Mitä käyttöjärjestelmää käytät?
1. Käytäkö huippusuosittua Windowsta?
2. Vai näitä marginaali virityksiä, jotain Linux jakelua tai Mac konetta?
Heti tulee itseltäni ääni Windowsille.
1.
Windows kyykyttää muut tässäkin gallupissa,hoho
Käyttöjärjestelmä gallup
9
243
Vastaukset
- jyrää
Kyllä Pentti tietää että tällaisessa gallupissa windowsilla ei ole tällä palstalla mitään jakoa. ;)
- tietysti
Linux. Onhan se ihan järjenvastaista käyttää jotain reikäistä Windowssia.
- heh heh
Ei kyykytä Windows muita. Eikä windows ole huippusuosittu. Se että jokin on pakkomyyty koneen mukana asiakkaalta kysymättä, ei tarkoita että se jokin olisi silti huippusuosittu. Sitäpaits vaikka kone olisikin myyty windowsilla, jokuhan voi heittää windowsilla vesilintua. Linux puolestaan ei ole viritys vaan käyttöjärjestelmän ydin.
Minä käytän erästä huippusuosittua linux-jakelua, samoin suurin osa tutuistakin. ;) - hölöttäjä2010
kaikissa 5 nettiin kytketyssä koneessa on ubuntu linux...
EMME halua viruksia ja muita pöpöjä netistä automaattisesti ihan noin vaan...
Eihän ne windows virukset tähän ubuntuun tartu....
Tuossakin 1 syy ilman windowsta olemiseen:
http://www.itviikko.fi/tietoturva/2010/01/20/windowsista-kaivettiin-ikivanha-aukko/2010909/7
Olisi ollut pirun paljon mahiksia korjata, mutta EI... hah hahaaaa... - PowerPC1
1 ääni Windowsille ja 1 ääni Mac OS X:lle
Molempien toimintaan olen tyytyväinen. Linuxia en kuitenkaan sulje pois, siinä on omia etujaan mutten ole vielä toistaiseksi siirtynyt siihen minkään koneen kohdalla täysin. - ubuntu linux
2
Himassa pöytäkone: KUbuntu (VAIN LAN-pelejä varten winukka, eli suurimman osaa aikaa se vain loikoilee tilaa viemässä) ja Läppäri: Debian Lenny ja vielä kerran eeePC: KUbuntu, duunissa KUbuntu, servulla tuolla kylillä Slackware...
PLUS ne lukuisat kaverit joille GNU/Linuxia ollaan laitettua ja suurimmalla osalla edelleen se koneella!Ubuntu 8.04 pääkäyttöjärjestelmänä pöytäkoneessa.
Ubuntu 9.04 läppärissä
Virtuaalikoneessa CentOS 5.4 ja Windows 2003 Server SP2.Ubuntu 9.04 on tällä hetkellä. Kait seuraavaksi laitetaan 10.4, mutta ei se tule pitkään aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470