Kuka uniinsa uskoo?

Se varjoaan pelkää

Näin unen missä virtahepo oli valloittanut olohuoneemme
Tuonu laumansa mukanaan. Oikein hovin.
Eihän unet toteudu?!

27

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punaposkinen

mä näin nimittäin muutama yö sitten unen, että olin hammaslääkärissä, etuhammas piti poistaa
      ja hammaslääkäri pyysi minua istumaan syliinsä saadakseen hampaan paremmin pois.

• kummalta puolelta hammas poistettiin? Oikea puoli on miespuolinen ja vasen naispuolinen; eli, ehkä joku läheisesi on poistumassa enkelten luo....lähiaikoina.

• punaposkinen
        mixmaxi kirjoitti:

kummalta puolelta hammas poistettiin? Oikea puoli on miespuolinen ja vasen naispuolinen; eli, ehkä joku läheisesi on poistumassa enkelten luo....lähiaikoina.

Onneksi siinä kävi niin, ettei poistettu ollenkaan, kun ei osattu päättää kumman puolen hammas oli se poistettava. Kun ei koskenut enää kumpaankaan.

• punaposkinen kirjoitti:

Onneksi siinä kävi niin, ettei poistettu ollenkaan, kun ei osattu päättää kumman puolen hammas oli se poistettava. Kun ei koskenut enää kumpaankaan.

sait pittää hampaasi, nyt onkin se lääkäri tähtäimessä, ole tarkkana, mistäkö tää ilmestys löytyy, kenties marketista, kirjastosta, tai hammaslääkäriltä...ja sylissä vielä..hmm vähä intiimiä..sanos..

• punaposkinen
        mixmaxi kirjoitti:

sait pittää hampaasi, nyt onkin se lääkäri tähtäimessä, ole tarkkana, mistäkö tää ilmestys löytyy, kenties marketista, kirjastosta, tai hammaslääkäriltä...ja sylissä vielä..hmm vähä intiimiä..sanos..

naislääkäri, perheellinen, kuten minäkin ja nainen olen myös.
        Vähänkö nyt jännittää.

• fgggggggggjf
        punaposkinen kirjoitti:

pieneen onnettomuuteen, mut ei hätää mitään. kaik käy hyvin!
        Hampaitten lähtö tietää huonoa, mutta tässähän ei nuiin käynyt ja olit ite luopumassa...

• punaposkinen kirjoitti:

naislääkäri, perheellinen, kuten minäkin ja nainen olen myös.
        Vähänkö nyt jännittää.

minkä teit, menit sit naislääkärin polvelle vai miten päin se menikään. Ei ihme että jännittää, ei ehkä ruusuinen tulevaisuus kuitenkaan, mites mie nyt noin erehdyin.. lueskelemaan siun uniais..
        Arvaapa ite, uskonko miekään ennää omiin uniini, ku näin pahasti jo enteet mänöö pieleen..

• +

näin unen, että entinen autoni oli joutunut pieneen onnettomuuteen. Parin viikon päästä näin auton huoltiksella, ja juuri niin oli käynyt?

Harvemmin uneksin autoista.

• ennen vuoden vaihdetta näin unta: ihmisjoukoista, jotka kulki paikasta toiseen, autoni oli jossain paikassa, josta en saanut sitä pois. Paikat oli sekaisin, teräksisiä isoja palkkeja oli pitkin tien varsia ja kauheita kasoja maata ja kumpareita pitkin maastoa.Talot olivat jotenkin sekaisin, niinkuin toistensa päällä, lomittain. Yritin soittaa miehelleni ja pyytää hakemaan minut pois, heräsin siihen kun sopersin ääneen; kauhea kaaos, kauhea kaaos... muutaman päivän jälkeen muistin uneni...Niinpä kuka uniinsa uskoo, varjoaan pelkää...en pelkää varjoja, mutta rajut unen näöt vievät voimia.

• miun mieleiseen aiheeseen.

" Siun olohuone on joku sinun olemuksessa oleva lokero, johon nyt tahtoo joku ja jotkut tulla, ehkä uusi ihminen, perheensä kera! Toivottavasti eivät kuitenkaan unesi kokoisia järkäleitä!

• mitäkä mies

Unen tulkitsija,voitko auttaa,mun unessa oli viimeyönä kaikki entiset tyttöystävät,yksi siivosi,toinen paijasi,eräs huusi,hieroin yhden jalkoja,yhden kanssa tein sitä,yhden kanssa minun olisi pitänyt muka tehdä sitä,loput katsoivat vaan päältä..:D Mitä tämä kaikki tarkoittaa??

• mitäkä mies kirjoitti:

Unen tulkitsija,voitko auttaa,mun unessa oli viimeyönä kaikki entiset tyttöystävät,yksi siivosi,toinen paijasi,eräs huusi,hieroin yhden jalkoja,yhden kanssa tein sitä,yhden kanssa minun olisi pitänyt muka tehdä sitä,loput katsoivat vaan päältä..:D Mitä tämä kaikki tarkoittaa??

se on selvästi toiveunta...että näin olisi todellisuudessakin...aijai sinä..

• mitäkä mies
        mixmaxi kirjoitti:

se on selvästi toiveunta...että näin olisi todellisuudessakin...aijai sinä..

Ihan totta! En todellakaan haluaisi koko laumaa kotkotamaan,vaan tietää mitä tuollainen ennustaa:)
        Vai muka viiden kympin märkä toiveuni,sitäpaitsi se joka kokkas,keitti puuroa ja hulluthan tykkää puurosta,mutta minä en niinkään:))

• mitäkä mies kirjoitti:

Ihan totta! En todellakaan haluaisi koko laumaa kotkotamaan,vaan tietää mitä tuollainen ennustaa:)
        Vai muka viiden kympin märkä toiveuni,sitäpaitsi se joka kokkas,keitti puuroa ja hulluthan tykkää puurosta,mutta minä en niinkään:))

ei sit ihan toiveissas ookaan haaremin perustaminen, nii, jokkaisesta entisestä on jääny siulle mukava tai vähemmän mukava muistelo..ylleensä ne mukavat tuokiot on siin alkupuolella ja lopussa ei kiitos seiso..!

Kait sie toivot ne sinne hiivatin kuuseen ja uutta putkeen, mut uus elämä on sen vanhan jatkamista, joiltain osin, pää lahoo pikku hiljaa, iteiltäin tarkotan ja noin yleensäkin.

Tänä iltana kiellät niitä tulemasta, haluat katella vaikka, vaikka...no ei tuu mieleen

• mitäkä mies
        mixmaxi kirjoitti:

ei sit ihan toiveissas ookaan haaremin perustaminen, nii, jokkaisesta entisestä on jääny siulle mukava tai vähemmän mukava muistelo..ylleensä ne mukavat tuokiot on siin alkupuolella ja lopussa ei kiitos seiso..!

Kait sie toivot ne sinne hiivatin kuuseen ja uutta putkeen, mut uus elämä on sen vanhan jatkamista, joiltain osin, pää lahoo pikku hiljaa, iteiltäin tarkotan ja noin yleensäkin.

Tänä iltana kiellät niitä tulemasta, haluat katella vaikka, vaikka...no ei tuu mieleen

Jos vaikka ajattelen ennen nukkumaan menoa risuaitaa,tai rikkinäistä puimakoneen moottoria..Kiitoksia neuvosta ja tulkinnasta:)

• mitäkä mies kirjoitti:

Jos vaikka ajattelen ennen nukkumaan menoa risuaitaa,tai rikkinäistä puimakoneen moottoria..Kiitoksia neuvosta ja tulkinnasta:)

kuule, kyl siun pittää sannoo oikein ääneen, niiku taikosit tai loitsuja lukisit; mie näjen nyt unta risuaidasta, harakasta ja ...taaii ei nii monta, vaa et risuaijasta..
        Öitä sit ja kattele

• mitäkä mies
        mixmaxi kirjoitti:

kuule, kyl siun pittää sannoo oikein ääneen, niiku taikosit tai loitsuja lukisit; mie näjen nyt unta risuaidasta, harakasta ja ...taaii ei nii monta, vaa et risuaijasta..
        Öitä sit ja kattele

Öitä vaan:)

• ...

Heh. Meitä puliukkoja kun on paljon, me olemme siis markkinaryhmänä iso, etenkin raittiuden kauppiaille :DDD

Joku, mikä uskovainen lie, Hellsten, on kirjoittanut suuren hittiromaanin juopoista ja raitistumisesta. Se on myynyt älyttömästi, kotimainen menestys lajissaan. En tiedä monellekko kielelle lie käännetty.

Sen kirjan nimi on "Virtahepo olohuoneessa"

Eli pikapuoliin puolisollesi alkaa maistumaan viina. Sitten siitä tulee alkoholisti. Sitten kaikki sen puliukkokaverit muuttaa teille juopottelemaan jne.

Koitahan pärjäillä, etsi A-klinikan numero jo valmiiksi.

=DW=

• löytyi selitys, ei ihan kiva tulevaisuuden näkymä, mutta tyhjää parempi ja etsi siitä valoisat puolet, niinkuin joka jutussa, pittää etsiä valon pilkahduksia.

Ei muuta kuin oottelemaan, mitä tuleman näkyy

• ghgjff

Oot vissiin kepun äänestäjä ja katsot vain kakkosta telkkarista.

• enneuni.

Yleensä nuo hampaiden lähdöt ovat todella olleet enteelliset minulle. Aina läheisempää, miten edestä lähtee. Näin silloin kun yksi presidenteistämme kuoli unta, että aivan takimmainen hammas lähti ja siinä hampaassa roikkui paljon erilaisia kiiltäviä prenikoita. Kerroinkin siitä työkaverille ja sitten niitä uutisia tulikin... Tämän unen olen nähnyt myös sukumme ja tuttujen, eri henkilöiden poislähdön aikaan, mutta prenikat on puuttuneet.
      Tätini pois menon näin, en unena, mutta nukkumaan käydessäni aivan sillä minuutilla, kun hän nukkui pois. Olin juuri uneen vaipumassa ja yks kaks tätini tuli niin voimakkaasti mieleeni, että siihen horroksesta heräsin ja piristyin. Sanoin siinä sitten miehelleni, että mitähän tädilläni on, kun noin voimakkaasti hän minua lähestyy, niin sitähän se sitten oli. Ja paljon, paljon muuta.

• painajainen

mitä ajattelet unesta jonka näin joku aika sitten. Kaikki hampaani irtosi yksitellen. Osa palasina. Viimeisen sylkäisin ulos suustani. Yksi oli kädessäni ja ajattelin tämän voisin säilyttää.

• Enneuni*
        painajainen kirjoitti:

mitä ajattelet unesta jonka näin joku aika sitten. Kaikki hampaani irtosi yksitellen. Osa palasina. Viimeisen sylkäisin ulos suustani. Yksi oli kädessäni ja ajattelin tämän voisin säilyttää.

mutta jos minä olisin nähnyt sen unen itse, niin karseeta, vaikka en sitä asiaa miettisikään sen kummemmin siinä herättyäni.

• 7+12

Sinua painaa tuo teon saapuminen palstalle, ei se sen
      kummempaa, päivän vitutukset tulee uniisi.
      Niin muuten mullakin.

• Marlyn.

Heräsin ihan täs yks yö painajaiseen et silmä putos pois,yritin laittaa takaisin ja kun katsoin peilistä,näkyi vain musta kuoppa.Ja sen keskellä kuitenkin tyhjyydestä tuijotti se silmän sininen osa.

Olin ottanut särkylääkkeen yöksi,silläseurauksella taas näin painajaisia,kuten aina ennenkin.
      En ota enää särkylääkkeitä vaikka selän takia pitäis ottaa,että saisi paremmin nukuttua.

Unet on tosi merkillisiä,miten niitä tulkitset.Ja silloin kun mulla on muuten paha olla,etsin unessa aina kuollutta koiraani.LÖydän sen,mutten saa kiinni,juoksee omilla reissuillaan,ikäänkuin näen että sillä on kaikki hyvin.Kuitenkin.Vaikka onkin kuollut.

• tenniskyynärpää*

Jouduin käyttämään tenniskyynärpääni takia yhtä kipulääkettä, niin joka ikinen yö näin aina samat unet. Sitten oli vuosia välissä ja toinen käsi kipeytyi, niin samoja lääkkeitä määrättiin. Taas sama tilanne ja samt unet tuli "filminauhalta" katsottua.

• tenniskyynärpää* kirjoitti:

Jouduin käyttämään tenniskyynärpääni takia yhtä kipulääkettä, niin joka ikinen yö näin aina samat unet. Sitten oli vuosia välissä ja toinen käsi kipeytyi, niin samoja lääkkeitä määrättiin. Taas sama tilanne ja samt unet tuli "filminauhalta" katsottua.

voi aiheuttaa painajaisia, miulle ainakin tenox, joskus ku käytin ja viime vuonna ku olin sairaalassa, pyysin unilääkettä kysyin mitä se on ja vastaus; tenox'ia. Hetken päästä alkoi luomieni alla värileikit, eri väriset kukat aukenivat, eri väriset kuviot suureni ja pieneni, hirveetä. Koita siinä sit nukkua, ku ei voinu edes silmiä pitää kiinni. No, sit ne painajaiset alkoi, ku lopulta vaivuin uneen, kauheeta menoo, yhtä myllerrystä, aamuyöstä heräsin ja huonekaverit istivat sängyllään, kysyin olinko mellastanut, he vaan pudisteli päätään, hui olkoon...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe