Ei uutinen suomessa

naureskelija.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1882153

Tätähän nämä rasvaniskaiset peräkammarin pojat ja muut "metsästäjät" kainuun raukoilla rajoilla ja muilla pelkurialueilla harrastavat kaiken aikaa. Varsinaisia puunhalaajia, eipä voi kuin naureskella!

Eikö se pelota, että puunkolossa voi piileskellä vaikka susi? Tosin sekin moisille prinssinakeille naureskelisi, hehheh

10

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsästäjältä

      vaan pikemminkin pössyttelevältä ituhipiltä. Eikös jokin niiden lahko harrasta tuota puiden halaamista? Sitä kun tarpeeksi kauan halailee, niin voihan se olla että tunteet kuohahtaa.
      Kai ne kohta haluaa avioliittoonkin näitten puidensa kanssa? Sitten voisi ainakin sanoa, että vaimo on oikea lauta.
      Se muuten voikin olla syynä että ituhipit ei tunne eroa muijansa ja puunrungon välillä kun näyttävät ihan samanlaisilta.

    • pistää vähän miettimään, että mitähän ne metsästäjät siellä metsässä oikein puuhailevat kun siellä kuulemma on niin hekumaalisen ihanaa. Hehtaarin alueellehan mahtuu jo aika monta rakastelukumppania. Ja mikä parasta, niin nämä kumppanit ovat aina valmiita ja niille kelpaa haiseva lantamöykkykin ruskeine kalsareineen.

      • lähestyy puuta

        housut nilkoissa kettinginpätkä kourassa ja kupansyömä prinssinakki toisessa niin paikallisen metsänhoitoyhdistyksen tulisi ehdottomasti geenimanipulaation varalta hakea anaalille LÄHESTYMISKIELTOA!


    • kyseessä

      betoniyksiössä asusteleva pössyttelijä ja puunhalaaja.
      Ja mistähän nämä pössyttelijät löytyy?No,tietenkin kaupungista.
      Siinäpähän itsellesi naureskelet,tyhmä!

      • kainuun tyttö

        Voisko joku kertoa missäpäin kainuuta sijaitsee skotlanti sijaitsee mulla ei ole niin tarkkaa karttaa että se olis merkitty.
        Tottakai seksiä täytyy harrastaa kihlattunsa kanssa mutta meiilä päin puihin sitoutuneet on ollet green speacen väkeä väkeä ja niitten seksielämä ei ole liikuttanu minua ,olen julkilesbo ja harrastan seksiä vain naisten kans.
        Esiin tulo näissä seksiasiossa on aina rohkea teko tosin en olisi osannut epäillä aktivistien sukupuolista kiintymystä puihin.
        Jään odottamaan koska eläin aktivistit uskaltaa tulla kaapista ulos


      • naureskelija.
        kainuun tyttö kirjoitti:

        Voisko joku kertoa missäpäin kainuuta sijaitsee skotlanti sijaitsee mulla ei ole niin tarkkaa karttaa että se olis merkitty.
        Tottakai seksiä täytyy harrastaa kihlattunsa kanssa mutta meiilä päin puihin sitoutuneet on ollet green speacen väkeä väkeä ja niitten seksielämä ei ole liikuttanu minua ,olen julkilesbo ja harrastan seksiä vain naisten kans.
        Esiin tulo näissä seksiasiossa on aina rohkea teko tosin en olisi osannut epäillä aktivistien sukupuolista kiintymystä puihin.
        Jään odottamaan koska eläin aktivistit uskaltaa tulla kaapista ulos

        Selvähän se, että teilläpäin harrastetaan seksiä saman sukupuolen edustajien kanssa. Se on hyvä, eipähän hysteeritollojen ja turvekuokkien määrä ainakaan lisäänny. Mitä nyt siskonpetissä joskus vahinko sattuu, hehheh..

        Sinäkin olet huomannut, ettei karvanaamaiselle hien ja viinan kyllästämälle turpealle punaniskalle pahemmin toosaa ilkeä jaella.


      • siinä siis sitten
        naureskelija. kirjoitti:

        Selvähän se, että teilläpäin harrastetaan seksiä saman sukupuolen edustajien kanssa. Se on hyvä, eipähän hysteeritollojen ja turvekuokkien määrä ainakaan lisäänny. Mitä nyt siskonpetissä joskus vahinko sattuu, hehheh..

        Sinäkin olet huomannut, ettei karvanaamaiselle hien ja viinan kyllästämälle turpealle punaniskalle pahemmin toosaa ilkeä jaella.

        naureskelija jää ilman.


    • täysin sekavia

      jos horisontti ja maantieto ovat todellakin noin perseellään.

    • ...

      Eipä ne tuolla tuota kertaakaan ole näkynyt tekevän, joten turha yleistää.

    • eipäs haukuta

      sulla kaikki kotona???? meinaan päässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe