Kun nainen on Hyvä Jätkä?

Anjaniina

kun se ryyppää kuin miehet, esimerkiksi.
Tavoittelemisen arvoinen titteli?
Enpä usko?

106

990

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viivatiina

uskoisin enemmän siinä tapauksessa jos nainen harrastaa esimerkiksi miesvaltaisia harrastuksia niin sillon nainen on hyvä jätkä siellä porukassa tuskin sillä sanonnalla on ryyppäämisen kanssa mitään tekemistä.

• Tulee mieleen että jokunen vuosi sitten Kirkkonummen Salamissa pelasi se kanadalainen nainen lätkää miesjoukkueessa. Eivät miehet muistaakseni aina kovin hyvin kestäneet sitä että nainen peittosi heidät omimmalla alallaan.

• .
        yohuuhkaja kirjoitti:

Tulee mieleen että jokunen vuosi sitten Kirkkonummen Salamissa pelasi se kanadalainen nainen lätkää miesjoukkueessa. Eivät miehet muistaakseni aina kovin hyvin kestäneet sitä että nainen peittosi heidät omimmalla alallaan.

on toinen laji. Eivät miehet siinäkään kestä naiselle häviämistä.

• viivatiina
        yohuuhkaja kirjoitti:

Tulee mieleen että jokunen vuosi sitten Kirkkonummen Salamissa pelasi se kanadalainen nainen lätkää miesjoukkueessa. Eivät miehet muistaakseni aina kovin hyvin kestäneet sitä että nainen peittosi heidät omimmalla alallaan.

nainen on hyvä jätkä niin sen kanssa pärjää näissä porukoissa ja sit kun se lähtee sieltä kentältä se voi olla vaikka kuinka naisellinen nainen no nyt mää kirjoitan se se just tässä ketjussa joku arvosteli kun ihmisestä käytetään se mutta mää en osaa puhua enkä kirjoittaa häneksi.

• . kirjoitti:

on toinen laji. Eivät miehet siinäkään kestä naiselle häviämistä.

Juu, on se hyvä, että voimalajeissa on miesten ja naisten sarjat erikseen. Säästyy monelta häpeältä ;-))

• Pitkätossunen

Jos nainen on hyvä jätkä, niin hän yrittää miellyttää miehiä, mutta ei niin sanotuilla perinaisellisilla konsteilla. Nämä hyvä jätkä -naiset luulevat, että he ovat muita naisia "reilumpia" ja reippaampia. Semmoisia poikatyttöjä. Sukupuolella ei tosiasiassa ole mitään tekemistä reiluuden kanssa.
      Kuka ehtii ensin kertomaan, miten himskatin kateellisia naiset ovatkaan? Joku nainen tietysti, joku joka ei itse kuulu kateellisten joukkoon!

• asian vierestä

Vai yrittää miellyttää miehiä. Buahhhahhhaaaa. Miltäs vuosisadalta tuo on peräisin?

Tässä aloituksessa nyt yritetään ilmeisesti saada kansa ottamaan kantaa mies/nais-kliseisiin. Voisinpa lisätä vettä myllyyn väittämällä asian vierestä, että aloittaja puskailee itselleen.

• Pitkätossunen
        asian vierestä kirjoitti:

Vai yrittää miellyttää miehiä. Buahhhahhhaaaa. Miltäs vuosisadalta tuo on peräisin?

Tässä aloituksessa nyt yritetään ilmeisesti saada kansa ottamaan kantaa mies/nais-kliseisiin. Voisinpa lisätä vettä myllyyn väittämällä asian vierestä, että aloittaja puskailee itselleen.

Jotkut naiset ovat vieläkin sitä mieltä, että maailma on miesten. Halveksivat ja häpeävät omaa sukupuoltaan. Ja voisitko jo vaihtaa tuon buahhah-lisäyksen johonkin muuhun?
        Piste.

• viivatiina

siihen ei taas poikatyttöys vaikuta esim kakskyt vuotta sitten kun mun tyttö rupes pelaan sählyä ei ollu vielä niin pienille tyttöporukoita pelas pari vuotta poikien kanssa ja oli hyvä jätkä ja nyt se on ruvennu ajaan rokki rallia ainut nainen tällä suunnalla koko porukassa ja on hyvä jätkä samalla lailla se voi olla toisinkin päin meidän yks ystävä mies meni aikoinaan kansalaisopistoon tekeen vaatteita opettaja sanoi opettaneens kakskytviis vuotta ja oli kuulemma ensimmäinen mies hänen kursseillaan varmaan oli sillon siinä porukassa hyvä likka.

• Kyllä hyvän jätkän kanssa on kivempi ryypätä kuin paskan jätkän kanssa.:-D))))))))))))))))))

• Naisen kanssa voi kyllä ryypätäkin, mutta mieluimmin olen selvin päin. Se on kivempaa niin:-D))))))))))

• kärryille pikku hiljaa.......Kaksin aina kaunihimpi.....:-D))))))))))))

• maikki k
        Teotwawki kirjoitti:

Naisen kanssa voi kyllä ryypätäkin, mutta mieluimmin olen selvin päin. Se on kivempaa niin:-D))))))))))

Entäs ne ylistyspuheet, kuinka kivaa krapulassa ? :-) :-)

• maikki k kirjoitti:

Entäs ne ylistyspuheet, kuinka kivaa krapulassa ? :-) :-)

krapulassahan se on aina taivaallista. Mutta kun ei sitä krapulassa sovi usein olla.

• ja kohtauksia menee ja koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee.....:-)

• Adria

Kyllä se on tavoittelemisen arvoinen titteli.

Minä näkisin naaraksessa 'hyvän jätkän' tunnusmerkit siinä, että silloin ei pikkupiiperretä epäolennaisissa ympyröissä liian kauan.

Mukavaa päivän jatkoa.

• Adria

Vain pulupiitut valitsevat mekkoa kolme tuntia samassa liikkeessä.

• Adria

Voi 'hyvä jätkä' pukeutua naisellisesti, mikäli joku tilanne sitä edellyttää, mutta 'hyvä jätkä' ei erityisemmin viihdy hepeneissä.

• Adria

Niinhän se on, mutta sieluntila väistämättä heijastuu koko olemukseen.

• Adria

Luulisin, että myös HJ:t ovat yksilöllisiä, joten ei mulla aivan selkeää mielikuvaa ole, jotain kuvajaista mielipuoleeni kuitenkin heijastuu.

Hyvä jätkä ei esmes ylipukeudu ja -meikkaa juuri koskaan, eikä HJ:llä ole muutenkaan tarvetta ilmaista itseään muuna, kuin omana itsenään.

• Monta näkökulmaa
        Adria kirjoitti:

Luulisin, että myös HJ:t ovat yksilöllisiä, joten ei mulla aivan selkeää mielikuvaa ole, jotain kuvajaista mielipuoleeni kuitenkin heijastuu.

Hyvä jätkä ei esmes ylipukeudu ja -meikkaa juuri koskaan, eikä HJ:llä ole muutenkaan tarvetta ilmaista itseään muuna, kuin omana itsenään.

minusta taas jos, naisella on hyvä itsetunto...niin hän uskaltaa naisena myös korostaa näitä hyviä puoliaan;)) Samoin on miesten laita....Miehelläni kauniin viti valkoiset harmaat hiukset ja hyvin miehekäs profiili....minä valitsen hänelle silmälaisit jotka vielä korostavat tuota miehekästä kasvojen piirteitä oikein miellenäni;)) En minäkään meikkaa muuta kuin ITSEÄNI varten aina ensisijaisesti...koska haluan korostaa kasvoissani niitä puolia jotka ovat mielestäni korostamisen arvoisiaja ne ovat kauniit kulmat ja silmät sekä korkeat poskipäät....huuleet taas...ihan tavalliset joten en korosta;))) niin tuohon meikkaamiseen meikkiä pitää osata käyttää ei liikaa vaan sopivasti....Tästä asiasta täällä aikaisemmin varmasti jo paljon aika ajoin keskuteltu...mutta, jos joku ei sitten meikkaa...niin mitä sitten? Minusta tuo asia ihan henkilökohtainen aina...

tsau:friidu

• torstaita

Ryyppäämälläkö tuon "tittelin" teillä päin saa?

Mitenkähän mun nokkani haistaa nyt jotain katkeruutta ja tarvetta mollata toisia naisia????

• viivatiina

erillä lailla mun nokkani ei haistanu mitään eikä haista vieläkään.

• Pitkätossunen

Minun nokkani haistoi myös tuon hajun. Valitettavan yleistä.

• torstaita
        viivatiina kirjoitti:

erillä lailla mun nokkani ei haistanu mitään eikä haista vieläkään.

Josko sulla on nuha ? (huumorii:-))

• viivatiina
        torstaita kirjoitti:

Josko sulla on nuha ? (huumorii:-))

auki eikä edes rahise =))

• torstaita
        Pitkätossunen kirjoitti:

Minun nokkani haistoi myös tuon hajun. Valitettavan yleistä.

Niinpä. Oletko joskus nähnyt keskustelupalstoilla miesnikin tekemää aloitusta, jossa hän mollaisia omaa sukupuoltaan? Minä en.

• viivatiina
        torstaita kirjoitti:

Niinpä. Oletko joskus nähnyt keskustelupalstoilla miesnikin tekemää aloitusta, jossa hän mollaisia omaa sukupuoltaan? Minä en.

mitä sukupuolta aloittaja on en oo vielä keksiny sitä.

• torstaita
        viivatiina kirjoitti:

Totta tuokin. Eihän sitä tiedä, jos ei pääse kurkkimaan :-).
        Sinä ja minäkin voidaan olla miehiä, vaikka kuinka olisi galleriassa teksti, että olen nainen ja naisen kuvakin.
        (taas huumorii)

• viivatiina
        torstaita kirjoitti:

Totta tuokin. Eihän sitä tiedä, jos ei pääse kurkkimaan :-).
        Sinä ja minäkin voidaan olla miehiä, vaikka kuinka olisi galleriassa teksti, että olen nainen ja naisen kuvakin.
        (taas huumorii)

voihan sitä laittaa galleriaan vaikka äitinsä tai isänsä kuvan ja jos ne sattuu oleen jo kuolleita niinkun mulla niin tod näköisesti ne ei ees tuu valittaan koskaan että niitten kuvaa on käytetty väärin (vitsi vitsi vitsi)

• klöä
        viivatiina kirjoitti:

kun hänellä tuntuu olevan myös mies nikkejä käytössään.

• torstaita
        viivatiina kirjoitti:

voihan sitä laittaa galleriaan vaikka äitinsä tai isänsä kuvan ja jos ne sattuu oleen jo kuolleita niinkun mulla niin tod näköisesti ne ei ees tuu valittaan koskaan että niitten kuvaa on käytetty väärin (vitsi vitsi vitsi)

Huomaisin petoksesi, ainakin äitisi kuvasta :-). Se muoti, se muoti.....

• mä olen nainen
        klöä kirjoitti:

kun hänellä tuntuu olevan myös mies nikkejä käytössään.

minusta anja sekä niina on molemmat naisen nimiä ja galleriassakin lukee, että nainen:))
        ei sunkaan hän valhettele ja olekin mies.

• klöä
        mä olen nainen kirjoitti:

minusta anja sekä niina on molemmat naisen nimiä ja galleriassakin lukee, että nainen:))
        ei sunkaan hän valhettele ja olekin mies.

kun ei siit ota mittään selvää, kun välil on mies ja välil naiinen.

• mä olen nainen
        klöä kirjoitti:

kun ei siit ota mittään selvää, kun välil on mies ja välil naiinen.

sen tiedät, en minä ainakaan mistään sellaista saa selville?

• Pitkätossunen
        torstaita kirjoitti:

Ei niin huonoja housuja, ettei hameen väärtti, sanoo suomalainen sananlasku. Naisviha istuu sitkeässä. Se on niin vaikea asia, että jotkut naisetkin menevät mukaan. Laiskuuttaanko vai raukkamaisuuttaan? Surullista.

• klöä

• klöä

• klöä

ei edes kiistä asiaa :D

• viivatiina
        torstaita kirjoitti:

Huomaisin petoksesi, ainakin äitisi kuvasta :-). Se muoti, se muoti.....

että kuva oli lähes neljänkymmenen vuoden takaa sillon kun äiti oli viiskymmentä ja mistäs sitä tietää vaikka mää oonkin mun veli =))

• 20

• ...........
        torstaita kirjoitti:

mutta kyllä heillä on taipumusta mollata sellaisia miehiä, jotka jossain asiassa puolustavat naista/naisia. Myös metroseksuaalit, puppelit jne. saavat helposti mollausta muilta miehiltä, mutta erityisesti ne, jotka pitävät naisen puolta asiassa kuin asiassa. (Minä tosin liikun pääasiassa muilla palstoilla, kuin tällä nimenomaisella.)

• lukkopesä

sinusta kovinkin mukavaa ja antoisaa puuhaa?

• viivatiina
        lukkopesä kirjoitti:

sinusta kovinkin mukavaa ja antoisaa puuhaa?

elämäntehtvänsä.

• lukkopesä
        viivatiina kirjoitti:

elämäntehtvänsä.

että joillakin on outoja harrastuksia. Mutta kuka mitenkin aikansa viettää, jotkut kuulemma
        katsovat kauhufilmejä päivät pitkät, ei sekään homma sieltä järkevämmästä päästä ole ;((

• -viivatiina
        lukkopesä kirjoitti:

että joillakin on outoja harrastuksia. Mutta kuka mitenkin aikansa viettää, jotkut kuulemma
        katsovat kauhufilmejä päivät pitkät, ei sekään homma sieltä järkevämmästä päästä ole ;((

kuorolauluunkin höyrähtäneitä tulin just yhdestä kuulun kolmeen =))))

• latta-pää

riippuu miehestä, minkälainen hänestä on hyvä naisjätkä. Jollekin kostealle tyypille kupin kallistus on ehkä hyvän mitta.
      Jollekin toiselle voi kuivempikin mitta riittää, ehkä reippaus ja tasa-arvoistava asenne naisessa.

• MeSelf

Toki hiukka voi ottaa, mut ei niitä ryyppyjä silleen, et jätkäksi muuttuis..
      Sopivasti naisen kans ja sopivasti tekemistä :)

• toimii tutkimusten mukaan ihan päin vastoin. Joopa, pikku krapulassa SE on kivaa ja tuntuu hyvältä, mutta pitkän päälle, näin olen lukenut, se laskee testosteronin määrää ja lopulta lakkaa seisomasta kokonaan.:-D))))

• Anjaniina
        Teotwawki kirjoitti:

toimii tutkimusten mukaan ihan päin vastoin. Joopa, pikku krapulassa SE on kivaa ja tuntuu hyvältä, mutta pitkän päälle, näin olen lukenut, se laskee testosteronin määrää ja lopulta lakkaa seisomasta kokonaan.:-D))))

pelottava visio, vaikka niin totta varmaankin.Tupakalla lie samanlainen vaikutus, vanhemmiten?

• Anjaniina kirjoitti:

pelottava visio, vaikka niin totta varmaankin.Tupakalla lie samanlainen vaikutus, vanhemmiten?

poltan n. kymmenen savuketta päivässä, enkä ole huomannut mitään vaikutusta. Pitäähän sitä nyt joku pahennuksen aihe olla.....:-D)))))))

• testosteronin kyllästämä, että en ehkä tykkäisi.:-D))))))))

• eivät välttämättä viehätä naisessa, mutta olen heikkona moottoriajoneuvoja ajaviin naisiin.;-) Ostin exällekin aikoinaan 250 cc Hondan ja myöhemmin 500 cc:n, jotta saisin ajella omallani hänen perässään okulaarit sumeena:-D))))))))))))))))))))))))))

• kuuluu eräs naispuolinen rekkakuski. Hurja otus:-D)))))

• Heikunkeikku

Täytyy myöntää, että en ole koskaan ymmärtänyt tuota sanontaa.
      Minusta kaikkein tavoittelemisin arvoinen asia on olla vertaamatta ketään kehenkään.
      Minusta olisi ihan hirveetä ajatella, että nythän mun pitää olla sillä tavalla, kun kaikki muutkin on, tai nyhän mää teen noin, vaikka haluaisinkin niin, mutta mun on Pakko tehdä noin, koska enhän voi poiketa yleisestä ajattelutavasta.
      Miehet ja naiset ovat sopivasti erilaisia. Ihanan mahtava juttu.

Mitä ryyppäämiseen tulee, niin Jos miehen kanssa haluaisin alkaa vetämään viinaksia naamaan, niin tahdon tehdä sen omana itsenäni. Naisena, koska nyt sattumalta olen nainen. Ja jos siitä jonkun tittelin saisin, niin tahtoisin sitten, että olisin ryyppäävä nainen. Noh, en nyt sellaista titteliä halaja, enkä usko, että semmosta titteliä mun haluamatta muhun tällätään.

Kaikkinainen vertailu ja massoittaminen ja yleistäminen ja ajattelemisen "sitominen" ottaa päähän.
      Hyvä jätkä on hyvä jätkä, jos on hyvä jätkä. Hyvä nainen on hyvä nainen, jos on hyvä nainen.
      Tosin noikin vaihtelee, riippuen kuka ajattelee....

• maikki k

Elämme tasa-arvon aikaa (tai ainakin siitä paasataan) eli minusta sopii hyvin, että naisista sanotaan hyvä jätkä, kun kerran miehistäkin sanotaan "akkamainen mies". :-)

• lalliillaa
        maikki k kirjoitti:

Elämme tasa-arvon aikaa (tai ainakin siitä paasataan) eli minusta sopii hyvin, että naisista sanotaan hyvä jätkä, kun kerran miehistäkin sanotaan "akkamainen mies". :-)

ovat määreinä täysin päinvastaisia.
        haukku - kehu

• Heikunkeikku
        maikki k kirjoitti:

Minusta taas ei sovi ollenkaan, että naisesta sanotaan hyvä jätkä tai miehestä "akkamainen mies".
        Kyllä minäkin elän tasa-arvo ajattelulla, mutta olen huomannut, että se hivenen verran poikkeaa yleisestä ajattelusta.
        Saatan selittää tarkemmin, mutta en jaksa nyt ihan tässä heti-oitis. Tai joskus toiste.

• jassumarketta
        lalliillaa kirjoitti:

haukku - kehu

En noita kaikkia viitsinyt lukea. Minä olen hyvä "jätkä" eli kaikkea löytyy:))

• maikki k
        lalliillaa kirjoitti:

haukku - kehu

Totta kirjoitit, mutta jo katsoo tuota aloitusta, niin kyllähän siinä nainen "hyvänä jätkänä" enempi mollataan, kuin kehutaan :-).

• lalliillaa
        maikki k kirjoitti:

Totta kirjoitit, mutta jo katsoo tuota aloitusta, niin kyllähän siinä nainen "hyvänä jätkänä" enempi mollataan, kuin kehutaan :-).

Toisaalta, sanoilla on jokaiselle monesti omat merkityksens. Ei mua nuorena haitannuyt, jos joku mies sanoi reiluksi, vähän kai mietin, että olen reilu jätkä, mikä sinänsä on toisaalta taas hyvinkin ruma sanonta.

Mua ois kai helppo mollata, en itse älyäisi.

• jassumarketta
        maikki k kirjoitti:

päätä pensaaseen kuten jänis. Me olemme kauniita 50 ja vaikka mitä, siitä lähden.

• Adria
        jassumarketta kirjoitti:

En noita kaikkia viitsinyt lukea. Minä olen hyvä "jätkä" eli kaikkea löytyy:))

Hyvä! Edustat kunniakkaasti hyvän jätkän hyvää mainetta.

• lalliillaa
        maikki k kirjoitti:

eihän yleensä ihmisestä, edes naisesta, käytetä se-pronominia.

• Heikunkeikku

Minusta mies ja nainen on hyvä kokonaisuus. Siis yhdessä.
        Molemmilla on just presiis sopivasti jotakin, mitä toisella ei ole ja kun ne pläjäytetään yhteen, niin hupsista sentään, tuloo aika hyvä sekotus.
        Kaikkinaiset nimittelyt, olivat ne kohdistettu miehille tai naisille, ovat mielestäni kypsymättömän ihmisen ajattelua.
        Ihmiset ovat suvaitsevaisia, jos heidän on hyvä olla.

• viivatiina
        Heikunkeikku kirjoitti:

Minusta taas ei sovi ollenkaan, että naisesta sanotaan hyvä jätkä tai miehestä "akkamainen mies".
        Kyllä minäkin elän tasa-arvo ajattelulla, mutta olen huomannut, että se hivenen verran poikkeaa yleisestä ajattelusta.
        Saatan selittää tarkemmin, mutta en jaksa nyt ihan tässä heti-oitis. Tai joskus toiste.

ollenkaan ees samaa.

• vasso-Q

Kun nainen on hyvä jätkä? on kysymyskö? Tulkitsen nyt niin, että kysyt millä ansioilla naista voidaan kutsua hyväksi jätkäksi ja onko se mielestäni tavoittelemisen arvoinen titteli.

Syystä, että olen nainen en taida kyetä ensimmäiseen vaihtoehtoon osata vastata. Siis kun en ole jätkä. Päättelen, että vain toinen jätkä voi ko. tittelin antaa.

Onko se mielestäni tavoittelemisen arvoista vastaan, että riippuu tilanteesta ja ympäristöstä, mutta voi siitä haittaakin olla. Eipä treffipyyntöjä juurikaan satele "hyvälle jätkälle" joten romantiikka jää kaaveruuden jalkoihin.

Olettamukseen, että ryyppäämällä tulisi hyväksi jätkäksi vastaan, että ei tule. Nainen voi olla juoppo, mutta ei silti jätkämäinen.

• Putkivalo

Jätkämäinen = suorasukainen, rehti, ei hienostele turhia, ei juonittele, ei nalkuta eli äijämäisempi kuin mies ;D

Eikö se ole tavoittelemisen arvoista?

• putki aivoissa

eikä kehuskele ystävättärilleen, että taas kusetin yhdeltä mieheltä ravintolaillan ja mies ei saanut mitään.

• la-pä

pitää ryypätä, toisen mielestä jopa juoda, toisen mielestä likaiset kynnenalukset ovat tarpeen, sulle riittää suorasukaisuus.
        Siis niin monta merkitystä, kuin sanojaa. Hyvä niin.

Ihmisiä ei pidä laumoittaa eikä tasapäistää.

• Pitkätossunen

Naisvihaa tutussa paketissa!

• Putkivalo

jos kerta titteli on HYVÄ jätkä, eihän siinä mitään huonoa voi olla? Se ois muuten huono jätkä.

• Adria

Mielenkiintoinen näkökulma, mutta mun mielestä se ei mene noin.

Hyvän jätkän, tässä tapauksessa miehen, ominaisuuksiin ei kuulu kusettaminen, hämääminen eikä vedättäminen.

• 1+1=2
        Putkivalo kirjoitti:

jos kerta titteli on HYVÄ jätkä, eihän siinä mitään huonoa voi olla? Se ois muuten huono jätkä.

hyvä muija, kiva likka tai reilu eukko, silloinhan siinä ei voi olla mitään pahaa ;)

• Putkivalo
        1+1=2 kirjoitti:

hyvä muija, kiva likka tai reilu eukko, silloinhan siinä ei voi olla mitään pahaa ;)

ei toimi, silloin siitä tulee satiiri. Koska me naiset ollaan niin hyviä, on itsestään selvää ettei mikäänlainen jätkä yllä siihen hyvän muijan maineeseen :)))

• Putkivalo

titteleitä voidaan käyttää väärin, ihan niin kuin "voi hyvä ihminen".

Luulen että miehet antaa sen hyvän jätkän nimityksen herkistyneessä mielentilassa, kun ne on paljastanut jotain sisimmästään ja heitä nolostuttaa ;)) Tavallisin scenaario on kuitenkin baaritiski, mies örisee kännissä ja nojaa kädellä naiseen. Silloin yleensä kuulet olevasi hyvä jätkä :)))

• Ihana Nainen

kuin hyvä jätkä.

Mielessäni kävin lävitse naisia kuvaavat sanat jotka viittaavaat miehisyyteen, tuntuvat olevan aika positiivisia toisin kuin miehestä olevat nimet jotka viittaavaat naiseen. Miksiköhän? Pidetäänkö kuitenkin alitajuisesti miestä jotenkin parempana?

• Ihana Nainen

mitä kysymyksilläsi tarkoitit.

Naisena kuitenkin rakastelun jälkeen pidän enemmän siitä kun korvaani kuiskataan " olet Ihana Nainen" kuin että kuiskattaisiin "olet Hyvä Jätkä"

• nai.nen
        Ihana Nainen kirjoitti:

Naisena kuitenkin rakastelun jälkeen pidän enemmän siitä kun korvaani kuiskataan " olet Ihana Nainen" kuin että kuiskattaisiin "olet Hyvä Jätkä"

apua, samaa mieltä olen minäkin. Osui ja uppos.

• Adria
        Ihana Nainen kirjoitti:

Mun mielestä 'hyvä jätkä' on käsitteenä omaa luokkaansa, eikä sitä voi verrata korvaan kuiskaamiseen. Molemmat ovat erilaisia, aitoja tunnetiloja eri aikaan.

• esko-matti
        Ihana Nainen kirjoitti:

Totta, jos naisena ajattelee, että on miehelle vain rakastelukumppani :-).

• 1+1=2
        esko-matti kirjoitti:

Totta, jos naisena ajattelee, että on miehelle vain rakastelukumppani :-).

jos vististä pystyi päättelemään Ihanan Naisen olevan ainoastaan rakastelukumppani. Aika pieni tarvitsee silloin olla ajatusmaailma :DDD

• esko-matti
        1+1=2 kirjoitti:

jos vististä pystyi päättelemään Ihanan Naisen olevan ainoastaan rakastelukumppani. Aika pieni tarvitsee silloin olla ajatusmaailma :DDD

Aika pieni on ajatusmaailma, jos määritykseen Hyvä Jätkä, ei keksi muuta, kuin vision rakastelusta. DDD

• 1++1=2
        esko-matti kirjoitti:

Aika pieni on ajatusmaailma, jos määritykseen Hyvä Jätkä, ei keksi muuta, kuin vision rakastelusta. DDD

on aika oleellinen osa kumppanuutta. Toki Ihana nainen voi esimerkiksi tehdä ihanaa ruokaa, eikä se varmaan ole silti ainoa asia jota hän tekee. Takerruit saivarrellen rakasteluun. Onko se sinulle jotenkin vaikea asia? Rakasteletko itse mieluummin hyvän jätkän kuin Ihanan Naisen?

• se olisi. Itse olen kasvanut kolmen veljen sisarena. Hokkarit vinossa tuli opeteltua luistelemaan, mutta kaunoluistimilla ne parhaimmat piruetit tein. Poiken pyörällä opettelin ajamaan, mutta kun jalat olivat vähän lyhyenlaiset eikä oikein polkimiin riittäneet jarruttamaan, niin päästelin talon seinään.
      Olen pukeutunut prinsessamekkoon ja tanssinut jätkäsaappailla. Meikannut olen aina ja voin elää meikittäkin.
      Uskallan ampua savikiekkoja, mutta itken sisäänpäin aseille.Voin polttaa Northinkin jos joku tarjoaa, mutta pitkällä hoikalla holkillakin se on ihan... joo sitä samaa myrkkyä.

Kukaan ei ole koskaan elämässäni sanonut mikä olisi roolini tässä elämässä, löysin jotain paljon parempaa.

Ollaan ihmisiksi :)

• Eeva, hyvä jätkä

Naisena tunnustan, että mieluummin otan tämän hyvä jätkä tittelin, kuin kanamainen nainen.

• Jaa että 'hyvä jätkä' tarkoittaa että on kova ryyppäämään. Minusta sellaisen synonyymi on juoppo.

• Mutta ällistelen ainoaa antamaasi määrettä. Pidätkö sinä tosiaan juoppoa 'hyvänä jätkänä', mitä kehumista siinä on?

• Minä olen käyttänyt termiä 'hyvä jätkä' lähinnä ihmisistä, joilla on hyvin toimivat putkiaivot, tuloksekas tapa toimia ja reilu ulosanti vastapuolen asemasta ja venkoiluista välittämättä. Ei se titteli välttämättä naistakaan pahenna.

• viivatiina

hyvä jätkä kun valkkaat kelle vastailet kova oot keskusteleen mut et kaikkien kanssa.

• torstaita

Voi Tiina ja viiva kans. Olen itse tässä huvittuneena seurannut aloittajan kirjoittelua ja samaan tulokseen tulin. Kovin kallistuu miehiin.

• nokka.va

täällä eräitä meistä jättävän nenäsi varjoon itsekseen itkeskelemään, anteeksi.

• viivatiina
        torstaita kirjoitti:

Voi Tiina ja viiva kans. Olen itse tässä huvittuneena seurannut aloittajan kirjoittelua ja samaan tulokseen tulin. Kovin kallistuu miehiin.

huomasin vaan kun olin ensimmäien vastaaja ketjussa enkä ole mihinkään kirjoitukseeni kommettia saanut mutta kuka täällä nyt mielensä pahoittas ihan pimeehän sitä täytys olla jos täällä sen takia kirjoittelis joo tosiaan ajattelin että hän sit vaan teki aloituksen eikä kirjoittelekkaan ja olin tästä pari tuntia muualla ja aihe oli mielenkiintoinen niin luin kaikki läpi silloin sit havaitsin tän asian =))

• torstaita
        viivatiina kirjoitti:

huomasin vaan kun olin ensimmäien vastaaja ketjussa enkä ole mihinkään kirjoitukseeni kommettia saanut mutta kuka täällä nyt mielensä pahoittas ihan pimeehän sitä täytys olla jos täällä sen takia kirjoittelis joo tosiaan ajattelin että hän sit vaan teki aloituksen eikä kirjoittelekkaan ja olin tästä pari tuntia muualla ja aihe oli mielenkiintoinen niin luin kaikki läpi silloin sit havaitsin tän asian =))

Huumorilla mennään.

ps. olen toki nainen, mutta olen muutaman kerran saanut kuulla miehiltä olevani "hyvä jätkä" ja olen ollut siitä ylpeä.

• viivatiina
        torstaita kirjoitti:

Huumorilla mennään.

ps. olen toki nainen, mutta olen muutaman kerran saanut kuulla miehiltä olevani "hyvä jätkä" ja olen ollut siitä ylpeä.

kyllä kai jokainen joutuu tilanteisiin missä olis lähinnä aika koomista jos kovin naiselliseksi heittäytys.

• nainen joka osaa

sellainen nainen joka osaa, ei pelkää, rohkea, onnistuja, ei sanaton, tietää, muistaa, reagoi, tuntee, rakastaa, antaa, vie mennessä ja tuo tullessa, aistii, pyyhkii, lohduttaa, itkee, laulaa, tanssii, opastaa, viheltää, hoitaa raha-asiat, luutuaa, hymyilee, kuuntelee, ennaloi.

Tunnetko itsesi.

• Heikunkeikku

Mun ainaskin täytyy myöntää, että en tunnista itseäni tuosta sinun luettelostasi.
        Onkohan tuollaista naista olemassakaan.
        Jos pyrkisi olemaan tuon kaltainen, niin se toisi valtsun paljon paineita. Ei saisi pitää paskapäiviä ja vaipua peiton alle surkuttelemaan ja nousta sieltä sitten uhmakkaasti ylä ja alahampaat tiukasti toisissaan kiinni :)
        Eikä sais vaan möllöttää, reagoimatta mihinkään ja "hui-hai-mitä-mä-piittaan"-lauseita nakella mielessään.

Joskus tuntuu, että oon aika rohkea, mutta joskus taas oon niin "rohjeton", että kauhistuttaa. Hyi kauhiaa.:(
        Noh, ton vie mennessä ja tuo tullessa on mulle sopiva. Johtuu kaiketi laiskuudesta :)

• cat-kat

Neljän Kissan haaveilema Liisa.

• viivi-amaldiina

tuosta, mutta jonkin toisen ihmisen tunnistan

Kaksityötä, perhe..... oma-aika.... kaverit.... huh

• jassumarketta

paitsi en luuttua:))

• Meriläinen

päihdekentällä, sellaisessa hoitokodissa ja sain tuon kunniatittelin pojilta siellä. Olin siitä ylpeä.
      Käytin hametta kun siltä tuntui. Ei sanonta kieltänyt naiseutta millään tavalla. Enkä todellakaan ryypännyt, enää silloin.
      Tuon sanonnan taustalla on minusta henkinen asenne, ei niinkään ulkoinen.

• ...

Mutta hyvien jätkien kanssa pärjää aina paremmin kuin huonojen, siis vaikka net oiskin naisia.

=DW=

• hairioilmoitus

Moi!

Millä ilveellä sait näin paljon vastauksia näin tyhmään kysymykseen?

• ...

Ei tää ollut mun aloitus.

Mutta miten ihmeessä mä en oikeestaan koskaan saa vastauksia mun viisaisiin aloituksiini?

:DDDD

=DW=

• viivatiina
        ... kirjoitti:

Ei tää ollut mun aloitus.

Mutta miten ihmeessä mä en oikeestaan koskaan saa vastauksia mun viisaisiin aloituksiini?

:DDDD

=DW=

että ne on liian viisaita ne sun aloitukses ei me törtöt osata kommentoida mitään joku nyt sit kirjoittaa että kirjoita vaan omasta puolestasi vastaan tässä jo siihen niin kirjoitankin.

• Monta näkökulmaa

taidan olla tosissaan kummallinen;))) Minusta kun nuorena oli vaan jotenkin helpompi tulla TOIMEEN miesten kanssa kaikki ystäväni olivat miehiä...minulla ei ollut yhtäkään ns. naisystävää..Naiset jotenkin syrjivät minä kun en osanut lainkaan keskutella näistä naisten jutuista kuten käsitöistä ja lapsista sun muusta...yritin kyllä liittyä naisjärjestöihin koska, luulin että niin saisin naisten hyväksynnän;))..mutta minua EI huolittu koska, tulin liiaksi juttuun miesten kanssa otenkin oli helpompi ymmärtää mistä puhuivat ja he keskustelivat jotenkin laajemmin politiikassa..Nooh, ehkä tuo kiinnostunut miesten kovin kovaan järjestöpolitiikkaan lähti minultakin yksinkertaisesti siitä että, olin niin HITSIN rakastanut omaan piirisihteerimme joka oli mies...Hän sai minut kiinnostumaan sitten todella politiikasta laajemminkin;))) Minä kun en halunut nuorena naisena suinkaan mennä naimisiin tai pelkkä ajatuskin perheen perustamista sun muusta....niin sai pelkäämään...Minä jätin armotta kaikki kosijat...koska, pelkäsin niin hitsisti...;))) Olin valmis sitoutumaan vasta 30 vuotiaana...;)))

Fyysisesti olen kuitenkin hyvin naisellinen ja naisena minua aina kohdeltu..Nyrkkeilyt, jääkiekko, ja kaikki ampuharrastuksket jotka ovat maskuliisiina ja voimaa vaatia...eivät ikinä ole kiinnostaneet... Hyvä Jätkä...en ole koskaan kokenut olevani, mutta hyvä toveri;)) ja ystävä kylläkin....

Olenkohan ihan normaali?)))

tsau:Friidu

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe