kuka pitäisi ehdottamasti saada VALTION suoljelupäätös täysimääräisenä. Nooa On suojeltelva kaikilta idiooteilta...hän saa ottaa herkästi vaikutteita ympäristöstään....ei siis ihme...jos, Nooa käyttäytyy epäkorrelaatiomaisesti;))) ja kirjoittaa tänne sivistyspalstalle mitä sattuu...

rekattu nikki viipyy, odottelen jo malttamattomasti ;))

• malttamaton Matti
        lukkopesä kirjoitti:

rekattu nikki viipyy, odottelen jo malttamattomasti ;))

Niin tämäkin mies odottaa. Niin monesti olemme lukeneet hänen kauneudestaan eli haluan sen nähdä?

• Monta näkökulmaa
        malttamaton Matti kirjoitti:

Niin tämäkin mies odottaa. Niin monesti olemme lukeneet hänen kauneudestaan eli haluan sen nähdä?

vastaus: yritin rekisteröidä nikin. Mutta, en tiedä minkä teen väärin nyt. Tuota käyttäjätunnusta ei hyväksy? Vaikka ohjeen mukaan sen laitan? Nooh, sp. osoitteen sain...;)) En tiedä missä vika?. Pitänee yrittää uudestaan...valokuvako?))) Enpä taida uskaltaa laittaa;))) Täällä se kuva puitaisiin ja arvosteltaisiin niin rikki ja poikki;)) ja revettäisiin minut säpeläiksi...Friidu parka. Ihan itseäni käy sääliksi...pelkkä ajatus;))) Riittää että, friidu itse ja friidun oma mies pitää friidua itseään kauniina ja sädehtittävänä ja söpönä ja ihana...ja niin no. Naisellisena naisena. Ja erittäin fiksuna ja filmaattisena tapauksena.

• lukkis:)

vastaus: yritin rekisteröidä nikin. Mutta, en tiedä minkä teen väärin nyt. Tuota käyttäjätunnusta ei hyväksy? Vaikka ohjeen mukaan sen laitan? Nooh, sp. osoitteen sain...;)) En tiedä missä vika?. Pitänee yrittää uudestaan...valokuvako?))) Enpä taida uskaltaa laittaa;))) Täällä se kuva puitaisiin ja arvosteltaisiin niin rikki ja poikki;)) ja revettäisiin minut säpeläiksi...Friidu parka. Ihan itseäni käy sääliksi...pelkkä ajatus;))) Riittää että, friidu itse ja friidun oma mies pitää friidua itseään kauniina ja sädehtittävänä ja söpönä ja ihana...ja niin no. Naisellisena naisena. Ja erittäin fiksuna ja filmaattisena tapauksena.

yritä uudestaan, keksi joku toinen millä kokeilet.

• kai.kai

ollut rekatussasi valokuva, niin ainakin minä muistan?

• Monta näkökulmaa
        lukkis:) kirjoitti:

yritä uudestaan, keksi joku toinen millä kokeilet.

kokeilin erilaisia juttuja mutta, ei vaan onnistunut. Voihan olla että, täällä päässä se häiriö...katsotaan nyt. Saanko läpi. Mielelläni tuon ottaisin. Niin nikkiä ei voitaisi varastaa...vähän ilkeeltä tuntuu kun aina pitää keksiä nyt uusi....;))) Täällä kun joku kiusaa tekee ei yksin minulle vaan vähän jokaista näköjään häiriköi...Sinänsä en usko että, häiriköinti loppuu vaikka rek.nimimerkin...Tämä palsta ei muutu. Joku jos, lähtee niin toisia tilalle....

• Monta näkökulmaa
        kai.kai kirjoitti:

ollut rekatussasi valokuva, niin ainakin minä muistan?

ei ole tuo valokuva pakollinen;)) Kovin olen tuosta erinäköinen....vanha kuva tuo. Nooh, katsotaan nyt;)) Kunhan saisin tuo nimimerkin ensin rekatuksi....voihan niitä kuvia lähettää siellä galleriassa? Kait jokainen jos niin haluaa, luulisin, en tiedä...mutta yleisesesti en kuvaani enää laita esille.

tsau: Friidu

• kai.kai

ei ole tuo valokuva pakollinen;)) Kovin olen tuosta erinäköinen....vanha kuva tuo. Nooh, katsotaan nyt;)) Kunhan saisin tuo nimimerkin ensin rekatuksi....voihan niitä kuvia lähettää siellä galleriassa? Kait jokainen jos niin haluaa, luulisin, en tiedä...mutta yleisesesti en kuvaani enää laita esille.

tsau: Friidu

mutta sinulla oli siinä muistini mukaan kaunis meripihkakaulakoru?

Itse en ikinä enää tee koko Galleriaa, ei ole minun mielestäni kannattavaa hommaa. Mutta kukin taaplaa tyylillään. :))

• Monta näkökulmaa
        kai.kai kirjoitti:

mutta sinulla oli siinä muistini mukaan kaunis meripihkakaulakoru?

Itse en ikinä enää tee koko Galleriaa, ei ole minun mielestäni kannattavaa hommaa. Mutta kukin taaplaa tyylillään. :))

Kaunis kiitos.. Tuon meripihka korun sain mieheltäni lahjaksi kun olimme eräässä pienessä Venäläisessä pikkukaupungissa lomamatkalla Latviassa....Pidän kovasti tuosta meripihkasta muuten korumateriaalina. Jotenkin sopii Itämeren tyttärelle mielestäni hyvin;)) meripihka ehkä vähän symbolista arvoa näen tuossa korussa. Toissa jouluna sain meripihkaiset suomalaiset meripihkaiset korvakorut...ovat samansävyiset nämä korvakorvakorut tuon kaulaketjun kanssa...;))

• MeSelf

Ihan turhaa funtsimista, LAKI ON KAIKILLE SAMA.. koskee myös sinua :))
      Ja jos rupeet jotain mun kans, ni mä hommaan sut 10:nen sanan sana kieltoon ja pahimmassa tapauksessa menetät aakkoset puoleksi vuodeks, ok ! :)

• uhkaus nooalle, kun hän kertoo uusista keksinnöistään, niin eihän niitä voi kiteyttää kymmeneen sanaan;-)

• Mutta tosiasiassa mä mietin hommaa ja tulin seuraavaan tulokseen:Mun avaukseni tosta lähestymiskiellosta oli lapsellinen ja täysin mahdoton toteuttaa.Joten mä kävinkin sitten hakemassa itselleni poistumiskieltoa!-Se toimiikin paljon selkeämmin sillä nyt mun on pakko tulla itseni kanssa toimeen.Ja nyt kun mä olen täällä itsekseni ilman ulosmenomahdollisuutta ollut jo 7 tuntia niin huomasin oudon homman:Omasta mielestäni mä olen loppujen lopuksi sopuisa kaveri ja mukava yksinpuheluseuralainen.Taitaa tämä elämä tästä taas ruveta lutviutumaan...

• Anjaniina
        nooanarkki kirjoitti:

Mutta tosiasiassa mä mietin hommaa ja tulin seuraavaan tulokseen:Mun avaukseni tosta lähestymiskiellosta oli lapsellinen ja täysin mahdoton toteuttaa.Joten mä kävinkin sitten hakemassa itselleni poistumiskieltoa!-Se toimiikin paljon selkeämmin sillä nyt mun on pakko tulla itseni kanssa toimeen.Ja nyt kun mä olen täällä itsekseni ilman ulosmenomahdollisuutta ollut jo 7 tuntia niin huomasin oudon homman:Omasta mielestäni mä olen loppujen lopuksi sopuisa kaveri ja mukava yksinpuheluseuralainen.Taitaa tämä elämä tästä taas ruveta lutviutumaan...

viel istumalakko tai syrjintäkielto?
        Vai hommataanko karkoituspäätös? Että pääset kauppaan?
        Ulkonaliikkumiskielto olis kova sana, mutta mites ne jokamiehenoikeudet?
        Voi hyvänen aika, nyt sä sait minut ihan sekasin kieltojen ja lakien kans?

• hairioilmoitus
        Anjaniina kirjoitti:

viel istumalakko tai syrjintäkielto?
        Vai hommataanko karkoituspäätös? Että pääset kauppaan?
        Ulkonaliikkumiskielto olis kova sana, mutta mites ne jokamiehenoikeudet?
        Voi hyvänen aika, nyt sä sait minut ihan sekasin kieltojen ja lakien kans?

"Henkilö Nooanarkki on tuomittu tuomarihenkilö Anjaniinan toimesta itsensämääräämättömyys toimintaistumaolemassaolematon-kieltoon istumispoistumis-uhan nojalla Euroopan Unionin Eteläisen Federaation osiin ulottumattoman aluehallintoalueiden yhteenliittymän (Suomi) alueella."

• hairioilmoitus kirjoitti:

"Henkilö Nooanarkki on tuomittu tuomarihenkilö Anjaniinan toimesta itsensämääräämättömyys toimintaistumaolemassaolematon-kieltoon istumispoistumis-uhan nojalla Euroopan Unionin Eteläisen Federaation osiin ulottumattoman aluehallintoalueiden yhteenliittymän (Suomi) alueella."

Onneksi mä älysin hakea tänään seisontavakuutuksen.Ja rupeankin heti harrastamaan kansalaistottelemattomuutta aloittamalla julman yksityishenkilökohtaisen ja omanmääräämisoikeuden mukaisen lakkotoiminnan.Vaadin kaksipäiväisen työviikon ja lounaaltapaluurahaa!

• nooanarkki kirjoitti:

Onneksi mä älysin hakea tänään seisontavakuutuksen.Ja rupeankin heti harrastamaan kansalaistottelemattomuutta aloittamalla julman yksityishenkilökohtaisen ja omanmääräämisoikeuden mukaisen lakkotoiminnan.Vaadin kaksipäiväisen työviikon ja lounaaltapaluurahaa!

Seisontavakuutuksen aikana ei saa ajaa edes omia etujaan.;)
        Kosteita lounaita ei miesnaismuistiin, mutta nyt olisi korkea aika toteuttaa unholaan jääneet hyvät tavat.
        Saattaisi mennä jopa läpi lounaaltapaluuraha-anomus eiku vaatimus! Tämä kokonaisuus tietenkin vaatii vankkaa ammattitaitoa. No... esimiestä saattaa lämmittää kuitenkin hygieniapassi minkä voi vilauttaa saapuessaan takaisin työpaikalle. Siistii vai mitä? :D

• RIMMIR

lähestymiskielto omalle varjolleen. Sitä sentään voi tarkkailla aina silloin tällöin.

• Anjaniina

tuota ei Nooakaan huomannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6504
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4452
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3078
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2967
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1320
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1211
    Aihe