Jos Ei Tule Toimeen Itsensä Kanssa...

nooanarkki

niin onkohan mahdollista hakea lähestymiskieltoa itseään varten?Jos ajatellaan kiellon rajaksi vaikkapa rapeat 500 metriä niin eiköhän silloin jo ole turvassa itseltään.Mutta millä tavalla viranomaiset käytännössä hoitavat tällaisen asian.Ja saakohan silloin edes eteisen isosta peilistä vilkaista itseään kun kampaa tukkaansa vai tuleeko siitä rikkomuksesta heti sakkoja tai kuristushuonetta?

22

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan, niin kyllä sillä pysyt erossa itsestäsi.:-) Pillit alkaa soida, jos panta ei näy peilistä.:-))))))

    • lukkopesä

      koska itsestään ei vaan pääse eroon. Peilit voi toki peittää tai kääntää kuvapuolen seinään päin.
      Kuristushuone tuntuu melko julmalta rangaistukselta pikku vilkaisusta.

    • Anjaniina

      on minun mielestäni just sopia paikka Nooalle.
      Se on sillai että mihinkään omaas et koske.
      kenkiä et paa jalkaan, et takkia niskaan.
      Pastakarvojen (piti olla kyl parta, mut on niin hyvä vihre että jätän korjaamatta ;)))) ajelu on ahdistelua, vilkaisu navanalle seksuaalista ahdistelua.
      Saunaan et saa mennä keskenäs.Etkä jutella itsekses...

      • Monta näkökulmaa

        Tuohan kuullostaa ihan Siperiaan karkoitukselta? Ei kait nyt sentään....Armoa. Minä En halua ainaskaa joutua Siperiaan..;))) Luen muuten parhaillaan kirjaa kuin Stalinin lapset...joo....pistää oikeesti miettimään.

        Nooa vaikka onkin erikoistapaus: niin ehdottaisin sensijaan Nooan erikoislaatusuiden huomioiden että, Nooa jos, kuka pitäisi ehdottamasti saada VALTION suoljelupäätös täysimääräisenä. Nooa On suojeltelva kaikilta idiooteilta...hän saa ottaa herkästi vaikutteita ympäristöstään....ei siis ihme...jos, Nooa käyttäytyy epäkorrelaatiomaisesti;))) ja kirjoittaa tänne sivistyspalstalle mitä sattuu...


        tsau:Friidu


      • lukkopesä
        Monta näkökulmaa kirjoitti:

        Tuohan kuullostaa ihan Siperiaan karkoitukselta? Ei kait nyt sentään....Armoa. Minä En halua ainaskaa joutua Siperiaan..;))) Luen muuten parhaillaan kirjaa kuin Stalinin lapset...joo....pistää oikeesti miettimään.

        Nooa vaikka onkin erikoistapaus: niin ehdottaisin sensijaan Nooan erikoislaatusuiden huomioiden että, Nooa jos, kuka pitäisi ehdottamasti saada VALTION suoljelupäätös täysimääräisenä. Nooa On suojeltelva kaikilta idiooteilta...hän saa ottaa herkästi vaikutteita ympäristöstään....ei siis ihme...jos, Nooa käyttäytyy epäkorrelaatiomaisesti;))) ja kirjoittaa tänne sivistyspalstalle mitä sattuu...


        tsau:Friidu

        rekattu nikki viipyy, odottelen jo malttamattomasti ;))


      • malttamaton Matti
        lukkopesä kirjoitti:

        rekattu nikki viipyy, odottelen jo malttamattomasti ;))

        Niin tämäkin mies odottaa. Niin monesti olemme lukeneet hänen kauneudestaan eli haluan sen nähdä?


      • Monta näkökulmaa
        malttamaton Matti kirjoitti:

        Niin tämäkin mies odottaa. Niin monesti olemme lukeneet hänen kauneudestaan eli haluan sen nähdä?

        vastaus: yritin rekisteröidä nikin. Mutta, en tiedä minkä teen väärin nyt. Tuota käyttäjätunnusta ei hyväksy? Vaikka ohjeen mukaan sen laitan? Nooh, sp. osoitteen sain...;)) En tiedä missä vika?. Pitänee yrittää uudestaan...valokuvako?))) Enpä taida uskaltaa laittaa;))) Täällä se kuva puitaisiin ja arvosteltaisiin niin rikki ja poikki;)) ja revettäisiin minut säpeläiksi...Friidu parka. Ihan itseäni käy sääliksi...pelkkä ajatus;))) Riittää että, friidu itse ja friidun oma mies pitää friidua itseään kauniina ja sädehtittävänä ja söpönä ja ihana...ja niin no. Naisellisena naisena. Ja erittäin fiksuna ja filmaattisena tapauksena.

        tsau:Friidu


      • lukkis:)
        Monta näkökulmaa kirjoitti:

        vastaus: yritin rekisteröidä nikin. Mutta, en tiedä minkä teen väärin nyt. Tuota käyttäjätunnusta ei hyväksy? Vaikka ohjeen mukaan sen laitan? Nooh, sp. osoitteen sain...;)) En tiedä missä vika?. Pitänee yrittää uudestaan...valokuvako?))) Enpä taida uskaltaa laittaa;))) Täällä se kuva puitaisiin ja arvosteltaisiin niin rikki ja poikki;)) ja revettäisiin minut säpeläiksi...Friidu parka. Ihan itseäni käy sääliksi...pelkkä ajatus;))) Riittää että, friidu itse ja friidun oma mies pitää friidua itseään kauniina ja sädehtittävänä ja söpönä ja ihana...ja niin no. Naisellisena naisena. Ja erittäin fiksuna ja filmaattisena tapauksena.

        tsau:Friidu

        yritä uudestaan, keksi joku toinen millä kokeilet.


      • kai.kai
        Monta näkökulmaa kirjoitti:

        vastaus: yritin rekisteröidä nikin. Mutta, en tiedä minkä teen väärin nyt. Tuota käyttäjätunnusta ei hyväksy? Vaikka ohjeen mukaan sen laitan? Nooh, sp. osoitteen sain...;)) En tiedä missä vika?. Pitänee yrittää uudestaan...valokuvako?))) Enpä taida uskaltaa laittaa;))) Täällä se kuva puitaisiin ja arvosteltaisiin niin rikki ja poikki;)) ja revettäisiin minut säpeläiksi...Friidu parka. Ihan itseäni käy sääliksi...pelkkä ajatus;))) Riittää että, friidu itse ja friidun oma mies pitää friidua itseään kauniina ja sädehtittävänä ja söpönä ja ihana...ja niin no. Naisellisena naisena. Ja erittäin fiksuna ja filmaattisena tapauksena.

        tsau:Friidu

        ollut rekatussasi valokuva, niin ainakin minä muistan?


      • Monta näkökulmaa
        lukkis:) kirjoitti:

        yritä uudestaan, keksi joku toinen millä kokeilet.

        kokeilin erilaisia juttuja mutta, ei vaan onnistunut. Voihan olla että, täällä päässä se häiriö...katsotaan nyt. Saanko läpi. Mielelläni tuon ottaisin. Niin nikkiä ei voitaisi varastaa...vähän ilkeeltä tuntuu kun aina pitää keksiä nyt uusi....;))) Täällä kun joku kiusaa tekee ei yksin minulle vaan vähän jokaista näköjään häiriköi...Sinänsä en usko että, häiriköinti loppuu vaikka rek.nimimerkin...Tämä palsta ei muutu. Joku jos, lähtee niin toisia tilalle....


        tsau:Friidu


      • Monta näkökulmaa
        kai.kai kirjoitti:

        ollut rekatussasi valokuva, niin ainakin minä muistan?

        ei ole tuo valokuva pakollinen;)) Kovin olen tuosta erinäköinen....vanha kuva tuo. Nooh, katsotaan nyt;)) Kunhan saisin tuo nimimerkin ensin rekatuksi....voihan niitä kuvia lähettää siellä galleriassa? Kait jokainen jos niin haluaa, luulisin, en tiedä...mutta yleisesesti en kuvaani enää laita esille.


        tsau: Friidu


      • kai.kai
        Monta näkökulmaa kirjoitti:

        ei ole tuo valokuva pakollinen;)) Kovin olen tuosta erinäköinen....vanha kuva tuo. Nooh, katsotaan nyt;)) Kunhan saisin tuo nimimerkin ensin rekatuksi....voihan niitä kuvia lähettää siellä galleriassa? Kait jokainen jos niin haluaa, luulisin, en tiedä...mutta yleisesesti en kuvaani enää laita esille.


        tsau: Friidu

        mutta sinulla oli siinä muistini mukaan kaunis meripihkakaulakoru?

        Itse en ikinä enää tee koko Galleriaa, ei ole minun mielestäni kannattavaa hommaa. Mutta kukin taaplaa tyylillään. :))


      • Monta näkökulmaa
        kai.kai kirjoitti:

        mutta sinulla oli siinä muistini mukaan kaunis meripihkakaulakoru?

        Itse en ikinä enää tee koko Galleriaa, ei ole minun mielestäni kannattavaa hommaa. Mutta kukin taaplaa tyylillään. :))

        Kaunis kiitos.. Tuon meripihka korun sain mieheltäni lahjaksi kun olimme eräässä pienessä Venäläisessä pikkukaupungissa lomamatkalla Latviassa....Pidän kovasti tuosta meripihkasta muuten korumateriaalina. Jotenkin sopii Itämeren tyttärelle mielestäni hyvin;)) meripihka ehkä vähän symbolista arvoa näen tuossa korussa. Toissa jouluna sain meripihkaiset suomalaiset meripihkaiset korvakorut...ovat samansävyiset nämä korvakorvakorut tuon kaulaketjun kanssa...;))


        tsau:Friidu


    • MeSelf

      Ihan turhaa funtsimista, LAKI ON KAIKILLE SAMA.. koskee myös sinua :))
      Ja jos rupeet jotain mun kans, ni mä hommaan sut 10:nen sanan sana kieltoon ja pahimmassa tapauksessa menetät aakkoset puoleksi vuodeks, ok ! :)

      • uhkaus nooalle, kun hän kertoo uusista keksinnöistään, niin eihän niitä voi kiteyttää kymmeneen sanaan;-)


      • Mutta tosiasiassa mä mietin hommaa ja tulin seuraavaan tulokseen:Mun avaukseni tosta lähestymiskiellosta oli lapsellinen ja täysin mahdoton toteuttaa.Joten mä kävinkin sitten hakemassa itselleni poistumiskieltoa!-Se toimiikin paljon selkeämmin sillä nyt mun on pakko tulla itseni kanssa toimeen.Ja nyt kun mä olen täällä itsekseni ilman ulosmenomahdollisuutta ollut jo 7 tuntia niin huomasin oudon homman:Omasta mielestäni mä olen loppujen lopuksi sopuisa kaveri ja mukava yksinpuheluseuralainen.Taitaa tämä elämä tästä taas ruveta lutviutumaan...


      • Anjaniina
        nooanarkki kirjoitti:

        Mutta tosiasiassa mä mietin hommaa ja tulin seuraavaan tulokseen:Mun avaukseni tosta lähestymiskiellosta oli lapsellinen ja täysin mahdoton toteuttaa.Joten mä kävinkin sitten hakemassa itselleni poistumiskieltoa!-Se toimiikin paljon selkeämmin sillä nyt mun on pakko tulla itseni kanssa toimeen.Ja nyt kun mä olen täällä itsekseni ilman ulosmenomahdollisuutta ollut jo 7 tuntia niin huomasin oudon homman:Omasta mielestäni mä olen loppujen lopuksi sopuisa kaveri ja mukava yksinpuheluseuralainen.Taitaa tämä elämä tästä taas ruveta lutviutumaan...

        viel istumalakko tai syrjintäkielto?
        Vai hommataanko karkoituspäätös? Että pääset kauppaan?
        Ulkonaliikkumiskielto olis kova sana, mutta mites ne jokamiehenoikeudet?
        Voi hyvänen aika, nyt sä sait minut ihan sekasin kieltojen ja lakien kans?


      • hairioilmoitus
        Anjaniina kirjoitti:

        viel istumalakko tai syrjintäkielto?
        Vai hommataanko karkoituspäätös? Että pääset kauppaan?
        Ulkonaliikkumiskielto olis kova sana, mutta mites ne jokamiehenoikeudet?
        Voi hyvänen aika, nyt sä sait minut ihan sekasin kieltojen ja lakien kans?

        "Henkilö Nooanarkki on tuomittu tuomarihenkilö Anjaniinan toimesta itsensämääräämättömyys toimintaistumaolemassaolematon-kieltoon istumispoistumis-uhan nojalla Euroopan Unionin Eteläisen Federaation osiin ulottumattoman aluehallintoalueiden yhteenliittymän (Suomi) alueella."


      • hairioilmoitus kirjoitti:

        "Henkilö Nooanarkki on tuomittu tuomarihenkilö Anjaniinan toimesta itsensämääräämättömyys toimintaistumaolemassaolematon-kieltoon istumispoistumis-uhan nojalla Euroopan Unionin Eteläisen Federaation osiin ulottumattoman aluehallintoalueiden yhteenliittymän (Suomi) alueella."

        Onneksi mä älysin hakea tänään seisontavakuutuksen.Ja rupeankin heti harrastamaan kansalaistottelemattomuutta aloittamalla julman yksityishenkilökohtaisen ja omanmääräämisoikeuden mukaisen lakkotoiminnan.Vaadin kaksipäiväisen työviikon ja lounaaltapaluurahaa!


      • nooanarkki kirjoitti:

        Onneksi mä älysin hakea tänään seisontavakuutuksen.Ja rupeankin heti harrastamaan kansalaistottelemattomuutta aloittamalla julman yksityishenkilökohtaisen ja omanmääräämisoikeuden mukaisen lakkotoiminnan.Vaadin kaksipäiväisen työviikon ja lounaaltapaluurahaa!

        Seisontavakuutuksen aikana ei saa ajaa edes omia etujaan.;)
        Kosteita lounaita ei miesnaismuistiin, mutta nyt olisi korkea aika toteuttaa unholaan jääneet hyvät tavat.
        Saattaisi mennä jopa läpi lounaaltapaluuraha-anomus eiku vaatimus! Tämä kokonaisuus tietenkin vaatii vankkaa ammattitaitoa. No... esimiestä saattaa lämmittää kuitenkin hygieniapassi minkä voi vilauttaa saapuessaan takaisin työpaikalle. Siistii vai mitä? :D


    • RIMMIR

      lähestymiskielto omalle varjolleen. Sitä sentään voi tarkkailla aina silloin tällöin.

      • Anjaniina

        tuota ei Nooakaan huomannut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe