Kysely

Vaporeon

Halusin tehdä ihan vaan tälläsen kyselyn.

1. Mikä on lempi pokemonisi ( vain yksi )
2. Mikä on lempi Pokemon pelisi ( vain yksi )
3. Aiotko ostaa pokemon Heart Goldin tai Soul Silverin?
4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi.
5. Mikä on rumin pokemon?
6. Mikä on kaunein pokemon?
7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto?

Omat vastaukseni.
1. Vaporeon
2. Leaf Green ( Soul Silver kun ostan sen )
3. Kyllä
4.
Leaf Green
Vaporeon lv 73
Raichu lv 80
Charizard lv 69
Hitmonlee lv 78
Venomoth lv 65
Dragonite lv 85

5. Muk
6. Milotic
7. Vaporeon


Toivoisin vastauksii :I :)

22

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silver-riolu

      1. Riolu ^3^
      2. Platinum... kai...
      3. Jep! Heart Goldin.
      4. Platinum:

      Empoleon lv 68
      Rotom lv 68
      Altaria lv 68
      Flareon lv 68
      Froslass lv 68
      Honchkrow lv 68

      5. Feebas
      6. Milotic
      7. Leafeon

      • MARJAKISSASHALALALA

        1. YKS KAKS KOL; Lugia
        2. Olisko diamond?
        3. SoulSilverin joo
        4. Diamond;
        Rayquaza 100 lv.
        Gallade 85 lv.
        ~ loput vaihtelee
        5. No en tiiä, varmaa minä.
        6. Öö.
        7. Umbreon x(


      • Mewtwo
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        1. YKS KAKS KOL; Lugia
        2. Olisko diamond?
        3. SoulSilverin joo
        4. Diamond;
        Rayquaza 100 lv.
        Gallade 85 lv.
        ~ loput vaihtelee
        5. No en tiiä, varmaa minä.
        6. Öö.
        7. Umbreon x(

        1. Mikä on lempi pokemonisi ( vain yksi )
        2. Mikä on lempi Pokemon pelisi ( vain yksi )
        3. Aiotko ostaa pokemon Heart Goldin tai Soul Silverin?
        4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi.
        5. Mikä on rumin pokemon?
        6. Mikä on kaunein pokemon?
        7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto

        1.Mewtwo
        2.platinum
        3.kyllä
        4.en jaksa
        5.en jaksa kattoo
        6.varmaan beatyfly
        7.se lehti muoto


      • ^Notched-Ear Pichu^
        Mewtwo kirjoitti:

        1. Mikä on lempi pokemonisi ( vain yksi )
        2. Mikä on lempi Pokemon pelisi ( vain yksi )
        3. Aiotko ostaa pokemon Heart Goldin tai Soul Silverin?
        4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi.
        5. Mikä on rumin pokemon?
        6. Mikä on kaunein pokemon?
        7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto

        1.Mewtwo
        2.platinum
        3.kyllä
        4.en jaksa
        5.en jaksa kattoo
        6.varmaan beatyfly
        7.se lehti muoto

        1. Mikä on lempi pokemonisi ( vain yksi ): Notched Pichu
        2. Mikä on lempi Pokemon pelisi ( vain yksi ): Platinum
        3. Aiotko ostaa pokemon Heart Goldin tai Soul Silverin?: Minä ja pikkusisko saadan molemmat yhteisiks.
        4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi. Sry. Vaihtuilee niin paljon.
        5. Mikä on rumin pokemon? varmaa Yanmega tai Muk
        6. Mikä on kaunein pokemon? Milotic
        7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto? Jää.(varsinkin shiny)

        Ja lempileffa on Lucario...


      • silver-riolu
        ^Notched-Ear Pichu^ kirjoitti:

        1. Mikä on lempi pokemonisi ( vain yksi ): Notched Pichu
        2. Mikä on lempi Pokemon pelisi ( vain yksi ): Platinum
        3. Aiotko ostaa pokemon Heart Goldin tai Soul Silverin?: Minä ja pikkusisko saadan molemmat yhteisiks.
        4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi. Sry. Vaihtuilee niin paljon.
        5. Mikä on rumin pokemon? varmaa Yanmega tai Muk
        6. Mikä on kaunein pokemon? Milotic
        7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto? Jää.(varsinkin shiny)

        Ja lempileffa on Lucario...

        Jeyy! Säkin fanitat riolua! :D


      • ^Notched-Ear Pichu^
        silver-riolu kirjoitti:

        Jeyy! Säkin fanitat riolua! :D

        Joop


      • silver-riolu
        ^Notched-Ear Pichu^ kirjoitti:

        Joop

        Mulki on expoleres of sky! Mä oon eevee ja mun partneri on.......... Riolu! (yllätys yllätys)
        Lucario on kyl aikas Creepy ku sil on punaiset silmät piikit sen käsissä ja rinnassa....
        Mut kuitenki moi! ^-^


      • riolu lol
        silver-riolu kirjoitti:

        Jeyy! Säkin fanitat riolua! :D

        riolu on syvältä


    • yks tyyppi

      1.deoxys
      2.platinum (hg ku ostan)
      3.hg
      4.platinum
      giratina 100lvl
      infernape 100lvl
      gyarados 100lvl
      staraptor jotaa 53lvl
      ja yleensä on mukaan 2 kehitettävää
      5.ehdottomasti bibarel
      6.jirachi
      7.glaceon

      • 1. Mikä on lempi pokemonisi ( vain yksi )
        2. Mikä on lempi Pokemon pelisi ( vain yksi )
        3. Aiotko ostaa pokemon Heart Goldin tai Soul Silverin?
        4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi.
        5. Mikä on rumin pokemon?
        6. Mikä on kaunein pokemon?
        7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto?

        1. Pikachu ehdottomasti
        2. Tällä hetkellä Emerald
        3. Kyllä ostan ja otan Soulsilver
        4. Emerald: Combusken, Swellow, Pikachu, Beautifly,Rayquaza ja Absol levellejä en nyt muista
        5. Ehkä Beldum tai Muk
        6. Milotic
        7. En nyt tiiä pidän kaikista


    • jamin10

      1. Mikä on lempi pokemonisi ( vain yksi )
      2. Mikä on lempi Pokemon pelisi ( vain yksi )
      3. Aiotko ostaa pokemon Heart Goldin tai Soul Silverin?
      4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi.
      5. Mikä on rumin pokemon?
      6. Mikä on kaunein pokemon?
      7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto?


      1. En osaa sanoa vain yhtä.

      2. Varmaan se on Emerald, vaikken sitä ookkaan nyt pelannut. Soul Silverkin on hyvä, tosin Diamondissa mulla on kaikki parhaat jutut. Emt :D

      3. On jo Jap. SS mutta ostan HG (ja ehkä viel Eng. kielisen SS kans)

      4. Hmm. Minkä tiimeistä kerron. Laitan vaikka SS in-game tiimin.
      Feraligatr 64lv
      Pidgeot 63lv
      Ampharos 63lv
      Red Gyarados 65lv
      Lugia 64lv
      Bibarel (HM-orja)

      5. Varmaan joku... öm... Bidoof, Bibarel

      6. Jaa-ah... Sanotaan vaikka se Milotic sitte.

      7. yksi vanhimmista, Jolteon varmaan.

    • Ninetales

      1. Mikä on lempi pokemonisi ( vain yksi ) -Ninetales
      2. Mikä on lempi Pokemon pelisi ( vain yksi ) -Ehkä Pokemon Pearl
      3. Aiotko ostaa pokemon Heart Goldin tai Soul Silverin? -Jep! Soul Silverin
      4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi. -Pearl: Rotom lv.70, Heatran lv.70, Kyogre lv.70, Dragonite lv.66, Regigigas lv.70, Groudon lv.71. Tiimi vaihtelee...
      5. Mikä on rumin pokemon? -Glalie tai Bronzong
      6. Mikä on kaunein pokemon? -Ninetales
      7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto? -Umbreon

      • Icywind

        1. Mikä on lempi pokemonisi?
        - Ööö... Eevee. DDD
        4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi.
        - Emttttttttttttt. Vaik Ruby, nii siinä... Gardevoir Lv 44, Alakazam Lv 50, Slaking Lv 42, Wailord Lv 40, Gyarados Lv 47 ja Milotic Lv 50.
        5. Mikä on rumin pokemon?
        - Joo tota, Exploud.
        6. Mikä on kaunein pokemon?
        - Ninetales tai Gardevoir. Joo iha heti Jynx.
        7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto?
        - Eevee ite, ja ja ja sit Espeon.


      • MARJAKISSASHALALALA
        Icywind kirjoitti:

        1. Mikä on lempi pokemonisi?
        - Ööö... Eevee. DDD
        4. Valitse yksi pokemon pelisi ja kerro siitä tiimisi.
        - Emttttttttttttt. Vaik Ruby, nii siinä... Gardevoir Lv 44, Alakazam Lv 50, Slaking Lv 42, Wailord Lv 40, Gyarados Lv 47 ja Milotic Lv 50.
        5. Mikä on rumin pokemon?
        - Joo tota, Exploud.
        6. Mikä on kaunein pokemon?
        - Ninetales tai Gardevoir. Joo iha heti Jynx.
        7. Mikä on sinun mielestäsi kivoin Eeveen muoto?
        - Eevee ite, ja ja ja sit Espeon.

        Hei rakas ~ 8'-------------------------DDDddd


    • Amphy

      1. Ampharos (Ehkä)
      2.No tietty Pokemon Heart Gold!
      3.On jo ( Toivon Pokemon Diamondin joululahjaksi!!! )
      4.Heart Gold :
      Meganium lv 60
      Ampharos lv 60
      Seadra lv 60
      Moltres lv 52 (Turha )
      5.Ööö... Muk?
      6.Ööö... olisko Flaffy?
      7. Jää muoto.
      p.s aloitan alusta ja hommaan Kindran!

      • Bulbasaur3

        1.Charizard,Bulbasaur,Squirtle ja Pikachu(kaikki ovat yhtä hyviä)
        2.Heartgold
        3.Heartgold on jo
        4.Heartgold:Typhlosion,heracross,gyarados,Ho-oh,Muk ja Metagross
        5.Prinplup
        6.Samat kuin ykkösessä
        7.Glaceon
        Tykkäättekö muuten Pokemon-sarjasta


    • Diivu87

      1.Charizard
      2.hmm.. Pearl..
      3.(Eikö täsä pitösi jo lukea aijotko ostaa Black tai White?) Ostin HG.n
      4. No vaikka nykyinen Pearlini: Staraptor 100,Tortella(77),Piplup 68,Chimchar100 ,Rapidas 78 ja....Luxary 74
      5.(en viellä ole tutustunnut 5 sarjan) joten Bronzong.
      6.Suicune
      7.Vaporeon

      • jamin10

        Johtuu ehkä siitä että tää on vuos sit laitettu viesti eikä hg j ss ollu julkastu viel


      • McRaichu
        jamin10 kirjoitti:

        Johtuu ehkä siitä että tää on vuos sit laitettu viesti eikä hg j ss ollu julkastu viel

        1. Charizard
        2. Platinum
        3. Ostin sen jo.
        4. SS tiimi : Quilava Lv.13, Zubat Lv.9 ja Gastly Lv.9
        5. Omastar
        6. Jalorda
        7. Umbreon ja Jolteon


      • Musta&Valkoinen
        jamin10 kirjoitti:

        Johtuu ehkä siitä että tää on vuos sit laitettu viesti eikä hg j ss ollu julkastu viel

        ^^


      • SuoBBis
        Musta&Valkoinen kirjoitti:

        ^^

        1. Honchkrow
        2. SoulSilver, mutta oon myös Whiteä pelannu, joka o parempi, en laske kuitenkaan sitä tähän
        3. Ostin SoulSilverin
        4. SoulSilver: Feraligatr, Fearow, Magmortar, Mamoswine, Heracross ja Ampharos
        5. Graveler
        6. Milotic, Honchkrow
        7. Jolteon


    • PT

      1. Torterra
      2. Platinum
      3. Molemmat on ostettu.
      4. White: Serperior, Excadrill, Beartic, Stoutland, Unfezant ja Hydreigon
      5. Garbodor
      6. Milotic
      7. Leafeon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe